Moet je maar eens op vakantie in Jordanië die hebben veel meer hekel aan Palestijnen dan Isrealiersquote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nou, Libanon doet wel zijn best, maar wordt (ondanks het 'vertrek' van de troepen) onder de duim gehouden door Syrie en dus heeft de Hezbollah daar nog wel wat in de melk te brokkelen. Zonde, want het is wel een mooi land.
Jordanie is hard op weg omhoog, maar daar is nog wel een hoop schrijnende armoede, en die is een voedingsbodem voor ontevredenheid.
Dat konden ze krijgen. Maar ze wilden het beloofde land. Niet meer dan logisch. Moslims zullen ook mehkkeren als wij Mekka in handen zouden hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, gaat het om oppervlaktes? Kunnen de joden dan niet een stuk grond in de VS krijgen, even groot als Israël? Zijn we meteen van het Palestijnen vs joden probleem af.
Bron?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Diegene die oproept tot vernietiging van de mensheid is Israel zelf.
Dus nie zomaar anderen gaan beschuldigen. Hamas heeft het recht om zich te verdedigen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus nie zomaar anderen gaan beschuldigen. Hamas heeft het recht om zich te verdedigen.
Waarom dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Moet je maar eens op vakantie in Jordanië die hebben veel meer hekel aan Palestijnen dan Isrealiers
Ze hebben enkel een stukje ottomaans rijk gekregen.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hiermee geef je aan dat Napalm's plaatje nietszeggend is. Bedankt.
Kom je uit Jordanië?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Moet je maar eens op vakantie in Jordanië die hebben veel meer hekel aan Palestijnen dan Isrealiers
Palies zijn dus belust op het hebben van macht.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
UHUHUHU vanwege de macht over willen nemen
Nee ga er wel eens op vakantiequote:
Ga je je studiefinanciering die kan op sturen? Misschien kunnen ze daarvan een beginnetje maken aan een nieuwe nederzettingquote:Op donderdag 19 november 2009 18:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ontopic echter
Door dit gezeik groeit m'n steun voor Israël alleen maar, nog even en ze krijgen een blanco cheque. Het is zo onderhand toch het enige land met nog enig fatsoen en economie in de regio.
Net als het kleine jongetje van de klas, waar iedereen zo'n hekel aan heeft, omdat hij zo'n geniepig stiekem rotzakje is.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Palies zijn dus belust op het hebben van macht.
Dat proberen ze tegen Israel zonder succes want die slaat 4 dubbel zo hard terug.
Dan gaan ze liggen janken in een hoekje en klagen bij de VN over schendingen van de mensenrechten terwijl Hamas haar handen in onschuld wast
O ik heb geen idee johquote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Nee ga er wel eens op vakantieWel mooi land gelukkig niet zo bekrompen lui als men doet denken
Hamas? Oh, dat is toch die organisatie die oproept tot de vernietiging van Israel? Die hun hoofdkwartier het liefst in ziekenhuizen of scholen inrichten omdat ze het zo goed voorhebben met de bevolking die ze terroriseren, sorry, verkozen hebben?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het uitpersen van één zin die in de buurt van een argument zou kunnen komen te moeilijk voor je is kun jij daar verder ook niks aan doen. Maar bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef tho_Omas het volgende:
Je moet vooral geil zijn en de wereld niet zo serieus nemen. Pleinvrees kan heel lastig zijn.
Die koran mag je er net zo hard indrukken evenals de tora. Daar heb je mij niet mee. Alleen van mening zijn dat Israel recht heeft op een stukje land omdat dat in bijbel staat, gaat mij echt te ver. Het volk van god, laat me niet lachen man.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst moet het as van mijn verbrande koran uitgestrooid worden in de varkensschuur.
En de haat jegens joden door moslims is ook alleen maar door de koran.
Tsja. Ze hebben dat stuk eerlijk verdient en die moslims willen die paar vierkante kilometer terugquote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die koran mag je er net zo hard indrukken evenals de tora. Daar heb je mij niet mee. Alleen van mening zijn dat Israel recht heeft op een stukje land omdat dat in bijbel staat, gaat mij echt te ver. Het volk van god, laat me niet lachen man.
Kom uit Irakquote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ik heb geen idee johmaar dacht het aan je naam te zien
Eerlijk verdiend. Als ik uit mn huis wordt gezet en na tien jaar terugkom kan ik toch ook geen aanspraak meer maken op die woning?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja. Ze hebben dat stuk eerlijk verdient en die moslims willen die paar vierkante kilometer terugNou die hebben ze hier allang teruggestolen hoor.
Daar ben ik al een keer geweest, ik heb zelfs het 'genoegen mogen smaken' neergeschoten te worden door zo een Palestijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Niet:quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef telavivnick het volgende:
hoe is het nu met wilders, doe hij het nu wel of doe hij het nu niet![]()
Waarom heb ik 2/3 notes? aan de hand van dit topic terwijl ik niks verkeerds deedquote:Op donderdag 19 november 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Zow...kan het weer normaal? 2e en laatste poging! Zie NWS FB
ow ja joh jezus . en nu eenig idee meh 7.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet:
Hij doet niet mee aan de gemeenteraadsverkiezing in Venlo. Daar waar de mensen op hem rekenen, op hem stemmen.
Wel:
Hij wil Nederland betrekken in het conflict van Israël.
Die onderste, dat willen meerdere partijen, waaronder de SPquote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet:
Hij doet niet mee aan de gemeenteraadsverkiezing in Venlo. Daar waar de mensen op hem rekenen, op hem stemmen.
Wel:
Hij wil Nederland betrekken in het conflict van Israël.
Ik denk ook datquote:Op donderdag 19 november 2009 19:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Die onderste, dat willen meerdere partijen, waaronder de SP
Bovenste. Ik denk werkelijk nog steeds dat die man niet eens wil regerenZie ook steeds meer partijen punten van hem overnemen.
Ja, zo moet iedereen vanaf morgen belasting betalen op capuchons, keppeltjes en hoofddoekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk ook datGeert niet wil regeren. Maar hij moet ook wel doorhebben dat de politiek naar 'm luistert, want veel dingen die hij voorstelt worden in verkapte vorm geaccepteert.
Zwak...dat kun je beter.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, zo moet iedereen vanaf morgen belasting betalen op capuchons, keppeltjes en hoofddoekjes.
Niet alleen de moslims zouden Israel wel weg willen hebben (of tot fatsoenlijk gedrag willen brengen): bij een internationale enquete bleek 51 % van de respondenten Israel het grootste gevaar voor de vrede te vinden. Gevolgd door Iran en de VSvA! Bij die 51 % moeten dus veel niet-moslims gezeten hebben!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij zit er al.
En die nederzettingen zijn toch gewoon joods? Als het aan de moslims lag was Israel allang weg.
dusquote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef O0tje het volgende:
[..]
Niet alleen de moslims zouden Israel wel weg willen hebben (of tot fatsoenlijk gedrag willen brengen): bij een internationale enquete bleek 51 % van de respondenten Israel het grootste gevaar voor de vrede te vinden. Gevolgd door Iran en de VSvA! Bij die 51 % moeten dus veel niet-moslims gezeten hebben!
Sohee, die oorlogen waren dus niet om Israel weg te krijgen maar ze tot fatsoenlijk gedrag te willen brengen! Logisch! Alles valt op z'n plek nu, bedankt.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef O0tje het volgende:
[..]
Niet alleen de moslims zouden Israel wel weg willen hebben (of tot fatsoenlijk gedrag willen brengen): bij een internationale enquete bleek 51 % van de respondenten Israel het grootste gevaar voor de vrede te vinden. Gevolgd door Iran en de VSvA! Bij die 51 % moeten dus veel niet-moslims gezeten hebben!
Ja, die gaan andere mensen pesten en zo de problemen erger maken in plaats van ze op te lossen.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je weet precies wat ontevreden en geprovoceerde mensen kunnen doen.
Nee, fout, dat zijn provocerende mensen!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:43 schreef O0tje het volgende:
[..]
Ja, die gaan andere mensen pesten en zo de problemen erger maken in plaats van ze op te lossen.
Je loopt achter: Al Fatah had de vernietiging van de staat Israel uit de doelstelling gehaald. En het heeft ze geen fuck opgeleverd, dus waarom zou Hamas hetzelfde doen?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En 'heel toevallig' is dat vlak na aanslagen en raketbeschietingen vanuit het gebied dat zogenaamd geregeerd en bestuurd zou moeten worden door de Palestijnse Autoriteit (lees: 2 terroristische organisaties die de vernietiging van de staat Israel bovenaan hun boodschappenlijstje hebben staan).
Tja, ik dacht al wel dat ik een pareltje voor de zwijnen aan het gooien was.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, fout, dat zijn provocerende mensen!
Het is een heel verschil hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:
[..]
Tja, ik dacht al wel dat ik een pareltje voor de zwijnen aan het gooien was.
Oh?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef O0tje het volgende:
[..]
Je loopt achter: Al Fatah had de vernietiging van de staat Israel uit de doelstelling gehaald. En het heeft ze geen fuck opgeleverd, dus waarom zou Hamas hetzelfde doen?
http://www.alzaytouna.net/arabic/?c=1598&a=97061quote:Article (12) Complete liberation of Palestine, and eradication of Zionist economic, political, military and cultural existence.
Post het dan niet, nu ben je onderdeel van je eigen kritiek.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:
[..]
Tja, ik dacht al wel dat ik een pareltje voor de zwijnen aan het gooien was.
Zie jij Israël staan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh?
[..]
http://www.alzaytouna.net/arabic/?c=1598&a=97061
Oh sorry, ze zijn uit op de eliminatie van het zionistische economische, politieke, militaire en culturele bestaan. Klein subtiel verschil inderdaad.quote:
Ja, ik zie Israel staan.quote:Article (8) The Israeli existence in Palestine is a Zionist invasion with a colonial expansive base, and it is a natural ally to colonialism and international imperialism.
Nogmaals Hamas wilt Israel niet vernietigen, dat maakt de zionistische media ervanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hamas? Oh, dat is toch die organisatie die oproept tot de vernietiging van Israel? Die hun hoofdkwartier het liefst in ziekenhuizen of scholen inrichten omdat ze het zo goed voorhebben met de bevolking die ze terroriseren, sorry, verkozen hebben?
De normale palestijnse burgers zitten al jaren tussen twee vuren, ze worden gevoed met haat door de lokale media en zitten tussen de Hamas en Fatah aan de ene kant, die volgestopt wordt met wapens door Iran en geld door andere Arabische landen en Israel die terugschiet als ze beschoten wordt.
Op het moment dat de palestijnse bevolking erachter komt dat ze misbruikt wordt door de mensen die zeggen voor hun rechten opkomen, dan doen ze pas echt een stap naar vrede. Nu wordt die bevolking alleen maar misbruikt om te doen wat de Arabische landen met hun legers zelf niet voor elkaar kregen, namelijk het vernietigen van Israel. En als dat gebeurd is, worden ze weer gedegradeerd tot het ondervolk wat ze al die eeuwen al waren.
Het is rechtvaardigheid, Hamas heeft geen massamoorden gepleegd in Israelquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En die redenatie geld alleen voor wat jij als rechtvaardigheid ziet Meki?
Ja, in Palestina.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:57 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh sorry, ze zijn uit op de eliminatie van het zionistische economische, politieke, militaire en culturele bestaan. Klein subtiel verschil inderdaad.
Overigens:
[..]
Ja, ik zie Israel staan.
Ach ja, een paar aanslagjes maar, wie maalt daar nou om hè Meki.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is rechtvaardigheid, Hamas heeft geen massamoorden gepleegd in Israel
een paar aanslaagjes een paar jaar geleden, wat heeft pisrael gedaan
massamoorden Libanon 2006 en Gaza 2008. en duizenden Palestijnen, doelgericht op kinderen en vrouwen en burgers.
Hmm, als dat het geval was, dan waren er allang geen palestijnen meer geweest in de bezette gebieden. Dat klopt dus niet helemaal met wat jij beweerd. De Hamas daarentegen heeft vernietiging van Israel in haar handvest staan.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals Hamas wilt Israel niet vernietigen, dat maakt de zionistische media ervan
de enige die de mensheid wilt vernietigen is de zionistische Israel die massamoorden heeft gepleegd
http://www.fas.org/irp/world/para/docs/880818a.htmquote:'Israel will exist and will continue to exist until Islam will
obliterate it, just as it obliterated others before it.'
Rejection of a Negotiated Peace Settlement:
-------------------------------------------
'[Peace] initiatives, and so-called peaceful solutions and
international conferences are in contradiction to the principles of
the Islamic Resistance Movement... Those conferences are no more than
a means to appoint the infidels as arbitrators in the lands of
Islam... There is no solution for the Palestinian problem except by
Jihad. Initiatives, proposals and international conferences are but a
waste of time, an exercise in futility.' (Article 13)
quote:Hamas en Fatah hebben geen massamoorden gepleegd integendeel tot Israel
Hamas moeten zich verdedigen en dienen alle wapens te krijgen om zich te beschremen tegen de duivelse agressor
het is Israel .....Spekiquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is rechtvaardigheid, Hamas heeft geen massamoorden gepleegd in Israel
een paar aanslaagjes een paar jaar geleden, wat heeft pisrael gedaan
massamoorden Libanon 2006 en Gaza 2008. en duizenden Palestijnen, doelgericht op kinderen en vrouwen en burgers.
Of die honderden burgerdoden. Wie maalt daar nu om hè Whiskey_Tango.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach ja, een paar aanslagjes maar, wie maalt daar nou om hè Meki.
Ja na een "paar" raketten op m'n land zou ik er ook niet meer om malen nee, go Netanyahu!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Of die honderden burgerdoden. Wie maalt daar nu om hè Whiskey_Tango.
http://www.guardian.co.uk(...)s-human-shields-gaza
Klopt, je leest voor het gemak maar heen over het feit dat ze voor uitroeing zijn van alles wat op zionisme lijkt?quote:
Ja, lekker willekeurig honderden burgers doden als terroristen een raket afschieten. Go Westerse beschaving!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja na een "paar" raketten op m'n land zou ik er ook niet meer om malen nee, go Netanyahu!
Ja. Er staat namelijk niet uitroeiing van Israël, wat je eerder beweerde.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt, je leest voor het gemak maar heen over het feit dat ze voor uitroeing zijn van alles wat op zionisme lijkt?
Niet mijn schuld dat ze als lanceer installaties de plaatselijke kleuterklas uitzoeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, lekker willekeurig honderden burgers doden als terroristen een raket afschieten. Go Westerse beschaving!
Met dit soort moslims die allerlei terroristische aanvallen proberen goed te praten, begin ik steeds meer te geloven in dat er een oorlog tussen de Islam en het vrije westen, wat de Islam zo een doorn in het oog is blijkbaar, zit aan te komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja na een "paar" raketten op m'n land zou ik er ook niet meer om malen nee, go Netanyahu!
Jij hebt blijkbaar onder de steen geleefd..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hmm, als dat het geval was, dan waren er allang geen palestijnen meer geweest in de bezette gebieden. Dat klopt dus niet helemaal met wat jij beweerd. De Hamas daarentegen heeft vernietiging van Israel in haar handvest staan.
[..]
http://www.fas.org/irp/world/para/docs/880818a.htm
Dit zijn de mensen waar nog altijd mee onderhandeld wordt, terwijl ze zelf aangeven dat ze tegen een vrede zijn die voortkomt uit onderhandeling.
[..]
Je hebt zeker heel lang onder die steen geleefd, of niet?
Nee, ze hebben uitroeiing op een iets grotere schaal in gedachte. Yay!!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja. Er staat namelijk niet uitroeiing van Israël, wat je eerder beweerde.
Je wilt ook gewoon het artikel niet lezen hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat ze als lanceer installaties de plaatselijke kleuterklas uitzoeken.
Met dit soort mensen die massamoorden proberen goed te praten en genocides en weigeren voor vrede te zijn voor beiden groepen ben ik bang dat de afstand alleen groter zal worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Met dit soort moslims die allerlei terroristische aanvallen proberen goed te praten, begin ik steeds meer te geloven in dat er een oorlog tussen de Islam en het vrije westen, wat de Islam zo een doorn in het oog is blijkbaar, zit aan te komen.
Ik hoop het niet, maar toch...
Of een staat om over te regeren..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef telavivnick het volgende:
als de palastijnen een regeering hadden kon dit allemaal voorkomen worden
Och die komt (is) er ook wel, misschien niet in een glorieuze strijd die we gewend zijn van de grote oorlogen, maar de conflicten zijn al tientallen jaren aan de gang.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Met dit soort moslims die allerlei terroristische aanvallen proberen goed te praten, begin ik steeds meer te geloven in dat er een oorlog tussen de Islam en het vrije westen, wat de Islam zo een doorn in het oog is blijkbaar, zit aan te komen.
Ik hoop het niet, maar toch...
Israël is "gewoon" een doorn in het oog?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Met dit soort mensen die massamoorden proberen goed te praten en genocides en weigeren voor vrede te zijn voor beiden groepen ben ik bang dat de afstand alleen groter zal worden.
Want Israel is gewoon doorn in het oog.
Fail met begrijpend lezen zegquote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Israël is "gewoon" een doorn in het oog?
Weten we dat ook weer, Israël moet maar van de kaart geveegd worden en de Palestijnen moeten wapens krijgen van Meki, want Israël is nou eenmaal "gewoon" een doorn in zijn oog.
Islam 1-0-1 people, listen carefully.
Heb je ook bronnen die elkaar onafhankelijk bevestigen met betrekking tot iedereen in Israel die atoombommen op de bezette gebieden wil gooien volgens jou? Nee zeker?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar onder de steen geleefd..
De oorlog in Gaza, het doorbouwen van nederzettingen op de West-Bank, tal van demonstraties en graffiti in Israel en de West-Bank met leuzen als dood aan de Arabieren, en pogroms (een door een Israëlische journalist gebruikte term) in Hebron en in Akka waar Israëlisch Palestijnse gezinnen uit hun huis verdreven zijn, waarna de huizen in brand werden gestoken, Netanjahu’s voorstel om een atoombom op Gaza te gooien en de onderminister van defensie Matan Vilnai die afgelopen voorjaar de gehele bevolking van Gaza bedreigde met een Shoa, een Holocaust, als Hamas doorgaat met het schieten van raketten, het zijn geen losstaande incidenten maar de kenmerken van een racistische koloniale staat.
NAZIPRAKTIJKEN.. van jouw geliefde land.
'Lieberman dreigde met kernbom op Gaza'
BRUSSEL - De ultrarechtse Israëlische minister van Buitenlandse Zaken, Avigdor Lieberman, heeft ermee gedreigd een kernbom op Gaza te gooien. Dat verklaarde de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan in een interview met The Guardian.
Dus wie roept tot vernietiging ??
een beetje moeilijk he . ze willen een staat maar hebben geen regeering om vredes overeenkomsten te tekenen .quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Of een staat om over te regeren..
Er is geen enkele land van de hele universum die als een doel heeft om de hele bevolking uit te roeien dan Israel. daarom zijn ze een doorn in het oog. meer dan 75 % van de wereldbevolking is het daarmee eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Israël is "gewoon" een doorn in het oog?
Weten we dat ook weer, Israël moet maar van de kaart geveegd worden en de Palestijnen moeten wapens krijgen van Meki, want Israël is nou eenmaal "gewoon" een doorn in zijn oog.
Islam 1-0-1 people, listen carefully.
Het enige democratische land in de regio waar moslims, christenen en joden vreedzaam naast elkaar kunnen wonen is alle arabische landen een doorn in het oog. Want als de bevolking van die Arabische landen ook democratisering gaat eisen, dan hebben de regeringen daar een heel groot probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Met dit soort mensen die massamoorden proberen goed te praten en genocides en weigeren voor vrede te zijn voor beiden groepen ben ik bang dat de afstand alleen groter zal worden.
Want Israel is gewoon doorn in het oog.
FAILquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Snapcount2 het volgende:
Alleen Israel zal nooit een regering kiezen die oproept tot vernietiging van de Palestijnen,
Oow sorry, jij gelooft het niet, jij gelooft enkel zionistische nieuws.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heb je ook bronnen die elkaar onafhankelijk bevestigen met betrekking tot iedereen in Israel die atoombommen op de bezette gebieden wil gooien volgens jou? Nee zeker?
Heb je ook je gezonde verstand weleens gebruikt? Net zoals je de zionistische media hebt, heb je ook de pro-palestinamedia. Ik heb het vermoeden dat de meeste van dit soort bakerpraatjes hun herkomst uit die media vinden.
Als Israel wilde vernietigen, dan waren ze nu al klaar geweest. Alleen Israel zal nooit een regering kiezen die oproept tot vernietiging van de Palestijnen, in tegenstelling tot de palestijnen die twee terreurorganisaties kiezen als regering die daarop eerst maar eens een robbertje met elkaar gaan uitvechten.
We hebben gezien wat voor schijndemocratie Israel heeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Het enige democratische land in de regio waar moslims, christenen en joden vreedzaam naast elkaar kunnen wonen is alle arabische landen een doorn in het oog. Want als de bevolking van die Arabische landen ook democratisering gaat eisen, dan hebben de regeringen daar een heel groot probleem.
heb je nog meer van die goede bronnen .quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
FAIL
Report: Turkey PM says Lieberman threatened to nuke Gaza
Let vooral op 'Turkey PM says' en dat er niet staat 'Lieberman says'. En dat de PM van Turkije lid is van een conservatieve moslim partij.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
FAIL
Report: Turkey PM says Lieberman threatened to nuke Gaza
Ach, zijn je argumenten op, dat je met onzinnige one-liners komt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
We hebben gezien wat voor schijndemocratie Israel heeft.
De Haaretz? Wat is er mis met die Israëlische krant?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef telavivnick het volgende:
[..]
heb je nog meer van die goede bronnen .
Eigenlijk juist wel, het succes van de huidige regering is te danken aan de harde lijn tegen de Palestijnen. De Israëliërs zijn gewoon de raketten zat, de bommen die elke dag op hun land vallen en de aanslagen op burgers zonder enige provocatie en het daarbij komende kritiek van de hele wereld op Israël.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Alleen Israel zal nooit een regering kiezen die oproept tot vernietiging van de Palestijnen, in tegenstelling tot de palestijnen die twee terreurorganisaties kiezen als regering die daarop eerst maar eens een robbertje met elkaar gaan uitvechten.
Je hebt alleen geen bron.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow sorry, jij gelooft het niet, jij gelooft enkel zionistische nieuws.
Toch moet ik je teleurstellen dat deze nieuws waar is en de ISRAELISCHE regering heeft gedreigd met een kernbom en gedreigd heeft met totale vernietiging van de palestijnen.
De Hamas zijn laffe honden die zich verschuilen achter vrouwen en kinderen als het erop aan komt.quote:Hamas is geen terroristische organisatie maar dat zijn slechts verzetshelden.
Het nieuws is al een tijdje oud en Lieberman heeft het niet ontkent. Let je daar ook op?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Let vooral op 'Turkey PM says' en dat er niet staat 'Lieberman says'. En dat de PM van Turkije lid is van een conservatieve moslim partij.
Wij zouden Israel moeten omarmen, maar nee, "wij" kiezen de kant van terroristen die bussen met schoolkinderen opblazen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Het is algemeen bekend dat Wilders dol op Israël is.
ge meest linkse krant van de staat israel ....B.ball.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De Haaretz? Wat is er mis met die Israëlische krant?
Ik wordt dit helemaal zat.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen bron.
[..]
De Hamas zijn laffe honden die zich verschuilen achter vrouwen en kinderen als het erop aan komt.
Hahahah dat krijg je ervan als je alleen naar cidi en naar Israel luistert.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen bron.
[..]
De Hamas zijn laffe honden die zich verschuilen achter vrouwen en kinderen als het erop aan komt.
Tja, het is alleen jammer van de Palestijnen die wel goed proberen samen te leven en werk hadden in Israel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Eigenlijk juist wel, het succes van de huidige regering is te danken aan de harde lijn tegen de Palestijnen. De Israëliërs zijn gewoon de raketten zat, de bommen die elke dag op hun land vallen en de aanslagen op burgers zonder enige provocatie en het daarbij komende kritiek van de hele wereld op Israël.
De mensen daar zijn het simpelweg zat, Israëlische burgers en kinderen en jongeren sterven daar voor een conflict waar ze het begin niet van meegemaakt hebben, alleen omdat de Palestijnen het niet kunnen verkroppen dat ze naast een Joodse democratie in welvaart leven.
Ik zou hetzelfde hebben gedaan, zulk gedrag van je "buren" dien je niet te tolereren.
Grootste probleem is dat burgers niet alleen omkomen als 'collateral damage' of omdat ze zogenaamd een menselijk schild zijn. Maar vooral omdat ze gedood worden 'omdat de soldaten zin hadden om te schieten'.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Tja, het is alleen jammer van de Palestijnen die wel goed proberen samen te leven en werk hadden in Israel bijvoorbeeld.
Maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat Israel zichzelf verdedigt. Ik denk alleen niet dat deze manier van geweld gaat werken, ze richten een hoop schade aan, er komen teveel burgers om. Israel gaat het zo verliezen op PR gebied, ook al staan ze volledig in hun recht om zich te verdedigen. De Hamas en Fatah zijn net de Hydra, voor elke kop die je eraf slaat komen er twee of drie terug.
Hercules versloeg de Hydra door van tactiek te veranderen...tijd voor Israel om eens goed na te denken over een andere tactiek.
Oh, hij heeft het niet onkent, dus heeft hij het gezegd! Rare redenatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het nieuws is al een tijdje oud en Lieberman heeft het niet ontkent. Let je daar ook op?
Heb je daar ook een bron van of kom je dan aanzetten met het Goldstone rapport?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat burgers niet alleen omkomen als 'collateral damage' of omdat ze zogenaamd een menselijk schild zijn. Maar vooral omdat ze gedood worden 'omdat de soldaten zin hadden om te schieten'.
Het was anders groot in het nieuws, net voordat minister van BuZa Verhagen ermee ging praten. Ook die zij er vooraf of achteraf niets over. Dus ja, lijkt me dat hij het dan wel gezegd heeft ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het niet onkent, dus heeft hij het gezegd! Rare redenatie.
Ten eerste, wat is er onjuist aan het Goldstone rapport? Dat het niet in balans zou zijn wordt vaak gezegd, maar wat is er onjuist aan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van of kom je dan aanzetten met het Goldstone rapport?
meki kan je deze reaktie van jou nog herinderen ??quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahahah dat krijg je ervan als je alleen naar cidi en naar Israel luistert.
Israel is goed in manipulatie.
Het is 1000 % onzin dat Hamas achter verstopt, achter de burgers
Met zo'n stelling kan ik ook zeggen dat Israelische leger verstopt achter de burgers.
en uw naam isquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Bowlingbal het volgende:
Kom, laat ik nu ook even 150 youtube video's posten waar Israelische soldaten illegaal fosfor gebruiken.
Of 412 video's waar je ziet hoe Israëlische soldaten burgers doden die geen dreiging vormen of een menselijk schild zijn.
Of 981 video's waar je ziet hoe Israëlische soldaten voor de lol spullen van Palestijnen vernietigen.
Of, nee, toch niet. Zo debiel ben ik niet.
Reptilian.quote:
Alle Palestijnen zijn terroristen? De bloemist die zijn bedrijf aan flarden zag gebombardeerd, de moeder die haar kind bloedend op kon rapen, de mensen die in een huis gejaagd werden en desondanks werden beschoten?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Wij zouden Israel moeten omarmen, maar nee, "wij" kiezen de kant van terroristen die bussen met schoolkinderen opblazen.
De commissie die het rapport opstelde bestond uit een aantal personen waarvan je van te voren kon weten dat ze Israel schuldig zouden vinden aan oorlogsmisdaden.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ten eerste, wat is er onjuist aan het Goldstone rapport? Dat het niet in balans zou zijn wordt vaak gezegd, maar wat is er onjuist aan?
Ten tweede, ik heb die bron pas 12x in dit topic gepost. Maar nu voor de 13e keer dan:
http://www.timesonline.co(...)t/article5939611.ece
Als tekst saai is, een video:
http://www.thedailybanter(...)dmit-war-crimes.html
Ik weet niet wat jij weet van dit soort onderzoeken, maar normaal gesproken ga je daar iets onafhankelijker en objectiever in. Nu gaan ze erin met het mandaat dat Israel de wet heeft overtreden, en ze gaan alle overtredingen onderzoeken. Leve de objectieve onderzoeken! Er zijn bovendien genoeg bewijzen te vinden dat de Goldstone commissie allerlei bewijzen met betrekking tot overtredingen van Hamas en Fatah genegeerd hebben en ik vind het een beetje verdacht dat je die sites nu juist niet kan vinden.quote:to investigate all violations of international human rights law and international humanitarian law by the occupying power, Israel, against the palestinian people throughout the occupied palestinian territory
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |