Die zijn wel oke.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
Nog meer van de H&M mannencollectie lente/zomer 2010.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit gewoon te homosexueel voor woorden. Ik dacht die metro-shit was afgelopen en mannen mochten nu weer gewoon man zijn?quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heette het nog steeds metro? Ik dacht dat er alweer een andere naam was voor een soort overtreffende trap.quote:Op maandag 23 november 2009 22:13 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon te homosexueel voor woorden. Ik dacht die metro-shit was afgelopen en mannen mochten nu weer gewoon man zijn?
Euh ja... leuk die "dingen" bij de schouderquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
Die vind ik best leuk. Al kan ik me niet voorstellen dat ik in een trui met zulke korte mouwen ga lopen.quote:
Dat vind ik eigenlijk wel leukquote:
Wat a-mannelijk allemaal. Veel te geforceerd nonchalant en lekker alternatief enzo.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:04 schreef Karina het volgende:
Wie dit heeft verzonnen was zeker dronken, mannen met rokken en daar is ook de MC Hammer pants weer!
Die tweede serie gaat nog wel, dat bruine leren jasje vind ik wel leuk (voor mijzelf dan).
quote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef Mylene het volgende:
Nog een paar voorbeelden van de catwalk, met als eerste de meester himself.
[ afbeelding ]
Yohji Yamamoto
Ik heb het geprobeerd, maar ik zie het er niet in.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef Aschkael het volgende:
[..]
fucking cool en tres chique...lijkt tenminste niet gelijk zo verwijfd
Ik voorspel: de nieuwe mode voor guido's, brrrrrrquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Mylene het volgende:
.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |