Die is leuk.quote:Op maandag 23 november 2009 08:48 schreef tliciouz het volgende:
Een joggingbroek bij de H&M
[ afbeelding ]
Haha ik heb hem ook echt niet gekocht voor die tekst die erop staat maar omdat ik een joggingbroek nodig had. Ik had altijd een simpele grijze en zag hem toevallig bij de H&M voor 10 euro liggen en wou wel een keer wat anders en vind die blauwe kleur echt leukquote:Op maandag 23 november 2009 09:24 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, ik krijg een beetje kiespijn van die broek. Niet zozeer door dat blauwe kleurtje (), maar die zoetsappige tekst, waar slaat dat op
Niet persoonlijk bedoelt, maar waarom zet je als kleding-gigant zo'n tekst op een broek, of verwacht je dat de mensen die het kopen, massaal mee gaan lopen in protesten en stille tochten ?
Ik had vanmorgen mijn Starbucksontmaagding!quote:Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Starbucks Tall Frappucino Chocolate Cream
[ afbeelding ]
Tsja je moet er tegenwoordig vroeg bij zijnquote:
Londenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Your Order Is Complete
Qty Event/Item Venue: Delivery
Muse - General Admission (Pitch Standing & Level 1 Unreserved Seats)
Fri 10 Sep 2010, 16:00
Wembley Stadium
London, FedEx ® USA and Europe (EU) *
Nijmegen is niet ideaal neequote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
LondenVet geaaaak!
Ik twijfel over Nijmegen.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen mijn Starbucksontmaagding!
wat doet datquote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Francis X1
Oeeeeeeh.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Francis X1
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef Noortje. het volgende:
Dan kan je lekkere cappuccino's voor me maken.
Maakt geweldige koffie / espresso etc.quote:
Ja dat dacht ik nou ookquote:
Moet je er ook eentje kopen dan kan je het zelfquote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef Noortje. het volgende:
Dan kan je lekkere cappuccino's voor me maken.
Als dat ook kan!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het creëert een paradox in tijd zodat je naar elk willekeurig moment af kan reizen
Ik wil later zoiets in het zwart of een hele hele felle kleur.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maakt geweldige koffie / espresso etc.
[..]
Ja dat dacht ik nou ook
Die plastic meuk vind ik maar niets en dit is mooi stevig metaal
Kan ik nu ook! Mijn ouders hebben een best fijn ding.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je er ook eentje kopen dan kan je het zelf
Hehe, tofquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Label54 is pure liefdequote:
Mag ik een bonbon komen halen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef Tamashii het volgende:
yosander, als ik het goed heb, heeft mijn vader die vorige week ook gekocht! Tof scherm wel.
Ik heb zojuist kersenbonbons gekocht.
Ik wist ook dat het een goede aankoop zou zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een goede aankoop
Nieuwe schoenen + broek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verrassend dat ik dat vind jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Bee. het volgende:
[..]
Ik wist ook dat het een goede aankoop zou zijn![]()
Wow, die schoenen zijn nog heel wit nuMaar je hebt wel een leuke smaak
Maar als ze wit zijn, zien ze er zo nieuw uitquote:
Mijn schoenen zijn na een jaar altijd verrotquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Bee. het volgende:
[..]
Maar als ze wit zijn, zien ze er zo nieuw uit![]()
Ik heb witte All Stars, maar die vind ik nu een jaar later veel mooier
een JAARquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn na een jaar altijd verrot
Ja klopt. Maar Casual is sowieso uber geil.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Bee. het volgende:
[..]
Maar als ze wit zijn, zien ze er zo nieuw uit![]()
Ik heb witte All Stars, maar die vind ik nu een jaar later veel mooier
Doe je goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Horeca ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kreeg van mijn stage adres vandaag ook nog nieuwe veiligheids schoenen/werkschoenen met stevige stalen neuzen. 220¤,-
Ik mag ze nog houden ook
Stelletje gekken. Komt goed uit voor horeca werk en TNT postbode. Daar is het namelijk verplicht.
Saves me money.
Ja, mja school. In de keuken iedereen loopt met sportgympen. Maar een mes gaat er dwars door heen.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, mja school. In de keuken iedereen loopt met sportgympen. Maar een mes gaat er dwars door heen.
En ik werd vandaag (ja op mijn werk) gebeld door een restaurant om er te werken als zelfstandig werkende kok. Weet niet ben al zo druk men.
Inderdaad.. die shit lopen wel lekker. Maar die Adidasjes voor langdurig werk niet echt man. Helemaal niet als je veel staat of loopt. Dus ben blij met mijn dure goedkope werkschoenenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké.
Wilde net zeggen, ik loop altijd op Asics achter de bar, omdat ik daar echt de hele avond op kan blijven lopen
Vind hetniks voor jou eigenlijk, voor zover ik je ken. Maar vind ze wel tof (die groene en blauwe)quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste tijd is het zeker wat voor mij.. Hoezo vind je van niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind hetniks voor jou eigenlijk, voor zover ik je ken. Maar vind ze wel tof (die groene en blauwe)
Ik zie bij jou een jongen voor me met veel zwart aanquote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De laatste tijd is het zeker wat voor mij.. Hoezo vind je van niet?
Dat is echt aan het veranderen, vind zwart nog wel tof trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zie bij jou een jongen voor me met veel zwart aan
Ga eens met mij mee winkelenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is echt aan het veranderen, vind zwart nog wel tof trouwens... Maar dan met kleurige details op shirts ofzo
Want?? Dan kom je alleen bij Vans, Foot Locker, Britains en Protest zo ongeveerquote:
Ik niet met jou mee, jij met mij mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Want?? Dan kom je alleen bij Vans, Foot Locker, Britains en Protest zo ongeveer
Ehm neequote:Op woensdag 2 december 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik niet met jou mee, jij met mij mee.
Scenequeenquote:
Ben er ook bang voorquote:Op woensdag 2 december 2009 06:59 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga wel mee met Do
Gegarandeerd dat we met hetzelfde teruggaan
Ik loop nu op mn afgetrapte witte maxjes, ze lopen zon fijn hequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind m stiekem wel naisquote:
Die neiging heb ik ook altijd in telefoon/elektronica zakenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit dat ding de hele tijd in en uit te sliden.
Ik ook! Ben de hele PhoneHouse doorgegaan en heb geen één mobiel overgeslagen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook altijd in telefoon/elektronica zaken
Zoveel telefoonzaken hier, en dan ga je naarquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook! Ben de hele PhoneHouse doorgegaan en heb geen één mobiel overgeslagen.
Telefoon 10 euro goedkoper en verzekering 4 euro goedkoper dan BelCompany. Andere dinges was hij pas over twee weken leverbaar. En die roze ben ik niet binnengeweest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zoveel telefoonzaken hier, en dan ga je naarThe phonehouse
I Like.quote:Op zondag 6 december 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan donkergrijs ipv zwart.
Ik moet ook weer wat warmere kleding gaan kopen voor de komende tijdquote:Op zondag 6 december 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan donkergrijs ipv zwart.
Dat dus! Waar heb je ze gehaald?quote:
Ik heb ook zoooo'n hongerquote:
Ja ik ook, maar ik loop altijd in een t-shirt eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik moet ook weer wat warmere kleding gaan kopen voor de komende tijd
Met korte mouwenquote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik loop altijd in een t-shirt eigenlijk
quote:Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]!
Ik moest hem gewoon hebben
Ik lachte je hardop uit.quote:Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]!
Ik moest hem gewoon hebben
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net:
1 boeren cake
1 appelkaneel cake
1 chocomelange cake
Zitten nu in de oven
gemaakt
Nee, ik heb geen honger dat ik ze zelf op eet. We wonen met zn 6e hier. Dus 1 cake is meteen op. Vandaarquote:
Blinde hond.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en olie
[ afbeelding ]
quote:
een meting of een meetingquote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
True.
Mijn ogen zijn erg verslechterd vergeleken met 4 maanden geleden.
Had dinsdag een meeting gedaan.
Krijg nu gratis maandlenzen om te proberen.
Oops typfoutjequote:
Bloem is altijd leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Glühwein, kerstkransjes, melk, twee croissantjes, zes appels. En zometeen bloem.
Leuk, ik ook. Tweede keer dat ik naar Jochem Myjer ga.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Renesite het volgende:
Kaartjes voor Jochem Myjer, 20 februari in de stadsschouwburg Groningen
Ik ga mijnes binnenkort halen.quote:
De witte versie + Wii sport + Wii fitquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik ga mijnes binnenkort halen.
De zwarte variant, na weken te hebben gewacht is hij weer binnen!
Welke heb jij?
Die zwarte is bij Chear.nl 'goedkoop' btwquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik ga mijnes binnenkort halen.
De zwarte variant, na weken te hebben gewacht is hij weer binnen!
Welke heb jij?
Fucking hard ja. Die Bruins zijn masterquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef vault_tec het volgende:
2.5 uur in de kou gestaan, 12 paar in NL. 100 euro, shirt, schoen en een boek van 600 pagina's erbij.
[ afbeelding ]
Dat shirt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef vault_tec het volgende:
2.5 uur in de kou gestaan, 12 paar in NL. 100 euro, shirt, schoen en een boek van 600 pagina's erbij.
[ afbeelding ]
shirt:
[ afbeelding ]
boek:
[ afbeelding ]
alleen boek moet ik nog krijgen
Oh sorryquote:
net iets te druk...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef centenbakkie het volgende:
ik ga m van de week halen![]()
[ afbeelding ]
weet ik niet ik ga hem pas gebruiken met aud en nieuwquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verdampt dat niet meteen als je de dop eraf draait
Weet je dat wel zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
[..]
weet ik niet ik ga hem pas gebruiken met aud en nieuw
inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Dionysiou het volgende:
Hij gaat het gebruiken om kerstbomen in de hens te steken, denk ik..
Ik hoor nu meteen weer die automated computer voice stem van hemquote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Leesvoer
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ja, ik zat aan de audio versie te denken, maar die was niet door hem ingesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 16:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik hoor nu meteen weer die automated computer voice stem van hem
Gelukkigquote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik zat aan de audio versie te denken, maar die was niet door hem ingesproken
Aangezien m'n SE Xperia vanochtend gesneuveld is, moet ik wel even een tijdelijke vervanger hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef W1ckeDxt het volgende:
Een nieuw luchtje, en een freundin van mij loves it... oeeh..![]()
@mstr: Inderdaad...![]()
![]()
Yeah true, ik zou hetzelfde doen, mijn Nokia E71 is ook al aan het trippen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Aangezien m'n SE Xperia vanochtend gesneuveld is, moet ik wel even een tijdelijke vervanger hebben
Is dat even fijn!quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je mag hem wel hebben als ik m'n eigen telefoon weer terug heb hoor.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Bee. het volgende:
[..]
Is dat even fijn!
Kan ik 100 smsjes opslaan in plaats van 1000top!
Wat wil je nou nog meer?quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Bee. het volgende:
[..]
Is dat even fijn!
Kan ik 100 smsjes opslaan in plaats van 1000top!
I know.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Dionysiou het volgende:
CoolBlue heeft echt een super service.
Als ik iets niet goed of leuk vind mag ik het altijd terugsturen voor een volledige creditering binnen 10 werkdagen (meestal binnen 5) en zij nemen de verzendkosten op zich.
En gewoon snelle, duidelijke afspraken en geen gelapzwams.
En meestal alles op voorraad en ze zijn tering snel.
CoolBluequote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef TwyLight het volgende:
LaCie Hard Disk by Neil Poulton 2 TB Extern 3,5 inch besteld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef TwyLight het volgende:
Coolblue is een bazenbedrijfals ik wat wil bestellen kijk ik altijd eerst of ze 't daar hebben
.
Maar hoezo, werkt ze daar?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
I know.
Helft van mijn school werkt daar, en het is voor mij super dichtbij.
Geweldig bedrijfje.
Die laatste met die knoopjes is van Jack & Jones ofniet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ze heeft alles van de primarkquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die laatste met die knoopjes is van Jack & Jones ofniet?
Owh oke.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze heeft alles van de primark
Wat dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light teruggestuurd want hij gaf niet het gewenste resultaat.
Heb gister verse 48+ Jonge Kaas gekocht bij de kaasboer. Yum
Bij mij werkt het ook niet. Als mijn ouders (of broer / vriendin van broer) thuis zijn, vraag ik altijd of ze een glas koud water in m'n gezicht willen gooien. Dat is het enige wat werkt bij mij.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light teruggestuurd want hij gaf niet het gewenste resultaat.
Heb gister verse 48+ Jonge Kaas gekocht bij de kaasboer. Yum
quote:
Nja, hij werkt bij heel veel mensen en veel mensen zijn er enorm enthousiast over. Check mijn posthistory en het topique: Wake-Up Light.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb ook overwogen om hem aan te schaffen.
i likequote:Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
kunnen we er weer even tegen!
Puhlease, leer eten en/of drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 dollah bij elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef Jotcha het volgende:
Heimen, wat een bagger heb je toch weer gekocht. Zal ook wel niet veel gekost hebben, ofja, dat hoop ik dan
Weet je wel niet hoeveel bier je had kunnen kopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
tja, als je een keer een feestje hebt
Dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel bier je had kunnen kopen?
De chinese economie jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus? dan koop ik dat er toch bij?
Ik hou de economie op gang met mn rotzooi aankopen ;D
tvp voor je ferrari.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De chinese economie ja
Brol
En nu genoeg slowchat.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die nokia vandaan?! NIeuw?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef centenbakkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] voor 2 tientjes haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goeie speakers! Al ruim 3 jaar nog steeds tevredenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef centenbakkie het volgende:
voor 2 tientjes haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat ding rechts met die studs er op?
Whoe, waar? Die isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal ¤25 nu ¤7. Ik hou van sales.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waar heb je die nokia vandaan?! NIeuw?
Dat witte shirt is leuk Lautjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bershka.
Die roze is ook daarvandaan, en die andere grijze van de H&M. Die zijn ook fijn.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom stop je post in je koelkastquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef incognitoomuch het volgende:
Een paar Heinekens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deka of AH?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef Noortje. het volgende:
Broodje Bapaoooooo rund.Die ondertussen alweer half op is.
Tof! Alleen wel een beetje emo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef vault_tec het volgende:
vans x suicidal tendencies, alleen zaterdag nog ophalen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |