Van de spanning, dat gaat zo heul stiekem en geheel onbewust.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach gelukkig vandaag heb ik toch nooit zoveel fok tijd![]()
Alleen ik snap niet waarom ik nu wakker ben
Nee, ik kom nooit mn nest uit voor 11uur en ik ben gister voor et eerst sinds ik weer een beetje kon lopen achter de chimis aan geggaanquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bent verslaafd. Sterkte jongen.
De was te doen en schoon te makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:13 schreef Ellatjuh het volgende:
goede reden om hier eens op te ruimen
"sinds ik weer een beetje kon lopen" Wat had je gedaan dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit mn nest uit voor 11uur en ik ben gister voor et eerst sinds ik weer een beetje kon lopen achter de chimis aan geggaanen ik was goed wasted
Ik hoor gewoon te slapen nu
Knietje met voetbal in mn rug --> zenuw bekneld door zwellingquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
"sinds ik weer een beetje kon lopen" Wat had je gedaan dan?
Ah, dat verklaart die piek in je postgemiddelde per dag.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Knietje met voetbal in mn rug --> zenuw bekneld door zwelling![]()
Heb 2 weken mn bed niet eens kunnen uitkomen
Ik kreeg et 1e weekend ook nog een ban toen verveelde ik me helemaal doodquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart die piek in je postgemiddelde per dag.Veel succes er mee verder dan.
hey das een mongol, jonguh!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
Dan kan ik wel aan de gang blijven met klagen, het is hier toch nonstop 'down'-time?
[ afbeelding ]
Blijf gewoon in je kelder wonen jongen. Weer een probleem opgelost.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Ja zeg wat moet ik nu met mijn vrije zaterdag.![]()
Als het goed is. En kunnen we supersnel klagen over Koos.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgenavond tijdens die kwaliteitstv op SBS6 is het toch wel weer up he?
Ik zou zeggen, maak er één!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |