Wat raarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen met God of War! Blijft een ijzersterke game. Enige dat jammer is, is het feit dat ze de filmpjes niet geupgrade hebben. Die zijn maar lelijk!
Volgensmij moet het de tegenhanger van Call of Juarez worden. Ondanks dat hoop ik dat de game vermakelijker is dan CoJ. Ik heb hem uitgespeeld maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met die 1 vs 1 shootoutquote:
Dat is wel een beetje jammer idd. Helemaal omdat die filmpjes op de PS2 juist ontzettend mooi waren (vergeleken met de graphics van het spel zelf dan) voor zover ik weetquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen met God of War! Blijft een ijzersterke game. Enige dat jammer is, is het feit dat ze de filmpjes niet geupgrade hebben. Die zijn maar lelijk!
Had ik ook. Steeds op dezelfde plek. Het was een beetje vaag. Er lag een schip een klein stukje buiten de stad die op de map werd aangegeven als een "restricted area". Een grote ronde rode cirkel dus. Het had totaal geen nut want er viel niets te halen. Maarja, ik ging er wel heen en toen liep ie vast. Toen dacht ik, "Fuck you. Als ik hier naartoe wil dan doe ik dat". Dus na nog eens 3 vastlopers ben ik toch maar verder gegaanquote:
Inderdaad, een heerlijke sniper game!quote:Op zondag 22 november 2009 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
lol, al die mensen die een beta code probeerden te krijgen voor BC2 en die dan niet werkten
Ik kwam toevallig via google vanacht op de gamespot site en ik kreeg een banner te zien voor de beta. ff m'n gegevens ingevuld en ik had direct een werkende codeZe waren blijkbaar nog niet op.
Echt een heerlijke sniper game
[..]
Had ik ook. Steeds op dezelfde plek. Het was een beetje vaag. Er lag een schip een klein stukje buiten de stad die op de map werd aangegeven als een "restricted area". Een grote ronde rode cirkel dus. Het had totaal geen nut want er viel niets te halen. Maarja, ik ging er wel heen en toen liep ie vast. Toen dacht ik, "Fuck you. Als ik hier naartoe wil dan doe ik dat". Dus na nog eens 3 vastlopers ben ik toch maar verder gegaan
Ja, ze hebben 36.000 keys, reken maar dat ze er nog genoeg hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
lol, al die mensen die een beta code probeerden te krijgen voor BC2 en die dan niet werkten
Ik kwam toevallig via google vanacht op de gamespot site en ik kreeg een banner te zien voor de beta. ff m'n gegevens ingevuld en ik had direct een werkende codeZe waren blijkbaar nog niet op.
Echt een heerlijke sniper game
[..]
Had ik ook. Steeds op dezelfde plek. Het was een beetje vaag. Er lag een schip een klein stukje buiten de stad die op de map werd aangegeven als een "restricted area". Een grote ronde rode cirkel dus. Het had totaal geen nut want er viel niets te halen. Maarja, ik ging er wel heen en toen liep ie vast. Toen dacht ik, "Fuck you. Als ik hier naartoe wil dan doe ik dat". Dus na nog eens 3 vastlopers ben ik toch maar verder gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |