abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74858173
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Nou, Libanon doet wel zijn best, maar wordt (ondanks het 'vertrek' van de troepen) onder de duim gehouden door Syrie en dus heeft de Hezbollah daar nog wel wat in de melk te brokkelen. Zonde, want het is wel een mooi land.

Jordanie is hard op weg omhoog, maar daar is nog wel een hoop schrijnende armoede, en die is een voedingsbodem voor ontevredenheid.
Moet je maar eens op vakantie in Jordanië die hebben veel meer hekel aan Palestijnen dan Isrealiers
pi_74858238
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oh, gaat het om oppervlaktes? Kunnen de joden dan niet een stuk grond in de VS krijgen, even groot als Israël? Zijn we meteen van het Palestijnen vs joden probleem af.
Dat konden ze krijgen. Maar ze wilden het beloofde land. Niet meer dan logisch. Moslims zullen ook mehkkeren als wij Mekka in handen zouden hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74858243
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Diegene die oproept tot vernietiging van de mensheid is Israel zelf.
Dus nie zomaar anderen gaan beschuldigen. Hamas heeft het recht om zich te verdedigen.
Bron?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 19 november 2009 @ 18:19:33 #104
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_74858244
quote:

[..]

Dus nie zomaar anderen gaan beschuldigen. Hamas heeft het recht om zich te verdedigen.

Meki toch!!! Israel roept op tot vernietiging van de MENSHEID?
Waar heb je die kolder vandaan getoverd?

Israel verdedigd zich enkel tegen die haatbaarden. Dat Hamas en Hezbollah laffe tactieken gebruiken moet men niet in de schoenen van Israel schuiven als er onschuldige slachtoffers vallen. Dat is de schuld van de 2 bovengenoemde organisaties.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:20:18 #105
110987 ErwinRommel
pi_74858270
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Achmed112 het volgende:

[..]

Moet je maar eens op vakantie in Jordanië die hebben veel meer hekel aan Palestijnen dan Isrealiers
Waarom dan?
pi_74858337
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hiermee geef je aan dat Napalm's plaatje nietszeggend is. Bedankt.
Ze hebben enkel een stukje ottomaans rijk gekregen.
pi_74858355
quote:

[..]

Kom je uit Jordanië?
  donderdag 19 november 2009 @ 18:23:28 #108
110987 ErwinRommel
pi_74858375
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Achmed112 het volgende:

[..]

UHUHUHU vanwege de macht over willen nemen
Palies zijn dus belust op het hebben van macht.
Dat proberen ze tegen Israel zonder succes want die slaat 4 dubbel zo hard terug.
Dan gaan ze liggen janken in een hoekje en klagen bij de VN over schendingen van de mensenrechten terwijl Hamas haar handen in onschuld wast
pi_74858402
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kom je uit Jordanië?
Nee ga er wel eens op vakantie Wel mooi land gelukkig niet zo bekrompen lui als men doet denken
pi_74858411
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ontopic echter

Door dit gezeik groeit m'n steun voor Israël alleen maar, nog even en ze krijgen een blanco cheque. Het is zo onderhand toch het enige land met nog enig fatsoen en economie in de regio.
Ga je je studiefinanciering die kan op sturen? Misschien kunnen ze daarvan een beginnetje maken aan een nieuwe nederzetting
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74858438
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Palies zijn dus belust op het hebben van macht.
Dat proberen ze tegen Israel zonder succes want die slaat 4 dubbel zo hard terug.
Dan gaan ze liggen janken in een hoekje en klagen bij de VN over schendingen van de mensenrechten terwijl Hamas haar handen in onschuld wast
Net als het kleine jongetje van de klas, waar iedereen zo'n hekel aan heeft, omdat hij zo'n geniepig stiekem rotzakje is.
pi_74858464
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef Achmed112 het volgende:

[..]

Nee ga er wel eens op vakantie Wel mooi land gelukkig niet zo bekrompen lui als men doet denken
O ik heb geen idee joh maar dacht het aan je naam te zien
pi_74858466
quote:

[..]

Hamas? Oh, dat is toch die organisatie die oproept tot de vernietiging van Israel? Die hun hoofdkwartier het liefst in ziekenhuizen of scholen inrichten omdat ze het zo goed voorhebben met de bevolking die ze terroriseren, sorry, verkozen hebben?

De normale palestijnse burgers zitten al jaren tussen twee vuren, ze worden gevoed met haat door de lokale media en zitten tussen de Hamas en Fatah aan de ene kant, die volgestopt wordt met wapens door Iran en geld door andere Arabische landen en Israel die terugschiet als ze beschoten wordt.

Op het moment dat de palestijnse bevolking erachter komt dat ze misbruikt wordt door de mensen die zeggen voor hun rechten opkomen, dan doen ze pas echt een stap naar vrede. Nu wordt die bevolking alleen maar misbruikt om te doen wat de Arabische landen met hun legers zelf niet voor elkaar kregen, namelijk het vernietigen van Israel. En als dat gebeurd is, worden ze weer gedegradeerd tot het ondervolk wat ze al die eeuwen al waren.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_74858505
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef tho_Omas het volgende:
Je moet vooral geil zijn en de wereld niet zo serieus nemen. Pleinvrees kan heel lastig zijn.
Als het uitpersen van één zin die in de buurt van een argument zou kunnen komen te moeilijk voor je is kun jij daar verder ook niks aan doen. Maar bemoei je er dan ook niet mee.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_74858530
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eerst moet het as van mijn verbrande koran uitgestrooid worden in de varkensschuur.

En de haat jegens joden door moslims is ook alleen maar door de koran.
Die koran mag je er net zo hard indrukken evenals de tora. Daar heb je mij niet mee. Alleen van mening zijn dat Israel recht heeft op een stukje land omdat dat in bijbel staat, gaat mij echt te ver. Het volk van god, laat me niet lachen man.
pi_74858557
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die koran mag je er net zo hard indrukken evenals de tora. Daar heb je mij niet mee. Alleen van mening zijn dat Israel recht heeft op een stukje land omdat dat in bijbel staat, gaat mij echt te ver. Het volk van god, laat me niet lachen man.
Tsja. Ze hebben dat stuk eerlijk verdient en die moslims willen die paar vierkante kilometer terug Nou die hebben ze hier allang teruggestolen hoor.
pi_74858589
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

O ik heb geen idee joh maar dacht het aan je naam te zien
Kom uit Irak Maar ben gevlucht nou ja met mijn oom maar toen was ik nog maar 2 dus kan ik niks meer van herinneren
pi_74858611
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Tsja. Ze hebben dat stuk eerlijk verdient en die moslims willen die paar vierkante kilometer terug Nou die hebben ze hier allang teruggestolen hoor.
Eerlijk verdiend. Als ik uit mn huis wordt gezet en na tien jaar terugkom kan ik toch ook geen aanspraak meer maken op die woning?
pi_74858636
Zow...kan het weer normaal? 2e en laatste poging! Zie NWS FB

[ Bericht 91% gewijzigd door Frutsel op 19-11-2009 18:46:16 ]
pi_74858886
Ah, er was me iemand voor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_74859620
quote:

[..]

Daar ben ik al een keer geweest, ik heb zelfs het 'genoegen mogen smaken' neergeschoten te worden door zo een Palestijn. (en inderdaad, de mensen die hem tegen de grond werkten, waaronder een Irakese vluchteling, hadden het over "Het was zo een <expletive deleted>palestijn, ik hoorde het aan zijn accent")
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 19 november 2009 @ 19:07:39 #122
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74859882
hoe is het nu met wilders, doe hij het nu wel of doe hij het nu niet

die wilders als hij eens wist wat er op fok wordt gezegt .
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_74859992
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef telavivnick het volgende:
hoe is het nu met wilders, doe hij het nu wel of doe hij het nu niet
Niet:
Hij doet niet mee aan de gemeenteraadsverkiezing in Venlo. Daar waar de mensen op hem rekenen, op hem stemmen.

Wel:
Hij wil Nederland betrekken in het conflict van Israël.
pi_74860053
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Zow...kan het weer normaal? 2e en laatste poging! Zie NWS FB

Waarom heb ik 2/3 notes? aan de hand van dit topic terwijl ik niks verkeerds deed
  donderdag 19 november 2009 @ 19:13:10 #125
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74860073
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niet:
Hij doet niet mee aan de gemeenteraadsverkiezing in Venlo. Daar waar de mensen op hem rekenen, op hem stemmen.

Wel:
Hij wil Nederland betrekken in het conflict van Israël.
ow ja joh jezus . en nu eenig idee meh 7.
kom het nu wel goed met venlo of is dat het probleem nu niet .
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')