abonnement Unibet Coolblue
pi_74840750

Bij het maken van een nieuw topic, kun je hier de openings post vinden.

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



In de loop der jaren zijn er voor Wow regelmatig grote en kleine patches uitgebracht. Op dit moment zitten we op patch 3.2.2a. Alle huidge en toekomstige patchnotes zijn in het onderstaande link te lezen:

Patch 3.2.2.a - Een paar kleine bug fixes mbt patch 3.2.2 (onyxia patch)

Patch 3.3: Dit is de laatste grote patch die de addon WoTLK zal kennen.

Overige patchnotes zullen hier te lezen zijn



Buiten de officiële World of Warcraft site zijn er een aantal belangrijke website die je aardig kunnen helpen:

Wowhead: Alle informatie die je nodig hebt over quest/gear/npc locaties/professions

Wow-heroes: Deze site is voornamelijk gericht op PVE, waarbij je de gear en de achievements van een character kunt bekijken. Verder kun je met deze site je pimp-score aan iedereen laten zien.. en daar gaat het toch om bij wow?

Pugchecker: Handige site waar je kunt zien hoeveel instances/raid ervaring een character heeft.

Wow Armoryfficele Blizzard informatie database. Hier kun je informatie vinden over je gear/ achievements/ kalender/ etc

Realm status: Bekijk de allies/horde verhouding van je server



Om het topic een beetje schoon te houden is er een ander topic mbt de fokkers in Wow. De lijst is hier te vinden:

FOK!ers in Wow
pi_74840754
Geen zin om lang te wachten, tevens de nieuwe openingspost maar eens geprobeerd
  donderdag 19 november 2009 @ 08:02:02 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74840898
Ik heb nu pas door dat ik hem dicht had gegooid



Nom.

En een leuke Onyxia 10 drop voor mij.
  donderdag 19 november 2009 @ 08:07:34 #4
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74840945
En ik ben nu al blij met mijn mount met repair/reagents/food/drink

Ik wil nog wel eens vergeten om 1) te repairen 2)reagents te kopen 3) genoeg drinken bij me te hebben.

Ik kom daar dan achter op het moment dat ik net gesummoned ben naar een raid. Nu kan ik het allemaal nog 'even snel' doen in plaats van te moeten hstonen en weer een summon te moeten hebben.
pi_74840953
Scapbot werkt tenmiste wél in de instance En ach, zo speciaal is niet meer, je stapt ToC uit, en 5 meter verderop staat de repair-NPC. Alleen voor taxi service is het wel grappig
  donderdag 19 november 2009 @ 08:45:27 #6
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74841311
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:02 schreef GI het volgende:
Ik heb nu pas door dat ik hem dicht had gegooid

[ afbeelding ]

Nom.

En een leuke Onyxia 10 drop voor mij.
[ afbeelding ]
gz
phluphy for president!
pi_74841377
Diegene zei dat je alle achievents moet hebben in de eerste week. Slaat natuurlijk ook nergens op. En ik wil gewoon raiden in de laatste grote raid van WOTLK. Niet weer weken wachten. Zit je ook weer op het verhaal te wachten. meh
pi_74841701
Ze gaan ICC gewoon in delen uitbrengen!!!! Die Failers weer

Waarom Ik zeg niet dat we meteen zover komen maar dan nog, vind het weer een grote bullsjit.

Ze hebben naxx n Ulduar toch ook niet per boss of per 3 bosses uitgebracht
Laat staan sartharion eerst 1 drake dan 2de drake week erop 3de en daarna pas sartharion...
Jeweet!
pi_74841762
Wat wil je dan? Dat je in 1 week de hele raid cleared en dan 8 maanden moet wachten op de uitbreiding? Dit is juist slim, zo houden ze iedereen aan het lijntje.
pi_74841796
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef ufopiloot het volgende:
Wat wil je dan? Dat je in 1 week de hele raid cleared en dan 8 maanden moet wachten op de uitbreiding? Dit is juist slim, zo houden ze iedereen aan het lijntje.
Alsof je in 1 week de raid helemaal cleared wright .....
Kan me niet herinneren dat Ensidia HEEL ulduar met alle HM's uberhaubt de eerste 2 a 3 maanden had.... keep dreaming
Jeweet!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:19:20 #11
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74841846
Zie ik nou goed dat ik min of meer de enige FOK!ker op Darksorrow ben?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_74842383
Tvp.

Wilde gisteren een faction change doen, alleen 20 euro was me net iets teveel . Ga wel een nieuwe rogue levellen, de gear die ik heb heb je toch na een avondje ToC bij elkaar .
pi_74843186
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:16 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Alsof je in 1 week de raid helemaal cleared wright .....
Kan me niet herinneren dat Ensidia HEEL ulduar met alle HM's uberhaubt de eerste 2 a 3 maanden had.... keep dreaming
Ja, alle raids zijn enorm snel gecleared. Misschien niet de Heroic modes (dat lukt de meeste guilds niet eens), maar de normals wel. En wat is er dan de lol aan, zeker voor casuals. Dan ben je elke week aan het farmen, net zoals nu met ToC.

En trouwens, wat zit je dan te klagen? Nu kan je je richten op 4 bosses en hun HC mode, waarschijnlijk heb je die dan niet eens down voordat de nieuwe content al komt.
pi_74844944

Orb of the Sin'dorei? Nee.


Wyri-wannabe in druid armor wehehe. Anzu mount staat male Trolls goed trouwens, dus hop Anzu farmen.

TerugVindClientSideModelBug

En nee, geen 3rd-party models/programs/andere files.
pi_74845153
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja, alle raids zijn enorm snel gecleared. Misschien niet de Heroic modes (dat lukt de meeste guilds niet eens), maar de normals wel. En wat is er dan de lol aan, zeker voor casuals. Dan ben je elke week aan het farmen, net zoals nu met ToC.

En trouwens, wat zit je dan te klagen? Nu kan je je richten op 4 bosses en hun HC mode, waarschijnlijk heb je die dan niet eens down voordat de nieuwe content al komt.
zo snel clear je het ook niet op normal.
pi_74845262
http://www.mmowned.com/fo(...)el-edit-seconds.html

Linkje voor dat model 'editing'. Is gewoon een bug in de login screen. Werkt ook alleen clientside.
pi_74846221
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

zo snel clear je het ook niet op normal.
Mee eens.

En je kan je niet op de HM's focussen van de 4 bossen omdat ze het zelfde systeem gebruiken als bij ToTc: je MOET eerst de hele raid normal cleared hebben VOOR je uberhaubt HM can aanzetten in ICC dus het is ALLEEN 4 normal bosses..
Jeweet!
pi_74846675
Als het op dat moment alle bosses zijn lijkt het me dat je dan ook de Heroic aan kan zetten. En hoezo zo snel clear je het niet op normal? Naxxramas werd 2 dagen na de release van Wotlk al gecleared in lvl70 epics. ToC werd helemaal snel gecleared (wel kleinere instance, maar ach). Zo moeilijk is dat echt niet hoor. Zeker niet met de richting die blizzard op gaat, door iedereen een kans te geven om end-game stuff te zien.
pi_74846984
Ik moet nog steeds eens Naxx gaan doen.. Met lvl 60 nooit aan toegekomen, en voordat ik 80 werd gequit. Nu ik terug ben valt het me op dat het weinig wordt gedaan, maar af en toe is er een pug voor .. Zijn de tactics gewoon hetzelfde als toen op lvl 60? Als ze maar geen achi gaan eisen dan
Where facts are few, experts are many.
pi_74847018
Ja dat waren de uber life loze nerds. Maar voor de rest duurt het wel even.
pi_74847149
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Ulreazj het volgende:
Ja dat waren de uber life loze nerds. Maar voor de rest duurt het wel even.
Nou dan, vandaar dat die paar weken wachttijd voor de meerderheid dus waarschijnlijk geen fuck uit maakt. Dit is gewoon om te zorgen dat de nerds een beetje in toom worden gehouden ten opzichte van de casuals. Dus mij interesseert het geen zak als we eerst 4 bosses krijgen.
pi_74847367
Nog maar 6 levels tot mn 6de lvl 80. Daarna aan shadow priest beginnen.
In cata roll ik misschien nog de andere 3 non-forsaken classes (druid, shaman, paladin). Maar dat is interresanter als ik een goblin shaman kan maken en een tauren paladin (blood elf is voor mij echt niet te doen, model is wel aardig, maar al de debielen die een belf spelen, daar wil ik niet geassocieerd mee worden).
pi_74847482
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Nog maar 6 levels tot mn 6de lvl 80. Daarna aan shadow priest beginnen.
In cata roll ik misschien nog de andere 3 non-forsaken classes (druid, shaman, paladin). Maar dat is interresanter als ik een goblin shaman kan maken en een tauren paladin (blood elf is voor mij echt niet te doen, model is wel aardig, maar al de debielen die een belf spelen, daar wil ik niet geassocieerd mee worden).
Goblin PvPer Warlock genaamd Timeismoneyfrnd en daarmee lui ownen in bgs.
pi_74847820
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Goblin PvPer Warlock genaamd Timeismoneyfrnd en daarmee lui ownen in bgs.
Klinkt leuk, maar ben te gehecht aan mn forsaken chickie.
pi_74848348
Goblin healer maken genaamd 'Gladicouldhelp'
pi_74848392
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef ufopiloot het volgende:
Als het op dat moment alle bosses zijn lijkt het me dat je dan ook de Heroic aan kan zetten. En hoezo zo snel clear je het niet op normal? Naxxramas werd 2 dagen na de release van Wotlk al gecleared in lvl70 epics. ToC werd helemaal snel gecleared (wel kleinere instance, maar ach). Zo moeilijk is dat echt niet hoor. Zeker niet met de richting die blizzard op gaat, door iedereen een kans te geven om end-game stuff te zien.

Nee helaas, ze hebben aangegeven dat je t/m de Lich King gedowned moet hebben.
Net zoals bij ToTC zoals ik al aangaf bij ToTc was het ook niet zo dat je de eerste week northrend Beasts down had em meteen HC mode kon doen omdat je al de "raid" gecleared had.

dus het is iets van 4 weken voor je normal helemaal cleared kan hebben en dan hopen dat ze de HM/HC uitdagender hebben gemaakt, en niet zoals in ToTGC: hitten harder meer hp... pohpoeh wat leuk.
Helaas zeggen ze dat het niet zoals in Ulduar wordt, dat je het moet activeren dat was/is nog echt leuk om te doen.

Maja Time will tell us

[ Bericht 0% gewijzigd door Vengswiejj op 19-11-2009 16:15:09 ]
Jeweet!
pi_74853518
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:18 schreef ufopiloot het volgende:
Goblin healer maken genaamd 'Gladicouldhelp'
Healsformoney.
pi_74853847
Vandaag epic flying mount.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 16:50:10 #29
34726 Fratz
Max
pi_74855394
Wat vind ik Anub heroic toch leuk om te doen
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_74857181
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef Fratz het volgende:
Wat vind ik Anub heroic toch leuk om te doen
Same same. Samen met Algalon wel de tofste fights in Wotlk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74863786
Tering warlocks in pvp Slaat echt helemaal nergens meer op. Stun, fear, charm en die tering dots
pi_74867852
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ufopiloot het volgende:
Tering warlocks in pvp Slaat echt helemaal nergens meer op. Stun, fear, charm en die tering dots
[miereneukermode]Stun en charm duidt op een Destruction specced Warlock, respectievelijk Shadowfury en Succubus' Seduction. 'Dots' is dan hier incorrect aangezien het om alleen Immolate gaat, want Destruction Warlocks gebruiken niet meer dots dan dus alleen Immolate. 'Dot' is dus de correcte term.[/miereneukermode]

  vrijdag 20 november 2009 @ 08:45:21 #33
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74876255
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ufopiloot het volgende:
Tering warlocks in pvp Slaat echt helemaal nergens meer op. Stun, fear, charm en die tering dots
Lange leve beserker rage + trinkets? (in geval van warrior dan. Helemaal als je undead bent )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:53:11 #34
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_74876392
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ufopiloot het volgende:
Tering warlocks in pvp Slaat echt helemaal nergens meer op. Stun, fear, charm en die tering dots

ah, nog nooit ge-assraped door een rogue in een BG?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_74876697
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:53 schreef GooseFM het volgende:

[..]

ah, nog nooit ge-assraped door een rogue in een BG?
Ja die class moeten ze verbieden, vallen alleen maar aan als ze een finishing move kunnen maken als je full hp hebt nuken ze je ook vaker om erachter te komen dat ze je niet aankunnen om als een lafaard weg te rennen door je te blinden en sprint aan te zetten.

Ook dat noobisch sprint tijdens het nuken snap ik niet, ze rennen meer naast je dan dat ze op je zitten en missen zo meer, poison werkt net zo goed met normale speed hoor. Maar rogues zijn de grootste lafaards in de game

*heeft ook een lvl 80pvp rogue
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:17:27 #36
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_74876866
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:09 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ja die class moeten ze verbieden, vallen alleen maar aan als ze een finishing move kunnen maken als je full hp hebt nuken ze je ook vaker om erachter te komen dat ze je niet aankunnen om als een lafaard weg te rennen door je te blinden en sprint aan te zetten.

Ook dat noobisch sprint tijdens het nuken snap ik niet, ze rennen meer naast je dan dat ze op je zitten en missen zo meer, poison werkt net zo goed met normale speed hoor. Maar rogues zijn de grootste lafaards in de game

*heeft ook een lvl 80pvp rogue

of gaan campen bij tower point ofzo..... invisible..... stunnen en assrapen, vaak ook nog met zijn tweeën
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_74876992
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:17 schreef GooseFM het volgende:

[..]

of gaan campen bij tower point ofzo..... invisible..... stunnen en assrapen, vaak ook nog met zijn tweeën
Ja dat haat ik ook wel, 2 van die rogues Maar ik moet zeggen als ik op me rogue speel en ik ga een gevecht aan wat ik dreig te verliezen accepteer ik me verlies als een man, en ga niet blinden en sprinten om weg te komen en niet opnieuw bij het GY uit te komen Maar sommige gasten presteren het om altijd de meeste kills in een BG te hebben en zelf niet één keer dood te gaan, die gasten herken je makkelijk, 2 groepen tegenover elkaar, zodra er één iemand onder de 15% hp komt springt die rogue opeens tevoorschijn en maakt het af om vervolgens een vanish te doen en te wachten op de volgende die door zijn teammate's word afgemaakt om de finishing move wederom te doen
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:38:00 #38
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74877255
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ja dat haat ik ook wel, 2 van die rogues Maar ik moet zeggen als ik op me rogue speel en ik ga een gevecht aan wat ik dreig te verliezen accepteer ik me verlies als een man, en ga niet blinden en sprinten om weg te komen en niet opnieuw bij het GY uit te komen Maar sommige gasten presteren het om altijd de meeste kills in een BG te hebben en zelf niet één keer dood te gaan, die gasten herken je makkelijk, 2 groepen tegenover elkaar, zodra er één iemand onder de 15% hp komt springt die rogue opeens tevoorschijn en maakt het af om vervolgens een vanish te doen en te wachten op de volgende die door zijn teammate's word afgemaakt om de finishing move wederom te doen
Das toch helemaal in stijl van rogues? Die zijn gewoon sneaky, dat hoort zo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:41:28 #39
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74877350
Ik vermaak mij nu door met mijn prot warrior expres retpallys op te zoeken en proberen dood te maken in BG's.

Wil aardig, alleen als ze heirloom spul aan hebben en de rest in blues rondkachelen is het onbegonnen werk
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74877624
Als holy pally in AV e.d tegen rogues die niet te slim zijn lach je je soms ziek.
Retri aura aan, en dan maar heal heal heal. Geweldig gewoon een rogue gepowned zo .

Hij maar nukeh opeens is ie op 8k hp nog maar alleen door mijn auro + wat concentration . stun ik hem holy shock n exorsism byebye
Jeweet!
pi_74878034
Op mn mage had ik eerst een schijthekel aan die gasten, maar is nu gewoon blink , en pew pew. Gear inmiddels op orde en kan nu wel wat pvpen Heb nu schijthekel aan alles wat healer is. Priests/druids/shamans. Die krijg ik gewoon niet dood als de stuns niet doorkomen.
pi_74883950
Gister me series maar even bijgekeken (liep een weekje achter) en tegelijkertijd in de underbelly gestaan. Ongeveer 700 casts later ;

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:14 schreef Ulreazj het volgende:
Priests/druids/shamans. Die krijg ik gewoon niet dood als de stuns niet doorkomen.
Gister Isle of Conquest, ik met nog 2 andere priests, en we bleken alledrie met de holy spec rond te lopen op dat moment, dus als er maar 1 werd aangevallen meteen Guardian Spirit er op.. Heb nog nooit zo'n lol gehad in het neerhalen van zo'n arrogante rogue die even een priest denkt te one-shotten.
Where facts are few, experts are many.
pi_74897529
Tvp..

Hopelijk word ik aangenomen bij een guild waar ik heb geapplied voordat ICC uitkomt. Ben het echt meer dan zat op mijn server..
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:00:49 #44
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_74902538
tvp
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_74902654



Mijn beurt om te patsen, Wyri.
pi_74905319
Netjes hoor Ik moet nog 500 low level quests in Kalimdor

Vandaag Turtlemount opgevist.. terwijl ik eigenlijk alleen maar vis voor bufffood moest hebben
Where facts are few, experts are many.
pi_74906281
Grats bud. Nette titel, wil 'm zelf al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden halen, maar ik ben steeds te lui om m'n everlook/ratchet/gadgetzan rep naar neutral te grinden .

Gister wel na 3 dagen eieren farmen Netherwing exalted gehaald, Shattered Sun Offensive idem dito. Nu dus 8000 achievement points
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:36:26 #48
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74906875
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:05 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mijn beurt om te patsen, Wyri.
GZ !!!
phluphy for president!
  zondag 22 november 2009 @ 17:04:44 #49
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74910749
Deze week niet alleen Pilgrim's Bounty maar ook het vijfjarig jubileum van WoW! Allemaal inloggen om die kekke Onyxian Whelpling the claimen, aight?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74911577
De onyxia whelp is best leuk, zeker ook omdat hij goed kleurt bij een shadowpriest.

Afgelopen 2 dagen druk bezig geweest met wat achievements. Vandaag eindelijk eens de Crusader title, of the Exodar title, Ambassador title en Chef title binnen gehaald. Morgen even de laatste rogues taggen voor de Pilgrim title. Gisteren 10 lolachievements in ulduar gedaan, en misschien vanavond yogg+1 en algalon eindelijk eens doen op 25 man. (En daarmee ook the Astral Walker title krijgen :> )
  zondag 22 november 2009 @ 21:26:44 #51
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_74920905
Lol. Binnen 10 minuten 2 Giant Sewer Rats opgevist
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  Moderator zondag 22 november 2009 @ 23:15:26 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74926299
Ah, hier zijn we

Ik zit te kijken of ik van mn 63 retridin een tankadin kan maken, dan word ik tenminste WEL meegevraagd naar instances

Maar waar haal ik een decent 1hander en shield vandaan op dat lvl? Coilfang? Auchindoun-instances?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_74926775
Waarom hebben de guns van de Pilgrim dailies maar 1 charge

Kut dailies
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 00:13:58 #54
34726 Fratz
Max
pi_74928116
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef GooseFM het volgende:
Lol. Binnen 10 minuten 2 Giant Sewer Rats opgevist
ik probeer al weken die domme rat op te vissen.
en maar geen geluk, wel al drie keer iemand naast me die rat zien opvissen..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_74928749
Geen algalon (hadden niet een goede setup) maar wel Sartharion 3D10 eindelijk eens gedaan. Meteen maar de black drake meegenomen. Mooi dagje geweest vandaag.
  maandag 23 november 2009 @ 08:03:05 #56
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_74930946
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, hier zijn we

Ik zit te kijken of ik van mn 63 retridin een tankadin kan maken, dan word ik tenminste WEL meegevraagd naar instances

Maar waar haal ik een decent 1hander en shield vandaan op dat lvl? Coilfang? Auchindoun-instances?
http://www.wowwiki.com/Red_Sword_of_Courage

http://www.wowwiki.com/Royal_Crest_of_Lordaeron



edit: lvl63 dus, ik moet echt beter leren lezen

Zal het er maar op houden dat het vroeg is
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_74930960
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:13 schreef Fratz het volgende:

[..]

ik probeer al weken die domme rat op te vissen.
en maar geen geluk, wel al drie keer iemand naast me die rat zien opvissen..
Hey, ik heb hem ook nog niet en al wel uren daar zitten vissen Je bent helaas niet de enige.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74932399
Chef title binnen, nu focussen op de Salty title.
pi_74932494
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, hier zijn we

Ik zit te kijken of ik van mn 63 retridin een tankadin kan maken, dan word ik tenminste WEL meegevraagd naar instances

Maar waar haal ik een decent 1hander en shield vandaan op dat lvl? Coilfang? Auchindoun-instances?
Onzin om daar speciaal op te gaan jagen, vooral rond level 63. Instances worden nauwelijks gedaan in Outland, pas vanaf Northrend komt dat een klein beetje op gang, en dan haal je de items wel via quest rewards.

Schandalig trouwens hoe makkelijk cooking is te levelen. Waar je normaal gesproken zoveel moeite voor moet doen, koop je nu gewoon alle mats van de vendor en heb je in een paar minuten je cooking van 1 naar 300 geleveld
pi_74932585
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef ufopiloot het volgende:

Schandalig trouwens hoe makkelijk cooking is te levelen. Waar je normaal gesproken zoveel moeite voor moet doen, koop je nu gewoon alle mats van de vendor en heb je in een paar minuten je cooking van 1 naar 300 geleveld
Dat viel me ook al op ja Je kan het op 350 krijgen met het kopen van de ingrediënten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 november 2009 @ 10:31:37 #61
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74933085
Zaten hier trouwens nog meer disc priests ?
pi_74933145
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:31 schreef GI het volgende:
Zaten hier trouwens nog meer disc priests ?
Ik speel alle specs, shadow als main PvE, wanneer nodig Holy PvE en als ik er zin in heb Disc PvP.
  maandag 23 november 2009 @ 10:35:21 #63
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74933167
Het gaat mij om PVE disc Ik vroeg me af of mensen een reden zouden hebben in PVE om van deze build af te wijken http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsffRt0Ezc
  maandag 23 november 2009 @ 10:38:00 #64
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74933226
Blijkbaar was ik te vroeg met het levellen van cooking. Ik had het afgelopen week al gedaan....

Gisteren een rondje totc 25 normal gedaan met de guild. Het blijft leuk als je newbies meesleept.

Ze hebben het voor elkaar gekregen om mij 3 keer dood te krijgen. Iedere keer als hij achter een newbie aan ging vond die het nodig om de meest wazige rondjes te lopen.

Maar vanavond wordt het weer leuker met totc 10 hc
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_74933945
Ach ja, gisteren met een guild TOC25 gedaan. Riepen om als icehowl op je afkomt, dan ga weg. Alles ging goed, icehowl ging op de spelers af die er al eerder waren geweest. Eén nieuwe gast waar Icehowl op komt en bam wipe.
pi_74934147
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef GI het volgende:
Het gaat mij om PVE disc Ik vroeg me af of mensen een reden zouden hebben in PVE om van deze build af te wijken http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsffRt0Ezc
Ik ben ook Disc priest, maar het gaat om je rol in een raid. Disc is tegenwoordig MT healer spec met Penance als meest gebruikte spell, waar holy meer raidhealing doet.
Where facts are few, experts are many.
pi_74934276
Zo ongeveer zeker; 16 december 3.3
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Ulreazj het volgende:
Ach ja, gisteren met een guild TOC25 gedaan. Riepen om als icehowl op je afkomt, dan ga weg. Alles ging goed, icehowl ging op de spelers af die er al eerder waren geweest. Eén nieuwe gast waar Icehowl op komt en bam wipe.
Slechte tanks dan
pi_74934313
moet nu nog alleen wat rogues op zoeken en dan ben ik klaar met de pilgrim achievements
pi_74934602
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Evertjan het volgende:
moet nu nog alleen wat rogues op zoeken en dan ben ik klaar met de pilgrim achievements
Vooral orc rogue's zie je niet overal.
pi_74935080
Zo dit weekend met shaman maar eens gelvled dat ging redelijk snel van lvl 31 naar lvl 58 nu mede dankzij 90% wingames in AV en wat guildboosts in ZF

Vraag me wel af waarom Horde gister zo'n 8 tot 9x een kleine raid gehad heeft in IF, de laatste keer flink fun met ze gehad, stuk of 15 hordes vs 6 alliance. Hordes waren wel PVE gegeared moet ik zeggen, en ik had me full pvp set aan op me pala met een pvp geared healing pala, we hebben ze werkelijk een stuk of 6x geganked, en ze bleven het proberen lol, maar ze waren geen partij
  maandag 23 november 2009 @ 12:09:43 #71
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_74935527
Hehe, mn rogue loopt continu als kalkoen door Dalaran heen.
Kun je leuke dingen doen; Sprint als kalkoen
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  maandag 23 november 2009 @ 12:18:42 #72
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74935730
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:16 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik ben ook Disc priest, maar het gaat om je rol in een raid. Disc is tegenwoordig MT healer spec met Penance als meest gebruikte spell, waar holy meer raidhealing doet.
Uhm. Ja, maar dat is toch niet wat ik vraag ?
pi_74937161
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:18 schreef GI het volgende:
Uhm. Ja, maar dat is toch niet wat ik vraag ?
Die build die je linkt is toch een Penance build.. Als t je alleen om heroics 5man parties gaat maakt t echt niet veel verschil of je nou holy of disc bent.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 23 november 2009 @ 13:38:44 #74
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74937191
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Die build die je linkt is toch een Penance build.. Als t je alleen om heroics 5man parties gaat maakt t echt niet veel verschil of je nou holy of disc bent.
... Ik vraag kritiek op een Discipline build. Ik vraag niet of Disc beter is dan holy, of wat een beter samenstelling is voor een raid
pi_74937312
Oh Nu snap ik je..

Als je het wel over PVE in groepverband hebt vind ik persoonlijk Improved Inner fire en Focused Will zonde van je points, omdat die uitgaan van damage die jij krijgt. Iets wat je als priest niet al teveel zou moeten overkomen
Where facts are few, experts are many.
pi_74937470
Silent resolve vind ik altijd zelf een must, dus die Inner Focus punten zouden daarin kunnen. De Devine Aegis (overrated imo) en de punten van Focused Will zou ik dan in de holy tab gooien;
http://www.wowhead.com/?talent#bVhbuhhVRhsfbRtcEzcc

Maargoed, ik ben ook niet de grootste expert natuurlijk

Edit: Hmm ik zie dat je ook Spell Warding hebt, das hetzelfde verhaal natuurlijk van het damage krijgen wat niet nodig zou moeten zijn. Dat zijn dan weer 5 punten die bv beter in Divine Fury kunnen (ja ik gebruik zelf veel Greater Heals, en dan is een halve seconde best veel ).

[ Bericht 14% gewijzigd door Atreidez op 23-11-2009 13:55:28 ]
Where facts are few, experts are many.
  maandag 23 november 2009 @ 15:17:12 #77
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74938161
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef Atreidez het volgende:
Silent resolve vind ik altijd zelf een must, dus die Inner Focus punten zouden daarin kunnen. De Devine Aegis (overrated imo) en de punten van Focused Will zou ik dan in de holy tab gooien;
http://www.wowhead.com/?talent#bVhbuhhVRhsfbRtcEzcc

Maargoed, ik ben ook niet de grootste expert natuurlijk

Edit: Hmm ik zie dat je ook Spell Warding hebt, das hetzelfde verhaal natuurlijk van het damage krijgen wat niet nodig zou moeten zijn. Dat zijn dan weer 5 punten die bv beter in Divine Fury kunnen (ja ik gebruik zelf veel Greater Heals, en dan is een halve seconde best veel ).
Ah, ik ben het niet helemaal met je eens eigenlijk, maar daarom vraag ik wel meningen.
1):
quote:
Silent Resolve Rank 1
Reduces the threat generated by your Holy and Discipline spells by 7% and reduces the chance your helpful spells and damage over time effects will be dispelled by 10%.
Threat reducement is voor mij echt totaal niet nodig. Ik kan me de dag niet herrineren dat ik aggro kreeg door heals te gooien. Aangezien er in PVE amper gedispelled wordt is er dus weinig reden om daar talent points in te gebruiken.
2)Improved Inner focus geeft een 45% winst op de de spellpower boost die inner focus geeft. De extra charges boeien me weinig maar die winst is op zijn minst prettig te neomen.
3)Divine Aegis is zeer zeker niet overgewardeerd. Een 'gratis' schild dat damage voorkomt is precies wat een discipline priest wil of zou moeten willen.
Als mijn flash-heal crit voor 7200, dan is er een gratis schild van 2160 damage. Wat de Flash-heal dus effectief voor 9360 laat healen. Een aanzienlijke verbetering.
4) Ik cast nooit of te nimmer greater heal. Twee flash heals zorgen ervoor dat je de damage (imho) veel beter onder controle hebt dan de langere cast time van de greater heal. Qua kosten scheelt het trouwens als ik het goed heb ook om twee flash heals te doen. Maar dat weet ik niet zeker.Vandaar dan de keuze maar voor minder damage om een tier verder te komen in de holy tree.
5) Ik gok dat je met focused will focused power bedoeld ?
quote:
Increases damage and healing done by your spells by 4%. In addition, your Mass Dispel cast time is reduced by 1 sec.
4% increase ? Niet goed maar ook niet slechter dan de rest van de opties die ik voor die punten zou kunnen krijgen.
pi_74939332
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef GI het volgende:
Threat reducement is voor mij echt totaal niet nodig. Ik kan me de dag niet herrineren dat ik aggro kreeg door heals te gooien. Aangezien er in PVE amper gedispelled wordt is er dus weinig reden om daar talent points in te gebruiken.
Ik gebruik dit al sinds lvl60 en toen en op 70 was het echt een must, zeker bij gevechten waar bv. de threat wordt gereset na een bepaalde modus van de baas.
quote:
2)Improved Inner focus geeft een 45% winst op de de spellpower boost die inner focus geeft. De extra charges boeien me weinig maar die winst is op zijn minst prettig te neomen.
Ik was idd de nieuwe SP bonus vergeten, al is 40sp nou niet echt een megaverschil voor 3 talentpoints.
quote:
3)Divine Aegis is zeer zeker niet overgewardeerd. Een 'gratis' schild dat damage voorkomt is precies wat een discipline priest wil of zou moeten willen.
Als mijn flash-heal crit voor 7200, dan is er een gratis schild van 2160 damage. Wat de Flash-heal dus effectief voor 9360 laat healen. Een aanzienlijke verbetering.
Mijn gear is op zich niet echt critwaardig, en met 1 crit per 10 heals is het een twijfelgeval. Ik heb m wel gehad, en dan zag ik m bijvoorbeeld vaker proccen op een holy nova dan op een echte heal
quote:
4) Ik cast nooit of te nimmer greater heal. Twee flash heals zorgen ervoor dat je de damage (imho) veel beter onder controle hebt dan de langere cast time van de greater heal. Qua kosten scheelt het trouwens als ik het goed heb ook om twee flash heals te doen. Maar dat weet ik niet zeker.Vandaar dan de keuze maar voor minder damage om een tier verder te komen in de holy tree.
Twee flash heals is iets duurder dan 1 greater heal, en met die talent is een greater heal ook sneller (2,5s vs 3s). Maar ik begrijp dat dit ook gewenning van mijzelf is. Als je gewent bent geweest iets zo vaak te doen, dan vergeet je soms dat je t nu anders kan doen. Zo is Penance een stuk beter als Gr. heal of flash heal in Disc spec
quote:
5) Ik gok dat je met focused will focused power bedoeld ?
4% increase ? Niet goed maar ook niet slechter dan de rest van de opties die ik voor die punten zou kunnen krijgen.
Nee, focused power is niet echt boeiend, maar weinig alternatief idd. En focused will is dus damage en healing specifiek op jou, dus tenzij je tanked niet echt handig Zat net ff mijn build te controleren, maar die Disc tree is nog op grinding mode/reflective shield mode link Dus daar heb je ook niet veel aan. Me holy build is wel op raiden/instances gebaseerd.
Where facts are few, experts are many.
pi_74939662
Minder % threat talents zijn echt niet meer nodig. En als er ooit een boss is die 'reset', dan hoort de tank sowieso direct te taunten zodat de boss hem 100% zeker aanvalt voor een aantal seconden, om in die tijd gelijk genoeg aggro op te bouwen voor de tijd erna.
pi_74939946
http://www.tankspot.com/f(...)class-abilities.html

Lijst gemaakt met imports voor powerauras, dus als je PA gebruikt, zeker ff checken.
pi_74941639
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:03 schreef ufopiloot het volgende:
Minder % threat talents zijn echt niet meer nodig. En als er ooit een boss is die 'reset', dan hoort de tank sowieso direct te taunten zodat de boss hem 100% zeker aanvalt voor een aantal seconden, om in die tijd gelijk genoeg aggro op te bouwen voor de tijd erna.
Ik kom uit een raiding tijd dat bosses niet eens op taunt reageerden en alles puur threat gerelateerd was
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:23:35 #82
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74958011
Ik heb alle fora al eens afgestruind en daar zeggen ze steeds dat warriors als 1 van de beste scaled met gear.

Ik wilde het niet echt geloven, totdat ik gisteren een ander shield kreeg. Ik wist niet dat 8 block value zoveel meer dmg kon doen

(en ja ik ben nog low dus 1.1k critten ipv 900 vind ik veel )

Ik heb gisteren ook voor het eerst getankt in een instance...wat een fail zeg. Ik heb maar een klein beetje ervaring en dat ook nog als DK.

Kan iemand mij helpen met wat advies mbt tanken van meerdere npcs? Solo target is geen probleem. 4 of 5 tegelijk verlies ik altijd wel 1 of 2 mobs die mijn partymembers gaan slaan...
Ik probeer zoveel mogelijk taunt/challenging shout/stmop (dat aoethreat grond stamp ding, kben de naam vergeten ) en toch verlies ik nog aggro
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74958069
Vragen of je de leader mag zijn van de party, en dan een knop aan een macro verbinden om targets te marken. Als iedereen hetzelfde target nuked heb je geen last van aoe aggro als warrior/druid.
pi_74958248
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef Atreidez het volgende:
Edit: Hmm ik zie dat je ook Spell Warding hebt, das hetzelfde verhaal natuurlijk van het damage krijgen wat niet nodig zou moeten zijn. Dat zijn dan weer 5 punten die bv beter in Divine Fury kunnen (ja ik gebruik zelf veel Greater Heals, en dan is een halve seconde best veel ).
Een goede priest gebruikt in raidhealing nooit greater heals meer. Ik dacht toen ik dat ooit las dat het onzin was, maar nu ik zelf op hoog niveau meedraai zie ik dat het waar is. (Nou ja, nooit. Ik wil het nog wel eens casten na een rez van iemand )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74959139
Ga mn huidige guild verlaten, nog steeds Anub niet neer, en alleen maar TOC 25 laatste 2 weken. Ga nu naar een guild van iemand waar ik vaker mee pug. Die hadden in 4 dagen TOCT 25 gecleared en gaan max gearen voor ICC. Ben benieuwd.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:28:30 #86
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74960307
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:29 schreef ufopiloot het volgende:
Vragen of je de leader mag zijn van de party, en dan een knop aan een macro verbinden om targets te marken. Als iedereen hetzelfde target nuked heb je geen last van aoe aggro als warrior/druid.
Idd, ALS iedereen dezelfde target pakt wel ja

Kben momenteel lvl 46, dus (als je al van pug mag spreken) pug ik alles. Laatst echt een compleet infantiele groep meegemaakt, de helft slackte de andere helft deed waar het zelf zin in had.

Pullende rogues om vervolgens janken als ie het loodje legt omdat ik er niet snel genoeg bij was
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74962137
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Een goede priest gebruikt in raidhealing nooit greater heals meer. Ik dacht toen ik dat ooit las dat het onzin was, maar nu ik zelf op hoog niveau meedraai zie ik dat het waar is. (Nou ja, nooit. Ik wil het nog wel eens casten na een rez van iemand )
En ben je holy (guardian spirit) of disc (penance) gespecced? Wat is bv. je meest gebruikte spellrotatie?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 11:47:26 #88
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74962770
een nasty rogue meld zich Ben sinds een paar weken weer aan het WoWen, had een Blood Elf naar lvl 24 gebracht toen ik ontdekt dat er vrienden op een andere realm speelden, en ben sindsdien een Night Elf Rogue.

Gisteravond voor de allereerste keer (ooit!) door de Dead Mines geboost, heeft me fijne gear opgeleverd 2 blauwe daggers, 2 blauwe swords
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74963499
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Gisteravond voor de allereerste keer (ooit!) door de Dead Mines geboost, heeft me fijne gear opgeleverd 2 blauwe daggers, 2 blauwe swords
En toch kan je er maar 2 tegelijk dragen Welke realm speel je? ...Sinds een uur of 6 ben ik bekend als 'Metonae the Pilgrim'. Toch wel een leuke titel. Ben langzaam bezig met Loremaster titel (te veel quests in Questlog en nog steeds niet weten waar te beginnen) en het verkrijgen van rep in TBC instances (FU Auchindoun instances). Wekelijks soloén van Attumen the Huntsman ..Mount nog steeds niet gedropt . Komt vanzelf. Iemand hier die ervaring heeft met het soloén van die tijger boss in ZG? Vroeg me zo af het te doen is in je uppie.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 12:13:51 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74963577
True, maar ik hou ze wel alle vier Moet m'n swords nog levelen, en het is sowieso wel fijn levelen met swords

Ik speel op Bronzebeard, heb nog een Troll op Twilight's Hammer.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74963641
Swords > Daggers met levelen. Maar ok.. dat is dan natuurlijk persoonlijke voorkeur. Heb op mn 80 rogue dagger spec.. ben er niet zo blij mee. Maar ik heb geen gold/raiding guild om aan goeie epic swords te komen Best zonde!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 12:20:18 #92
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74963740
Gevoelsmatig vind ik daggers fijner, maar swords zijn inderdaad beter. Ik word sowieso een combat rogue, en waarschijnlijk met swords, maar die daggers.... ze zijn rare http://www.wowwiki.com/Buzzer_Blade
Swords ook trouwens http://www.wowwiki.com/Thief%27s_Blade
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74963827
Alle boss drops zijn rare(blauw) of epic(paars). Dus zo gek is dat niet xD Maar laat het uw plezier niet verknallen xD Het zijn leuke wapens voor het levelen ;p

Edit: Iemand die weet of de nieuwe faction 'The Ashen Verdict' zoiets word als de 'Shattered Sun Offensive'? Ik wil een enorme daily quest hub a la Isle of Quel'Danas Heb het wel gehad met Argent Tourny ;p
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 12:33:08 #94
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74964045
Ik had nog nooit een instance gedaan Maar ik zal zeker blijven waarderen en nog wel wat levels bij me houden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74964239
Rond level 35 zal je ze wel weer vervangen. In ieder geval.. de horde kan dat. Ik kan zo snel ff niet de Alliance quests vinden
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:49:51 #96
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74964520
Gisteren trouwens in Ogrimmar een realm first meegemaakt.

Caern (ofzoiets weet ik t) kreeg Realms First achievement - Title of the grand crusader ofzo?

Blijkbaar iets heel huge, want de hele server werd volgespammed met lof GZ enz...

Leuk voor die mens en ook best leuk om te zien dat zon hele server zon mens dan ook feliciteerd
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:54:14 #97
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74964673
aah net even opgezocht

Call of the Grand Crusade.

Best nice
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74965733
Het is een hele guild
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 16:55:31 #99
34726 Fratz
Max
pi_74967048
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:

[..]

En ben je holy (guardian spirit) of disc (penance) gespecced? Wat is bv. je meest gebruikte spellrotatie?
spellrotatie voor een healer?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_74967148
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef Fratz het volgende:
spellrotatie voor een healer?
Ja wat denk je, dat priests alleen maar flash heal spammen?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:03:24 #101
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74967321
deze 2 posts boven mij


priceless
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74968046
Mn 6de 80. Tot dusver nog geen enkele healer class.
pi_74969277
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja wat denk je, dat priests alleen maar flash heal spammen?
......
  dinsdag 24 november 2009 @ 19:17:22 #104
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74970422
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:27 schreef Nachtraaf het volgende:
Mn 6de 80. Tot dusver nog geen enkele healer class.
misschien tijd voor verandering?!

waarom eigenlijk zoveel lvl 80-ers?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:21:53 #105
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_74972208
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef GI het volgende:
Het gaat mij om PVE disc Ik vroeg me af of mensen een reden zouden hebben in PVE om van deze build af te wijken http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsffRt0Ezc
Ik speel zelf disc pve met deze build (en disc pvp met een andere). Naar mijn mening is er geen enkele reden om hier van af te wijken. Threat for healers is echt een non-issue meer en Greater Heal gebruikt niemand meer, behalve misschien de arme holy priest die op een tank gezet wordt (en ik om enorme Divine Aegis bubbles te proccen als ik teveel tijd en mana heb in sommige gevechten ) .

Spell Warding vs Divine Fury: als je geen Greater Heal meer gebruikt is Spell Warding sowieso nuttiger. Als je dailies of andere quests wil doen is er nog wel wat voor Divine Fury te zeggen in plaats van Spell Warding.

Focused Will/Focused Power: Focused Will en Focused Power kan je filler noemen, maar ik vind ze niet eens zo slecht als je kijkt wat je anders voor je 5 punten kan krijgen (zoals eerder genoemd de overbodige Silent Resolve en Absolution). 4% healing en 3% crit erbij. Zoals ik ergens anders eens heb gelezen, dit is een spel van kleine nummertjes die tot grote nummers leiden.

Divine Aegis: Naar mijn mening een must in pve. Als je maar 1 op de 10 spells crit moet je echt eens naar je gear kijken. Disc pve draait om crit crit crit, absorb absorb absorb. Aangezien DA stackt én overhealing meeneemt gaan je critical overheals niet verloren maar worden omgezet in een bubble. Pasgeleden nog haalde ik 42% holy crit in een raid. In mijn guild kom ik ook na de andere arcane mages als eerste in aanmerking voor een Focus Magic.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 21:23:33 #106
34726 Fratz
Max
pi_74972279
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja wat denk je, dat priests alleen maar flash heal spammen?
nee dat bedoelde ik niet, ben zelf een healer.
maar ik gebruik geen vaste rotation omdat het erg afhankelijk is van de situatie, het gevecht etc.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_74973586
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef jagga het volgende:

[..]

misschien tijd voor verandering?!

waarom eigenlijk zoveel lvl 80-ers?
Ik hou van variatie. Daarom wil ik eigenlijk wel een healer. Weer eens compleet iets anders. Daarnaast ben ik sinds ik een tank heb een beetje uitgekeken op dps, tis allemaal maar OMG KIJK MIJN DPS IK BEN ECHT DE BESTE!1111. In plaats van tanks en healers die samenwerken met elkaar.
pi_74976550
6 lvl80's maar geen heal class?

Death Knight, Warlock, Mage, Warrior, Hunter, Rogue??

Wat moet dat saai geweest zijn zeg
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:01:19 #109
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74976662
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Ik hou van variatie. Daarom wil ik eigenlijk wel een healer. Weer eens compleet iets anders. Daarnaast ben ik sinds ik een tank heb een beetje uitgekeken op dps, tis allemaal maar OMG KIJK MIJN DPS IK BEN ECHT DE BESTE!1111. In plaats van tanks en healers die samenwerken met elkaar.
qua dat dps dingetje beschrijf je gewoon echt 95% van alle dpsers

Die kijken niet echt verder dan hun neus lang is, zoals disrupten/interrupts (dk bijv) Nee alleen maar een beetje pochen omdat ze 100 dps meer hebben dan (insert randomclass)

Daarom hou ik nu zoveel van mijn prot warrior
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74976989
Gisteren een shaman die telkens gearscores en dps liep te posten in de chat omdat hij eerste stond. Maar bij de demon boss in ToC25 had hij 0 interrupts op de fireball Net zoals alle andere DPS'ers. Ik was offtank voor de adds, maar ondertussen werden de andere tanks stuk voor stuk weggeknald Gelukkig net nog weten te halen. Zo zie je maar wat een verschil het al is als er niemand de moeite neemt om te interrupten.
pi_74977325
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:58 schreef ufopiloot het volgende:
6 lvl80's maar geen heal class?

Death Knight, Warlock, Mage, Warrior, Hunter, Rogue??

Wat moet dat saai geweest zijn zeg
Voor druid en shaman moet ik tauren spelen en daar ben ik niet zo weg van, ze zijn gewoon TE groot. Paladin moet ik blood elf spelen en daar wil ik gewoon niet associeerd mee worden. Daarom ga ik dus aan een priest beginnen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:21:31 #112
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74977399
Terwijl er echt wel genoeg te interrupten valt...een DK heeft er bijv 2.
Mijn prot warrior kan stunnen en silencen. Valt ook onder interupts.

Trouwens even een vraag aan de warriors.

Ik ben nu lvl 55 , heb glyph of devastate (applies 2 stacks of sunder armor).

Wat ik mij afvroeg. Glyph of sunder armor doet je 2 targets tegelijk hitten met je sunder armor.

Als ik deze nou combineer, En ik spam devastate. Zou ik dan 2 targets met een dubbele stack sunder armor kunnen hitten? Of stackt deze niet?

Zou wel vet zijn

Tevens, mocht iemand een goede rotatie hebben mbt tanking in instances, hou ze niet voor je
PVE rotatie is best makkelijk, echter heb je als tank wel met meer dan 1 monster te maken en ik wil een beetje voorbereid voor de dag komen zeg maar
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:23:01 #113
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74977452
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Voor druid en shaman moet ik tauren spelen en daar ben ik niet zo weg van, ze zijn gewoon TE groot. Paladin moet ik blood elf spelen en daar wil ik gewoon niet associeerd mee worden. Daarom ga ik dus aan een priest beginnen.
nou weet ik dat blood elf niet de meest mannelijke characters zijn ingame... maar niet mee ge-associeerd worden? en trouwens.... troll shaman kan ook ? of orc?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 23:23:56 #114
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74977491
10G gekregen omdat ik me vrijwillig in een Turkey liet veranderen Die mount wordt wel mooi goedkoop zo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:27:12 #115
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74977611
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
10G gekregen omdat ik me vrijwillig in een Turkey liet veranderen Die mount wordt wel mooi goedkoop zo
transfer naar wildhammer, 10 G voor elke duel die je me laat winnen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74977614
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:01 schreef jagga het volgende:

[..]

qua dat dps dingetje beschrijf je gewoon echt 95% van alle dpsers

Die kijken niet echt verder dan hun neus lang is, zoals disrupten/interrupts (dk bijv) Nee alleen maar een beetje pochen omdat ze 100 dps meer hebben dan (insert randomclass)

Daarom hou ik nu zoveel van mijn prot warrior
De ergste vind ik nog de mensen die 1k op bosses doen in heroics maar na 3 trash packs al gelijk hun meter posten.
Als je dan de damage voor specifiek alleen de boss zelf post dan ben je gelijk een "fucking noob". Eveneens als mensen die dps belangrijker vinden dan damage done. Ik zit zelf als affli warlock 1k dps lager dan andere classes en ik doe hetzelfde damage. (gezien DoTs door tikken als je moet bewegen en direct damage zoals arcane mage stoppen met tellen).
pi_74977672
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef jagga het volgende:
Terwijl er echt wel genoeg te interrupten valt...een DK heeft er bijv 2.
Mijn prot warrior kan stunnen en silencen. Valt ook onder interupts.

Trouwens even een vraag aan de warriors.

Ik ben nu lvl 55 , heb glyph of devastate (applies 2 stacks of sunder armor).

Wat ik mij afvroeg. Glyph of sunder armor doet je 2 targets tegelijk hitten met je sunder armor.

Als ik deze nou combineer, En ik spam devastate. Zou ik dan 2 targets met een dubbele stack sunder armor kunnen hitten? Of stackt deze niet?

Zou wel vet zijn

Tevens, mocht iemand een goede rotatie hebben mbt tanking in instances, hou ze niet voor je
PVE rotatie is best makkelijk, echter heb je als tank wel met meer dan 1 monster te maken en ik wil een beetje voorbereid voor de dag komen zeg maar
Nope, de target die er naast staat krijgt maar 1 application per cast.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 23:38:47 #118
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74978015
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef jagga het volgende:

[..]

transfer naar wildhammer, 10 G voor elke duel die je me laat winnen
Ik zit prima waar ik zit
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74982166
Zonet ff een signature gemaakt voor op MMO-Champion.com forums:



Behoorlijk plain en simple, maar ik vind hem wel oké. Wat vinden jullie?
  woensdag 25 november 2009 @ 07:43:08 #120
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74982977
quote:
Op woensdag 25 november 2009 03:03 schreef SharQueDo het volgende:
Zonet ff een signature gemaakt voor op MMO-Champion.com forums:

[ afbeelding ]

Behoorlijk plain en simple, maar ik vind hem wel oké. Wat vinden jullie?
zoiets wil ik ook kunnen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 25 november 2009 @ 08:04:22 #121
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74983166
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Nope, de target die er naast staat krijgt maar 1 application per cast.
dus die glyph doet het alleen als je echt "sunder armor" doet?

Das wel jammer
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 25 november 2009 @ 08:39:44 #122
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74983509
Gister The Turkinator gehaald wat een kut achievement zeg
phluphy for president!
pi_74983629
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:27 schreef Nachtraaf het volgende:
Mn 6de 80. Tot dusver nog geen enkele healer class.
GZ

Een gast bij mij in de guild heeft elke class op lvl 80
  Redactie Frontpage woensdag 25 november 2009 @ 08:50:02 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74983648
quote:
Op woensdag 25 november 2009 03:03 schreef SharQueDo het volgende:
Zonet ff een signature gemaakt voor op MMO-Champion.com forums:

[ afbeelding ]

Behoorlijk plain en simple, maar ik vind hem wel oké. Wat vinden jullie?
Mooi gemaakt, alleen vind ik de namen erbij niet zo mooi Maar da's heel persoonlijk natuurlijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 25 november 2009 @ 09:10:28 #125
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74983991
quote:
Op woensdag 25 november 2009 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Gister The Turkinator gehaald wat een kut achievement zeg
Tis maar net waar je hem doet

Op de server waar ik zit is een relatief laat percentage horde. Ik moest het gedeelte ook nog met in de horde capitals zitten. Dus onder het motto nu we er toch zijn even turkeys slaan. Ging vrij vlot moet ik toegeven.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:38:42 #126
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74984567
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Tis maar net waar je hem doet

Op de server waar ik zit is een relatief laat percentage horde. Ik moest het gedeelte ook nog met in de horde capitals zitten. Dus onder het motto nu we er toch zijn even turkeys slaan. Ging vrij vlot moet ik toegeven.
Yup afgelopen paar dagen geprobeert en kwam steeds mensen tegen dus haalde ik het niet. En gister was het rustig en ging het in 1 keer goed . Wou het anders smorgens vroeg gaan doen .
phluphy for president!
pi_74985274
Die achievement heb ik nu op 2 chars gehaald. Ten zuiden van Scarlet Monastery.. niemand te bekennen daar..
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_74985514
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
10G gekregen omdat ik me vrijwillig in een Turkey liet veranderen Die mount wordt wel mooi goedkoop zo
Ik had gisteren een dwarf rogue gemaakt en ben naar Ironforge gerend. Gewoon /2 blijven spammen dat je jezelf laat transformen voor 15g

Binnen 15 minuten was ik al over de 200g heen
  Redactie Frontpage woensdag 25 november 2009 @ 12:53:13 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74985718
Ik vind gold ervoor vragen best lame eigenlijk, maar ieder z'n ding he.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 25 november 2009 @ 12:57:28 #130
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74985833
ik doe nu de kost verdienen met wool cloth farmen op het moment..

Gaat hard genoeg, en het is altijd "in demand"
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74985854
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind gold ervoor vragen best lame eigenlijk, maar ieder z'n ding he.
Wat nou lame ;p Het is verdamd makkelijk geld verdienen. Gewoon goed gebruiken maken van de situatie
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Redactie Frontpage woensdag 25 november 2009 @ 12:59:19 #132
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74985890
Ja, prima, dat zeg ik: je doet maar. Maar ík vind het lame. En ik doe het dan ook niet. Ik ga het echt niet weigeren als iemand een trade venster opent zoals gisteren, maar ik ga er geen gold voor vragen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74985938
Gister wederom een aantal WG games verloren. Ik merk toch dat tenacity niet veel uitmaakt als je outnumbered bent. Op onze servers is de alliance - horde ratio 1-3 dus als we WG doen hangen wij de vlag al uit als we één full raid hebben terwijl de hordes altijd het maximaal aantal personen in de game heeft. Je merkt gewoon met games dat je man tekort komt, horde kan alle canons bemannen op het fort, als wij dat doen hebben we een minimale groep over om vehical shops te capturen, ook de deff valt dan zwaar tegen, horde heeft meer man buiten het kasteel staan dan wij in de complete raid hebben, gisteren hadden ze een groep van 20 man om de towers te destroyen bij een deff game wij waren aan het deffen met 15 man en hadden een minimale groep om het kasteel aan te vallen en om de vehical shops terug te krijgen.

Blizz wil overcrowded servers aanpakken, het beste lijkt me om een nieuw pvp systeem te introduceren, gelijke aantallen voor faction, dus als 40 alliance voor WG signen mogen er ook maar 40 hordes in, de rest zal in een wachtque komen te staan en zodra er weer wat alliance joinen dan joinen die hordes ook automatisch, zo los je ook het probleem met overcrowded servers op, er zullen hordes zijn die nu niet meer elke game kunnen spelen terwijl ze dat wel willen en die zullen migraten.

[ Bericht 0% gewijzigd door VatosLoco op 25-11-2009 16:31:56 ]
pi_74986015
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ja, prima, dat zeg ik: je doet maar. Maar ík vind het lame. En ik doe het dan ook niet. Ik ga het echt niet weigeren als iemand een trade venster opent zoals gisteren, maar ik ga er geen gold voor vragen.
Zou het zelf ook niet doen.. Geen zin om maar in een stad te blijven hangen Verveeld ook zo ;p
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 13:41:55 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74987307
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
ik doe nu de kost verdienen met wool cloth farmen op het moment..

Gaat hard genoeg, en het is altijd "in demand"
Bij ons gaat wool cloth voor soms wel 17g per stack
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_74987972
quote:
Op woensdag 25 november 2009 07:43 schreef jagga het volgende:

[..]

zoiets wil ik ook kunnen
WoW Model Viewer, Photoshop en 2 uurtjes tijd. Idee had ik al in m'n hoofd (posities en facing van characters, plus gezichten in de achtergrond). Wel kleiner en dichter op elkaar uitgepakt dan ik had gehoopd (MMOC forum sig limit is 500x100 px).

Zo had ik hem in eerste instantie gemaakt en dit was de bedoeling dus ook:



Alleen dat was te groot voor een sig image.
quote:
Op woensdag 25 november 2009 08:50 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Mooi gemaakt, alleen vind ik de namen erbij niet zo mooi Maar da's heel persoonlijk natuurlijk
Thnx! En de namen, tsja ik vond het wel handig voor anderen om te zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door SharQueDo op 25-11-2009 14:54:01 ]
  woensdag 25 november 2009 @ 14:00:33 #137
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74987997
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:35 schreef Metonae het volgende:
Die achievement heb ik nu op 2 chars gehaald. Ten zuiden van Scarlet Monastery.. niemand te bekennen daar..
Daar stikte het bij ons juist up north-west was het heerlijk rustig en soms ook 5 op een kluitje .
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind gold ervoor vragen best lame eigenlijk, maar ieder z'n ding he.
Ach of je hebt guildies .
phluphy for president!
  woensdag 25 november 2009 @ 14:20:17 #138
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74988286
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bij ons gaat wool cloth voor soms wel 17g per stack
Idd op wildhammer schommelt het heel erg.

De ene dag slijt je ze nog niet voor 12g per stack.

De andere dag zijn ze 18-20..

Paar uurtjes farmen en een stack of 20 heb je zo wel..
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 14:39:01 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74988923
Wildhammer Daar heb ik heel even gezeten (Horde), wat een saai gedoe daar zeg
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 25 november 2009 @ 15:47:49 #140
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74991244
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wildhammer Daar heb ik heel even gezeten (Horde), wat een saai gedoe daar zeg
Mwoch van wat er ik er nu gezien heb (ok is nog niet veel) maar best leuke server hoor.

geen idee hoe het is op lvl 80 aangezien ik hierop gererolled ben van Aerie Peak af.

Ik zit nu sinds 2 dagen in een guild, waar alles bespreekbaar is.
Wel grappig.... 90% van de guildchat is te vunzig voor woorden. We hebben zelfs een guid-lelijkerd

toffe lui, niet erg serieus. Alleen wanneer het echt moet..dan wel.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 15:54:14 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74991495
Haha, das dan wel weer lachen

Alleen al daarvoor zou ik een altje maken om in die guild te komen

edit: dusseeeuuuhhh, ally/horde? guildnaam?

Ik heb tot nu toe vooral in redelijk serieuze guilds gezeten, met af en toe vunzig geouwehoer. WIl wel eens 24/7 vunzigheid zien
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_74991660
Voor dom kleuter gezeik moet je naar Trollbane komen
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 16:17:48 #143
34726 Fratz
Max
pi_74992312
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef VatosLoco het volgende:
Gister wederom een aantal WG games verloren. Ik merk toch dat tenacity niet veel uitmaakt als je outnumbered bent. Op onze servers is de alliance - horde ratio 1-3 dus als we WG doen hangen wij de vlag al uit als we een full raid hebben terwijl de hordes altijd het maximaal aantal personen in de game heeft. Je merkt gewoon met games dat je man tekort komt, horde kan alle canons bemannen op het fort, als wij dat doen hebben we een minimale groep over om vehical shops te capturen, ook de deff valt dan zwaar tegen, horde heeft meer man buiten het kasteel staan dan wij in de complete raid hebben, gisteren hadden ze een groep van 20 man om de towers te destroyen bij een deff game wij waren aan het deffen met 15 man en hadden een minimale groep om het kasteel aan te vallen en om de vehical shops terug te krijgen.

Horde wil overcrowded servers aanpakken, het beste lijkt me om een nieuw pvp systeem te introduceren, gelijke aantallen voor faction, dus als 40 alliance voor WG signen mogen er ook maar 40 hordes in, de rest zal in een wachtque komen te staan en zodra er weer wat alliance joinen dan joinen die hordes ook automatisch, zo los je ook het probleem met overcrowded servers op, er zullen hordes zijn die nu niet meer elke game kunnen spelen terwijl ze dat wel willen en die zullen migraten.
bij ons is het precies andersom.
blijft vet irritant ja.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_74992849
Alliance heeft op Trollbane ook de afgelopen 5 dagen Wintergrasp geen enkele keer verloren geloof ik Zo kom je wel makkelijk aan je marks Zit alweer op 30 stuks terwijl ik zaterdag nog een nieuwe ring had gekocht en op 0 marks stond Nog 10 marks en ik kan nieuwe legs kopen
pi_74994841
quote:
Op woensdag 25 november 2009 08:04 schreef jagga het volgende:

[..]

dus die glyph doet het alleen als je echt "sunder armor" doet?

Das wel jammer
Hij werkt wel met devastate. Maar je target krijgt 2 stacks, de nabij staande mafkees krijgt 1 stack.
  woensdag 25 november 2009 @ 17:46:13 #146
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74994879
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, das dan wel weer lachen

Alleen al daarvoor zou ik een altje maken om in die guild te komen

edit: dusseeeuuuhhh, ally/horde? guildnaam?

Ik heb tot nu toe vooral in redelijk serieuze guilds gezeten, met af en toe vunzig geouwehoer. WIl wel eens 24/7 vunzigheid zien
Gisteren hadden we het over tubgirl, 2girls1cup, 2guys1hammer en zulks. Bleek er een minderjarig menneke aanwezig te zijn die ze nog nooit gezien had.

Wij linkjes spammen, echt hilarisch

En we zijn eruit qua onze guild lelijkerd. Hij is een combinatie tussen quasimodo en iets wat een hond ophoest als hij last zou hebben van maagzuur + stoflongen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74994969
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef jagga het volgende:

[..]

Gisteren hadden we het over tubgirl, 2girls1cup, 2guys1hammer en zulks. Bleek er een minderjarig menneke aanwezig te zijn die ze nog nooit gezien had.

Wij linkjes spammen, echt hilarisch

En we zijn eruit qua onze guild lelijkerd. Hij is een combinatie tussen quasimodo en iets wat een hond ophoest als hij last zou hebben van maagzuur + stoflongen
PICS!!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 17:59:40 #148
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74995225
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef jagga het volgende:

[..]

Gisteren hadden we het over tubgirl, 2girls1cup, 2guys1hammer en zulks. Bleek er een minderjarig menneke aanwezig te zijn die ze nog nooit gezien had.

Wij linkjes spammen, echt hilarisch

En we zijn eruit qua onze guild lelijkerd. Hij is een combinatie tussen quasimodo en iets wat een hond ophoest als hij last zou hebben van maagzuur + stoflongen
Zeg dan nou welke guild, en of het ally/horde is
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_74997840
Tis weer ff rant tijd. Heb de afgelopen weken vrij weinig gespeeld, mede door privé stuff e.d. Maar die ene keer dat we raiden op Woensdag en alles clearen komt alles me gelijk weer de keel uitzetten. Irritante, betweterige guildies . Een saaie main char waar ik geen fuck meer op beleef, pauper content wat voor mijn part vandaag nog de vuilnisbak in gesmeten mag worden en dan nog maar niet te spreken over de trade channel. Dat alle mensen die vragen om achievements en epic maar een flinke tumor mogen krijgen ofzo, godverdomme wat irritant zeg.

Dat was het wel weer Misschien is het weer 'ns tijd voor een breakje ofzo..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74999291
ik zit zelf ook stiekum op SC II te wachten maar tot die tijd vermaak ik me prima met WoW
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 23:20:13 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75006509
Niks mis met een flinke rant op zn tijd
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75009370



Mn nieuwe setup.
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 01:36:04 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75009382
Lol, werkt dat?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75009419
Ik heb het gehad met WoW denk ik. Tijd om te stoppen of een dikke break te nemen. Nieuwe guild zoeken lukt niet en op mijn server heb ik totaal niks meer te zoeken. Elke guild zit vol met locks en is al voorbereid op ICC. Ik trek het best slecht de laatste tijd, ik denk dat een server change veel kan doen voor me, maar niet zonder ik een degelijke raiding guild heb gevonden voor ICC en meer.

Meh, ik weet het allemaal niet meer..
pi_75009862
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:40 schreef sanakthe het volgende:
Ik heb het gehad met WoW denk ik. Tijd om te stoppen of een dikke break te nemen. Nieuwe guild zoeken lukt niet en op mijn server heb ik totaal niks meer te zoeken. Elke guild zit vol met locks en is al voorbereid op ICC. Ik trek het best slecht de laatste tijd, ik denk dat een server change veel kan doen voor me, maar niet zonder ik een degelijke raiding guild heb gevonden voor ICC en meer.

Meh, ik weet het allemaal niet meer..
Stoppen en over een tijdje char rerollen. Maar goed, iedereen is op dit moment nogal uitgekeken op de huidige content.
  donderdag 26 november 2009 @ 07:29:21 #156
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75010232
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:21 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Ik speel zelf disc pve met deze build (en disc pvp met een andere). Naar mijn mening is er geen enkele reden om hier van af te wijken. Threat for healers is echt een non-issue meer en Greater Heal gebruikt niemand meer, behalve misschien de arme holy priest die op een tank gezet wordt (en ik om enorme Divine Aegis bubbles te proccen als ik teveel tijd en mana heb in sommige gevechten ) .

Spell Warding vs Divine Fury: als je geen Greater Heal meer gebruikt is Spell Warding sowieso nuttiger. Als je dailies of andere quests wil doen is er nog wel wat voor Divine Fury te zeggen in plaats van Spell Warding.

Focused Will/Focused Power: Focused Will en Focused Power kan je filler noemen, maar ik vind ze niet eens zo slecht als je kijkt wat je anders voor je 5 punten kan krijgen (zoals eerder genoemd de overbodige Silent Resolve en Absolution). 4% healing en 3% crit erbij. Zoals ik ergens anders eens heb gelezen, dit is een spel van kleine nummertjes die tot grote nummers leiden.

Divine Aegis: Naar mijn mening een must in pve. Als je maar 1 op de 10 spells crit moet je echt eens naar je gear kijken. Disc pve draait om crit crit crit, absorb absorb absorb. Aangezien DA stackt én overhealing meeneemt gaan je critical overheals niet verloren maar worden omgezet in een bubble. Pasgeleden nog haalde ik 42% holy crit in een raid. In mijn guild kom ik ook na de andere arcane mages als eerste in aanmerking voor een Focus Magic.
Ik ben blij dat ik niet alleen sta met de build dan, ik vind het trouwens grappig dat ik toen ik begon met healen ik gewoon trees kopieerde van anderen maar ondertussen stel ik zelf builds samen. Ik heb van de week een guide geschreven voor mijn guild met betrekking tot deze build, vandaar dat ik hier om 'tegenspraak' vroeg
  donderdag 26 november 2009 @ 09:02:25 #157
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75010955
* WyriHaximus heet nu Wyrihaximus the Pelgrim
phluphy for president!
pi_75011663
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heet nu Wyrihaximus the Pelgrim
Grats!

Zal wel leuk voor je geweest zijn, vast een van de weinige Troll Rogues op de server?
pi_75012017
Pilgrim*

Ik heb maar een nieuwe monitor besteld.. 19" met 1280x1024 kan natuurlijk echt niet meer, vooral niet met WoW Laat die 22"full HD maar komen, kan ik eindelijk een fatsoenlijke UI maken met alle knoppen die ik nodig heb, waar ik tenminste nog iets van het spel kan zien
  donderdag 26 november 2009 @ 10:20:38 #160
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75012612
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:35 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Grats!

Zal wel leuk voor je geweest zijn, vast een van de weinige Troll Rogues op de server?
Thanks !

Handje vol idd heb mensen gehad die het halve spel door kwamen voor me !
phluphy for president!
pi_75013976
* gewoon een level 1 Troll Rogue op 2e account gerolled en er mee naar Ratchet gelopen heeft
pi_75021016
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef ufopiloot het volgende:
Pilgrim*

Ik heb maar een nieuwe monitor besteld.. 19" met 1280x1024 kan natuurlijk echt niet meer, vooral niet met WoW Laat die 22"full HD maar komen, kan ik eindelijk een fatsoenlijke UI maken met alle knoppen die ik nodig heb, waar ik tenminste nog iets van het spel kan zien
Ik ben sinds kort van 22" naar full HD 28" gegaan. Maar 311E.

http://azerty.nl/2-1057-79913/hanns-g-hg281dj-lcd-scherm-.html
  Redactie Frontpage donderdag 26 november 2009 @ 15:35:44 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75022422
Wat heb je exact aan een full hd scherm waar je ongeveer een halve meter vanaf zit
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75023120
Meer pixels.. dan maakt het niks uit hoever je er vanaf zit. Maar 28" is wel heel erg overkill.. Zo groot is de TV in mijn slaapkamer nog niet eens
  Redactie Frontpage donderdag 26 november 2009 @ 15:57:02 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75023160
Ik heb 20" voor m'n neus staan, bevalt prima. Denk wél dat de volgende 22" of misschien 24" wordt maar dat is wel het grootste wat ik wil hebben
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 16:01:44 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75023298
Ik heb een 22", groot genoeg
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75025604
quote:
Op donderdag 26 november 2009 03:39 schreef Nachtraaf het volgende:
Stoppen en over een tijdje char rerollen. Maar goed, iedereen is op dit moment nogal uitgekeken op de huidige content.
Daarom nu dus flink bezig met pvp en arena Best leuk! In pvp spec en gear ben ik nu eindelijk ook in Wintergrasp echt goed haha. En het is zo leuk als iemand je aanvalt en denkt: hè makkelijk, een priest! Ten eerste krijgen ze je niet dood (tenzij ze zelf pvpspullen hebben duh) en ten tweede gaan ze op de loop omdat ze doorkrijgen dat zij degenen zijn die dood aan het gaan zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75040657
Net ony 25 gedaan, mage bij ons die haalde meer dan 10k dps, een DK zat op 9,8k dps blijkbaar wat gemist als je alleen maar pvp doet, was al happy met me 4k dps top 4 bestond uit 3 dk's en die mage dan.
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 00:23:55 #169
34726 Fratz
Max
pi_75041936
mijn priest is nu bijna level 80, morgen maar weer verder
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:39:22 #170
188728 Lyzio
why do we fall
pi_75042296
Iemand nog 4 Lesser Bloodstone Orb's in de aanbieding?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_75042952
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog 4 Lesser Bloodstone Orb's in de aanbieding?
Op welke server?..
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:21:24 #172
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75043845
Onze guild is pas sinds kort groot genoeg om guild-run 25 man runs te doen.
Gisteren Onyxia 25, top DPS zat op de welps met idd rond de 10k. Laagtste DPS was een 'verse' 80 met 2.5 K. Heerlijk grote verschillen.

En tijdens een fear/whelp situatie waarbij ik dacht de grouphealer even te helpen kreeg mijn target opeens een damage spike Waardoor een OT het over moest nemen.
pi_75044983
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef VatosLoco het volgende:
Net ony 25 gedaan, mage bij ons die haalde meer dan 10k dps, een DK zat op 9,8k dps blijkbaar wat gemist als je alleen maar pvp doet, was al happy met me 4k dps top 4 bestond uit 3 dk's en die mage dan.
Top 3 bij ons bestaat uit 2 DK's en een 1 Rogue. DK buddy doet rond de 20k dps, ik 18k, en die rogue 15k.

AoE ftw Dan halen we pieken van 45k dps..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75045577
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

Top 3 bij ons bestaat uit 2 DK's en een 1 Rogue. DK buddy doet rond de 20k dps, ik 18k, en die rogue 15k.

AoE ftw Dan halen we pieken van 45k dps..
Heb je een linkje van armory naar die rogue, heb er zelf ook een wil de specc wel eens zien en of hij daggers of swords gebruikt.
pi_75045877
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Heb je een linkje van armory naar die rogue, heb er zelf ook een wil de specc wel eens zien en of hij daggers of swords gebruikt.
Om zo veel DPS te doen - als Rogue - heb je wel Focussed Attacks talent (100% kans op crit = +2 energy) nodig; in de Assassination tree. Safe to say that Rogue was Mutilate.
pi_75046956
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

Top 3 bij ons bestaat uit 2 DK's en een 1 Rogue. DK buddy doet rond de 20k dps, ik 18k, en die rogue 15k.

AoE ftw Dan halen we pieken van 45k dps..
Oftewel genoeg plek voor ranged dps Dan haal je de more dots achievement binnen een minuut
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:28:38 #177
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_75047056
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:44 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Om zo veel DPS te doen - als Rogue - heb je wel Focussed Attacks talent (100% kans op crit = +2 energy) nodig; in de Assassination tree. Safe to say that Rogue was Mutilate.
Mutilate ftw.
Moet eigenlijk alleen echt nog Twin Spike en en Steel Bladebreaker hebben, dan wordt het echt leuk.
Heb nu nog de ilvl 232 uitvoeringen.

Maar Focusses Attacks is echt leuk met die whelp groups
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_75048562
Vraagje voor de mensen die er al ervaring mee hebben;
Heb een nieuwe char geraised, pally. Hij is nu lvl 78, en zit nu al te denken wat ik naast de Retri-spec wil gaan doen, healen of tanken. Mijn vraag aan jullie; wat is leuker? Mensen die een van deze specs hadden en er op terug gekomen zijn? thx alvast
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_75048615
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:12 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje voor de mensen die er al ervaring mee hebben;
Heb een nieuwe char geraised, pally. Hij is nu lvl 78, en zit nu al te denken wat ik naast de Retri-spec wil gaan doen, healen of tanken. Mijn vraag aan jullie; wat is leuker? Mensen die een van deze specs hadden en er op terug gekomen zijn? thx alvast
Nja ik heb zelf gekozen voor een duelspecc met tank, het is toch makkelijk om een group te vinden als een tank, healers zijn makkelijker te vinden dan tanks.
pi_75048973
Als healer begin je je al heel snel te vervelen. Als tank bepaal je altijd de snelheid, loop je voorop, leidt je de groep. Je pakt enorme groepen tegelijk, zorgt ervoor dat ze je allemaal blijven aanvallen en is het gewoon super tof als je met 50k HP door een instance rent.

Gisteren heb ik weer eens op mijn shaman gespeeld.. Ik was healer maar aan het eind van de instance had ik 1200 dps Alleen mijn earth shield was al genoeg om te healen. Daar is echt geen zak aan. Ik ben ook gelijk geswitched naar elemental, ook ToC10 is niet eens zo boeiend meer om te healen.

Terwijl het als tank altijd leuk blijft om te doen. Zelfs de daily heroic vind ik nog leuk om doorheen te rushen. En als healer/dpser erger ik mij altijd aan de tanks omdat ze zo langzaam zijn of het niet goed doen Dus dan maar zelf tanken Als paladin is protection of holy sowieso wel het leukst vind ik, retribution is de saaiste dps spec die er is.

Maar als je voor tank moet je wel weten wat je doet, hoe de paladin in elkaar steekt, rotatie etc. Als je vanaf lvl78 er pas over na gaat denken mis je al een hoop. Ik heb vanaf lvl1 tot lvl80 altijd een shield en onehanded wapen bij me gehad en heb als retribution elke instance ongeveer getanked. Toen vanaf lvl74 naar prot gegaan en weer veel instances gedaan om het goed onder de knie te krijgen. Als je pas op lvl80 gaat beginnen word je uitgelachen omdat je bijvoorbeeld excorcism staat te casten midden in een bossfight

[ Bericht 14% gewijzigd door ufopiloot op 27-11-2009 11:28:32 ]
pi_75049802
Mijn Paladin is alleen healer. Geen Ret (was leuk om mee te levelen), geen Prot (heb zelf een Feral Druid tank). Tanken doe ik dus op m'n Druid, en DPS'en op m'n Rogue.

[ Bericht 0% gewijzigd door SharQueDo op 27-11-2009 11:55:45 ]
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:35:29 #182
188728 Lyzio
why do we fall
pi_75055899
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 01:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Op welke server?..
Twilights Hammer
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_75063559
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn Paladin is alleen healer. Geen Ret (was leuk om mee te levelen), geen Prot (heb zelf een Feral Druid tank). Tanken doe ik dus op m'n Druid, en DPS'en op m'n Rogue.
Welke cycle gebruik jij op je rogue?
pi_75070118
Denk dat ik maar eens ga stoppen met raiden, als mij wordt gesteld niet affli te spelen dan hoef ik niet te spelen. Ik speel op mn eigen term voor mn eigen plezier.
pi_75070553
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:23 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Welke cycle gebruik jij op je rogue?
Standaard Muti-HfB rotatie:

1) Openen met Garotte (waar mogelijk)
2) HfB up? Zo nee, HfB
3) Mutilaten naar 4+ CP
4) SnD up? Zo nee, SnD
5) Rupture up? Zo nee, Rupture
6) Envenom
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:00:31 #186
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_75070677
Ik heb advies nodig.
Heb nu een bloodelf mage op lvl 63, al mn talent points op fire, maar ik vraag me af of dat verstandig is. Heb nu eigenlijk alleen fire gekozen uit gewoonte, mijn vorige 2 mages waren ook fire, en dus leek me dat wel makkelijk. Nu ik wat verder kom in t spel begin ik opeens te twijfelen of arcane niet misschien een betere keuze was geweest, zeker gezien ik later altijd nog voor dual talents kan gaan en dan evt. fire (of frost) er weer bij kan nemen. Dus ehm... help?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 22:01:31 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75070707
Pien
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:01:52 #188
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_75070717
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pien
Hi How you doin'?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 22:02:29 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75070747
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:48 schreef Nachtraaf het volgende:
Denk dat ik maar eens ga stoppen met raiden, als mij wordt gesteld niet affli te spelen dan hoef ik niet te spelen. Ik speel op mn eigen term voor mn eigen plezier.
*eensch, ik ga me niet laten vertellen wat en hoe ik moet spelen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 22:03:08 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75070770
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Hi How you doin'?
Goed

Ik heb helaas niet veel ervaring met mages (de mijne is maar lvl 35, dus), anders had ik je zeker geholpen
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75070796
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:48 schreef Nachtraaf het volgende:
Denk dat ik maar eens ga stoppen met raiden, als mij wordt gesteld niet affli te spelen dan hoef ik niet te spelen. Ik speel op mn eigen term voor mn eigen plezier.
Waarom zou je niet iets spelen wat je zelf het leukst vindt? Ik zou dan niet stoppen, ik zou gewoon niet luisteren of met een ander guild raiden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:04:27 #192
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_75070831
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Goed

Ik heb helaas niet veel ervaring met mages (de mijne is maar lvl 35, dus), anders had ik je zeker geholpen
Mijn vorige mages zijn niet veel hoger gekomen dan dat Deze wel en nu ben ik best blij
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:15:13 #193
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75071242
lol toc10 normal in 50 minuten xD
phluphy for president!
pi_75071665
Mwah, ik ben gewoon een beetje uitgekeken op het raiden atm.

Toen mn eigen guild kapot ging met echt hele leuke, aardige en goede spelers ben ik kort daarna een tijdje gestopt.

Het was de eerste keer dat ik me echt thuis voelde in een guild.
Daarna helaas niet meer dat zelfde gevoel weten te krijgen.
Toen ik hardcore realm best guild ging, ging die helaas snel ten onder vanwege te weinig goede spelers die te recruiten waren op de realm.

De guild waar ik nu in zit is wel ok, zijn wel aardig, maar ondanks alles voel ik me er niet thuis en mijn interresse om de beste speler te zijn die ik kan zijn is weg. Dan verteld te worden ondanks dat ik niet het slechtste presteer om een spec te spelen waar ik geen plezier aan beleef dan houd het al snel op.
pi_75072475
net uit me guild gekicked

Ze liepen te zeuren over me gear , tegenwoordig kom je nergens in zonder gear
maarja , zit er nu een jaar , word amper gepicked voor raids of guildruns
dus had er wat van gezegd , krijg je grote bek van alle leden , nadat ik de guildleader een stomme kneus noemde moest ik er eindelijk eens uit

ook een mooie tijd om de game op te geven
tis genoeg geweest , die achievement crap komt me de neus uit met gemak
want zonder achievement kom je de pug niet in tegenwoordig , en met guildruns word ik niet meegenomen dus kan de achievements ook zo niet pakken ,
pi_75072633
Tja, de meeste lui die wel de gear hebben zijn nog steeds gewoon noobs die maar 3 button spammen zonder verdere skill.
pi_75072708
Bijna pilgrim.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75072827
Vandaag met alts toc25 gedaan, was leuk. 1 wipe op twin Val'Kyr dat was alles. Geen loot alleen, hele stapel dropte maar verloor alle rolls, allemaal onder de 30 Sad but true.
pi_75072846
Overigens, of het de schuld van blizzard of niet valt te debateren. Maar ze moeten op dit moment wel eens wat gaan doen aan het feit dat men meer dan ooit zoveel mensen in de zelfde situatie zitten als jou en mij.
pi_75074281
PvP, gaap. PvE, nog grotere gaap.

* met stoppen overweegt en een echte competieve online game te zoeken waar je geen gamebreakende class- en 40vs1-zerg (dis)advantages hebt maar waar je gewoon met skills kan winnen
pi_75074357
ach ja , ik loop vanaf de invoer van het achievement systeem al te roepen dat het geen ene flikker betekend , maarja , wow lijkt net een kudde schapen , ineens overal heb je een achievement voor nodig , nog ff en je komt straks RFC of WC niet eens in zonder achievement als lowbie

als ze dat achievement systeem er nou gewoon eens uithalen ( Voor de instances en gear)
dan is de game iig een stuk beter te doen
Meeste mensen in een pug quitten nu bij de eerste wipe , terwijl je voor TBC gewoon doorging totdat het lukte , ik mis de oude tijd

en volgens velen kom ik over als een heethoofd en zeikerd? , snap dat niet , alleen omdat ik aangeef dat blizzard hun eigen graf aan het graven is zo ? , bedoel mensen die lopen te mekkeren dat achievements goed zijn voor raids etc die hebben zelf geen problemen omdat ze wel de juiste gear hebben en 3 buttons lopen te mashen zoals je al zei nachtraaf

Het zou gewoon fijn zijn als je gewoon een pug kan joinen zonder dat er een bepaalde dps gehaald moet worden , het is bij mij dan wel zo dat Skill voor gear komt ( of achievements)
Laatst ulduar 10 gedaan met eigenlijk een fail group , we zijn tot aan de iron council gekomen , dat wou gewoon niet , maar dat is tog niet slecht voor 10 undergeared people dacht ik zo
pi_75074447
Achievements eruit halen? Yeah right, alsof ze zoiets gaan doen. Laten ze dan gelijk heel WotLK en TBC eruit slopen, forced rerolls voor iedereen en gewoon patch 1.11 of 1.12. Oh, en uiteraard die verlepte Death Knight class er uit slopen.
pi_75075795
ToC10 HC beasts down met een pug, niet slecht dacht ik zo

Daarna nog ToC10 normal gedaan en Ony10. Morgen nog Ony25 en ToC25 en dan ben ik weer klaar deze week op mijn paladin Dan ga ik weer op zoektocht naar elemental shaman gear, wat blizzard volgens vergeten is in de raids te stoppen
pi_75077638
Eigenlijk zou je pas een dungeon/raid achiev moeten krijgen als je deze 10 keer gedaan hebt ofzo..

Als je dan nog niet weet hoe het moet.. dan dan..


tja dan zou je net zo goed naar een stopcontact moeten gaan, daar het kapje er van af halen, dan de draadjes losmaken.. en deze eens goed tussen je oren houden. Maarja dat zal dan ook wel te moeilijk zijn...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75078982
Zo subscription gecanceld, zie jullie waarschijnlijk weer bij de volgende exp.
pi_75080860
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:13 schreef Shoombak het volgende:
Zo subscription gecanceld, zie jullie waarschijnlijk weer bij de volgende exp.
Tot over 2 weken
pi_75081423
Zit nog te wachten tot je epic moet laten zien voor hogger.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75081432
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:13 schreef Shoombak het volgende:
Zo subscription gecanceld, zie jullie waarschijnlijk weer bij de volgende exp.
Ik geef je tot kerst.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75085153
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef Revenge2005 het volgende:
ach ja , ik loop vanaf de invoer van het achievement systeem al te roepen dat het geen ene flikker betekend , maarja , wow lijkt net een kudde schapen , ineens overal heb je een achievement voor nodig , nog ff en je komt straks RFC of WC niet eens in zonder achievement als lowbie

als ze dat achievement systeem er nou gewoon eens uithalen ( Voor de instances en gear)
dan is de game iig een stuk beter te doen
Meeste mensen in een pug quitten nu bij de eerste wipe , terwijl je voor TBC gewoon doorging totdat het lukte , ik mis de oude tijd

en volgens velen kom ik over als een heethoofd en zeikerd? , snap dat niet , alleen omdat ik aangeef dat blizzard hun eigen graf aan het graven is zo ? , bedoel mensen die lopen te mekkeren dat achievements goed zijn voor raids etc die hebben zelf geen problemen omdat ze wel de juiste gear hebben en 3 buttons lopen te mashen zoals je al zei nachtraaf

Het zou gewoon fijn zijn als je gewoon een pug kan joinen zonder dat er een bepaalde dps gehaald moet worden , het is bij mij dan wel zo dat Skill voor gear komt ( of achievements)
Laatst ulduar 10 gedaan met eigenlijk een fail group , we zijn tot aan de iron council gekomen , dat wou gewoon niet , maar dat is tog niet slecht voor 10 undergeared people dacht ik zo
Niets aan toe te voegen, die achievements fuckingen wow. Overal moet je een achievement laten zien, dan zit je met crappy nonskilled gasten die eens geteerd hebben op een 25mans run van iemand anders, joinen de run, whipen 1x en leaven dan meteen met een hoop gescheld en gezeur. Van whipen leer je en van whipen krijg je skills, maar die skills ontbreken nogal in wow, 1 simpele whipe en meteen leaved de groep. Ik vertik het om een run te joinen waarin ze roepen : link achievement , link Epic heb full pvp gear waardoor ik die epic achievement heb link je die zooi kun je nog joinen met je blues.
pi_75085543
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef VatosLoco het volgende:

Niets aan toe te voegen, die achievements fuckingen wow. Overal moet je een achievement laten zien, dan zit je met crappy nonskilled gasten die eens geteerd hebben op een 25mans run van iemand anders, joinen de run, whipen 1x en leaven dan meteen met een hoop gescheld en gezeur. Van whipen leer je en van whipen krijg je skills, maar die skills ontbreken nogal in wow, 1 simpele whipe en meteen leaved de groep. Ik vertik het om een run te joinen waarin ze roepen : link achievement , link Epic heb full pvp gear waardoor ik die epic achievement heb link je die zooi kun je nog joinen met je blues.
Deze week onyxia gedaan en iemand in ons guild wilde graag mee. Prima, was een run met guildies alleen, van harte welkom. Voor de ingang inspect ik haar nog even en zie dat ze een paar blue items heeft. En de rest green. ok. Binnen gaat ze al dood op de trash. ok. Bij onyxia aangekomen vraagt ze om tactics, want nog nooit geweest. ok. En ze wordt gecleaved, gecombatrez'd en gaat nog een keer dood. Maar wèl mooi de achievement!

Achievements betekenen niets.

Oh ja, gisteren For the Horde gedaan op mijn level 28 hunter (alleen moet ik nu met die beer tot level 40 wachten )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75090301
tering, wederom een WG verloren, kan geen voa doen, al bijna 2 dagen niet meer, horde controlled WG al 2 dagen, we komen er niet doorheen veels te min man die joinen, tegen 120 hordes met full aoe en healers de hele tijd tering blizz verander de opzet van WG eens.
pi_75090864
Heerlijk weekje zo, de Alliance heeft heel de week al WG en geen enkele keer verloren. Heb in een paar avonden mijn 40 marks bij elkaar gespaard en kan nu door voor het volgende item. Ook kan ik VoA doen wanneer ik dat maar wil. Ik hou van Blizzard
pi_75098165
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef ufopiloot het volgende:
Heerlijk weekje zo, de Alliance heeft heel de week al WG en geen enkele keer verloren. Heb in een paar avonden mijn 40 marks bij elkaar gespaard en kan nu door voor het volgende item. Ook kan ik VoA doen wanneer ik dat maar wil. Ik hou van Blizzard
Welke server zit je.. ik wil migraten?
pi_75100550
Trollbane Low population, maar enorm veel alliance

M'n nieuwe monitor is binnen, gelijk aan de UI gesleuteld;

Van:



Naar:



Speelt echt een stuk relaxter/overzichtelijker/beter

(Ja blistering, crosspost )
pi_75100660
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:22 schreef ufopiloot het volgende:
Trollbane Low population, maar enorm veel alliance

M'n nieuwe monitor is binnen, gelijk aan de UI gesleuteld;

Van:

[ afbeelding ]

Naar:

[ afbeelding ]

Speelt echt een stuk relaxter/overzichtelijker/beter

(Ja blistering, crosspost )
Oh dat ziet er elegant uit!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75100769
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:22 schreef ufopiloot het volgende:
Trollbane Low population, maar enorm veel alliance

M'n nieuwe monitor is binnen, gelijk aan de UI gesleuteld;

Van:

[ afbeelding ]

Naar:

[ afbeelding ]

Speelt echt een stuk relaxter/overzichtelijker/beter

(Ja blistering, crosspost )
Oeh, een clicker!

/point
/laugh
  zondag 29 november 2009 @ 02:03:17 #217
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75102069
WG nu bezig, 120 horde vs 35 alliance
pi_75102400
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:22 schreef ufopiloot het volgende:
Trollbane Low population, maar enorm veel alliance

M'n nieuwe monitor is binnen, gelijk aan de UI gesleuteld;

Van:

[ afbeelding ]

Naar:

[ afbeelding ]

Speelt echt een stuk relaxter/overzichtelijker/beter

(Ja blistering, crosspost )
Paar vragen, welke achtergrond gebruik je voor je chat, hoe heb je de groups in die texture gekregen en wat is de bar aan de rechterkant? Gewoon extra bartender bars met buttonfacade? Daarnaast, welke instellingen heb je voor buttonfacade? Ik wil een aantal elementen namelijk kopiëren, want het ziet er wel heel erg strak en netjes uit.

Behalve x-perl.
Pitbull!
pi_75104246
Een clicker? Hoezo? Het enige waar ik mijn muis voor gebruik is mijzelf te buffen, te HS'en of te drinken etc. In dat rechterscherm. Voor de rest doe ik bijna alles met de hotkeys die je erbij ziet staan. Of mis ik iets?

De achtergrond van de chat heb ik uit KittyUI geplukt. Ik snapte zelf niks van het maken van achtergronden etc. met KgPanels, dus dat heb ik daaruit gehaald.

http://www.wowinterface.com/downloads/info11455-KittyUI.html

Aan de rechterkant zijn het inderdaad ook gewoon een groepje actionbars bij elkaar, 3 stuks van 2x4. Buttonfacade heb ik gloss op 65%, en skin 'Caith'. De groeps zijn de standaard raidframes van Xperl, ik gebruikt de skin Xperl3 en gewoon zwarte borders.

En Xperl, tja. Pitbull heb ik geprobeerd maar dat vind ik drie keer niks, en veel te ingewikkeld om alles naar je wens in te stellen. Met xperl heb je ook veel meer overzicht vind ik, en de portraits zijn wel mooi
  Redactie Frontpage zondag 29 november 2009 @ 11:35:04 #220
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75105068
Hey een Tweaker

Gisteren nog een Undead Warlock aangemaakt toen ik ontdekte dat je naast Alli tegenwoordig gewoon Horde kunt spelen op dezelfde Realm en dat vind ik wel grappig, in elk geval ter afwisseling
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 29 november 2009 @ 16:09:01 #221
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75112129
Wat is trouwens een fijne dps cycle voor een feral druid in raids?
pi_75114085
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:45 schreef ufopiloot het volgende:
Een clicker? Hoezo? Het enige waar ik mijn muis voor gebruik is mijzelf te buffen, te HS'en of te drinken etc. In dat rechterscherm. Voor de rest doe ik bijna alles met de hotkeys die je erbij ziet staan. Of mis ik iets?

De achtergrond van de chat heb ik uit KittyUI geplukt. Ik snapte zelf niks van het maken van achtergronden etc. met KgPanels, dus dat heb ik daaruit gehaald.

http://www.wowinterface.com/downloads/info11455-KittyUI.html

Aan de rechterkant zijn het inderdaad ook gewoon een groepje actionbars bij elkaar, 3 stuks van 2x4. Buttonfacade heb ik gloss op 65%, en skin 'Caith'. De groeps zijn de standaard raidframes van Xperl, ik gebruikt de skin Xperl3 en gewoon zwarte borders.

En Xperl, tja. Pitbull heb ik geprobeerd maar dat vind ik drie keer niks, en veel te ingewikkeld om alles naar je wens in te stellen. Met xperl heb je ook veel meer overzicht vind ik, en de portraits zijn wel mooi
PvP Paladin maar JoJustice/JoW niet gebinded (alleen JoL)? En Shift+8, Ctrl+0, F1-F12 etc. Je kan mij veel vertellen maar dat kun je niet fatsoenlijk met één hand doen (en dan ook nog fatsoenlijk bewegen zonder keyboardturning).
pi_75114105
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:09 schreef VatosLoco het volgende:
Wat is trouwens een fijne dps cycle voor een feral druid in raids?
pi_75115095
Wat doet ferocious bite daar?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75116386
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef SharQueDo het volgende:
Achievements eruit halen? Yeah right, alsof ze zoiets gaan doen. Laten ze dan gelijk heel WotLK en TBC eruit slopen, forced rerolls voor iedereen en gewoon patch 1.11 of 1.12. Oh, en uiteraard die verlepte Death Knight class er uit slopen.
Ik zou weer gaan spelen als dat zou gebeuren mis mijn vanilla hemo rogue
Doe eens niet.
pi_75116594
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
Wat doet ferocious bite daar?
Om je combopoints te dumpen als je rip en savage roar allebei up zijn?
pi_75116723
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Om je combopoints te dumpen als je rip en savage roar allebei up zijn?
Dan doe ik vaak de rip of roar die bijna op is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75116811
True, alleen heel soms zijn die allebei nog genoeg up, een seconde of 5 op rip is genoeg en roar loopt vaak nog een stuk langer door.

Het komt wel echt sporadisch voor, maar als je het er zo in kan verwerken dat je af en toe een FB kan doen is het zeker beter voor je dps.
pi_75133117
Is het heel erg nerderig als je allemaal mechanohog onderdelen van je guildies krijgt voor je verjaardag?

SharQueDo, dat schema is leuk!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 03:18:40 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75133214
Geen idee, maar iig feli
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75133371
Lvl 21 op mn spriest.

Daarna alleen nog druid, shaman en paladin.
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 06:38:39 #232
34726 Fratz
Max
pi_75133536
net gerespecced met mijn druid.had constant het idee dat er iets niet klopte.
na een paar uur spelen kwam ik erachter dat ik geen glyphs had en met twee rank 1 spells speelde
tja gaat niet werken hè
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 30 november 2009 @ 07:35:20 #233
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75133701
http://www.wowhead.com/?item=48724 gisteren gekocht voor mijn Spellpower trinket set.
pi_75134243
quote:
Op maandag 30 november 2009 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Is het heel erg nerderig als je allemaal mechanohog onderdelen van je guildies krijgt voor je verjaardag?

SharQueDo, dat schema is leuk!
Ja. Gefeli!
pi_75136308
Nou het is inmiddels duidelijk waarom onze GM hem is gesmeerd. Blijkbaar heeft ie zijn vrouw en kinderen verlaten om een nieuw leven te starten met een guildie die aan de andere kant van Europa woont en de helft van zijn leeftijd is. Zij heeft een andere guildie met wie ze net een huis had gekocht ook aan de kant gezet voor hem.

Erge is dat dit in grote lijnen bij onze vorige GM ook is gebeurd.
pi_75136767
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geniaal

Waar moet ik op letten bij een druid, wat zijn goede stats? Moet ik gaan voor armorpenatration? of meer aan agi en ap doen.

Te lang balance met me druid gespeeld, dus moet ff wennen
pi_75136881
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:33 schreef Stranger het volgende:
Nou het is inmiddels duidelijk waarom onze GM hem is gesmeerd. Blijkbaar heeft ie zijn vrouw en kinderen verlaten om een nieuw leven te starten met een guildie die aan de andere kant van Europa woont en de helft van zijn leeftijd is. Zij heeft een andere guildie met wie ze net een huis had gekocht ook aan de kant gezet voor hem.

Erge is dat dit in grote lijnen bij onze vorige GM ook is gebeurd.


Wat erg...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75137076
'Wij hebben zo gezellig gequest de afgelopen tijd, ik dump m'n vrouw en kinderen en kom naar je toe, ok?'

Ik kom de laatste tijd trouwens ook veel meer vrouwen/stelltjes tegen die (samen) zitten te WoWen.. is dat weer nieuw? In een raid of party hoef je in ieder geval nooit meer 'hey guys' te zeggen want dan wordt er altijd wel iemand kwaad
pi_75137104
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:52 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Geniaal

Waar moet ik op letten bij een druid, wat zijn goede stats? Moet ik gaan voor armorpenatration? of meer aan agi en ap doen.

Te lang balance met me druid gespeeld, dus moet ff wennen
Agility stacken totdat je rond Ulduar25-gear zit en 30% ArP van gear alleen hebt (minus gems en (Grim Toll) procs). Zodra je 30% ArP van gear hebt pas full ArP gaan gemmen.
pi_75137480
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef ufopiloot het volgende:
'Wij hebben zo gezellig gequest de afgelopen tijd, ik dump m'n vrouw en kinderen en kom naar je toe, ok?'

Ik kom de laatste tijd trouwens ook veel meer vrouwen/stelltjes tegen die (samen) zitten te WoWen.. is dat weer nieuw? In een raid of party hoef je in ieder geval nooit meer 'hey guys' te zeggen want dan wordt er altijd wel iemand kwaad
Erm, nee? Niet nieuw, mijn oude guild bestond altijd al uit veel stelletjes en vrouwen. Er waren vaak meer vrouwen online dan mannen

Mijn nieuwe guild heeft wel veel meer mannen, maar goed, ik denk ook niet dat veel vrouwen op dit niveau willen raiden. Vijf dagen per week is wel erg veel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75137525
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef ufopiloot het volgende:
'Wij hebben zo gezellig gequest de afgelopen tijd, ik dump m'n vrouw en kinderen en kom naar je toe, ok?'

Ik kom de laatste tijd trouwens ook veel meer vrouwen/stelltjes tegen die (samen) zitten te WoWen.. is dat weer nieuw? In een raid of party hoef je in ieder geval nooit meer 'hey guys' te zeggen want dan wordt er altijd wel iemand kwaad
Zat laatst in een raid met merendeel female chars en ik verwachtte dat het gewoon mannen waren dus ik zo: 'Hey guys' kreeg zo: -.-''enzo terug, kwam ik op teamspeak. Bleek dus dat er maar een man was en dat de rest een vrouw was.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75138144
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zat laatst in een raid met merendeel female chars en ik verwachtte dat het gewoon mannen waren dus ik zo: 'Hey guys' kreeg zo: -.-''enzo terug, kwam ik op teamspeak. Bleek dus dat er maar een man was en dat de rest een vrouw was.
Nja, stel je er maar niet bij voor, wij hebben er ook een aantal in de guild, mooie geile zweedse stem wel 45+ kort opgeschoren haar en een overgewicht
pi_75138235
Too good to be true hè
pi_75138702
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Nja, stel je er maar niet bij voor, wij hebben er ook een aantal in de guild, mooie geile zweedse stem wel 45+ kort opgeschoren haar en een overgewicht
Nee, ik kan het wel een beetje horen aan de stemmen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 12:20:23 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75139087
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Nja, stel je er maar niet bij voor, wij hebben er ook een aantal in de guild, mooie geile zweedse stem wel 45+ kort opgeschoren haar en een overgewicht
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage maandag 30 november 2009 @ 12:56:42 #246
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75139907
Dat vrouwen daar kwaad op kunnen zijn zeg 'Hey guys' zie ik gewoon als een begroeting, en ik zal misschien even zeggen 'and girls ' maar dat is meer om wat duidelijkheid te scheppen dan omdat ik iets heb van 'IK BEN EEN VROUW '

In onze Guild zitten ook wel wat stelletjes trouwens - vriendje en ik zijn er 1 van
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75140708
Twee stelletjes in mijn guild zelfs
pi_75141058
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef ufopiloot het volgende:
Twee stelletjes in mijn guild zelfs
Bij ons ook enkele stelletjes, oude guild zelfs eens uit elkaar gevallen nadat de oude GM (Vrouwelijk) een relatie had met een officer, en die GM werd verliefd op een andere guildie nadat ze elkaar in RL ontmoet hadden, tja Goede tijden slechte tijden.
  maandag 30 november 2009 @ 13:45:55 #249
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75141492
Stelletjes in guild zijn alleen maar vervelend. De 1 raid niet als de ander niet raid of ze moeten met perse samen in dezelfde 10 man groep etc.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 30 november 2009 @ 14:31:20 #250
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75142961
Gisteren kreeg ik een pm van een snel aangemaakte horde

Of ik wel wilde ophouden met het continue opzoeken van zijn rogue in bg.

Het verhaal erachter:

WG begon... in de eerste rush werd ik gesapped, en stunlock killed door de rogue.

Ik heb dezelfde rogue gewoon elke keer gehunt en koekje van eigen deeg gegeven (stunlock-killing)
ik houd van mijn prot-warrior (lvl 66 atm)


Is er trouwens een manier om toch aggro te houden als prot warrior als je DK's in je team hebt die continue death grippen? (en dan vooral de mob die ik charge en dus mis )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 30 november 2009 @ 14:46:12 #251
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75143440
Death Grip heeft een taunt-effect, dus dat wordt met de healer afspreken ze niet meer te healen en hopen dat ze doorkrijgen waarom...
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 14:49:27 #252
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75143561
Jesis, dat is wel heel tragisch als je als DK gaat Deathgrippen terwijl er een Tankwarrior in je party zit
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75143798
Death Knight gewoon kicken.. stelletje idioten altijd Sowieso als er een dpser eerder pullt dan jij, gewoon niets doen en dood laten gaan.
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 14:56:41 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75143849
^ what he said.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75143855
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef jagga het volgende:
Gisteren kreeg ik een pm van een snel aangemaakte horde

Of ik wel wilde ophouden met het continue opzoeken van zijn rogue in bg.

Het verhaal erachter:

WG begon... in de eerste rush werd ik gesapped, en stunlock killed door de rogue.

Ik heb dezelfde rogue gewoon elke keer gehunt en koekje van eigen deeg gegeven (stunlock-killing)
ik houd van mijn prot-warrior (lvl 66 atm)


Is er trouwens een manier om toch aggro te houden als prot warrior als je DK's in je team hebt die continue death grippen? (en dan vooral de mob die ik charge en dus mis )
Haha, ik heb gister hetzelfde gedaan in WSG, 3x een WSG achter elkaar waarin dezelfde rogue zat, hij nukte me 2x in de eerste game toen ik low hp was, 10 man vechten, hij pikt mij eruit, nukt me en vanished en doet voor de rest niets, ik de 2 games erna alleen maar bezig gehouden met hem, in stealth gebleven op me rogue totdat ik hem zag of een teammember zag aanvallen en hem nuken, vond hij niet zo heel leuk
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 15:06:44 #256
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75144224
Ik faal altijd met mn protwarrior in BGs
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 30 november 2009 @ 15:07:00 #257
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75144233
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, dat is wel heel tragisch als je als DK gaat Deathgrippen terwijl er een Tankwarrior in je party zit
het trieste was...het waren er 2... in ramparts

En dat was de eerste party die ik kreeg in outland...en ik wilde de quest graag inleveren.
Dus kicken was niet echt een optie.

Ik had al een paar keer gezegd van: dont use DG, it screws my aggro
hun 2: ah ok... en dan toch nog doen hé

Tis dat de holy pally wist wat hij deed anders had het er echt uitgezien
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 15:07:57 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75144270
Maar hoe heet je vunzige guild nou, Jagga?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 30 november 2009 @ 15:08:47 #259
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75144302
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik faal altijd met mn protwarrior in BGs
hoe krijg je dat voor elkaar?

charge > shield block + devastate. > revenge + hs > shield slam. Alsie al niet dood is..dan wel bijna

(BTW spellreflect is echt te OP helemaal als je erin specced zoals ik. /point /laugh @ casters )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 30 november 2009 @ 15:12:01 #260
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75144424
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar hoe heet je vunzige guild nou, Jagga?
RAW

We zijn alleen tot de orde geroepen we moeten ons nu een beetje gedragen, en nu is de guildchat meestal doodstil.. Tis nu net als een ander guild zegmaar.

Tis niet bloedserieus...maar echt een beetje trollen kan dus niet meer, das wel jammer.. Kunt nog wel beetje lol beleven met sommigen, maar de top vond het niet leuk (meer)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 15:17:32 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75144623
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef jagga het volgende:

[..]

hoe krijg je dat voor elkaar?

charge > shield block + devastate. > revenge + hs > shield slam. Alsie al niet dood is..dan wel bijna

(BTW spellreflect is echt te OP helemaal als je erin specced zoals ik. /point /laugh @ casters )
Ja zoiets doe ik meestal wel, maar omdat mn internet nogal bout is, heb ik voor de ander net genoeg lag om compleet ingemaakt te worden

edit: hmm, Horde dus. Ik had net zin om een nelf rogue te maken ofzo

[ Bericht 7% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 30-11-2009 15:22:36 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 30 november 2009 @ 15:19:48 #262
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75144699
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef ufopiloot het volgende:
Death Knight gewoon kicken.. stelletje idioten altijd Sowieso als er een dpser eerder pullt dan jij, gewoon niets doen en dood laten gaan.
Dat heet tank training.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 30 november 2009 @ 15:36:53 #263
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75145293
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef Katth het volgende:

[..]

Dat heet tank training.
...nee dat heet fucking irritant
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 30 november 2009 @ 15:42:59 #264
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75145502
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef jagga het volgende:

[..]

...nee dat heet fucking irritant
Vind je het irritant dat zij doodgaan? Ik zou er keihard om moeten lachen eerlijk gezegd. Als iemand agg van je pakt dan taunt je of je laat ze kapot gaan. Zo simpel is het.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 30 november 2009 @ 15:45:08 #265
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75145586
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Katth het volgende:

[..]

Vind je het irritant dat zij doodgaan? Ik zou er keihard om moeten lachen eerlijk gezegd. Als iemand agg van je pakt dan taunt je of je laat ze kapot gaan. Zo simpel is het.
ik dacht dat je bedoelde tank training als in: leren aggro terug te pakken als tank zijnde

mijn fout.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 15:45:16 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75145594
In mijn ogen verneukt dat juist het plezier van een dungeon

L2P, kut-DK's
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 30 november 2009 @ 15:50:03 #267
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75145776
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja zoiets doe ik meestal wel, maar omdat mn internet nogal bout is, heb ik voor de ander net genoeg lag om compleet ingemaakt te worden

edit: hmm, Horde dus. Ik had net zin om een nelf rogue te maken ofzo
hoeveel ms heb je dan? ik schommel tussen de 80 en 150 ms.... kan me niet voorstellen dat jij hoger hebt dan eigenlijk?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 30 november 2009 @ 15:51:55 #268
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75145856
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef jagga het volgende:

[..]

ik dacht dat je bedoelde tank training als in: leren aggro terug te pakken als tank zijnde

mijn fout.
Ja ook dat, maar als tank heb je gewoon de keuze. Wel of niet doen. Als de DK huilie gaat doen dan lach je hem toch vierkant uit?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 30 november 2009 @ 15:55:24 #269
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75145962
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Katth het volgende:

[..]

Ja ook dat, maar als tank heb je gewoon de keuze. Wel of niet doen. Als de DK huilie gaat doen dan lach je hem toch vierkant uit?
ja dan wel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75146073
Ik heb zoiets van: 'Je taunt hem, je tankt hem.'
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 15:59:45 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75146120
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:50 schreef jagga het volgende:

[..]

hoeveel ms heb je dan? ik schommel tussen de 80 en 150 ms.... kan me niet voorstellen dat jij hoger hebt dan eigenlijk?
Tja, ik zit de ene keer rond de 100, maar veel te vaak rond de 400 Komt omdat we alleen draadloos hebben in het appartement, en ik zit het verst bij de zender/ontvanger vandaan
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 30 november 2009 @ 15:59:46 #272
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75146121
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb zoiets van: 'Je taunt hem, je tankt hem.'
Precies, dat vind ik de beste instelling als tank :p

Zelfs als ik als mage overaggro ga ik er niet vanuit dat de tank de mob terug taunt, mijn schuld. Deal with it.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_75146277
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:59 schreef Katth het volgende:

[..]

Precies, dat vind ik de beste instelling als tank :p

Zelfs als ik als mage overaggro ga ik er niet vanuit dat de tank de mob terug taunt, mijn schuld. Deal with it.
Overaggro vind ik een beetje anders, dat doe je niet expres dus dan taunt ik wel gelijk terug als ik tank. Tenzij het echt keer op keer gebeurt, dan heb ik wel zoiets van 'Je red je er maar mee met die mob'.
  maandag 30 november 2009 @ 16:05:32 #274
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75146333
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Overaggro vind ik een beetje anders, dat doe je niet expres dus dan taunt ik wel gelijk terug als ik tank. Tenzij het echt keer op keer gebeurt, dan heb ik wel zoiets van 'Je red je er maar mee met die mob'.
Beetje gemiddelde pug heb ik meer aggro dan de tank, tenzij ik met guild bezig ben. Ik pull ook gewoon packs, ik red me er wel mee :p
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_75147308
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Overaggro vind ik een beetje anders, dat doe je niet expres dus dan taunt ik wel gelijk terug als ik tank.
Overaggro taunt ik ook wel, maar je mag ook wel verwachten dat mensen op hun aggro letten tijdens het spelen. Maargoed, vaak kan het net zo goed de tank zijn die geen goede aggro kan opbouwen. Kneuzen tanks heb je ook genoeg. Ik heb trouwens ook nog NOOIT gehad dat een tank bij Emalon zich aanbod om de adds te tanken Altijd whisperen ze je vlak voor de boss of zij please de boss mogen tanken.. Ik bedoel, je tankt toch omdat je het leuk vindt om te doen? Dan moet je het maar goed onder de knie krijgen.

[ Bericht 37% gewijzigd door ufopiloot op 30-11-2009 16:31:49 ]
pi_75148606
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Overaggro taunt ik ook wel, maar je mag ook wel verwachten dat mensen op hun aggro letten tijdens het spelen. Maargoed, vaak kan het net zo goed de tank zijn die geen goede aggro kan opbouwen. Kneuzen tanks heb je ook genoeg. Ik heb trouwens ook nog NOOIT gehad dat een tank bij Emalon zich aanbod om de adds te tanken Altijd whisperen ze je vlak voor de boss of zij please de boss mogen tanken.. Ik bedoel, je tankt toch omdat je het leuk vindt om te doen? Dan moet je het maar goed onder de knie krijgen.
Ik tank altijd de adds en het gaat wel eens mis, is echt geen gemakkelijke klus, maar ik zal wel altijd aanbieden als enige palatank in de raid om de adds te tanken, heb zelf nog nooit de boss getankt
pi_75148683
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef jagga het volgende:
Gisteren kreeg ik een pm van een snel aangemaakte horde

Of ik wel wilde ophouden met het continue opzoeken van zijn rogue in bg.

Het verhaal erachter:

WG begon... in de eerste rush werd ik gesapped, en stunlock killed door de rogue.

Ik heb dezelfde rogue gewoon elke keer gehunt en koekje van eigen deeg gegeven (stunlock-killing)
ik houd van mijn prot-warrior (lvl 66 atm)


Is er trouwens een manier om toch aggro te houden als prot warrior als je DK's in je team hebt die continue death grippen? (en dan vooral de mob die ik charge en dus mis )
Gewoon laten dood gaan, dan leren ze het vanzelf.

Wat heb ik toch een pleurishekel aan slecht death grippende DKs als melee.

"You grip it, you tank it!"
pi_75152864
Nieuwe mount Is ze niet lief? xD

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_75153637
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Metonae het volgende:
Nieuwe mount Is ze niet lief? xD

[ afbeelding ]
Gratz!

Als ik Volley gebruik op een trash pack overaggro ik ook wel eens.. tis anders dan dat ik zou doen op een boss. Laatst ook nog zo'n Ghoul in naxx lopen tanken/kiten van 50% af ofzo.. tank had niks in de gaten.

Ach ja je zit niet altijd met een ervaren tank in een pug.. (en en een FD had em waarschijnlijk richting de healer gebracht die me aan het healen was : )
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 18:55:51 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75153729
Ik weet trouwens niet of het aan mij ligt of aan Blizzard, maar vroegah waren/leken ZF en ST veel makkelijker te healen op mn 47 Restodr00d dan tegenwoordig. GIng nooit oom, nu zeer regelmatig
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75154894
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75168821
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik tank altijd de adds en het gaat wel eens mis, is echt geen gemakkelijke klus, maar ik zal wel altijd aanbieden als enige palatank in de raid om de adds te tanken, heb zelf nog nooit de boss getankt
Ik wil altijd de adds tanken op Emalon; weet ik zeker dat het goed gebeurt.
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet trouwens niet of het aan mij ligt of aan Blizzard, maar vroegah waren/leken ZF en ST veel makkelijker te healen op mn 47 Restodr00d dan tegenwoordig. GIng nooit oom, nu zeer regelmatig
Welcome to the World of Casualcraft! Volgende expansion nog minder stats en nog minder theorycrafting.

Nog even en we krijgen epics gratis toegeschoven zonder er moeite voor te doen.

Oh, wacht...
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 14:12:15 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75181504
Dr00d is nog steeds 47, heb er al een flinke tijd niet op gespeeld, en toch viel dat meteen op
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75185566
Hmm, twijfel twijfel. Subscription cancellen of toch niet... Al 5 dagen niet meer gespeeld. Totaal geen zin in ICC ook. Wil eigenlijk graag permanent stoppen, maar dat lukt me toch niet denk ik . Misschien een breakje tot Cataclysm..?

Enige nadeel is wel dat ik m'n raidspot dan kwijt ben.

Zucht
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 16:16:37 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75185810
Ga Dragon Age spelen
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75188298
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga Dragon Age spelen
?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:23:22 #287
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75188338
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Blistering het volgende:
Hmm, twijfel twijfel. Subscription cancellen of toch niet... Al 5 dagen niet meer gespeeld. Totaal geen zin in ICC ook. Wil eigenlijk graag permanent stoppen, maar dat lukt me toch niet denk ik . Misschien een breakje tot Cataclysm..?

Enige nadeel is wel dat ik m'n raidspot dan kwijt ben.

Zucht
Subscription cancellen helpt toch niet, heb ik ook al gedaan, zelfs alle chars verwijderd, en nog kan blizz alles terugzetten en gestopt ben ik al zovaak, 99% komt toch altijd terug. Vooral als dadelijk de nieuwe patch komt, neem ff een break, doe wat anders, en zodra de nieuwe patch komt heb je toch weer zin om te spelen en log je gewoon weer in
  dinsdag 1 december 2009 @ 23:58:51 #288
126783 pjats
The Pjatser
pi_75197595
Klein vraagje: als je zo'n proefperiode van 10 dagen wilt spelen, wanneer gaan die 10 dagen dan in? Wanneer je je inschrijft op de website of wanneer je echt begint te spelen? Ik wil het even gratis uit proberen, maar ik wil er wel optimaal gebruik van maken
pi_75199045
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef pjats het volgende:
Klein vraagje: als je zo'n proefperiode van 10 dagen wilt spelen, wanneer gaan die 10 dagen dan in? Wanneer je je inschrijft op de website of wanneer je echt begint te spelen? Ik wil het even gratis uit proberen, maar ik wil er wel optimaal gebruik van maken
Wanneer je je hebt ingeschreven.
  woensdag 2 december 2009 @ 01:04:14 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75199699
Het kan verkeren. Vorige week hadden we met moeite 20 man bij elkaar voor normal Totc, deze week na een recruiting spree ineens 3/5 ToGC . Beasts hadden we ongeveer 4 uur voor nodig, die demon dude en faction champions gingen in 3 uurtjes neer. Afschuwelijk gevecht trouwens op heroic, dat FC .

Eigenlijk komt het mede doordat mijn vorige guild uiteen is gevallen en de GM en healer leader daarvan naar ons toe zijn gekomen. Sindsdien zijn we weer een beetje op de rails .

Totaal geen zin in ICC maar ik heb beloofd dat ik zou blijven net zo lang tot Cataclysm komt .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 2 december 2009 @ 09:13:10 #291
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75202734
Gisteren hebben wij ook zitten prutsen op ToGC. De champs die zijn gewoon irritant.

We hadden de DK en de warrior er tussen zitten en in onze raid zaten net even teveel clothies. Dat is niet leuk healen moet ik toegeven.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75202737
Champions is niet zo moeilijk. Gewoon zorgen dat er geen sukkels bijzitten die 'there is no threat here lolol' roepen.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef pjats het volgende:
Klein vraagje: als je zo'n proefperiode van 10 dagen wilt spelen, wanneer gaan die 10 dagen dan in? Wanneer je je inschrijft op de website of wanneer je echt begint te spelen? Ik wil het even gratis uit proberen, maar ik wil er wel optimaal gebruik van maken
En als je weet dat je het leuk vind kan je het spel gelijk kopen, dan tellen de dagen die je nog tegoed hebt van je trial mee als dagen voor je volledige account
  woensdag 2 december 2009 @ 10:06:17 #293
126783 pjats
The Pjatser
pi_75203804
Het ging me meer om het feit dat ik het twee weekenden kan uitproberen, dan heb ik de meeste tijd. Maar het is wel handig dat die trial-dagen meetellen voor mijn account.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:36:15 #294
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75206490
WoW-forums zijn tof !



Voor giggles doe ik elke dag even de pvp-forums/warrior forums lezen. Ge-wel-dig hoe mensen zich daar onsterfelijk belachelijk maken door met screenshots te gooien en te zeuren om nerfs

Na destro locks, ele shamans zijn nu de Prot-warriors aan de beurt om over te huilen

"Jaaaaah want prot-warriors zijn OP, want
-high survivability
-high crits ( 9K + !!!!!!! )
-too many cc-abilities! (stun, silence, interrupts)
-high mobility due to charges+intervene
-spellreflect
-STUN STUN STUN STUN, THEY FRIGGIN STUNLOCK ME BETTER THAN ROGUES!1!1!!!

Prachtig
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75206693
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef jagga het volgende:
WoW-forums zijn tof !



Voor giggles doe ik elke dag even de pvp-forums/warrior forums lezen. Ge-wel-dig hoe mensen zich daar onsterfelijk belachelijk maken door met screenshots te gooien en te zeuren om nerfs

Na destro locks, ele shamans zijn nu de Prot-warriors aan de beurt om over te huilen

"Jaaaaah want prot-warriors zijn OP, want
-high survivability
-high crits ( 9K + !!!!!!! )
-too many cc-abilities! (stun, silence, interrupts)
-high mobility due to charges+intervene
-spellreflect
-STUN STUN STUN STUN, THEY FRIGGIN STUNLOCK ME BETTER THAN ROGUES!1!1!!!

Prachtig
Het leuke is, het is nog waar ook. Rogue in plate (zonder stealth weliswaar).
pi_75206991
Naja stuns mag wel wat minder. Maar voor de rest heb ik geen problemen met warriors.
pi_75207463
Het is altijd wat.. Dan is de prot pala weer een goede healer, dan zijn elemental shamans opeens weer goed, dan kunnen disc priests veel te goed healen en dpsen tegelijk.. Er is altijd wel wat te zeiken op elke class.
pi_75207539
Heh, eindelijk een fatsoenlijke Classic WoW server gevonden. Eens kijken hoe het is om een Druid te spelen zonder TBC + WotLK. En nee het is geen vervanging voor mijn WotLK, gewoon om Classic te spelen, dus dan mag dat.
  woensdag 2 december 2009 @ 12:19:29 #299
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75207934
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het leuke is, het is nog waar ook. Rogue in plate (zonder stealth weliswaar).
Het is ook waar

Juist om deze redenen ben ik een prot-warrior begonnen. Niets anders dan leedvermaak in BG's

Mage - slow, fuck dat! charge, shieldslam (meestal crit) devastate = dood
hunter - hetzelfde. (plus dat ik dan meestal een revenge kan doen nog een stun erbij
etc etc

De enige class die ik moeilijker vind zijn pallies (bubble crap + healing) en DK's en dan de unholy DK's want zij zijn magic based en dat komt hard aan.
Alle andere classes kunnen weinig tot niets doen tegen een prot op het moment.

ik ben een slecht persoon
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75207985
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef jagga het volgende:

[..]

Het is ook waar

Juist om deze redenen ben ik een prot-warrior begonnen. Niets anders dan leedvermaak in BG's

Mage - slow, fuck dat! charge, shieldslam (meestal crit) devastate = dood
hunter - hetzelfde. (plus dat ik dan meestal een revenge kan doen nog een stun erbij
etc etc

De enige class die ik moeilijker vind zijn pallies (bubble crap + healing) en DK's en dan de unholy DK's want zij zijn magic based en dat komt hard aan.
Alle andere classes kunnen weinig tot niets doen tegen een prot op het moment.

ik ben een slecht persoon
Met een beetje geluk Shield Slam je de Ice Barrier weg. En Bubble kun je toch makkelijk counteren met Shattering Throw?
pi_75208408
Mag ik em nu eens dichtgooien?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')