Och gelukkig maar wat een kutvent, maar wel sneu voor het hondje. Dan kunnen ze hem beter in laten slapen, dit is ook zielig.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP
Politie pakt 'held' die hondje van brug smeet
Die vent of het hondje?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Och gelukkig maar wat een kutvent, maar wel sneu voor het hondje. Dan kunnen ze hem beter in laten slapen, dit is ook zielig.
Vreemd genoeg ben ik in dit soort gevallen ook van de categorie 'oog om oog, tand om tand'...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Echt niet... Gewoon ook 8 meter naar beneden flikkeren
Dan was het net zo erg!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
Zou iedereen ook ze reageren als hij een wrattenzwijn van een brug af had gegooid? Vindt het allemaal maar overdreven. Grote idioot, maar een spuitje geven omdat hij een diertje dood wilde maken, zijn genoeg mensen die meerdere medemensen dood hebben gemaakt die lagere straffen krijgen. Zal allemaal wel...
Een spuitje is inderdaad nogal overdreven. Een dergelijke vorm van zinloos geweld tegen zowel dieren als mensen mag wat mij betreft echter gestraft worden met eenzelfde vorm van mishandeling.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
Zou iedereen ook ze reageren als hij een wrattenzwijn van een brug af had gegooid? Vindt het allemaal maar overdreven. Grote idioot, maar een spuitje geven omdat hij een diertje dood wilde maken, zijn genoeg mensen die meerdere medemensen dood hebben gemaakt die lagere straffen krijgen. Zal allemaal wel...
Gewoon tuchtigen op het dorpsplein! Haal jij de fakkels, doe ik de hooivorken!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een spuitje is inderdaad nogal overdreven. Een dergelijke vorm van zinloos geweld tegen zowel dieren als mensen mag wat mij betreft echter gestraft worden met eenzelfde vorm van mishandeling.
mooi zo, dan ziet iedereen me nog wel iigquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent een aantal keer online gekomen vanavond.
Haha, ik moet zowat elke avond dezelfde keuze makenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Lastige keuze: nu vermoeid in bed kruipen, bijslapen, en morgenochtend vroeg wakker worden, of nu nog twee afleveringen Alias kijken (dan heb ik de serie af), ondertussen proberen wakker te blijven, daarna slapen en hopen dat ik morgen niet te vroeg wakker word
Ik heb er tegenwoordig bijna nooit tijd voor, maar ja, nieuwe tv hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, ik moet zowat elke avond dezelfde keuze makenIk wil teveel series kijken maar heb er te weinig tijd voor
ik zou die 12 afleveringen bewaren voor een luie zondag ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er tegenwoordig bijna nooit tijd voor, maar ja, nieuwe tv hè?.
Het ergste is dat ik die hele serie niet meer superboeiend vind ofzo, maar ja, het is ook weer zo zonde om na ruim vier seizoenen ineens 12 afleveringen voor het eind af te haken
Ik hoef er nog maar twee nu, dus 't valt mee. Maar die komen morgen of zaterdag welquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ik zou die 12 afleveringen bewaren voor een luie zondag ofzo
en ik ga ook naar bed, ff wat muziek luisteren en dan hopelijk de 7 uur slaap halen
Nope, is er totaal nog niet van gekomen. Kan goed nog een tijdje gaan duren... het is nu relatief rustig maar ik ga weer een knetterdrukke tijd tegemoetquote:
ja maar....owww je hebt gelijk.....het was te gezellig gisterenquote:
klopt maar enkele vrienden waarvan er 24 in een krat zitten waren wel aanwezig. Ze lieten me jou snel vergetenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef SLP_ het volgende:
jeuh, ik heb zo van 9 tot 4 wiskunde alympiade. lekker 7 uur lang werken aan wiskunde
en ieeeehhhhhh wiskunde....ben blij dat ik daar vanaf ben!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef SLP_ het volgende:
jeuh, ik heb zo van 9 tot 4 wiskunde alympiade. lekker 7 uur lang werken aan wiskunde
Das een goede, die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:26 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
klopt maar enkele vrienden waarvan er 24 in een krat zitten waren wel aanwezig. Ze lieten me jou snel vergeten
copywritten (c)quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:27 schreef royjn het volgende:
[..]
Das een goede, die moet ik onthouden
en dan nog goeiemorgen durven te zeggen...vanavond op tijd slapen en hoef morgen pas om 8:00 op...quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenWeer een slechte nacht gehad
Wat een draaaama
Bluh
Ik hoef morgen lekker niet opquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:46 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
en dan nog goeiemorgen durven te zeggen...vanavond op tijd slapen en hoef morgen pas om 8:00 op...
Dat heb ik ook nog vaak hoor. Ik denk dat 90% van wat op m'n HD staat nog gekeken moet worden. Ga liever ouwehoeren, over een paar jaar heb ik tijd zat om thuis te zittenquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan dat dus nog steeds niet.. Ik download wel series maar ik kan daar echt niet naar gaan zitten kijken. Dan ga ik liever biertjes drinken, die series kan ik altijd nog kijken..
dat moet ik de rest van de week al...dus 8 uur is wel ff lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet morgen om zes uur op.
's Ochtends, ja.
Haha maar ik wens jullie wel een goeiemorgen! Ik ben gewoon beetje ziek, vet verkouden, en daarom slaap ik slecht, net nu ik mn slaap wel kan gebruiken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:46 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
en dan nog goeiemorgen durven te zeggen...vanavond op tijd slapen en hoef morgen pas om 8:00 op...
Hey, dat ken ik. Vandaag was mijn uitslaapdag...negen uurquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:04 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
dat moet ik de rest van de week al...dus 8 uur is wel ff lekker
Dit dus, en ook vaak na stage geen zin om achter pc/tv te hangen, die paar uurtjes vrije tijd besteed ik dan liever anders.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog vaak hoor. Ik denk dat 90% van wat op m'n HD staat nog gekeken moet worden. Ga liever ouwehoeren, over een paar jaar heb ik tijd zat om thuis te zitten
zo lekker he...dan alsnog om 6 uur wakker worden...en dan erachter komen dat je nog 2 uur mag blijven liggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik. Vandaag was mijn uitslaapdag...negen uur
hier 17!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi uit italië, met de groeten van yasha!overigens een graad of 20 hier
-4quote:
tis hier 13 gradenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[Swarmamode] 11[/swarmamode]
Zo heb ik me vandaag nog heerlijk omgedraaid om zeven uur, jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:24 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zo lekker he...dan alsnog om 6 uur wakker worden...en dan erachter komen dat je nog 2 uur mag blijven liggen![]()
Ben je nou alweer daar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi uit italië, met de groeten van yasha!overigens een graad of 20 hier
Thermometer hier heeft 24 graden binnen (ja dat is asociaal hoog jah) en 17 buiten int sunnekequote:
Verjaardagen zijn overratedquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mevrouw was jarig gister hèmoet je toch even bij zijn vind ik dan
Heerlijk! Doe ik morgen ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo heb ik me vandaag nog heerlijk omgedraaid om zeven uur, ja
Of neem gewoon een normaal leven aan. Je toekomstige huisgenoten houden ook niet 24/7 rekening met je hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
weer kut geslapen zeg, was ik om 6 uur thuis en dan lig je in bed komt die kut familie lopen rommelen enzo
FLIKKER GEWOON OP IK WIL SLAPEN TOT 2 UUR JA !!!!
Swarma's ouders toen hij om 6 uur binnen kwam stommelen:quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
weer kut geslapen zeg, was ik om 6 uur thuis en dan lig je in bed komt die kut familie lopen rommelen enzo
FLIKKER GEWOON OP IK WIL SLAPEN TOT 2 UUR JA !!!!
Die hipheid duurt dan al een jaar of tien, toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit al uren in de ene na de andere trein, blijkbaar is vertraging en niet meer verder rijden hip onder de treinen
Treinen zijn echt een drama deze week, alles waar ik in zit heeft vertraging gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit al uren in de ene na de andere trein, blijkbaar is vertraging en niet meer verder rijden hip onder de treinen
Ja mooi kut.. En moet morgenvroeg weer in Nijmegen zijn dus ik leen maar een auto, kan er met de trein niet op rekenen te laat te komen..quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Treinen zijn echt een drama deze week, alles waar ik in zit heeft vertraging gehad.
Oeh!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ga je bier en steaks halen met je maten ren je ineens bijna een superslanke moblo om
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:09 schreef xxsophietJJ het volgende:
ben wijchenaar, maar ik zit vaker in nijmegen dan wijchen zelf haha
Was wel handig geweest, zit alleen in Haarlem :pquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik rij rond 8 uur van arnhem terug naar nijmegen
wijchenaar hieroquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:09 schreef xxsophietJJ het volgende:
ben wijchenaar, maar ik zit vaker in nijmegen dan wijchen zelf haha
das de verkeerde kantquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Was wel handig geweest, zit alleen in Haarlem :p
Jij? Rennen? Was je bierinfuus leeg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ga je bier en steaks halen met je maten ren je ineens bijna een superslanke moblo om
wat was dr dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij? Rennen? Was je bierinfuus leeg?
Weer veel te laat gemaakt met het oog op werk morgen. Wel gezellige avond gehad... nagenoeg gratis gegeten in VB (waar nota bene 20 euro te veel op de rekening stond
)... tnx to Swine alles opgelost
Nu maar slapen, over vier uur de wekker
Ze hadden eerst het voorgerecht verkloot...waren de helft vergeten. Dus daarvoor kregen we ter compensatie wat drankjes aangeboden.quote:
Verre vanquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Er wat van zeggen", als jij dat zegt zie ik meteen drukke discussie voor me waarbij de halve tent kan meegenieten en je uiteindelijk gelijk eist.
ik sta midden in de zaalquote:
dus toch de hele tentquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:09 schreef Mikkie het volgende:
en dan leg ik de zaak gewoon rustig uit.
Geen enkel schilderplanquote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
geen kluswoning zo te zienkan je gewoon zo goed als meteen in. Nog schilderplannen?
Of komt dat ooit wel (weet niet of je van kleurtjes houdt
)
Hij zou moeten werken ja, eerst maar eens de schoorsteen laten vegen voor ik 't hele complex in de fik zetquote:Op zondag 22 november 2009 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
nice piet, werkt de openhaard? tv komt ernaast te staan neem ik aan?
wanneer kunnen we langskomenziet er echt prima uit, jammer van de toiletbril
Jaaa zeker wel. En heb 2 nrs gespeeld met mijn zusje (ik cello, zus piano), ik ben heel blij dat ik dat heb kunnen doenquote:
Haha dat dacht ik ook eigenlijk welquote:Op zondag 22 november 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde idd die van je opamaar fijn dat ze allebei fijn waren
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Dupje het volgende:
Jaaa zeker wel. En heb 2 nrs gespeeld met mijn zusje (ik cello, zus piano), ik ben heel blij dat ik dat heb kunnen doen![]()
Andere afscheid was ook fijn, er zijn mooie dingen over me gezegd!
Haha dankje. Het is ook wel even een knop omzetten, maar als ik eenmaal speel en in de muziek zit, ben ik daarmee bezig... Toch fijn dat het kan.quote:
achter t dashbord op de tomtomquote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
*reserveert plek in swarmi-mobiel*
gratieschquote:Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef swarmahoer het volgende:
owja die dikke tv pietwe moeten maar eens wat plannen, alhoewel december n drukke maand gaat worden
is er betaald parkeren voor de deur of gratis ?
Ook de complimenten van Yasha 'je hebt het goed voor elkaarquote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoals beloofd hier een paar foto's van m'n nieuwe stek. Let niet op de bende en 't ontbreken van meubels, ik zit er net
![]()
.
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
Open haard
[ afbeelding ]
Rest van de woonkamer
[ afbeelding ]
Uitzicht
[ afbeelding ]
Trap naar boven
[ afbeelding ]
Badkamer
[ afbeelding ]
Slaapkamer met enorme inbouwkast
[ afbeelding ]
Gang en voordeur
werkt fok nu vanaf dr kamer?quote:Op zondag 22 november 2009 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook de complimenten van Yasha 'je hebt het goed voor elkaar'
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk heb even ingezoomd op die grote server:
klopt...stom...Bij vergrotende trap is het altijd dan!quote:
Bah! Heb vannacht eigenlijk voor het eerst in 5 dagen weer als een os geslapenquote:Op maandag 23 november 2009 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh![]()
klote geslapen, vroeg op, barstende hoofdpijn.. naar college en dan snel weer terug naar bed
Hier ook heerlijk geslapen, al moest m'n vriendin me wel wakker sms-enquote:Op maandag 23 november 2009 09:07 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik dan echt de enigste die normaal geslapen heeft
Hehe die van mij moest eerder op...dus ik heb nog heerlijke en halfuurtje kunnen dutten voor ik eruit moestquote:Op maandag 23 november 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hier ook heerlijk geslapen, al moest m'n vriendin me wel wakker sms-en
Het antwoord hou je tegoed voor de housewarming, mogguhquote:Op zondag 22 november 2009 22:58 schreef Mikkie het volgende:
Hendig sjieke casa, Piet! Groot ook, mên! Wat moet zoiets nou kosten, als ik vragen mag?
Housewarming dus binnenkortIk claim alvast de plek bij swarmi voorin
.
nee, tot dan toe wel de enigequote:Op maandag 23 november 2009 09:07 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik dan echt de enigste die normaal geslapen heeft
Reken er maar niet op. Het blijft nog wel ff kutweer.quote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Dupje het volgende:
Wat een kutweer nu. Moet zo naar het station, hopelijk is het dan droog.
Zo is gelukkig wel over een uur.quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Het blijft nog wel ff kutweer.
Kutquote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens buienradar zit je dan nog slecht
Idd toen zat ik ook op de fiets.. drijf- en drijfnat.quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens buienradar zit je dan nog slecht
Dat is 2x eenquote:Op maandag 23 november 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer wakker, mn moeder wist niet hoe ze papier moest vervangen in de printer OM HALF 8 SOCHTENDS!!!!!!!
Terecht, als je thuis woont. Nog maar een week, tochquote:Op maandag 23 november 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer wakker, mn moeder wist niet hoe ze papier moest vervangen in de printer OM HALF 8 SOCHTENDS!!!!!!!
officieel 1 jan, en met een beetje geluk gaat zij er 5/6 december uit, of n week later, dus zou ik al eerder erin kunnenquote:Op maandag 23 november 2009 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, als je thuis woont. Nog maar een week, toch?
niet je beste dag dus...het zal morgen vast beter gaanquote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
Diarree
Buikkramp
Regenweer
Poepen alsof je plast
dan moet je stoppen met het bloed onder hun nagels vandaan te halen, dan zullen ze een stuk aardiger zijnquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
De drugs en vrouwen worden nog een keer mijn dood
padum tssjjjquote:
Nee, maar ik kan me inbeelden hoe vrouwen zich voelen bij het plassenquote:
Ik hoop dat het over een half uurtje al beter gaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
niet je beste dag dus...het zal morgen vast beter gaan
Niet eens de vraag om picsquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet eens de vraag om pics?
Dat durf je nietquote:Op maandag 23 november 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en ik mag hopen dat ze niet stukjes in hun urine hebben
Doe het voor achterlijk veel geld.quote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
Omg, gemailed worden door een ander studieverenigingsbestuur of we een computer opnieuw kunnen installeren
Hoe ernstig is dat!
ib is gewoon een heel eerlijke jongenquote:
Dat schoot wel door m'n hoofdquote:Op maandag 23 november 2009 16:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Doe het voor achterlijk veel geld.
Als je je zo beroerd voelt snap ik überhaupt niet dat je naar college gaat, zo heilig is dat niet.quote:Op maandag 23 november 2009 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh![]()
klote geslapen, vroeg op, barstende hoofdpijn.. naar college en dan snel weer terug naar bed
Ik denk dat ik weet welk bestuur het isquote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
Omg, gemailed worden door een ander studieverenigingsbestuur of we een computer opnieuw kunnen installeren
Hoe ernstig is dat!
quote:Op maandag 23 november 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
je hebt gister het moederbord schoon gemaakt met een sopjequote:Op maandag 23 november 2009 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welk bestuur het is![]()
verplichte colleges.. naar het niet verplichte college van vanmiddag ben ik niet geweest. Dan maar even uit bed, dingen doen die ik moet doen en weer naar huis zodat ik de verplichte meuk iig gehad heb. Heb in januari 9 tentamens en wil ze allemaal in één keer halen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je zo beroerd voelt snap ik überhaupt niet dat je naar college gaat, zo heilig is dat niet.
Ja, want alle studieverenigingen zijn geopend en aanwezig op zondag.quote:Op maandag 23 november 2009 19:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt gister het moederbord schoon gemaakt met een sopje?
Verplicht is relatief... ziek is ziekquote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verplichte colleges.. naar het niet verplichte college van vanmiddag ben ik niet geweest. Dan maar even uit bed, dingen doen die ik moet doen en weer naar huis zodat ik de verplichte meuk iig gehad heb. Heb in januari 9 tentamens en wil ze allemaal in één keer halen.
De kamer dan, waar de spullen staan (en dus ook de computersquote:Op maandag 23 november 2009 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
is een studievereniging wel eens gesloten?
heeft Postelein eigenlijk een eigen kamer?
ik moet nog steeds 'aftasten' hoe dat bij ons zit. Er zijn genoeg mensen die er nagenoeg nooit zijnquote:Op maandag 23 november 2009 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verplicht is relatief... ziek is ziek.
naais.. dat zou echt tof zijn.. een eigen kamerquote:[..]
De kamer dan, waar de spullen staan (en dus ook de computers). Postelein heeft een eigen kamer ja.
Dude, met deze weersvooruitzichtenquote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk![]()
Vandaag was ik met de motor naar het werkheenweg totaal droog, terugweg half droog
CP boekt zo hard dat ie voor de regen uit rijdt mên, jeweettoch!quote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, met deze weersvooruitzichten![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik stap met dit weer ook gewoon op de motor hoor.. gewoon goed uitkijken
tenminste, zoals het vanmiddag was.. nu zou ik het ook zo graag niet doen, maar als ik echt ergens heen moet.. ach.. waarom niet.
Ik moest gisteren ook een auto naar Utrecht brengen, doodeng.. Daar rond Utrecht zijn werkzaamheden waardoor die wegen "slingeren", in elk geval niet gewoon recht lopen.. En ik kon amper meer zien dan de lichten van de auto voor me.. Ik dacht op een gegeven moment ook echt "Nouja vandaag is dan de dag dat ik m'n eerste ongeluk ga hebben"quote:Op maandag 23 november 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het risico weegt zo niet op tegen 't nut.
[humorquote:
swine wilde n salontafel maar die was natuurlijk net wegquote:
Welke bank is het nou uiteindelijk geworden dan? Pics!quote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine wilde n salontafel maar die was natuurlijk net wegik heb ff op de bank gezeten, en hij is echt lekker
swine keurde m ook goed en hij wordt gratis bezorgd dus tja, alleen de kamer nog
Je hebt wel een aparte kamer zeg!quote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
zo, na de lekkageproblemen en de bluetoothproblemen de foto:
[ afbeelding ]
Kutnummer! Ik kan die gast amper verstaanquote:
Helaas, die gaat niet de nieuwe Pun worden!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nijmeegse Gansta die stiekem best een aardige videoclip in elkaar heeft weten te draaien (op de neger zelf in beeld natuurlijk na, mooie plaatjses van de stad) zelfs getekend bij TopNotch.
Vind je die lekker zitten, met zo'n lage rugleuning? Daar zou ik binnen tien minuten klachten van krijgen denk ikquote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
zo, na de lekkageproblemen en de bluetoothproblemen de foto:
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist m'n stagebegeleidster gemaild dat ik vandaag een dagje vrijaf neemquote:
Misschien moet je dan de avond van tevoren je stage mailen zodat je niet vroeg op moet om je stage te mailenquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:56 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer dat ik dan op m'n vrije dag zo achterlijk vroeg wakker ben, maar soit
Vooral de gratis sms'jesquote:
als ik straks een nieuwe foon heb, moet ik maar eens gaan kijken of ik Google kan synchroniserenquote:
Ik had toch al een kutnacht achter de rug... vier keer wakker geworden ofzo, kon er niks aan doen dat ik klaarwakker was. Wel jammer: ik dacht er dan maar gebruik van te maken en naar college te gaan, was 't zo druk onderweg dat ik was tegen vijf voor negen daar was. Mja, dan ga ik geen werkgroep meer binnen lopen waar ik niet eens voor ingeschreven staquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de avond van tevoren je stage mailen zodat je niet vroeg op moet om je stage te mailen
De Nokia 1661 Black, nu met bel én sms-functie!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben trouwens toe aan een nieuwe telefoon en twijfel tussen de HTC Touch Pro 2 en de Omnia Querty van Samsung...
iemand nog tips?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Nokia 1661 Black, nu met bel én sms-functie!
[ afbeelding ]
Heroquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben trouwens toe aan een nieuwe telefoon en twijfel tussen de HTC Touch Pro 2 en de Omnia Querty van Samsung...
iemand nog tips?
Ik ben al een 10tje kwijt aan alleen internetquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Hero, Omnia etc... wat een termen allemaal! Op telefoongebied voel ik me echt nu al een bejaarde! Ben ik nou de enige die daar amper iets mee doet behalve bellen en smsen? Mijn rekening is ook standaard 12 euro voor m'n simonly, meer niet...
Ik snap daar dus niks van. Allemaal van die kneiterdure telefoons, abo's van bij elkaar 35 euro in de maand ofzo... moet je zien wat het je kost per jaar om te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:42 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik ben al een 10tje kwijt aan alleen internet
Ik ben ook internet verslaafd en wil ook wel een telefoon met internet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het overal internet hebben heerlijkvooral nu met bestuursjaar merk ik dat ik het heel fijn vind om altijd te kunnen meelezen en antwoorden.
maar ik ben dan ook gewoon verslaafd en ik vind het niet erg om dat toe te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |