Dan doe ik vaak de rip of roar die bijna op is.quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om je combopoints te dumpen als je rip en savage roar allebei up zijn?
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Is het heel erg nerderig als je allemaal mechanohog onderdelen van je guildies krijgt voor je verjaardag?
SharQueDo, dat schema is leuk!
Geniaalquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:33 schreef Stranger het volgende:
Nou het is inmiddels duidelijk waarom onze GM hem is gesmeerd. Blijkbaar heeft ie zijn vrouw en kinderen verlaten om een nieuw leven te starten met een guildie die aan de andere kant van Europa woont en de helft van zijn leeftijd is. Zij heeft een andere guildie met wie ze net een huis had gekocht ook aan de kant gezet voor hem.
Erge is dat dit in grote lijnen bij onze vorige GM ook is gebeurd.
Agility stacken totdat je rond Ulduar25-gear zit en 30% ArP van gear alleen hebt (minus gems en (Grim Toll) procs). Zodra je 30% ArP van gear hebt pas full ArP gaan gemmen.quote:Op maandag 30 november 2009 10:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Waar moet ik op letten bij een druid, wat zijn goede stats? Moet ik gaan voor armorpenatration? of meer aan agi en ap doen.
Te lang balance met me druid gespeeld, dus moet ff wennen
Erm, nee? Niet nieuw, mijn oude guild bestond altijd al uit veel stelletjes en vrouwen. Er waren vaak meer vrouwen online dan mannenquote:Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef ufopiloot het volgende:
'Wij hebben zo gezellig gequest de afgelopen tijd, ik dump m'n vrouw en kinderen en kom naar je toe, ok?'
Ik kom de laatste tijd trouwens ook veel meer vrouwen/stelltjes tegen die (samen) zitten te WoWen.. is dat weer nieuw?In een raid of party hoef je in ieder geval nooit meer 'hey guys' te zeggen want dan wordt er altijd wel iemand kwaad
Zat laatst in een raid met merendeel female chars en ik verwachtte dat het gewoon mannen waren dus ik zo: 'Hey guys' kreeg zo: -.-''enzo terug, kwam ik op teamspeak. Bleek dus dat er maar een man was en dat de rest een vrouw was.quote:Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef ufopiloot het volgende:
'Wij hebben zo gezellig gequest de afgelopen tijd, ik dump m'n vrouw en kinderen en kom naar je toe, ok?'
Ik kom de laatste tijd trouwens ook veel meer vrouwen/stelltjes tegen die (samen) zitten te WoWen.. is dat weer nieuw?In een raid of party hoef je in ieder geval nooit meer 'hey guys' te zeggen want dan wordt er altijd wel iemand kwaad
Nja, stel je er maar niet bij voor, wij hebben er ook een aantal in de guild, mooie geile zweedse stemquote:Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zat laatst in een raid met merendeel female chars en ik verwachtte dat het gewoon mannen waren dus ik zo: 'Hey guys' kreeg zo: -.-''enzo terug, kwam ik op teamspeak. Bleek dus dat er maar een man was en dat de rest een vrouw was.
Nee, ik kan het wel een beetje horen aan de stemmen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nja, stel je er maar niet bij voor, wij hebben er ook een aantal in de guild, mooie geile zweedse stemwel 45+ kort opgeschoren haar en een overgewicht
quote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nja, stel je er maar niet bij voor, wij hebben er ook een aantal in de guild, mooie geile zweedse stemwel 45+ kort opgeschoren haar en een overgewicht
Bij ons ook enkele stelletjes, oude guild zelfs eens uit elkaar gevallen nadat de oude GM (Vrouwelijk) een relatie had met een officer, en die GM werd verliefd op een andere guildie nadat ze elkaar in RL ontmoet hadden, tja Goede tijden slechte tijden.quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef ufopiloot het volgende:
Twee stelletjes in mijn guild zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |