Het was een kunstwerkje, werkelijk...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat vrouwen ook wel eens op de WC zitten en er zo'n smerig bruin ding uit laten glijden?
Ga toch weg man
hellooowquote:
Ik ook, ergens in Aalten...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar het huis van Angus Young staatding ziet er niet uit
![]()
heb je geen eens een foto gemaakt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een kunstwerkje, werkelijk...
You've gotta be shittin' mequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een kunstwerkje, werkelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Trevviequote:
Hoiquote:
Wil je een keer een foto voor me maken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kan hem ook zo aan wijzen, niet dat die op maps niet te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Laat eens zien waar op Google maps!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kan hem ook zo aan wijzen, niet dat die op maps niet te vinden is
Trusten Kuukje!quote:
Nienkje!quote:
Daar zeg je me wat...dat ben ik dit keer inderdaad glad vergeten!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb je geen eens een foto gemaakt?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wil je een keer een foto voor me maken?
google maar zijn er genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah, dankjewel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienkje!![]()
Ik moest je nog het beste wensen van de yoga mevrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
even kijken, ik weet het adres niet zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat eens zien waar op Google maps!
Wacht 'm op en vraag een handtekening namens mij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
even kijken, ik weet het adres niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |