Beterschapquote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet echt. Kan overeind zitten, maar is alles eigenlijk wel mee gezegd
Behalve mij?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Echt hard gaat het niet meer hierquote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen tijd?
quote:
quote:
Luister dat dan ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het foute uur van Q-Music Huisvrouw FM
Preciesquote:
Fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Gelijk met een nieuwe coupe..
Nah.. Die wordt dan gelijk misbruikt door iemand hier.. Nee dank je.quote:
Edit: nevermind.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah.. Die wordt dan gelijk misbruikt door iemand hier.. Nee dank je.
Ja gelijk allemaal vrouwen die hier komen posten dan en je 06 nummer willen. Dat moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah.. Die wordt dan gelijk misbruikt door iemand hier.. Nee dank je.
Mwah, de persoon die ik bedoelde voelt zich al aangesproken..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja gelijk allemaal vrouwen die hier komen posten dan en je 06 nummer willen. Dat moeten we niet hebben.
Je hebt toch ook gewoon een fobo en Hyves enzo? Hoe kan ze specifiek deze foto misbruiken dan? En hoe?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, de persoon die ik bedoelde voelt zich al aangesproken..
En uh, hoe weet je dat btw?
Ohja tuurlijk. Overstromingen allesquote:Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
dan gaat ze ook op die fappen, jeweettoch....
Mwah voor mij als stagiair niet zo.. Was nog wel wat gedoe maar heb eigenlijk niks toegevoegdquote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu kun je de hele wereld aan!
Interessant?
Beterschapquote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef Puala het volgende:
Ik ga mijn bed maar weer is opzoeken, voel me blijkbaar toch nog niet zo lekker als ik dacht![]()
quote:
heb je nu hair extentionsquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Gelijk met een nieuwe coupe..
Je mag op schoot bij de manager?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef AMDB het volgende:
Stagebegeleidster net: "Met het einde van het jaar geven we iedereen hier altijd iets, wil je 'iets' of wil je geld?"
Goed als ik ben voor "iets" gegaan.
Ik hoop het. Alleen hebben we hier geen managersquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag op schoot bij de manager?
Laat me liever verrassen, en dat beetje geld dat je anders krijgt...quote:
ROFL!quote:
Iddquote:
quote:
Hoiquote:
Of nacht en morgen eerste kerstdag.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddVan mij had het nu wel een uur of 5 mogen zijn
Ik heb zin in kerstquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of nacht en morgen eerste kerstdag.
Ik ruik de dennenaalden al!quote:
Plannen dan?quote:
Wat?quote:
Niet echt, gewoon zin in het sfeertje en eten.quote:
Trek dan eens wat vaker je bek open.quote:
Altijd dat hè, en nooit de échte kerstgedachtequote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon zin in het sfeertje en eten.
Moet alleen nog kado's verzinnen voor m'n ouders.
Voor m'n vriendin ga ik een waterpijp kopen
Mijn oproepquote:
Mja wij vieren amper kerst, op het eten na dan.. Zolang ik de week erna maar vrij benquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon zin in het sfeertje en eten.
Moet alleen nog kado's verzinnen voor m'n ouders.
Voor m'n vriendin ga ik een waterpijp kopen
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trek dan eens wat vaker je bek open.
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Messenga het volgende:
Maar ik ben zo druk
Hoe is het hier?
Ey swa! Bon dia! Con bai?quote:
Da's lang geledenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik las pokenews. Voor Pokémon fans ofzo
Dat zal je maar kunnen. Respectquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/sprong_van_dak.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Bijna goed!quote:
Ik mag gewoon weg hoe laat ik wil, zolang het project maar goed looptquote:Op donderdag 19 november 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
Stelletje halve ambtenaren
Ik moet tot half6
Jij bent ook stukken later!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet tot half6
Beterschapquote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Bijna goed!
Mja, het gaat wel. Ik voel me misselijk and shit
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet tot half6
quote:
Nah, beetje koud hè. Doen we een keer als de bandjes wel lekker warm worden. Dan neem ik ook de motor meequote:
quote:
quote:
Subtiliteit werkt bij bootje meestal niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iets minder subtiel als die van mij, maar wel beter op zijn plaats.
+1
Dat woord staat niet in zijn woordenboekquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Subtiliteit werkt bij bootje meestal niet.
Succes met zoeken ej swa.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef L.no het volgende:
Mannen die strijken/het huishouden doen.
Net alsof ik alleen mannen zoek dat dat doen.quote:
Dingen in het huishouden doen, prima, strijken nee...NEE...NEEquote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef L.no het volgende:
Mannen die strijken/het huishouden doen.
How come?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dingen in het huishouden doen, prima, strijken nee...NEE...NEE
Bij de meeste kleding is het onnodig, omdat het na een half uurtje toch wel kreukvrij is.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
How come?
Is dat tegenstrijdig met je mannelijkheid?
Nah, ik heb genoeg kleding waar ik toch even bij wil strijken. Duurt een minuut ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bij de meeste kleding is het onnodig, omdat het na een half uurtje toch wel kreukvrij is.
Ik loop niet elke dag in pak rond. En het is gewoon schijtirritant.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik er nou al 200 posts voorbij was, maar het waren er maar 17
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef jna het volgende:
Strijken...
Als je iets lang genoeg draagt gaan vanzelf alle kreuken eruit
Deanquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 18-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 The_Dean
02. 042 DjRex89
03. 025 Isdatzo
04. 019 AMDB
05. 016 L.no
06. 013 Luctor.et.Emergo
07. 012 Bravebart
08. 012 Bootje84
09. 007 Messenga
10. 004 PieterBas
11. 003 jna
12. 003 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Truequote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef jna het volgende:
Strijken...
Als je iets lang genoeg draagt gaan vanzelf alle kreuken eruit
't Is maar waar je je druk om maakt.. merken die kinderen een verschil? Nee. Dus waar hébben we het overquote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef Bootje84 het volgende:
Sint mag geen kruis op zijn mijter
De toekomst van sinterklaas:
[ afbeelding ]
Stomme eikels die met hun poten niet van tradities af kunnen blijven..
Yeah! Toch nogquote:
Het verloren gaan van een eeuwenoude Nederlandse traditie, alleen vanwege die 'nieuwe Nederlanders'.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk om maakt.. merken die kinderen een verschil? Nee. Dus waar hébben we het over.
Wat is er nu precies verloren gegaan aan deze 'eeuwenoude Nederlandse traditie' dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het verloren gaan van een eeuwenoude Nederlandse traditie, alleen vanwege die 'nieuwe Nederlanders'.
Ik moest lachenquote:Wat krijgen we straks, Jezus mag niet meer aan een kruis hangen?
It doesn't matter if you win by an inch or a mile. Winning is winning.quote:
Big picture. See it.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er nu precies verloren gegaan aan deze 'eeuwenoude Nederlandse traditie' dan?
[..]
Ik moest lachen.
Ik zeg niet dat ik 't een goed idee vond om dat kruis eraf te halen, laat er maar lekker op zitten. Of niet, I don't care. Maar er zo'n probleem van maken gaat ook nergens overquote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar zij die het niet willen hebben zien blijkbaar wel verschil? Dus waar hébben we het over?
Het gaat om het principe. Je blijft met je poten van die grappen af.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk om maakt.. merken die kinderen een verschil? Nee. Dus waar hébben we het over.
Ik had net kippenboutjes met rijst. In deze volgorde, ja.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
It doesn't matter if you win by an inch or a mile. Winning is winning.
Iedereen is diep van binnen van neger.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had net kippenboutjes met rijst. In deze volgorde, ja.
Ben ik nu neger aan het worden?
No shit.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die veranderen toch wel vaker.
Ik let er niet eens op.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
No shit.
Eerst waren er andere soort banners. Sorry dat ik niet in een seconde eraan wen.
Ik altijd. ^^quote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik let er niet eens op.
boring. bed. misseijk zijn. fok. bed. leren. fokquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
boring. bed. misseijk zijn. fok. bed. leren. fok
quote:
Ja, ik ga ook zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Had vanmorgen namelijk echt het idee dat ik afgelopen nacht niet geslapen had.
druk met het echte leven...!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef L.no het volgende:
Ik vroeg me al af waar je was, Kuno. ^^
Goedenmiddag!quote:
Een fok!er met een leven.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
druk met het echte leven...!![]()
![]()
![]()
[..]
Goedenmiddag!
best posts ever!quote:
en nog een goed leven ook!quote:
Leuk om dat te horen!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
best posts ever!
[..]
en nog een goed leven ook!
Fuck that, eerst koffiequote:
Te vroeg.quote:
Eigenlijk niet, maar de hoofdpijn is iig weg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:16 schreef The_Dean het volgende:
Goedenmorgen mensen
L.no al wat beter?
Bye!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:30 schreef The_Dean het volgende:
Mooi
Ik ga even een uurtje werken, tot zo
Dat dus.quote:
quote:
* Bootje84 heeft doodleuk een AI (Apneu-Index) van 32...quote:Apneu Index
De ernst van de slaapstoornis wordt aangeduid door de AHI, de Apneu Hypopneu Index. De AHI geeft het gemiddeld aantal apneus en hypopneus per uur slaap weer. In het algemeen worden de volgende gradaties van apneu gebruikt:
< 5: normale slaap
5 tot 15: lichte vorm van apneu
15 tot 30: matige vorm van apneu
> 30: ernstige vorm van apneu
Je snurktquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
Meurning!
[..]
* Bootje84 heeft doodleuk een AI (Apneu-Index) van 32...
Huh?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
Meurning!
[..]
* Bootje84 heeft doodleuk een AI (Apneu-Index) van 32...
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
Nou DjRex89, was dat maar het enige.. Ik neem aan dat je weet wat het verschil tussen snurken en abneu is?
Ik had een slaaptest gedaan omdat ik dacht dat ik aan slaapapneu lijd. Dat blijkt dus te kloppen. Flink zelfs...quote:
quote:
quote:Slaapapneu is een medische term voor een slaapstoornis waarbij tijdens de slaap perioden voorkomen van ademstilstand. Iedereen heeft wel eens slaapapneus in zijn slaap. Men spreekt van een Slaapapneusyndroom (SAS) als dit hoger dan 5 stilstanden per uur bedraagt. Hierdoor daalt het zuurstofgehalte in de weefsels. De hersenen geven het lichaam een signaal om wakker te worden. Na ontwaken, vaak met een schok, wordt de ademhaling weer hervat.
Vredig stervenquote:
Ja, een kennis heeft het ook heel erg en heeft ook zo'n apparaat 's nachts. Maar wat ik heb gehoord is een van de bijwerkingen dat je mega hard snurkt..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
Nou DjRex89, was dat maar het enige.. Ik neem aan dat je weet wat het verschil tussen snurken en abneu is?
Een van de symptomen van slaapapneu is snurken inderdaad. Ik schijn een flink bos per nacht om te zagen. Had ook een tijdje geleden een LAN-party waar ik bleef slapen. Dat was de 2e keer op die locatie (bij iemand thuis) en ik kreeg van die 'neusvleugel'-dingen als hint van het snurken. De 1e keer begonnen we te slapen met 3 gasten op een kamer en ik werd solo wakker. 1 was uit pure armoede in zijn auto gaan slapen en een ander op de bank in de woonkamerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, een kennis heeft het ook heel erg en heeft ook zo'n apparaat 's nachts. Maar wat ik heb gehoord is een van de bijwerkingen dat je mega hard snurkt..
Mwah, je moet het in perspectief zien.. Kut slapen zonder masker of lekker slapen mét masker. Gisterenmiddag zat ik ff voor de tv en ik flikkerde gewoon in slaap. Nu is dat daar niet heel erg maar achter het grote vrachtwagenstuur is het een stuk minder handig..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
Nja, altijd met zo'n ding slapen lijkt me ook niet lekker...
Of lost dat het probleem langzaamaan op?
Ja, als je dat er ook nog bij hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
Mwah, je moet het in perspectief zien.. Kut slapen zonder masker of lekker slapen mét masker. Gisterenmiddag zat ik ff voor de tv en ik flikkerde gewoon in slaap. Nu is dat daar niet heel erg maar achter het grote vrachtwagenstuur is het een stuk minder handig..
Voor zover ik weet bestrijdt het de symptomen maar lost het het niet op. Een operatie schijnt mogelijk te zijn al zijn de resultaten erg wisselvallig..
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als je dat er ook nog bij hebt
Maarja, op de bank lig je maar wat naar de tv te turen, in de vrachtwagen ben je alert met alles om je heen bezig, lijkt mij, dus mentaal veel actiever, dan val je toch niet zo snel in slaap?
Tenzij je erg moe bent natuurlijk.
Mwah, de oplossing is dichtbij.. Het is blijkbaar al 7 jaar goed gegaan....quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet gaan rijden als je moe bent. Ander geschikt werk zoeken.
Leg uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb zo mijn methodes om nu wakker te blijven..
Cool!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef AMDB het volgende:
Ik kwam er gister achter dat ik in Noorwegen waarschijnlijk mastervakken mag volgen ipv bachelorvakken als ik daar ga studeren![]()
Uh, koffie is sowieso een goeie, raam open voor verse lucht, hersenen stimuleren door dingen te tellen oid..quote:
Dat heeft iedereen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, koffie is sowieso een goeie, raam open voor verse lucht, hersenen stimuleren door dingen te tellen oid..
Het klinkt nu allemaal heftiger dan dat het is, maar goed, je hebt weleens momenten dat je er ff doorheen zit.
Nou, niet actief wakker als wat jij en ik kennen als "wakker". Wel een ondiepere slaap. In de REM-slaap (als ik het goed heb) kom je pas echt tot rust. Dan gaat je lichaam gewoon "uit" en kan alles zich herstellen. Ik kom practisch niet in die REM-slaap terecht, omdat ik elke keer gestoord word, doordat mijn lichaam mij wakker maakt om weer te ademen..quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen.
Hoe vaak word je wakker dan 's nachts?
Stil zijn bv?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
ik kan me toch wel interessantere onderwerpen voorstellen voor de vrijdag
Ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
... je hebt weleens momenten dat je er ff doorheen zit.
quote:
Zo ver dat het vrijdag isquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo ver dat het vrijdag isDe enige dag dat AMDB langer moet werken dan ik
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:47 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 19 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
49. 078 L.no
72. 066 The_Dean
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo ver dat het vrijdag isDe enige dag dat AMDB langer moet werken dan ik
Niet AMDB uitlachen, dat is zielig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Diamond?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
Deze week raadde iemand mij een HTC telefoon aan als nieuw mobieltje. Wie was dat en wat was de naam..?
De HTC-toetstelnamen lijken allemaal op elkaar
Nee iets met HD..quote:
Weltruste!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
Ik duik mijn bed weer in, werkse nog allemaal
Beterschapquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
Ik duik mijn bed weer in, werkse nog allemaal
Verjaardag, housewarmingparty en diplomafeest (zelfde locatiequote:
Vanavond een verjaardag maar moet zelf rijden.. Morgen basketballen en 's avonds is er een bandje hier in t cafe dus ff kijken of dat wat isquote:
Vanavond vriendin, morgen beetje kleren kopen en zaterdag uit. Zondag lekker niksen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag maar moet zelf rijden.. Morgen basketballen en 's avonds is er een bandje hier in t cafe dus ff kijken of dat wat isZondag de eerste prinsenreceptie
Jij dan?
Ik denk dat jouw meisje stap 1 en 2 wel wil combineren...quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanavond vriendin, morgen beetje kleren kopen en zaterdag uit. Zondag lekker niksen.
Ik ga ook met m'n vriendin, onder voorwaarde dat ze niet elk onzinnig rek af gaat struinen en probeert doelgericht iets te kopen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw meisje stap 1 en 2 wel wil combineren...
Mannen die alles betalen voor hun vriendinquote:
Zeg gewoon tegen d'r, op mijn manier of we gaan allebei wel apart. Beide een beetje elkaar tegemoet komen. Ik ga niet voor de 80e keer oorbellen kijken terwijl ze overal hetzelfde zijn en ze toch niks koopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Nee, maar hoe je wil winkelen. Het is een vrouw, die doen dat zo, niet druk over maken.
Of je eigen gang gaan, of niet lopen zeuren
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik snap die versieringen eigenlijk nooit zo. Net als altijd moeilijk doen over hun haar. En een half jaar voor de kast staan omdat ze niks hebben om aan te trekken terwijl er voor 8 Afrikaanse dorpen aan kleren hangen. En drie dagen voor de spiegel staan. En de schoenen moeten bij het tasje kleuren. En 33 verschillende luchtjes, 80 lippenstiften, 12 deo's, 25 nagellakken, ... vrouwen voor geen meter.
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik snap die versieringen eigenlijk nooit zo. Net als altijd moeilijk doen over hun haar. En een half jaar voor de kast staan omdat ze niks hebben om aan te trekken terwijl er voor 8 Afrikaanse dorpen aan kleren hangen. En drie dagen voor de spiegel staan. En de schoenen moeten bij het tasje kleuren. En 33 verschillende luchtjes, 80 lippenstiften, 12 deo's, 25 nagellakken, ... vrouwen voor geen meter.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welcome to my world![]()
Al valt mijn vriendin nog reuze mee denk ik.
Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij bent al zo gebrainwashed dat je het normaal aan het vinden bent..
Als je een vrouw zoekt die niet voor de spiegel staat en nooit zeurt. Zoek dan een man. Al zijn die mannen misschien ook wel zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Maar ach, als jij er maar gelukkig onder bent
En als ze na een tijdje willen dat jij, als man, ook wel eens een ander kapsel moet, dan is het helemaal rennen geblazenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Die heeft mijn vriendin ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Californium het volgende:
en ik heb lieve schattige dobbelsteenoorbellen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Oh, geen frustraties hoor. Ben waarschijnlijk te simpel nuchter om daar allemaal het nu van in te zien
Ook dat.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriendin ook![]()
![]()
Die zijn tof!
Ik voel me alleen aangesproken met mijn haar en versieringen (sieraden).quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Oh, geen frustraties hoor. Ben waarschijnlijk gewoon te simpel om daar allemaal het nu van in te zien
Nah, het is miss wat overdreven maar je hebt van die vrouwen......quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je een vrouw zoekt die niet voor de spiegel staat en nooit zeurt. Zoek dan een man. Al zijn die mannen misschien ook wel zo
Dat is ook langquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:18 schreef AMDB het volgende:
En het was weer stil. nog één uur en veertig minuten!
Bedoel het ook niet beschuldigend ofzo hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik voel me alleen aangesproken met mijn haar en versieringen (sieraden).
JA EN NU INEENS TERUGKRABBELEN. NIET EENS EEN INTERNETHELD!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedoel het ook niet beschuldigend ofzo hoor
Dean is wel MIJN held hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
JA EN NU INEENS TERUGKRABBELEN. NIET EENS EEN INTERNETHELD!!!
Ik schaam me er niet eens voor hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedoel het ook niet beschuldigend ofzo hoor
Dean is je ideale man hè? Ik wist het.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dean is wel MIJN held hoor.Doe lief tegen hem
.
Klopt.quote:
Deanquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ah johquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean
Het volgend topic moet een Dean adoratie-topic zijn.
Het is dat mn webcam kapot is maar anders............quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef L.no het volgende:
Nog knapperds die hier mee willen doen?
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Haha, neehquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef L.no het volgende:
Nog knapperds die hier mee willen doen?
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |