Nee, het moet zo standaard worden dat het leuk wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom op stoep probeer toch eens wat creatiever te zijn met flauwe opmerkingen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
Gaat het niet goed met m'n wonderzoete suikertje?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeveel wc rollen heb je al moeten halen voor marijke
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Marijke fapt niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, plieveploefje?quote:
Dat lukt meestal niet, alleen als je geluk hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, het moet zo standaard worden dat het leuk wordt.
Kon ik dat maar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij nou 1 wc rol gebruikt tijdens het fappen
het gaat niet altijd om Marijke in het leven mop, ik weet, het klinkt bikkelhard, maar het is waar...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze niet geslaagd is... of komt het daar niet door
Ik heb je hyves gevondenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt waaaaaaaar?
Hoe? Waar? Wat leuk!
voor jou jaquote:
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, plieveploefje?
Gadsie meisquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met mijn hoofd zo hard gestoten dat ik de trap af viel, Marijke gezakt voor rijexamen, mijn oma gevallen, heup gebroken, net geopereerd en oja, op weg naar huis zag ik iemand die net van een flat af was gesprongen.
Hihi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |