Dat kun je in FB zeggen, niet hier. Hier kun je klagen over de downtime.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:09 schreef fratsman het volgende:
Zet die ads onder aan de pagina nou eindelijk eens vast! Constant f5en om de laatste reactie te lezen gaat ook vervelen!
Weet ik niet, ik las 'vandaag'.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wanneer is die downtime... ik moet natuurlijk wel fokken in de baas z'n tijd... De rillingen lopen nu al over mijn rug bij de gedachte dat ik niet mijn geliefde klaagbaak kan lezen
Snel nog maar een paar reacties plaatsen voordat ik tegen echte mensen moet praten...
Het viel te proberen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat kun je in FB zeggen, niet hier. Hier kun je klagen over de downtime.
Lezen is ook een vak.
Doe mij maar methadonquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:15 schreef kL0j00h het volgende:
Ik heb alvast kalmeringspillen ingenomen
Mooi, dan kan ik 14 posts maken in de trend van" TS is een mongool." "TS kan er niet mee omgaan."quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:21 schreef Apuleius het volgende:
Morgen open ik 14 baggertopics ter compensatie.
Dat zijn er 28quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik 14 posts maken in de trend van" TS is een mongool." "TS kan er niet mee omgaan."
Ik sta af en toe al schichtig en met flarden apatisch uit het raam te loeren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:24 schreef cheqy het volgende:
Dat ze dat niet zomers doen. Nu moet ik mischien wel naar buiten de kou en regen in.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik 14 posts maken in de trend van" TS is een mongool." "TS kan er niet mee omgaan."
Je bent verslaafd. Sterkte jongen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach gelukkig vandaag heb ik toch nooit zoveel fok tijd![]()
Alleen ik snap niet waarom ik nu wakker ben
Van de spanning, dat gaat zo heul stiekem en geheel onbewust.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach gelukkig vandaag heb ik toch nooit zoveel fok tijd![]()
Alleen ik snap niet waarom ik nu wakker ben
Nee, ik kom nooit mn nest uit voor 11uur en ik ben gister voor et eerst sinds ik weer een beetje kon lopen achter de chimis aan geggaanquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bent verslaafd. Sterkte jongen.
De was te doen en schoon te makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:13 schreef Ellatjuh het volgende:
goede reden om hier eens op te ruimen
"sinds ik weer een beetje kon lopen" Wat had je gedaan dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit mn nest uit voor 11uur en ik ben gister voor et eerst sinds ik weer een beetje kon lopen achter de chimis aan geggaanen ik was goed wasted
Ik hoor gewoon te slapen nu
Knietje met voetbal in mn rug --> zenuw bekneld door zwellingquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
"sinds ik weer een beetje kon lopen" Wat had je gedaan dan?
Ah, dat verklaart die piek in je postgemiddelde per dag.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Knietje met voetbal in mn rug --> zenuw bekneld door zwelling![]()
Heb 2 weken mn bed niet eens kunnen uitkomen
Ik kreeg et 1e weekend ook nog een ban toen verveelde ik me helemaal doodquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart die piek in je postgemiddelde per dag.Veel succes er mee verder dan.
hey das een mongol, jonguh!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
Dan kan ik wel aan de gang blijven met klagen, het is hier toch nonstop 'down'-time?
[ afbeelding ]
Blijf gewoon in je kelder wonen jongen. Weer een probleem opgelost.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Ja zeg wat moet ik nu met mijn vrije zaterdag.![]()
Als het goed is. En kunnen we supersnel klagen over Koos.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgenavond tijdens die kwaliteitstv op SBS6 is het toch wel weer up he?
Ik zou zeggen, maak er één!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef 3keernix het volgende:
Bestaat al http://forum.juicyhil.com/index.php
Hadden ze maar mac's moeten gebruikenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Die dingen moeten nog cachen volgens mij.
..Die heb je niet in webserver versies. Maar al zou het er zijn dan hadden ze nog moeten cachen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Hadden ze maar mac's moeten gebruiken.
Dat is uniek hier op FOK!quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Niks van gemerkt,ik heb nog een sociaal leven.
Een fakeFOK! van juicyhil?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef 3keernix het volgende:
Bestaat al http://forum.juicyhil.com/index.php
ja, hij probeerde leuk te zijnquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een fakeFOK! van juicyhil?
Niet zo zuur johquote:
ook zo'n lamme tengel van het F5-en ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
tot zover mijn bijna-dood-ervaring...
Die knop is inmiddels helemaal weggesletenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
ook zo'n lamme tengel van het F5-en ?![]()
alweer ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die knop is inmiddels helemaal weggesleten
En, alsnog methadon gejat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En we klagen weer lekker door!
Ik had bijna mijn jas aangetrokken om hier onder de brug een junk z'n methadon te jatten... gelukkig was fok net optijd
832 overleden door ernstig fok-tekort.quote:Op zondag 22 november 2009 17:03 schreef Mikieee het volgende:
Iets bekend over het aantal slachtoffers?
Ah gutquote:Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef vlam12 het volgende:
eindelijk is fok weer online,het heeft twee dagen geduurd
Truequote:Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat duurde die downtime lang zegHopelijk blijft FOK! vanavond gewoon heel, want anders gaat de sbsreeks niet door.
Laat jij t even weten bij sbs dan want uitzenden als fok down is heeft natuurlijk weinig nutquote:Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat duurde die downtime lang zegHopelijk blijft FOK! vanavond gewoon heel, want anders gaat de sbsreeks niet door.
heb jij een abbo?quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik stel een nieuwe klaagregel voor.
Alleen de mensen die een Abbo hebben mogen klagen.
De rest niet.
Dan blijft er niets vermakelijks over om te lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
De rest niet.
Mods vallen er ook onderquote:
Heb je mij horen of zien klagen over de downtime?quote:
Wat is een 'abbo'?quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
De rest niet.
Nee, maar je zit wel als een 3 jarige te "klagen" over mensen die klagen over de downtime die geen abbo hebben, terwijl je blijkbaar er zelf ook geen heb.quote:Op zondag 22 november 2009 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je mij horen of zien klagen over de downtime?
Haha preciesquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat jij t even weten bij sbs dan want uitzenden als fok down is heeft natuurlijk weinig nut
Kijk eens goed waar we in zitten.quote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef woads het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel als een 3 jarige te "klagen" over mensen die klagen over de downtime die geen abbo hebben, terwijl je blijkbaar er zelf ook geen heb.
we zitten in KLB maar dan probeer je toch mensen te verbieden om te klagen?quote:Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk eens goed waar we in zitten.
Idd, KLB.
Dus KlaagBaak.
Dus ik klaag.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef woads het volgende:
[..]
we zitten in KLB Nederland maar dan probeer je toch mensen te verbieden om te klagen?
quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef TwyLight het volgende:
iteejer en Glowmouse kunnen ook echt niks
Geniale uitvinding, die PI'squote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Was dan zelf naar euNetworks gegaan
Ik heb me wel vermaaktquote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die patat/friet discussie was niet zo veel aan vannacht
Daar kwam ik ook achter jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Buiten FOK! is er eigenlijk best weinig op teh internetz.
Gelukkig vergeet ik dat dan ook nooit.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als je ze niet vergeet te gebruiken
Nou?quote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Downtime, welke downtime?![]()
Bovendien bestaat de webwereld uit nog veel meer dingen.
Blijkbaarquote:
Sommige mensen kunnen echt overdrijven.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die zich niet kunnen vermaken zonder fok.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gisteren anders wel 2 parken uitgespeeld in RCT 1
Da's 3quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die linksboven moet je maken. Als je daar niet al kotsend uit komt.
Ja maar je kunt zoiets in 1 ook maken. Max G 10 ofzoquote:
Jij hebt de hele dag lopen f5-en?quote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn er serieus mensen die andere dingen gaan doen omdat FOK! eruit lag?
Wat is f5-en?quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag lopen f5-en?
Ik bedoel het meer in de zin van 'Ik ben maar naar de sinterklaasintocht gaan kijken omdat FOK! er uit lag'.quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag lopen f5-en?
Aja okequote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van 'Ik ben maar naar de sinterklaasintocht gaan kijken omdat FOK! er uit lag'.
Reclame?quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:56 schreef BELASTING het volgende:
Als ze dan gelijk die grafirritantie fullscreen reclames en zo eruit gooien ben ik tevreden.
Tuurlijk, ik kon niet meer fokkenquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
ja ik deed wel wat anders dan normaal jaquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoewel ik best veel FOK!, mis ik het niet als het eruit ligtquote:Op zondag 22 november 2009 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja ik deed wel wat anders dan normaal ja
Voortaan beter afkloppen hequote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef fratsman het volgende:
Gaat toch alweer zo'n 3 uurtjes goed! *afklopt.*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |