Iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Vido het volgende:
In dat soort kleding wil je toch nog niet eens dood gevonden worden?
Vooral die pantoffels eronder...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik zie het er niet in.
Wat deze persoon zei.quote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef veuve_amiot het volgende:
Oh noes!1!1!11! Iemand suggereert dat er eventueel mensen bestaan die wellicht durven te flirten met het doorbreken van willekeurige genderhokjes wbt kleding. De wereld vergaat!!1!11 Grow some balls.
Er zijn gewoon grenzenquote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef veuve_amiot het volgende:
Oh noes!1!1!11! Iemand suggereert dat er eventueel mensen bestaan die wellicht durven te flirten met het doorbreken van willekeurige genderhokjes wbt kleding. De wereld vergaat!!1!11 Grow some balls.
Ga jij erin lopen dan? Heb je vast veel chicks achter je aan in die outfitquote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef veuve_amiot het volgende:
Geen hele hordes, nee - maar vertel, waar kom jij hele hordes lesbo's tegen op dagelijkse basis?quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Ga jij erin lopen dan? Heb je vast veel chicks achter je aan in die outfit
Hem vindt ik het ook stukken beter staan dan dat manneke van H&M.quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
H&M is dus geïnspireerd door Marc Jacobs. Bij hem vind ik het goed staan hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die info dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers, begin maart verkrijgbaar in het filiaal van H&M op het Leidseplein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |