heb jij een abbo?quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik stel een nieuwe klaagregel voor.
Alleen de mensen die een Abbo hebben mogen klagen.
De rest niet.
Dan blijft er niets vermakelijks over om te lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
De rest niet.
Mods vallen er ook onderquote:
Heb je mij horen of zien klagen over de downtime?quote:
Wat is een 'abbo'?quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
De rest niet.
Nee, maar je zit wel als een 3 jarige te "klagen" over mensen die klagen over de downtime die geen abbo hebben, terwijl je blijkbaar er zelf ook geen heb.quote:Op zondag 22 november 2009 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je mij horen of zien klagen over de downtime?
Haha preciesquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat jij t even weten bij sbs dan want uitzenden als fok down is heeft natuurlijk weinig nut
Kijk eens goed waar we in zitten.quote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef woads het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel als een 3 jarige te "klagen" over mensen die klagen over de downtime die geen abbo hebben, terwijl je blijkbaar er zelf ook geen heb.
we zitten in KLB maar dan probeer je toch mensen te verbieden om te klagen?quote:Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk eens goed waar we in zitten.
Idd, KLB.
Dus KlaagBaak.
Dus ik klaag.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef woads het volgende:
[..]
we zitten in KLB Nederland maar dan probeer je toch mensen te verbieden om te klagen?
quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef TwyLight het volgende:
iteejer en Glowmouse kunnen ook echt niks
Geniale uitvinding, die PI'squote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Was dan zelf naar euNetworks gegaan
Ik heb me wel vermaaktquote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die patat/friet discussie was niet zo veel aan vannacht
Daar kwam ik ook achter jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Buiten FOK! is er eigenlijk best weinig op teh internetz.
Gelukkig vergeet ik dat dan ook nooit.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als je ze niet vergeet te gebruiken
Nou?quote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Downtime, welke downtime?![]()
Bovendien bestaat de webwereld uit nog veel meer dingen.
Blijkbaarquote:
Sommige mensen kunnen echt overdrijven.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die zich niet kunnen vermaken zonder fok.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gisteren anders wel 2 parken uitgespeeld in RCT 1
Da's 3quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die linksboven moet je maken. Als je daar niet al kotsend uit komt.
Ja maar je kunt zoiets in 1 ook maken. Max G 10 ofzoquote:
Jij hebt de hele dag lopen f5-en?quote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn er serieus mensen die andere dingen gaan doen omdat FOK! eruit lag?
Wat is f5-en?quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag lopen f5-en?
Ik bedoel het meer in de zin van 'Ik ben maar naar de sinterklaasintocht gaan kijken omdat FOK! er uit lag'.quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag lopen f5-en?
Aja okequote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van 'Ik ben maar naar de sinterklaasintocht gaan kijken omdat FOK! er uit lag'.
Reclame?quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:56 schreef BELASTING het volgende:
Als ze dan gelijk die grafirritantie fullscreen reclames en zo eruit gooien ben ik tevreden.
Tuurlijk, ik kon niet meer fokkenquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
ja ik deed wel wat anders dan normaal jaquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoewel ik best veel FOK!, mis ik het niet als het eruit ligtquote:Op zondag 22 november 2009 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja ik deed wel wat anders dan normaal ja
Voortaan beter afkloppen hequote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef fratsman het volgende:
Gaat toch alweer zo'n 3 uurtjes goed! *afklopt.*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |