quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
H&M is dus geïnspireerd door Marc Jacobs. Bij hem vind ik het goed staan hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gooi net mijn luchtje van hem wegquote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Oh, ik wil eigenlijk gelijk nooit meer iets kopen van Marc Jacobs, hoe durft ie.
En terecht.quote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik gooi net mijn luchtje van hem weg
Hij lijkt 1 meter 10 daarin...quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo slachtoffer?quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een Schot idd. En dat kan op de een of andere manier esthetisch ook nog wel, maar dít?quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef DaCybrSrfr het volgende:
...blijft een no go.
Vind een kilt overigens wel tof.
Denk het wel ja... Als je de gemiddelde man dan toch per sé een rokje aan wil trekken dan wil ie er vast graag een gezichtsbedekkend accesoire bijquote:
Ik vind het niks. Hij probeert het ook te krampachtig te introduceren ofzoquote:Op maandag 23 november 2009 19:32 schreef Mylene het volgende:
H&M treedt in de voetsporen van Marc Jacobs en Prada door een geplooide rok en een drollenvanger in hun lentecollectie voor de man van 2010 te introduceren.
Wat vind jij? Hip of horror? Ik kies (vast net zoals iedereen) voor horror.
Burka for menquote:
Pleeg dan meteen zelfmoord.quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Denk het wel ja... Als je de gemiddelde man dan toch per sé een rokje aan wil trekken dan wil ie er vast graag een gezichtsbedekkend accesoire bij
Die zijn wel oke.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
Nog meer van de H&M mannencollectie lente/zomer 2010.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit gewoon te homosexueel voor woorden. Ik dacht die metro-shit was afgelopen en mannen mochten nu weer gewoon man zijn?quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heette het nog steeds metro? Ik dacht dat er alweer een andere naam was voor een soort overtreffende trap.quote:Op maandag 23 november 2009 22:13 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon te homosexueel voor woorden. Ik dacht die metro-shit was afgelopen en mannen mochten nu weer gewoon man zijn?
Euh ja... leuk die "dingen" bij de schouderquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
Die vind ik best leuk. Al kan ik me niet voorstellen dat ik in een trui met zulke korte mouwen ga lopen.quote:
Dat vind ik eigenlijk wel leukquote:
Wat a-mannelijk allemaal. Veel te geforceerd nonchalant en lekker alternatief enzo.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:04 schreef Karina het volgende:
Wie dit heeft verzonnen was zeker dronken, mannen met rokken en daar is ook de MC Hammer pants weer!
Die tweede serie gaat nog wel, dat bruine leren jasje vind ik wel leuk (voor mijzelf dan).
quote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef Mylene het volgende:
Nog een paar voorbeelden van de catwalk, met als eerste de meester himself.
[ afbeelding ]
Yohji Yamamoto
Ik heb het geprobeerd, maar ik zie het er niet in.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef Aschkael het volgende:
[..]
fucking cool en tres chique...lijkt tenminste niet gelijk zo verwijfd
Ik voorspel: de nieuwe mode voor guido's, brrrrrrquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
.....
Iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Vido het volgende:
In dat soort kleding wil je toch nog niet eens dood gevonden worden?
Vooral die pantoffels eronder...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik zie het er niet in.
Wat deze persoon zei.quote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef veuve_amiot het volgende:
Oh noes!1!1!11! Iemand suggereert dat er eventueel mensen bestaan die wellicht durven te flirten met het doorbreken van willekeurige genderhokjes wbt kleding. De wereld vergaat!!1!11 Grow some balls.
Er zijn gewoon grenzenquote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef veuve_amiot het volgende:
Oh noes!1!1!11! Iemand suggereert dat er eventueel mensen bestaan die wellicht durven te flirten met het doorbreken van willekeurige genderhokjes wbt kleding. De wereld vergaat!!1!11 Grow some balls.
Ga jij erin lopen dan? Heb je vast veel chicks achter je aan in die outfitquote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef veuve_amiot het volgende:
Geen hele hordes, nee - maar vertel, waar kom jij hele hordes lesbo's tegen op dagelijkse basis?quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Ga jij erin lopen dan? Heb je vast veel chicks achter je aan in die outfit
Hem vindt ik het ook stukken beter staan dan dat manneke van H&M.quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die info dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers, begin maart verkrijgbaar in het filiaal van H&M op het Leidseplein.
uh, mijn broeken zijn wel degelijk ''helemaal'' strak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef alors het volgende:
Gewoon een soort van artistiek statement. Heb je wel een haute couture shows gezien? Zat van die kleding is ook alleen maar een heel overdreven uitdrukking van een trend en wordt nooit gedragen maar vind in verzwakte vorm wel navolging.
Die harembroek zul je denk ik wel zien, maar dan een wat minder gay exemplaar, gewoon een broek die voor de rest ook wijd is. Net als met de skinny jeans, die waren op de catwalk ook erg strak voor de mannen, maar hebben in de gewone winkel alleen maar wat strakkere pijpen aan de onderkant.
De H&M lijn die je ziet is ook Trend/Pink Label, een experimentelere lijn met een veel kleinere oplage die in Nederland alleen maar in de Randstad is te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |