Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Klonk het volgende:
ik denk ik help muck even om een goeie traditie in ere te houden
Op tijd weer onder de wol dan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG'er
Wel een beetje, maar ik kan er nog geen hoera over roepen
quote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, alleen bij de roermondsepoort toch, vol gas doorknallen en dan op tijd remmen zodat je niet in de maas land, en de immer gezellige Tegelse Hei
Hoe kijken?quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Klonk het volgende:
op de hei stapte trouwens een ouwe vent in die echt zo zat als een konijn was, en achterin was een kleuterklasje op een uitje, je zag die vent de hele tijd zo kijken
zo als een oud vies bezopen mannetje naar een kleuterklasje kan kijken, zeg maar net zoals Benno in het zwembad keekquote:
Braafquote:
"Op de Hei"quote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo als een oud vies bezopen mannetje naar een kleuterklasje kan kijken, zeg maar net zoals Benno in het zwembad keek
De regenbui trekt hier weer weg, dus het wordt nu weer wat lichterquote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Muck het volgende:
Hier schemerde het rond half 3 al, en nu is het inderdaad donker
Verzakerquote:
quote:
ik ookquote:
ik ben vast de enige hier die over een half uurtje weg gaatquote:
Oa gaat nu wegquote:Op maandag 23 november 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben vast de enige hier die over een half uurtje weg gaat
whehehequote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
dat bedoel ik dus
OA
quote:
vergeet je plu nietquote:
en je zei nog wel dat LL best een plu kon meenemen op d'r brommertquote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
een plu op de brommert, lijkt me een slecht idee
whehehequote:Op maandag 23 november 2009 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Klonkville? Klinkt als een of ander vergeten stadje uit een slechte western
hoezo?quote:
sadistquote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
Overal gok ikMaar ik was tenminste wel net op tijd binnen
Dus toen heb ik even voor het raam staan lachen naar alle mensen die niet op tijd binnen waren
Niks sadist. Dat is geluk zoeken in kleine dingenquote:
"dan doe je het niet" is vast geen optie heh?quote:
Ook niet als je dan bij vriendlief in kan trekken?quote:
quote:
Hij schrok zo erg dat hij zelfs stopte met het uitlikken van de paella pan! Nou.. dat zegt wat!quote:
Had hem door late gaan, had je hem niet hoeven afwassen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij schrok zo erg dat hij zelfs stopte met het uitlikken van de paella pan! Nou.. dat zegt wat!
je kunt niet bij je ouders blijven wonenquote:
zo kun je het ook noemenquote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks sadist. Dat is geluk zoeken in kleine dingen![]()
![]()
iets verkeerds gegeten pienquote:
Nee, rare dingen in mn hoofdquote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets verkeerds gegeten pien
Oeeeh...dat maakt de zaak wel wat andersquote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet als je dan bij vriendlief in kan trekken?
Dat is dan weer waarquote:Op maandag 23 november 2009 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt niet bij je ouders blijven wonen
* Nijns jaagt rare dingen wegquote:
Eigenlijk ben ik misselijk.. maar ik vind het lief dat je het aanbiedt dus doe maar eenquote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:
Wil er iemand een snoepje uit mijn snoepzak?
Wat wil je? Ik heb tumtum, dropstaafjes, honingdrop en jojo'squote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik misselijk.. maar ik vind het lief dat je het aanbiedt dus doe maar een
Bwoah ik heb net 2 italiaanse bollen op zegquote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb tumtum, dropstaafjes, honingdrop en jojo's
Dropstaafje danquote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb tumtum, dropstaafjes, honingdrop en jojo's
Het hoeft nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah ik heb net 2 italiaanse bollen op zeg
quote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dropstaafje danWat is een jojo? Als snoep zijnde dan
Jonguh, dat is een dropslangetjequote:
nietus! das een (drop)jojo!quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:
Wil er iemand een snoepje uit mijn snoepzak?
Welke?quote:
Nietus die zijn niet opgeroldquote:
*eens isquote:
quote:
zo'n drop ding gevalquote:
dropveter is een sliertje, geen rolletjequote:
welquote:
hoe is het op je werk?quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
dropveter is een sliertje, geen rolletje![]()
ik ben misselijk nu
Neequote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns jaagt rare dingen weg
Sow beter pientjuh?
*geeft dropdingquote:
jakkesquote:
Ook niet... moet zo maar 's mn concerns met vriendje gaan besprekenquote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
*geeft dropding
ja, wel goed
[..]
jakkes
*knuffelt* nu dan?
Laat jij nou eerst maar die tattoo zetten, dan weet je wat grote au isquote:Op maandag 23 november 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
Kindermishandeling op tvAllemaal prikken die grote au doen
Heb je een vriend?quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook niet... moet zo maar 's mn concerns met vriendje gaan bespreken
Ik heb er al tweequote:Op maandag 23 november 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jij nou eerst maar die tattoo zetten, dan weet je wat grote au is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |