Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Klonk het volgende:
ik denk ik help muck even om een goeie traditie in ere te houden
Op tijd weer onder de wol dan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG'er
Wel een beetje, maar ik kan er nog geen hoera over roepen
quote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, alleen bij de roermondsepoort toch, vol gas doorknallen en dan op tijd remmen zodat je niet in de maas land, en de immer gezellige Tegelse Hei
Hoe kijken?quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Klonk het volgende:
op de hei stapte trouwens een ouwe vent in die echt zo zat als een konijn was, en achterin was een kleuterklasje op een uitje, je zag die vent de hele tijd zo kijken
zo als een oud vies bezopen mannetje naar een kleuterklasje kan kijken, zeg maar net zoals Benno in het zwembad keekquote:
Braafquote:
"Op de Hei"quote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo als een oud vies bezopen mannetje naar een kleuterklasje kan kijken, zeg maar net zoals Benno in het zwembad keek
De regenbui trekt hier weer weg, dus het wordt nu weer wat lichterquote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Hier schemerde het rond half 3 al, en nu is het inderdaad donker
Verzakerquote:
quote:
ik ookquote:
ik ben vast de enige hier die over een half uurtje weg gaatquote:
Oa gaat nu wegquote:Op maandag 23 november 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben vast de enige hier die over een half uurtje weg gaat
whehehequote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
dat bedoel ik dus
OA
quote:
vergeet je plu nietquote:
en je zei nog wel dat LL best een plu kon meenemen op d'r brommertquote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
een plu op de brommert, lijkt me een slecht idee
whehehequote:Op maandag 23 november 2009 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Klonkville? Klinkt als een of ander vergeten stadje uit een slechte western
hoezo?quote:
sadistquote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
Overal gok ikMaar ik was tenminste wel net op tijd binnen
Dus toen heb ik even voor het raam staan lachen naar alle mensen die niet op tijd binnen waren
Niks sadist. Dat is geluk zoeken in kleine dingenquote:
"dan doe je het niet" is vast geen optie heh?quote:
Ook niet als je dan bij vriendlief in kan trekken?quote:
quote:
Hij schrok zo erg dat hij zelfs stopte met het uitlikken van de paella pan! Nou.. dat zegt wat!quote:
Had hem door late gaan, had je hem niet hoeven afwassen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij schrok zo erg dat hij zelfs stopte met het uitlikken van de paella pan! Nou.. dat zegt wat!
je kunt niet bij je ouders blijven wonenquote:
zo kun je het ook noemenquote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks sadist. Dat is geluk zoeken in kleine dingen![]()
![]()
iets verkeerds gegeten pienquote:
Nee, rare dingen in mn hoofdquote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets verkeerds gegeten pien
Oeeeh...dat maakt de zaak wel wat andersquote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet als je dan bij vriendlief in kan trekken?
Dat is dan weer waarquote:Op maandag 23 november 2009 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt niet bij je ouders blijven wonen
* Nijns jaagt rare dingen wegquote:
Eigenlijk ben ik misselijk.. maar ik vind het lief dat je het aanbiedt dus doe maar eenquote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:
Wil er iemand een snoepje uit mijn snoepzak?
Wat wil je? Ik heb tumtum, dropstaafjes, honingdrop en jojo'squote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik misselijk.. maar ik vind het lief dat je het aanbiedt dus doe maar een
Bwoah ik heb net 2 italiaanse bollen op zegquote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb tumtum, dropstaafjes, honingdrop en jojo's
Dropstaafje danquote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb tumtum, dropstaafjes, honingdrop en jojo's
Het hoeft nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah ik heb net 2 italiaanse bollen op zeg
quote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dropstaafje danWat is een jojo? Als snoep zijnde dan
Jonguh, dat is een dropslangetjequote:
nietus! das een (drop)jojo!quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:
Welke?quote:
Nietus die zijn niet opgeroldquote:
*eens isquote:
quote:
zo'n drop ding gevalquote:
dropveter is een sliertje, geen rolletjequote:
welquote:
hoe is het op je werk?quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
dropveter is een sliertje, geen rolletje![]()
ik ben misselijk nu
Neequote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns jaagt rare dingen weg
Sow beter pientjuh?
*geeft dropdingquote:
jakkesquote:
Ook niet... moet zo maar 's mn concerns met vriendje gaan besprekenquote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
*geeft dropding
ja, wel goed
[..]
jakkes
*knuffelt* nu dan?
Laat jij nou eerst maar die tattoo zetten, dan weet je wat grote au isquote:Op maandag 23 november 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
Kindermishandeling op tvAllemaal prikken die grote au doen
Heb je een vriend?quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook niet... moet zo maar 's mn concerns met vriendje gaan bespreken
Ik heb er al tweequote:Op maandag 23 november 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jij nou eerst maar die tattoo zetten, dan weet je wat grote au is
Ik wil ook!!!quote:
dat welquote:
Ga in mijn plaatsquote:
quote:
Als het zou kunnen heel graagquote:
Zullen we eens lekker wat anders gaan doen dan?quote:
dan ga je toch nietquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Waar muck net niet muckte topic!
Wat gebeurt er eigenlijk als ik pikachu in een pokeball vang en dan gewoon weg smijt?quote:Op maandag 23 november 2009 20:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Waar muck net niet muckte topic!
dan gaat bolle er mee spelenquote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ik pikachu in een pokeball vang en dan gewoon weg smijt?
Dan is hij bij professor Oak op de boerderij tot je hem eruitroeptquote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ik pikachu in een pokeball vang en dan gewoon weg smijt?
Ik kijk geen pokemonquote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan is hij bij professor Oak op de boerderij tot je hem eruitroept.
Heb je die aflevering nog nooit gezien??
quote:
Dat dat kan ik nederlandquote:
Gelukkig staat er nu geen file meer onderweg... en ik verwacht over een kwartier wel weg te zijnquote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dat kan ik nederland
Nee maar serieus.. dat is echt klote
Positief denkenquote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu geen file meer onderweg... en ik verwacht over een kwartier wel weg te zijn.
Dus tot vanavondnacht!
quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij schrok zo erg dat hij zelfs stopte met het uitlikken van de paella pan! Nou.. dat zegt wat!
He bah.quote:
Zie je welquote:Op maandag 23 november 2009 19:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeeeh...dat maakt de zaak wel wat anders
Nou dan. Weg bij je ouders en intrekken bij je vriend. Problem solved, case closed, next.quote:[..]
Dat is dan weer waar
Bolle
quote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:
Dan blijf je maar daarquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook niet... moet zo maar 's mn concerns met vriendje gaan bespreken
Zwemmelenquote:
Spuit elfquote:
PWN.quote:
Hoijequote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu geen file meer onderweg... en ik verwacht over een kwartier wel weg te zijn.
Dus tot vanavondnacht!
Mazzelpik dat 't stiekem isquote:
Niet? Wat dan?quote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
De rare dingen in mijn hoofd zijn niet bah MPG!
Dingen als: wat nou als een bepaald persoon onderweg van werk naar huis ofzo een ongeluk krijgt, hoe ga ik dat dan te weten komen!? Enzoquote:
Dat is dus wel bah. Of blegh. Of ieuw.quote:Op maandag 23 november 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dingen als: wat nou als een bepaald persoon onderweg van werk naar huis ofzo een ongeluk krijgt, hoe ga ik dat dan te weten komen!? Enzo
Kut zeg ik jequote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
He bah.
[..]
Zie je wel.
[..]
Nou dan. Weg bij je ouders en intrekken bij je vriend. Problem solved, case closed, next.
[..]!
[..]
Dan blijf je maar daar.
[..]...
[..]
Zwemmelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja, inderdaad, heel vervelend... Maar we hebben 't er net over gehad, en nu heeft ie zn ouders mijn telefoonnummer gemailtquote:Op maandag 23 november 2009 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dus wel bah. Of blegh. Of ieuw.
Niet tof iig. En je kan er enorm over piekeren![]()
.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
lekkere zuigbeurt achter de rug
Kun je hier niet ook even komen zuigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
ik had een briefje in mijn portemonee en rijbewijs, bij ongeval waarschuwen:quote:Op maandag 23 november 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, heel vervelend... Maar we hebben 't er net over gehad, en nu heeft ie zn ouders mijn telefoonnummer gemailtDan kunnen zij me bellen als er wat met hem is enzo
quote:Op maandag 23 november 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je hier niet ook even komen zuigen?
Ik kan niet lopen want er zit een dikke vette kat op mn schootquote:
te trillenquote:Op maandag 23 november 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan niet lopen want er zit een dikke vette kat op mn schoot
je mag hem lenen hoor Pien![]()
Pleur op. Het bespaart gespam.quote:
Ga fietsen.quote:
Goede oplossingquote:Op maandag 23 november 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, heel vervelend... Maar we hebben 't er net over gehad, en nu heeft ie zn ouders mijn telefoonnummer gemailtDan kunnen zij me bellen als er wat met hem is enzo
Ook een goed idee.quote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een briefje in mijn portemonee en rijbewijs, bij ongeval waarschuwen:
Je hebt ook niks over voor lieftallige jongedames he?quote:[..]
alleen als je niet kan lopen
Goede reden.quote:Op maandag 23 november 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan niet lopen want er zit een dikke vette kat op mn schoot
je mag hem lenen hoor Pien![]()
Waarom?quote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
Pff. Fred heeft nieuwe tattoo liet hij laatst zien. Als ik er aan denk kan ik wel jankenDat wou ik even vertellen.
Een OAiaanse multiquote is iets anders dan een lange reactie. Een lange reactie is een uitgebreid en lijzig epistel, van vele regels veelal nietszeggende tekst, waarin uitgebreid op een posting gereageerd wordt door de auteur van de lange reactie. Je rijgt dan een verhaal waarin de post waarop gereageerd wordt uitgebdreid nelicht wordt en een uiterst informatieve reactie krijgt, Veel van deze info wordt ook nog in verschillende formuleringen repetetief gepresenteerd, zodat de kans dat men het onthoudt groter is.quote:
omdat hij ten eerste gewoon niet goed gezet is (stomme kneus ging in zijn fijne opwelling naar een andere zaak toe dan ons vaste adres) en ik vind de tekst gewoon stom en niet bij hem passen. Dus het is gewoon een verneuking van zijn prachtige arm en dat doet mij pijnquote:
Daarvoor neem ik niet eens de moeite om te lezen.quote:"Een OAiaanse ... OAiaanse Multiquote.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat ben ik blij dat ik een fatsoenlijk regenpak heb
Wat je noemt last hebben van fantoompijnquote:Op maandag 23 november 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat hij ten eerste gewoon niet goed gezet is (stomme kneus ging in zijn fijne opwelling naar een andere zaak toe dan ons vaste adres) en ik vind de tekst gewoon stom en niet bij hem passen. Dus het is gewoon een verneuking van zijn prachtige arm en dat doet mij pijn
Dan snap je niet wat fantoompijn isquote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat je noemt last hebben van fantoompijn
anders ik welquote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
Dat dacht ik toch. Echt vreselijk weer om doorheen te moeten ditquote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
Dat is toch dat je pijn hebt aan een lichaamsdeel, dat niet meer aan je lichaam vast zit, meestal omdat het er af is gehakt?quote:
Anders snap jij het even nietquote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat je noemt last hebben van fantoompijn
niet normaal meer, vooral het stuk tussen Blerick en Maasbree, langs de doorgaande weg zonder verlichting een leuk fietspad door het bosquote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch. Echt vreselijk weer om doorheen te moeten dit.
Ja, en dus snap je blijkbaar niet waar dit over gaat.quote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is toch dat je pijn hebt aan een lichaamsdeel, dat niet meer aan je lichaam vast zit, meestal omdat het er af is gehakt?
scroll ff omhoog.quote:
Dus hoe heeft dat iets te maken met fred's tattoo en dat ik er om kan janken?quote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is toch dat je pijn hebt aan een lichaamsdeel, dat niet meer aan je lichaam vast zit, meestal omdat het er af is gehakt?
De teringquote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet normaal meer, vooral het stuk tussen Blerick en Maasbree, langs de doorgaande weg zonder verlichting een leuk fietspad door het bos
Koningslust, zoals elke Maandag en het fietspad tussen Maasbree en Blerick loopt ongeveer langs de doorgaande weg, met de nadruk op ongeveerquote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
De tering.. Waar ben je geweest dan
?
vanwaar diequote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dus snap je blijkbaar niet waar dit over gaat..
T was een kutgrap. heeft dan niemand gevoel voor humor?quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus hoe heeft dat iets te maken met fred's tattoo en dat ik er om kan janken?
Mja, ongeveerquote:Op maandag 23 november 2009 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Koningslust, zoals elke Maandag en het fietspad tussen Maasbree en Blerick loopt ongeveer langs de doorgaande weg, met de nadruk op ongeveer
moet je maar op tijd zijnquote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k die te laat is voor een dropjojo van nijns
nou pasquote:
morgen weer 1quote:
lamzakquote:
en dan met natte bladeren en takjes en regendruppels op het vizier, dolle pretquote:
quote:
Ik snap hem dan dus gewoon nietquote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
T was een kutgrap. heeft dan niemand gevoel voor humor?
Houden zo, ik namelijk niet.
Lekker heh die stemmingswisselingen?quote:
Hoeft ook nie joh.quote:
Heerlijkquote:
Daar ben je klaar mee inderdaad. Dit weer is zelfs met de auto niet tofquote:Op maandag 23 november 2009 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan met natte bladeren en takjes en regendruppels op het vizier, dolle pret
Slaap lekkerquote:
Mooi zoquote:
Snap ikquote:Op maandag 23 november 2009 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HeerlijkMja, gewoon opgelucht nu enzo
Ik zeg er tenminste nog wat van in het topic zelfquote:
quote:PWN.
Gek, daar heb ik dus nog nooit over nagedacht... Dat hij niet op de hoogte wordt gebracht als er iets met mij gebeurd... maar ik wil wel op de hoogte gebracht worden als er iets met hem gebeurdquote:Op maandag 23 november 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Snap ikgoed zo
Ik lig regelmatig wakker met dezelfde soort vraag
. Als ik namelijk dood ga, is er dus niemand in Deventer die dat gaat merken
. Erg fijn idee wel.
Nou heb ik het gedaan zekerquote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gek, daar heb ik dus nog nooit over nagedacht... Dat hij niet op de hoogte wordt gebracht als er iets met mij gebeurd... maar ik wil wel op de hoogte gebracht worden als er iets met hem gebeurd
Neuh... Telefoonnummer van Han staat in mn agenda onder bij ongevallen waarschuwen en hij is nr 2 onder mn speeddial, dus t kwartje zal wel vallen bij politie enzoquote:
Vind je het heel raar als ik denk dat een man daar minder mee bezig isquote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gek, daar heb ik dus nog nooit over nagedacht... Dat hij niet op de hoogte wordt gebracht als er iets met mij gebeurd... maar ik wil wel op de hoogte gebracht worden als er iets met hem gebeurd
[KSC #1.561] Waarin we allemaal in Klonkville gaan wonenquote:Op maandag 23 november 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg er tenminste nog wat van in het topic zelf.
En als iemand anders dat ook heeft gezegd geef je maar een link, want ik lees niet terug.
Autorijden is moeilijk hoor, voor sommige mensenquote:[..].
Maar nu wel thuis... 61 minuten over die 73 km, beter dan die anderhalf uur van vanochtend... stelletje klojo's op de weg. Optrekken-remmen-optrekken-remmen... begrijpen ze nou niet dat als ze gewoon niet remmen, ze ook niet hoeven op te trekken en ze dus sneller vooruit komen?.
Neuhquote:Op maandag 23 november 2009 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind je het heel raar als ik denk dat een man daar minder mee bezig is?
Dat blijkt... gelukkig kon ik vanavond met een normale snelheid over de snelweg rijden. Al moest ik even oppassen dat ik niet het autobahn gevoel kreegquote:Op maandag 23 november 2009 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[KSC #1.561] Waarin we allemaal in Klonkville gaan wonen
[..]
Autorijden is moeilijk hoor, voor sommige mensen..
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
Ik duik ook mijn bed in want ik ben op. Slaap lekker alvast allemaal![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef BrandX het volgende:
zo. Slapiesdoetijd
Tot morgen luitjes![]()
quote:
Trustenquote:
gelukkigquote:
ik ook nietquote:
Indahquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, ik kan weer inloggen.![]()
Goedemorgen dus
hoe is het daar in het verre oostenquote:
graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt me gered ik had bijna een kwartet
minder graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb er toch nog 1 gemaakt![]()
zie het nou pas
prima!quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het daar in het verre oosten
ik ben ook brak nu.. gisteren teveel bier en zo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga naar bed zie het straks wel![]()
ik ben brak
En buiten dat voel ik me ook wel goed, zeker nadat ik vanochtend met een tering-koppijn wakker werd. (Eigen schuld overigensquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 079 goldfinger1963
02. 076 Ladylike
03. 068 wel.o.k
04. 055 Klonk
05. 048 MPG
06. 045 Fha
07. 030 Pien85
08. 028 Dr_Flash
09. 017 FFSletop
10. 015 Nijns
11. 012 marcb1974
12. 012 Muck
13. 012 cablegunmaster
14. 010 BrandX
15. 008 OA
16. 008 DaMart
17. 005 john-frusciante
18. 004 vrolijke-frits
19. 002 Sjowhan
20. 002 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
DMquote:Op dinsdag 24 november 2009 06:51 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren het minst te doen op hun werk?
[..]
quote:er komt een zwerver bij een restaurant en vraagt aan de ober om een vorkje nou de ober pakt een vorkje voor de zwerver. even later komt er nog een zwerver binnen en vraagt ook een vorkje nou de ober pakt ook een nog een vorkje voor de zwerver. komt er even later nog een zwerver binnen en vraagt ook om een vorkje nou de ober pakt een vorkje en de zwerver gaat weer. komt er even later weer een zwerver binnen en vraagt om een rietje dus de ober pakt een rietje voor de zwerver en vraagt aan de zwerver waarom moet jij een rietje hebben en de rest een vorkje??? zegt de zwerver er heeft net iemand gekost en alle harde stukjes zijn er al uit
ik zeg FILTERquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
zou ik morgen nu ook in het lijstje staan ?
nee, ik krijg op mijn donder van Pheno zodra hij weer terug is, mijn wangedrag word bewaard door mijn mede ksc-ersquote:
slaap pientje slaapquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik wilde nog helemaal niet wakker worden
Manquote:
Manquote:
Je hebt altijd mij nogquote:
das niet liefquote:
Oh, mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man
[..]
Man
Oeh trio time
nu fha nog en het is een kwartetje
* LL gaat verse lakens opleggen en laat bubbelbad vollopen
Altijdquote:
Tofquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Altijd![]()
denk dat de mannen daar ook geen probleem mee hebben
Alst maar gezellig isquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens in muh eentje op kantoor. Kolega is ur nie
constatering, geen verwijtquote:
dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt altijd mij nog
[..]
das niet lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Marcquote:
niet tellen, doorlikkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
constatering, geen verwijt
[..]
dus.
fles doet dus ook mee.
[..]
![]()
gezellig, maar ik ben de tel even kwijt nu
Hihi je zei TET en SEX hihiquote:
join the clubquote:
Forum Opties | |