Bloem is altijd leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Glühwein, kerstkransjes, melk, twee croissantjes, zes appels. En zometeen bloem.
Leuk, ik ook. Tweede keer dat ik naar Jochem Myjer ga.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Renesite het volgende:
Kaartjes voor Jochem Myjer, 20 februari in de stadsschouwburg Groningen
Ik ga mijnes binnenkort halen.quote:
De witte versie + Wii sport + Wii fitquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik ga mijnes binnenkort halen.
De zwarte variant, na weken te hebben gewacht is hij weer binnen!
Welke heb jij?
Die zwarte is bij Chear.nl 'goedkoop' btwquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik ga mijnes binnenkort halen.
De zwarte variant, na weken te hebben gewacht is hij weer binnen!
Welke heb jij?
Fucking hard ja. Die Bruins zijn masterquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef vault_tec het volgende:
2.5 uur in de kou gestaan, 12 paar in NL. 100 euro, shirt, schoen en een boek van 600 pagina's erbij.
[ afbeelding ]
Dat shirt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef vault_tec het volgende:
2.5 uur in de kou gestaan, 12 paar in NL. 100 euro, shirt, schoen en een boek van 600 pagina's erbij.
[ afbeelding ]
shirt:
[ afbeelding ]
boek:
[ afbeelding ]
alleen boek moet ik nog krijgen
Oh sorryquote:
net iets te druk...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef centenbakkie het volgende:
ik ga m van de week halen![]()
[ afbeelding ]
weet ik niet ik ga hem pas gebruiken met aud en nieuwquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verdampt dat niet meteen als je de dop eraf draait
Weet je dat wel zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
[..]
weet ik niet ik ga hem pas gebruiken met aud en nieuw
inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Dionysiou het volgende:
Hij gaat het gebruiken om kerstbomen in de hens te steken, denk ik..
Ik hoor nu meteen weer die automated computer voice stem van hemquote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Leesvoer
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ja, ik zat aan de audio versie te denken, maar die was niet door hem ingesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 16:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik hoor nu meteen weer die automated computer voice stem van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |