Die is leuk.quote:Op maandag 23 november 2009 08:48 schreef tliciouz het volgende:
Een joggingbroek bij de H&M
[ afbeelding ]
Haha ik heb hem ook echt niet gekocht voor die tekst die erop staat maar omdat ik een joggingbroek nodig had. Ik had altijd een simpele grijze en zag hem toevallig bij de H&M voor 10 euro liggen en wou wel een keer wat anders en vind die blauwe kleur echt leukquote:Op maandag 23 november 2009 09:24 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, ik krijg een beetje kiespijn van die broek. Niet zozeer door dat blauwe kleurtje (), maar die zoetsappige tekst, waar slaat dat op
Niet persoonlijk bedoelt, maar waarom zet je als kleding-gigant zo'n tekst op een broek, of verwacht je dat de mensen die het kopen, massaal mee gaan lopen in protesten en stille tochten ?
Ik had vanmorgen mijn Starbucksontmaagding!quote:Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Starbucks Tall Frappucino Chocolate Cream
[ afbeelding ]
Tsja je moet er tegenwoordig vroeg bij zijnquote:
Londenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Your Order Is Complete
Qty Event/Item Venue: Delivery
Muse - General Admission (Pitch Standing & Level 1 Unreserved Seats)
Fri 10 Sep 2010, 16:00
Wembley Stadium
London, FedEx ® USA and Europe (EU) *
Nijmegen is niet ideaal neequote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
LondenVet geaaaak!
Ik twijfel over Nijmegen.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen mijn Starbucksontmaagding!
wat doet datquote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Francis X1
Oeeeeeeh.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Francis X1
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef Noortje. het volgende:
Dan kan je lekkere cappuccino's voor me maken.
Maakt geweldige koffie / espresso etc.quote:
Ja dat dacht ik nou ookquote:
Moet je er ook eentje kopen dan kan je het zelfquote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef Noortje. het volgende:
Dan kan je lekkere cappuccino's voor me maken.
Als dat ook kan!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het creëert een paradox in tijd zodat je naar elk willekeurig moment af kan reizen
Ik wil later zoiets in het zwart of een hele hele felle kleur.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maakt geweldige koffie / espresso etc.
[..]
Ja dat dacht ik nou ook
Die plastic meuk vind ik maar niets en dit is mooi stevig metaal
Kan ik nu ook! Mijn ouders hebben een best fijn ding.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je er ook eentje kopen dan kan je het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |