quote:
quote:
quote:
kut combo breakerquote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef Snakey het volgende:
Waarom klik ik zonder naar de TS te kijken?![]()
Ik was al de schuldige.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef Snakey het volgende:
Waarom klik ik zonder naar de TS te kijken?![]()
quote:
quote:
Dat weet ik wel hoorquote:
Zou ik wel doen als ik mod was ja. Maar goed, ik heb gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
Snel verander allemaal je bericht naar die quote!!1!!
quote:
Doe dan gewoon een luier om.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Het erge is nog wel dat er nooit toiletten in de buurt zijn als je ze nodig hebt. En als je ze ziet, dan zijn het van die openluchttoiletten waar je niet fatsoenlijk op kan schijten
RichCalibier_reactie_quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Het erge is nog wel dat er nooit toiletten in de buurt zijn als je ze nodig hebt. En als je ze ziet, dan zijn het van die openluchttoiletten waar je niet fatsoenlijk op kan schijten
Ben je blij dat iedereen jou quote en zijn topic verneukt is (in hoeverre die dat al niet wasquote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef de_Koningin het volgende:
WEHEHEHEHEHEHE ENZ ETC MET EINZ EN !1 EN ZO
Weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen als we moeten plassen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Sinds wanneer schijten vrouwen???quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Als ik jou een keer tegenkom dan sla ik je samen met Michelos op je muilquote:
Nee, dat vind ik sielugquote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je blij dat iedereen jou quote en zijn topic verneukt is (in hoeverre die dat al niet was)?
Wat is je punt nou?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijten vrouwen???
Ow wacht...
...als ze hun plastuit vergetenquote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen als we moeten plassen.
Paleis Noordeinde (Postbus 30412)quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Als ik jou een keer tegenkom dan sla ik je samen met Michelos op je muil
Vrouwen zeiken toch wel.quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niks over het plassen van vrouwen weten..quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wie?quote:
Ik ben de meester in kwaliteitstopicsquote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen die weten wat typische topics zijn voor bepaalde users!
who the fuck is rich calibier?
quote:
Nou...quote:Op maandag 23 november 2009 21:02 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik ben de meester in kwaliteitstopics.
Hoe zijn de bezoekuren daar?quote:Op maandag 23 november 2009 21:04 schreef RichCalibier het volgende:
Fok! mag van mij best langskomen voor een Fok!Tv Portret, ik heb zelf een heel levensverhaal te vertellen over mij als persoon. Dan zien jullie tenminste wie de integere persoon achter mij is, en zullen jullie mij accepteren. Ik vind dat de meeste mensen hier kort door de bocht zijn, terwijl ik in het echt best een leuke jongen ben. Ik heb wat psychische trekjes hier en daar, maar daar kijk je best gauw overheen.
Ik heb geen bezoekuren. Je kunt vrijwel altijd terecht bij mij voor een goed gesprek. Het is altijd leuk om een wijntje te drinken en rollebollend uit een gesprek te komen, en eens lekker elkaar's mening te delen. Natuurlijk, ik heb mijn troubles, maar zelfs dat is menselijk genoeg om over na te denken, sterker nog, ik vind mezelf menselijker dan ieder ander in mijn omgeving.quote:Op maandag 23 november 2009 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe zijn de bezoekuren daar?
Jij bent gek gast, ik suggereer een dokter.quote:Op maandag 23 november 2009 21:27 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik heb geen bezoekuren. Je kunt vrijwel altijd terecht bij mij voor een goed gesprek. Het is altijd leuk om een wijntje te drinken en rollebollend uit een gesprek te komen, en eens lekker elkaar's mening te delen. Natuurlijk, ik heb mijn troubles, maar zelfs dat is menselijk genoeg om over na te denken, sterker nog, ik vind mezelf menselijker dan ieder ander in mijn omgeving.
Dat komt, doordat ik zelf heel goed weet hoe mensen reageren op elkaar, en hoe mensen elkaar overlappen qua inhoudelijke gespreksonderwerpen, mensen zijn vrijwel altijd maar bezig met het 'ik' zijn. Let daar maar eens op, KLB is niets meer dan een voorbehoud om je zelfvertrouwen op te krikken.
Een paar voorbeelden: Skylark, padlarf, en griekjee, zo ken ik er nog wel een paar.
Ik ben van plan V-blogs te maken over wat ik ondervind in Fok!
En nu weer ontopic!![]()
Een gesprek met jou is als die met een alzheimerpatiënt.quote:Op maandag 23 november 2009 21:27 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik heb geen bezoekuren. Je kunt vrijwel altijd terecht bij mij voor een goed gesprek. Het is altijd leuk om een wijntje te drinken en rollebollend uit een gesprek te komen, en eens lekker elkaar's mening te delen. Natuurlijk, ik heb mijn troubles, maar zelfs dat is menselijk genoeg om over na te denken, sterker nog, ik vind mezelf menselijker dan ieder ander in mijn omgeving.
Dat komt, doordat ik zelf heel goed weet hoe mensen reageren op elkaar, en hoe mensen elkaar overlappen qua inhoudelijke gespreksonderwerpen, mensen zijn vrijwel altijd maar bezig met het 'ik' zijn. Let daar maar eens op, KLB is niets meer dan een voorbehoud om je zelfvertrouwen op te krikken.
Een paar voorbeelden: Skylark, padlarf, en griekjee, zo ken ik er nog wel een paar.
Ik ben van plan V-blogs te maken over wat ik ondervind in Fok!
En nu weer ontopic!![]()
Een volledig uit context gerukte ridiculiserende interpetatie.quote:Op maandag 23 november 2009 21:39 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Een gesprek met jou is als die met een alzheimerpatiënt.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Een volledig uit context gerukte ridiculiserende interpetatie.
Ik kan geen bejaarden eten, dat is toch belachelijk...
En wie loopt er nou op tennisballen...
Enige overeenkomst tussen een gesprek met jou en een gesprek met een alzheimerpatient is dat je in beide gevallen voor euthanasie bent.quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Een volledig uit context gerukte ridiculiserende interpetatie.
Ik kan geen bejaarden eten, dat is toch belachelijk...
En wie loopt er nou op tennisballen...
Ach donder toch op man, engerdquote:Op maandag 23 november 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Enige overeenkomst tussen een gesprek met jou en een gesprek met een alzheimerpatient is dat je in beide gevallen voor euthanasie bent.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ach donder toch op man, engerd
Stop daarmee dan.quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef RichCalibier het volgende:
De reden dat ik vaak de clown speel is hier ook aan afgeleid omdat ik teveel bezig ben met het verwerken van rauwe informatie, verleden heden en de angst voor de toekomst, dingen willen doorgronden, meerdere dimensies waarnemen in waar je over nadenkt (nee geen dimensies als in star trek maar meerdere lagen van interpetatie) En dat maakt me vaak moe, het drained mijn energie gigantisch, zo erg dat ik soms midden in de dag zin heb te gaan slapen en nooit meer wakker te worden omdat ik teveel nadenk over dingen en het me opbreekt, het is te druk in mn kop en mijn hele essentie vecht tegen patronen en automatisering.
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef RichCalibier het volgende:
De reden dat ik vaak de clown speel is hier ook aan afgeleid omdat ik teveel bezig ben met het verwerken van rauwe informatie, verleden heden en de angst voor de toekomst, dingen willen doorgronden, meerdere dimensies waarnemen in waar je over nadenkt (nee geen dimensies als in star trek maar meerdere lagen van interpetatie) En dat maakt me vaak moe, het drained mijn energie gigantisch, zo erg dat ik soms midden in de dag zin heb te gaan slapen en nooit meer wakker te worden omdat ik teveel nadenk over dingen en het me opbreekt, het is te druk in mn kop en mijn hele essentie vecht tegen patronen en automatisering.
Een prachtig moment om een knip te zetten.quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef RichCalibier het volgende:
De reden dat ik vaak de clown speel is hier ook aan afgeleid omdat ik teveel bezig ben met het verwerken van rauwe informatie, verleden heden en de angst voor de toekomst, dingen willen doorgronden, meerdere dimensies waarnemen in waar je over nadenkt (nee geen dimensies als in star trek maar meerdere lagen van interpetatie) En dat maakt me vaak moe, het drained mijn energie gigantisch, zo erg dat ik soms midden in de dag zin heb te gaan slapen en nooit meer wakker te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |