quote:
quote:
quote:
kut combo breakerquote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef Snakey het volgende:
Waarom klik ik zonder naar de TS te kijken?![]()
Ik was al de schuldige.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef Snakey het volgende:
Waarom klik ik zonder naar de TS te kijken?![]()
quote:
quote:
Dat weet ik wel hoorquote:
Zou ik wel doen als ik mod was ja. Maar goed, ik heb gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
Snel verander allemaal je bericht naar die quote!!1!!
quote:
Doe dan gewoon een luier om.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Het erge is nog wel dat er nooit toiletten in de buurt zijn als je ze nodig hebt. En als je ze ziet, dan zijn het van die openluchttoiletten waar je niet fatsoenlijk op kan schijten
RichCalibier_reactie_quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Het erge is nog wel dat er nooit toiletten in de buurt zijn als je ze nodig hebt. En als je ze ziet, dan zijn het van die openluchttoiletten waar je niet fatsoenlijk op kan schijten
Ben je blij dat iedereen jou quote en zijn topic verneukt is (in hoeverre die dat al niet wasquote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef de_Koningin het volgende:
WEHEHEHEHEHEHE ENZ ETC MET EINZ EN !1 EN ZO
Weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen als we moeten plassen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Sinds wanneer schijten vrouwen???quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef RichCalibier het volgende:
Als ik jou een keer tegenkom dan sla ik je samen met Michelos op je muilquote:
Nee, dat vind ik sielugquote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je blij dat iedereen jou quote en zijn topic verneukt is (in hoeverre die dat al niet was)?
Wat is je punt nou?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijten vrouwen???
Ow wacht...
...als ze hun plastuit vergetenquote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen als we moeten plassen.
Paleis Noordeinde (Postbus 30412)quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Als ik jou een keer tegenkom dan sla ik je samen met Michelos op je muil
Vrouwen zeiken toch wel.quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niks over het plassen van vrouwen weten..quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wie?quote:
Ik ben de meester in kwaliteitstopicsquote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen die weten wat typische topics zijn voor bepaalde users!
who the fuck is rich calibier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |