Met andere woorden: niet echt een heel goede dag...quote:
Dat noem ik dan nog lichtelijk uitgedruktquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met andere woorden: niet echt een heel goede dag...
je moet ook niet buiten de deur gaan, dan maak je dit mee, het blijft natuurlijk ergquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.
ik moet toch centjes verdienen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet ook niet buiten de deur gaan, dan maak je dit mee, het blijft natuurlijk erg
Ohquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.
Nee, okequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet toch centjes verdienen?
en hoofd, vallen, Marijke, oma en die springer waren ook gebeurd als ik thuis was gebleven....
Nee gekkie...thanks voor de knuffel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh![]()
Sterkte![]()
Ik hoop dat het verder niet al te slecht met je gaatIk kan niet zoveel voor je doen verder
Behalve een virtuele troostende knuffel![]()
en vooral niet wanneer wij er zijn, toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee gekkie...thanks voor de knuffel!
Komt vanzelf weer goed hoor, ik kan nooit zo lang heel sip zijn...
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee gekkie...thanks voor de knuffel!
Komt vanzelf weer goed hoor, ik kan nooit zo lang heel sip zijn...
mijn doet dat nooitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
mijn ligt haarzelf net te krabben en ze maakte daar hele rare geluidjes bij
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou het best willen zien dat jouw dat doetquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en vooral niet wanneer wij er zijn, toch?
QFTquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
In ieder geval sterkte![]()
En vooral met je oma![]()
![]()
Met het zien van die eentjes doet me meer denken aan:quote:
Waarom zet je hem dan niet in je sig?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, dit mag niemand ooit vergeten. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |