Als healer begin je je al heel snel te vervelen. Als tank bepaal je altijd de snelheid, loop je voorop, leidt je de groep. Je pakt enorme groepen tegelijk, zorgt ervoor dat ze je allemaal blijven aanvallen en is het gewoon super tof als je met 50k HP door een instance rent.
Gisteren heb ik weer eens op mijn shaman gespeeld.. Ik was healer maar aan het eind van de instance had ik 1200 dps

Alleen mijn earth shield was al genoeg om te healen. Daar is echt geen zak aan. Ik ben ook gelijk geswitched naar elemental, ook ToC10 is niet eens zo boeiend meer om te healen.
Terwijl het als tank altijd leuk blijft om te doen. Zelfs de daily heroic vind ik nog leuk om doorheen te rushen. En als healer/dpser erger ik mij altijd aan de tanks omdat ze zo langzaam zijn of het niet goed doen

Dus dan maar zelf tanken

Als paladin is protection of holy sowieso wel het leukst vind ik, retribution is de saaiste dps spec die er is.

Maar als je voor tank moet je wel weten wat je doet, hoe de paladin in elkaar steekt, rotatie etc. Als je vanaf lvl78 er pas over na gaat denken mis je al een hoop. Ik heb vanaf lvl1 tot lvl80 altijd een shield en onehanded wapen bij me gehad en heb als retribution elke instance ongeveer getanked. Toen vanaf lvl74 naar prot gegaan en weer veel instances gedaan om het goed onder de knie te krijgen. Als je pas op lvl80 gaat beginnen word je uitgelachen omdat je bijvoorbeeld excorcism staat te casten midden in een bossfight
[ Bericht 14% gewijzigd door ufopiloot op 27-11-2009 11:28:32 ]