Beterschapquote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet echt. Kan overeind zitten, maar is alles eigenlijk wel mee gezegd
Behalve mij?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Echt hard gaat het niet meer hierquote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen tijd?
quote:
quote:
Luister dat dan ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het foute uur van Q-Music Huisvrouw FM
Preciesquote:
Fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Gelijk met een nieuwe coupe..
Nah.. Die wordt dan gelijk misbruikt door iemand hier.. Nee dank je.quote:
Edit: nevermind.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah.. Die wordt dan gelijk misbruikt door iemand hier.. Nee dank je.
Ja gelijk allemaal vrouwen die hier komen posten dan en je 06 nummer willen. Dat moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah.. Die wordt dan gelijk misbruikt door iemand hier.. Nee dank je.
Mwah, de persoon die ik bedoelde voelt zich al aangesproken..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja gelijk allemaal vrouwen die hier komen posten dan en je 06 nummer willen. Dat moeten we niet hebben.
Je hebt toch ook gewoon een fobo en Hyves enzo? Hoe kan ze specifiek deze foto misbruiken dan? En hoe?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, de persoon die ik bedoelde voelt zich al aangesproken..
En uh, hoe weet je dat btw?
Ohja tuurlijk. Overstromingen allesquote:Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
dan gaat ze ook op die fappen, jeweettoch....
Mwah voor mij als stagiair niet zo.. Was nog wel wat gedoe maar heb eigenlijk niks toegevoegdquote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu kun je de hele wereld aan!
Interessant?
Beterschapquote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef Puala het volgende:
Ik ga mijn bed maar weer is opzoeken, voel me blijkbaar toch nog niet zo lekker als ik dacht![]()
quote:
heb je nu hair extentionsquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Gelijk met een nieuwe coupe..
Je mag op schoot bij de manager?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef AMDB het volgende:
Stagebegeleidster net: "Met het einde van het jaar geven we iedereen hier altijd iets, wil je 'iets' of wil je geld?"
Goed als ik ben voor "iets" gegaan.
Ik hoop het. Alleen hebben we hier geen managersquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag op schoot bij de manager?
Laat me liever verrassen, en dat beetje geld dat je anders krijgt...quote:
ROFL!quote:
Iddquote:
quote:
Hoiquote:
Of nacht en morgen eerste kerstdag.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddVan mij had het nu wel een uur of 5 mogen zijn
Ik heb zin in kerstquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of nacht en morgen eerste kerstdag.
Ik ruik de dennenaalden al!quote:
Plannen dan?quote:
Wat?quote:
Niet echt, gewoon zin in het sfeertje en eten.quote:
Trek dan eens wat vaker je bek open.quote:
Altijd dat hè, en nooit de échte kerstgedachtequote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon zin in het sfeertje en eten.
Moet alleen nog kado's verzinnen voor m'n ouders.
Voor m'n vriendin ga ik een waterpijp kopen
Mijn oproepquote:
Mja wij vieren amper kerst, op het eten na dan.. Zolang ik de week erna maar vrij benquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon zin in het sfeertje en eten.
Moet alleen nog kado's verzinnen voor m'n ouders.
Voor m'n vriendin ga ik een waterpijp kopen
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trek dan eens wat vaker je bek open.
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Messenga het volgende:
Maar ik ben zo druk
Hoe is het hier?
Ey swa! Bon dia! Con bai?quote:
Da's lang geledenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik las pokenews. Voor Pokémon fans ofzo
Dat zal je maar kunnen. Respectquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/sprong_van_dak.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Bijna goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |