quote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef TwyLight het volgende:
Coolblue is een bazenbedrijfals ik wat wil bestellen kijk ik altijd eerst of ze 't daar hebben
.
Maar hoezo, werkt ze daar?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
I know.
Helft van mijn school werkt daar, en het is voor mij super dichtbij.
Geweldig bedrijfje.
Die laatste met die knoopjes is van Jack & Jones ofniet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ze heeft alles van de primarkquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die laatste met die knoopjes is van Jack & Jones ofniet?
Owh oke.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze heeft alles van de primark
Wat dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light teruggestuurd want hij gaf niet het gewenste resultaat.
Heb gister verse 48+ Jonge Kaas gekocht bij de kaasboer. Yum
Bij mij werkt het ook niet. Als mijn ouders (of broer / vriendin van broer) thuis zijn, vraag ik altijd of ze een glas koud water in m'n gezicht willen gooien. Dat is het enige wat werkt bij mij.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light teruggestuurd want hij gaf niet het gewenste resultaat.
Heb gister verse 48+ Jonge Kaas gekocht bij de kaasboer. Yum
quote:
Nja, hij werkt bij heel veel mensen en veel mensen zijn er enorm enthousiast over. Check mijn posthistory en het topique: Wake-Up Light.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb ook overwogen om hem aan te schaffen.
i likequote:Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
kunnen we er weer even tegen!
Puhlease, leer eten en/of drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 dollah bij elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef Jotcha het volgende:
Heimen, wat een bagger heb je toch weer gekocht. Zal ook wel niet veel gekost hebben, ofja, dat hoop ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |