Horeca ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kreeg van mijn stage adres vandaag ook nog nieuwe veiligheids schoenen/werkschoenen met stevige stalen neuzen. 220¤,-
Ik mag ze nog houden ook
Stelletje gekken. Komt goed uit voor horeca werk en TNT postbode. Daar is het namelijk verplicht.
Saves me money.
Ja, mja school. In de keuken iedereen loopt met sportgympen. Maar een mes gaat er dwars door heen.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, mja school. In de keuken iedereen loopt met sportgympen. Maar een mes gaat er dwars door heen.
En ik werd vandaag (ja op mijn werk) gebeld door een restaurant om er te werken als zelfstandig werkende kok. Weet niet ben al zo druk men.
Inderdaad.. die shit lopen wel lekker. Maar die Adidasjes voor langdurig werk niet echt man. Helemaal niet als je veel staat of loopt. Dus ben blij met mijn dure goedkope werkschoenenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké.
Wilde net zeggen, ik loop altijd op Asics achter de bar, omdat ik daar echt de hele avond op kan blijven lopen
Vind hetniks voor jou eigenlijk, voor zover ik je ken. Maar vind ze wel tof (die groene en blauwe)quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste tijd is het zeker wat voor mij.. Hoezo vind je van niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind hetniks voor jou eigenlijk, voor zover ik je ken. Maar vind ze wel tof (die groene en blauwe)
Ik zie bij jou een jongen voor me met veel zwart aanquote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De laatste tijd is het zeker wat voor mij.. Hoezo vind je van niet?
Dat is echt aan het veranderen, vind zwart nog wel tof trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zie bij jou een jongen voor me met veel zwart aan
Ga eens met mij mee winkelenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is echt aan het veranderen, vind zwart nog wel tof trouwens... Maar dan met kleurige details op shirts ofzo
Want?? Dan kom je alleen bij Vans, Foot Locker, Britains en Protest zo ongeveerquote:
Ik niet met jou mee, jij met mij mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Want?? Dan kom je alleen bij Vans, Foot Locker, Britains en Protest zo ongeveer
Ehm neequote:Op woensdag 2 december 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik niet met jou mee, jij met mij mee.
Scenequeenquote:
Ben er ook bang voorquote:Op woensdag 2 december 2009 06:59 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga wel mee met Do
Gegarandeerd dat we met hetzelfde teruggaan
Ik loop nu op mn afgetrapte witte maxjes, ze lopen zon fijn hequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn na een jaar altijd verrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |