Lijkt me testen op de HSL-Zuidquote:Op donderdag 26 november 2009 11:01 schreef JDude het volgende:
Iemand enig idee wat een Thalys vandaag in Breda komt doen?
Zelf eraf slopen is sowieso geen optie, daar is mijn collega veels te braaf voor, hahaha.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ga eens langs bij de sloper en vraag het daar.
Toen ze bij ons de M2-rijtuigen aan het slopen waren kon je gerust stukken gaan halen of zelfs inwisselen
Bij ons (ik ben van België duss...) is dit altijd op min of meer dezelfde plaats.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelf eraf slopen is sowieso geen optie, daar is mijn collega veels te braaf voor, hahaha.
Waar worden treinen gesloopt? Is dat altijd dezelfde plaats, of wisselt dat?
Ik weet dat het met de SM'90 treinstellen zo was dat ze geheel moesten worden gesloopt en dat niemand ook maar iets mocht meenemen. Er is 1 kopbak eraf gehaald maar das ook alles wat er over is...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Even terug naar die slooptreinen he, zou je bepaalde onderdelen ook kunnen meenemen als je dat zou willen? Mijn collega wil graag een noodrem hebben
Vandaag wordt onder meer HSL aansluiting bij Breda getest, zaterdag a.s. rijdt Thalys (tenminste 1x heen- en weer) met 300km/u tussen Rotterdam en Antwerpen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me testen op de HSL-Zuid
Met dank aan Thatcher.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een drama is reizen met de trein in de UK toch
[..]
Stel je voor, je heb een kaartje van te voren moeten kopen voor de trein van 17.02 vanuit eindhoven (en dus niet een trein later kunnen nemen), overstappen op Utrecht maar vertraging. Moet je een nieuw kaartje kopen
En het gat dat alles loost op de middenverdieping hoef je dan zeker weer niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef bork het volgende:
Gesproken over NS onderdelen, het zal wel onbetaalbaar zijn maar zo'n vernieuwde toilet van een Koploper zou ik graag op mijn zolder willen hebben, die is best wel![]()
nb: en dan alles he, ook die giga deur erbij![]()
![]()
Klopt ja, was maandag alquote:Op donderdag 26 november 2009 19:24 schreef Crientj het volgende:
Een van de flapjes op het grote bord @ Utrecht CS had een storing ofzo. xD
Het bleef maar rollen. ;o
Japquote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, was maandag alrechts onderin eentje he?
Mja mooi niet, dat betekent meer VIRM in de 3600 en 1900..quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef KapiteinT het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over materiaal inzet in de nieuwe dienstregeling? Wordt daar nog in geschoven?
Iemand mag namelijk wel regelen dat ICRm terug komt in de intercity van Schiphol naar Eindhoven.
Gevonden: Lijstquote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef KapiteinT het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over materiaal inzet in de nieuwe dienstregeling? Wordt daar nog in geschoven?
Iemand mag namelijk wel regelen dat ICRm terug komt in de intercity van Schiphol naar Eindhoven.
Alsof dat gekloot met de Benelux nog niet genoeg was, weten ze nog meer manieren te verzinnen om heel Zuid-West Nederland te naaienquote:- De Intercity Amsterdam Centraal - Schiphol - Vlissingen, serie 2100, gaat rijden via Haarlem in plaats van via Schiphol. Deze serie zal extra gaan stoppen te Amsterdam Sloterdijk, Heemstede-Aerdenhout, Den Haag Laan van NOI, Delft, Schiedam Centrum en Rotterdam Blaak. Hierdoor verschuiven de vertrektijden vanaf Rotterdam Centraal naar Vlissingen en vanaf Vlissingen tot Rotterdam met 6 tot 7 minuten.
- De Intercity Amsterdam - Vlissingen gaat twee keer per uur rijden en zal tussen Roosendaal en Vlissingen op alle tussengelegen stations stoppen; de stoptrein Roosendaal - Vlissingen vervalt.
Dat gaat pas in als de Benelux over de HSL gaat rijden. Kan nog wel even duren dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:53 schreef Ireyon het volgende:
Overigens weet ik nog altijd niet welke kneuzen de dienstregeling verzinnen, maar;
[..]
Alsof dat gekloot met de Benelux nog niet genoeg was, weten ze nog meer manieren te verzinnen om heel Zuid-West Nederland te naaien
Mja, het SLT stroomt langzaam in. Ze mogen al blij zijn als ze op 14 december met 10 stellen rijden in de dienstregeling. Daarna wordt het per week opgeschroefd denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:53 schreef KapiteinT het volgende:
Opvallend veel SLT trouwens. Zouden ze dit echt gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |