Hij lijkt 1 meter 10 daarin...quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
H&M is dus geïnspireerd door Marc Jacobs. Bij hem vind ik het goed staan hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo slachtoffer?quote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Mylene het volgende:
H&M is dus geïnspireerd door Marc Jacobs. Bij hem vind ik het goed staan hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een Schot idd. En dat kan op de een of andere manier esthetisch ook nog wel, maar dít?quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef DaCybrSrfr het volgende:
...blijft een no go.
Vind een kilt overigens wel tof.
Denk het wel ja... Als je de gemiddelde man dan toch per sé een rokje aan wil trekken dan wil ie er vast graag een gezichtsbedekkend accesoire bijquote:
Ik vind het niks. Hij probeert het ook te krampachtig te introduceren ofzoquote:Op maandag 23 november 2009 19:32 schreef Mylene het volgende:
H&M treedt in de voetsporen van Marc Jacobs en Prada door een geplooide rok en een drollenvanger in hun lentecollectie voor de man van 2010 te introduceren.
Wat vind jij? Hip of horror? Ik kies (vast net zoals iedereen) voor horror.
Burka for menquote:
Pleeg dan meteen zelfmoord.quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Denk het wel ja... Als je de gemiddelde man dan toch per sé een rokje aan wil trekken dan wil ie er vast graag een gezichtsbedekkend accesoire bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |