quote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef GooseFM het volgende:
Lol. Binnen 10 minuten 2 Giant Sewer Rats opgevist
http://www.wowwiki.com/Red_Sword_of_Couragequote:Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, hier zijn we
Ik zit te kijken of ik van mn 63 retridin een tankadin kan maken, dan word ik tenminste WEL meegevraagd naar instances
Maar waar haal ik een decent 1hander en shield vandaan op dat lvl? Coilfang? Auchindoun-instances?
Hey, ik heb hem ook nog niet en al wel uren daar zitten vissenquote:Op maandag 23 november 2009 00:13 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik probeer al weken die domme rat op te vissen.
en maar geen geluk, wel al drie keer iemand naast me die rat zien opvissen..
Onzin om daar speciaal op te gaan jagen, vooral rond level 63. Instances worden nauwelijks gedaan in Outland, pas vanaf Northrend komt dat een klein beetje op gang, en dan haal je de items wel via quest rewards.quote:Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, hier zijn we
Ik zit te kijken of ik van mn 63 retridin een tankadin kan maken, dan word ik tenminste WEL meegevraagd naar instances
Maar waar haal ik een decent 1hander en shield vandaan op dat lvl? Coilfang? Auchindoun-instances?
Dat viel me ook al op jaquote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef ufopiloot het volgende:
Schandalig trouwens hoe makkelijk cooking is te levelen. Waar je normaal gesproken zoveel moeite voor moet doen, koop je nu gewoon alle mats van de vendor en heb je in een paar minuten je cooking van 1 naar 300 geleveld
Ik speel alle specs, shadow als main PvE, wanneer nodig Holy PvE en als ik er zin in heb Disc PvP.quote:Op maandag 23 november 2009 10:31 schreef GI het volgende:
Zaten hier trouwens nog meer disc priests ?
Ik ben ook Disc priest, maar het gaat om je rol in een raid. Disc is tegenwoordig MT healer spec met Penance als meest gebruikte spell, waar holy meer raidhealing doet.quote:Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef GI het volgende:
Het gaat mij om PVE discIk vroeg me af of mensen een reden zouden hebben in PVE om van deze build af te wijken http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsffRt0Ezc
Slechte tanks danquote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Ulreazj het volgende:
Ach ja, gisteren met een guild TOC25 gedaan. Riepen om als icehowl op je afkomt, dan ga weg. Alles ging goed, icehowl ging op de spelers af die er al eerder waren geweest. Eén nieuwe gast waar Icehowl op komt en bam wipe.
Vooral orc rogue's zie je niet overal.quote:Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Evertjan het volgende:
moet nu nog alleen wat rogues op zoeken en dan ben ik klaar met de pilgrim achievements
Uhm. Ja, maar dat is toch niet wat ik vraag ?quote:Op maandag 23 november 2009 11:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben ook Disc priest, maar het gaat om je rol in een raid. Disc is tegenwoordig MT healer spec met Penance als meest gebruikte spell, waar holy meer raidhealing doet.
Die build die je linkt is toch een Penance build.. Als t je alleen om heroics 5man parties gaat maakt t echt niet veel verschil of je nou holy of disc bent.quote:Op maandag 23 november 2009 12:18 schreef GI het volgende:
Uhm. Ja, maar dat is toch niet wat ik vraag ?
... Ik vraag kritiek op een Discipline build. Ik vraag niet of Disc beter is dan holy, of wat een beter samenstelling is voor een raidquote:Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die build die je linkt is toch een Penance build.. Als t je alleen om heroics 5man parties gaat maakt t echt niet veel verschil of je nou holy of disc bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |