Nee, het moet zo standaard worden dat het leuk wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom op stoep probeer toch eens wat creatiever te zijn met flauwe opmerkingen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
Gaat het niet goed met m'n wonderzoete suikertje?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeveel wc rollen heb je al moeten halen voor marijke
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Marijke fapt niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, plieveploefje?quote:
Dat lukt meestal niet, alleen als je geluk hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, het moet zo standaard worden dat het leuk wordt.
Kon ik dat maar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij nou 1 wc rol gebruikt tijdens het fappen
het gaat niet altijd om Marijke in het leven mop, ik weet, het klinkt bikkelhard, maar het is waar...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze niet geslaagd is... of komt het daar niet door
Ik heb je hyves gevondenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt waaaaaaaar?
Hoe? Waar? Wat leuk!
voor jou jaquote:
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, plieveploefje?
Gadsie meisquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.
Hihi!quote:
Met andere woorden: niet echt een heel goede dag...quote:
Dat noem ik dan nog lichtelijk uitgedruktquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met andere woorden: niet echt een heel goede dag...
je moet ook niet buiten de deur gaan, dan maak je dit mee, het blijft natuurlijk ergquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.
ik moet toch centjes verdienen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet ook niet buiten de deur gaan, dan maak je dit mee, het blijft natuurlijk erg
Ohquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, okequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet toch centjes verdienen?
en hoofd, vallen, Marijke, oma en die springer waren ook gebeurd als ik thuis was gebleven....
Nee gekkie...thanks voor de knuffel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh![]()
Sterkte![]()
Ik hoop dat het verder niet al te slecht met je gaatIk kan niet zoveel voor je doen verder
Behalve een virtuele troostende knuffel![]()
en vooral niet wanneer wij er zijn, toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee gekkie...thanks voor de knuffel!
Komt vanzelf weer goed hoor, ik kan nooit zo lang heel sip zijn...
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee gekkie...thanks voor de knuffel!
Komt vanzelf weer goed hoor, ik kan nooit zo lang heel sip zijn...
mijn doet dat nooitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
mijn ligt haarzelf net te krabben en ze maakte daar hele rare geluidjes bij
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou het best willen zien dat jouw dat doetquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en vooral niet wanneer wij er zijn, toch?
QFTquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
In ieder geval sterkte![]()
En vooral met je oma![]()
![]()
Met het zien van die eentjes doet me meer denken aan:quote:
Waarom zet je hem dan niet in je sig?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, dit mag niemand ooit vergeten. [ afbeelding ]
Omdat ik sarcastisch was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zet je hem dan niet in je sig?
nee, het is pure waarheidquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, dit mag niemand ooit vergeten. [ afbeelding ]
+hondquote:
Vrouwen poepen niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even poepen
ik dacht poesquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
nou, veel suc6 bij deze bevallingquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, veel suc6 bij deze bevallingen ik ben ook weg
Je wou zeggen dat vrouwen ook wel eens op de WC zitten en er zo'n smerig bruin ding uit laten glijden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouwen poepen mannen schijten, leer het verschil
Ik weet lekker waar het huis van Angus Young staatquote:
Waar moet ik dan heen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat vrouwen ook wel eens op de WC zitten en er zo'n smerig bruin ding uit laten glijden?
Ga toch weg man
Het was een kunstwerkje, werkelijk...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat vrouwen ook wel eens op de WC zitten en er zo'n smerig bruin ding uit laten glijden?
Ga toch weg man
hellooowquote:
Ik ook, ergens in Aalten...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar het huis van Angus Young staatding ziet er niet uit
![]()
heb je geen eens een foto gemaakt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een kunstwerkje, werkelijk...
You've gotta be shittin' mequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een kunstwerkje, werkelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Trevviequote:
Hoiquote:
Wil je een keer een foto voor me maken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kan hem ook zo aan wijzen, niet dat die op maps niet te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Laat eens zien waar op Google maps!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kan hem ook zo aan wijzen, niet dat die op maps niet te vinden is
Trusten Kuukje!quote:
Nienkje!quote:
Daar zeg je me wat...dat ben ik dit keer inderdaad glad vergeten!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb je geen eens een foto gemaakt?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wil je een keer een foto voor me maken?
google maar zijn er genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah, dankjewel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienkje!![]()
Ik moest je nog het beste wensen van de yoga mevrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
even kijken, ik weet het adres niet zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat eens zien waar op Google maps!
Wacht 'm op en vraag een handtekening namens mij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
even kijken, ik weet het adres niet zo
Inbreken!!1!1quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
alsof ik daar binnen kom, ik woon er nou ook niet pal naast
dat doe ik dus mooi nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wacht 'm op en vraag een handtekening namens mij.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, dankjewel!Nog wat leuks geshopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat is ook tegen mijn principes, dus ik dacht, dan laat ik het jou doen. Mooi niet dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat doe ik dus mooi niet, laat die kerel toch rustig leven
Uhuh!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh!
Jurkje, riem, panties EN een cadeautje voor jou!!!
Belachelijk!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil bitterballen en huppelman wil niet eens de patatpan pakken voor mij
Wel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt goed
Voor mij? Gekkie, is toch nergens voor nodig
boehoequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want hij doet nog niet genoeg voor mequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belachelijk!Zeg maar dat als ie echt van je houdt ie dat wel voor je zou doen
![]()
Heeft zeker zelf geen trekquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
De Julianastraat, de Emmastraat en de Wilhelminastraat liggen ook in Lisse.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
http://maps.google.nl/maps?client=opera&rls=nl&q=Julianastraat%2011%207121%20Aalten&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
daar woont die
Ja maar ja maar... ik hoef toch geen cadeautjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel!
Als je 'm ziet denk jij daar ook zo over hoor!
Maar in dit geval niet dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De Julianastraat, de Emmastraat en de Wilhelminastraat liggen ook in Lisse.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want hij doet nog niet genoeg voor me
Maar om je weer op te beuren toch wel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... ik hoef toch geen cadeautjesIk ben gezakt en niet echt gezellig enzo de laatste tijd
JIJ VERDIENT ALTIJD ALLES!1!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... ik hoef toch geen cadeautjesIk ben gezakt en niet echt gezellig enzo de laatste tijd
1) Je krijgt 'm of je nou wilt of nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee hoorquote:
Al het positieve en lieve bedoel ik hè.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Al het positieve en lieve bedoel ik hè.![]()
![]()
Okee, ik houd al opquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1) Je krijgt 'm of je nou wilt of niet![]()
2) daarom juist ook, want deze is zoooooooooooo blij!![]()
3) hou eens even heel snel op!
Dat lijkt er een stuk meer opquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Al het positieve en lieve bedoel ik hè.![]()
![]()
Dat niet eens, dat is te veelquote:
Marijke, je ijltquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat niet eens, dat is te veel
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
Dat betekent dat ik niet goed genoeg mijn best doe
Ja, maar ik weet niet waar Marijke woont.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat
Dan moet je dat heel lief vragen, dan vertel ik je dat misschien welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waar Marijke woont.
Ik zeg ook niet dat je meteen naar haar toe moet gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waar Marijke woont.
Ja, maar dan durf ik toch niet langs te komen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je dat heel lief vragen, dan vertel ik je dat misschien wel
Je kunt toch ook een kaartje sturenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar dan durf ik toch niet langs te komen.
Maar dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een kaartje sturen![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dat is een goed idee!Ja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je oud genoeg bent en het aan durft dan mag je een kopje thee komen drinken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik hier ookquote:
Hihi, misschien durf ik dan welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heEn als je oud genoeg bent en het aan durft dan mag je een kopje thee komen drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |