Inbreken!!1!1quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
alsof ik daar binnen kom, ik woon er nou ook niet pal naast
dat doe ik dus mooi nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wacht 'm op en vraag een handtekening namens mij.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, dankjewel!Nog wat leuks geshopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat is ook tegen mijn principes, dus ik dacht, dan laat ik het jou doen. Mooi niet dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat doe ik dus mooi niet, laat die kerel toch rustig leven
Uhuh!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh!
Jurkje, riem, panties EN een cadeautje voor jou!!!
Belachelijk!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil bitterballen en huppelman wil niet eens de patatpan pakken voor mij
Wel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt goed
Voor mij? Gekkie, is toch nergens voor nodig
boehoequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want hij doet nog niet genoeg voor mequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belachelijk!Zeg maar dat als ie echt van je houdt ie dat wel voor je zou doen
![]()
Heeft zeker zelf geen trekquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
De Julianastraat, de Emmastraat en de Wilhelminastraat liggen ook in Lisse.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
http://maps.google.nl/maps?client=opera&rls=nl&q=Julianastraat%2011%207121%20Aalten&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
daar woont die
Ja maar ja maar... ik hoef toch geen cadeautjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel!
Als je 'm ziet denk jij daar ook zo over hoor!
Maar in dit geval niet dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De Julianastraat, de Emmastraat en de Wilhelminastraat liggen ook in Lisse.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want hij doet nog niet genoeg voor me
Maar om je weer op te beuren toch wel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... ik hoef toch geen cadeautjesIk ben gezakt en niet echt gezellig enzo de laatste tijd
JIJ VERDIENT ALTIJD ALLES!1!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... ik hoef toch geen cadeautjesIk ben gezakt en niet echt gezellig enzo de laatste tijd
1) Je krijgt 'm of je nou wilt of nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |