heb jij een abbo?quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik stel een nieuwe klaagregel voor.
Alleen de mensen die een Abbo hebben mogen klagen.
De rest niet.
Dan blijft er niets vermakelijks over om te lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
De rest niet.
Mods vallen er ook onderquote:
Heb je mij horen of zien klagen over de downtime?quote:
Wat is een 'abbo'?quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
De rest niet.
Nee, maar je zit wel als een 3 jarige te "klagen" over mensen die klagen over de downtime die geen abbo hebben, terwijl je blijkbaar er zelf ook geen heb.quote:Op zondag 22 november 2009 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je mij horen of zien klagen over de downtime?
Haha preciesquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat jij t even weten bij sbs dan want uitzenden als fok down is heeft natuurlijk weinig nut
Kijk eens goed waar we in zitten.quote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef woads het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel als een 3 jarige te "klagen" over mensen die klagen over de downtime die geen abbo hebben, terwijl je blijkbaar er zelf ook geen heb.
we zitten in KLB maar dan probeer je toch mensen te verbieden om te klagen?quote:Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk eens goed waar we in zitten.
Idd, KLB.
Dus KlaagBaak.
Dus ik klaag.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef woads het volgende:
[..]
we zitten in KLB Nederland maar dan probeer je toch mensen te verbieden om te klagen?
quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef TwyLight het volgende:
iteejer en Glowmouse kunnen ook echt niks
Geniale uitvinding, die PI'squote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Was dan zelf naar euNetworks gegaan
Ik heb me wel vermaaktquote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die patat/friet discussie was niet zo veel aan vannacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |