quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik zou iets anders gaan doen bij dit soort antivoetbal
Ik zou naar antivoetbal gaan kijken als ze over laarzen begonquote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik zou laarzen willen gaan kijken bij dit soort antivoetbal
Ja zeker wel, Ik heb het hier over de negatieve punten. Als ik de positieve punten (die er in overvloed zijn) wil aanprijzen ga ik wel naar een liefdevol forum toe ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat mensen hier zo denegrerend over hun vriendn kunnen praten. alsof ze niets voor je betekent :s
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik zou laarzen willen gaan kijken bij dit soort antivoetbal
Laarzen schat, LAARZENquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat mensen hier zo denegrerend over hun vriendn kunnen praten. alsof ze niets voor je betekent :s
:s :squote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Jij heb op je relatieplanet profiel staan dat je beslist geen laarzen mag hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef marcel-o het volgende:
voetbal
laarzen
voetbalaarzen![]()
![]()
vriendin![]()
relatieplanetquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij heb op je relatieplanet profiel staan dat je beslist geen laarzen mag hebben?
Jou avond kan niet meer stuk zeker, ondanks dat vrouwtje die op de proef was.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef Goofisch het volgende:
@ hierboven, Heerlijk en zo goed ook
Ik weet zeker dat TS zijn vriendin wel lief heeft hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
De vraag is of jij wel kunt lezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Onufriev het volgende:
Hahah TS keek de oefeninterland
@de-diddy:
U kunt niet tellen? Ik zie overal een 1 voor staan
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat TS zijn vriendin wel lief heeft hoor!
Joh, dat heb ik vast niet gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
De vraag is of jij wel kunt lezen.
En dan kan ik niet tellen... lezen en normaal nederlands schrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Jou avond kan niet meer stuk zeker, ondanks dat vrouwtje die op de proef was.
Ah! Een homosexueel!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
Serieus, laten we het over laarzen hebben.
Ik dig het wel bij de dames.
Als we zo gaan mierenneuken kan ik ook wel zeggen dat er geen punt achter jou(w) zin staatquote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef de-diddy het volgende:
[..]
En dan kan ik niet tellen... lezen en normaal nederlands schrijven is ook een vak
kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoelt wordt alstublieft?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef donthate het volgende:
k heb niks te klagen over vrouwen de mooiste die erzijn zijn ze wij mannen kunnen nog hoop van ze leren
Want jij hebt er natuurlijk kijk op met je bierpens op de bank.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Goofisch het volgende:
Dus nog een klacht: Vrouwen die nauwelijks weten wat buitenspel is gaan meepraten over voetbal![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoelt wordt alstublieft?
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Want jij hebt er natuurlijk kijk op met je 12 jaar mid mid ervaring
Vrij vertaald:quote:Op woensdag 18 november 2009 23:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoelt wordt alstublieft?
Speel je bij Ajax of Real of heb je daar gespeeld?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
"Hallo, ik ben een verdwaalde Bosniër en ik drink graag druivensap. Toedels, Harry."
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
"Hallo, ik ben een verdwaalde Bosniër en ik drink graag druivensap. Toedels, Harry."
neem gewoon amateur voetbal dinges, maar ook dan moet je op buitenspel lettenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Speel je bij Ajax of Real of heb je daar gespeeld?
Oh jij bent zo'n vrouw van bijvoorbeeld "take me out" waar de man in kwestie alles in haar voordeel moet doen en als persoon zijn anders pleur je hem eruitquote:Op woensdag 18 november 2009 23:54 schreef Anne33 het volgende:
Nou maar hopen dat ze jou niet in je proeftijd eruit zet........
14.gifquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
Serieus, laten we het over laarzen hebben.
Ik dig het wel bij de dames.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef L0t.. het volgende:
VoetbalLaarzen
Laarzen tijdens voetbal![]()
Deze wedstrijd
hehequote:
geen idee, ik druk op edit bericht maar drukte schijnbaar verkeerdquote:
Ja, nu heb je het verpestquote:Op donderdag 19 november 2009 00:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
geen idee, ik druk op edit bericht maar drukte schijnbaar verkeerd![]()
Godver, geheel mijn huwelijksaanzoek in de soep gelopen.![]()
Was ook zo zenuwachtig.
Nee dat soort mannen pleur ik er juist uit. Ben allergisch voor kerels zonder mening, leven enz.quote:[b]
Oh jij bent zo'n vrouw van bijvoorbeeld "take me out" waar de man in kwestie alles in haar voordeel moet doen en als persoon zijn anders pleur je hem eruit
quote:
En dus geef ik mijn aan dat ik voetbal wil kijken en kies dan voor mij zelf ten koste van,quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef Anne33 het volgende:
[..]
Nee dat soort mannen pleur ik er juist uit. Ben allergisch voor kerels zonder mening, leven enz.
Ik zal de volgende keer een smiley erbij zoeken om te zorgen dat je het met humor opvat.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En dus geef ik mijn aan dat ik voetbal wil kijken en kies dan voor mij zelf ten koste van,
en dan moet ik hopen dat ik niet gedumpt word volgens jou?
je praat jezelf een beetje tegen
Ok zal ik dat ook doenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:19 schreef Anne33 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een smiley erbij zoeken om te zorgen dat je het met humor opvat.
Ja gut gut wat schattig he, goof heeft een vriendinnetjequote:Op donderdag 19 november 2009 00:20 schreef griekjeee het volgende:
Ah wat lief je hebt pas een vriendinnetje
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
Terechte klacht. Door voetbal heen praten, wat denken ze wel niet. Moet ze hier proberen, ik breek de tent af.
Oh?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
Terechte klacht. Door voetbal heen praten, wat denken ze wel niet. Moet ze hier proberen, ik breek de tent af.
Uit nieuwsgierigheid, wat ga je dan precies doen?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Echt hoor, als ik ergens slecht tegen kan is dat het wel.
Ik vind het oprecht schattigquote:Op donderdag 19 november 2009 00:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja gut gut wat schattig he, goof heeft een vriendinnetje![]()
[..]
Roepen dat ze d'r bek moet houden.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat ga je dan precies doen?
De tent afbreken.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat ga je dan precies doen?
Terecht, mijn moeder doet dit ook altijd. Of ze probeert mee te praten "doet Bergkamp niet meer mee?" of na 5 minuten "nou dit wordt niks meer"quote:Op donderdag 19 november 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
Dan kan ik ook pissig wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Terecht, mijn moeder doet dit ook altijd. Of ze probeert mee te praten "doet Bergkamp niet meer mee?" of na 5 minuten "nou dit wordt niks meer"![]()
ze is ook schattigquote:
Nou dat doe ik ook soms bij de tegenstander hoor "JA JONGE GA LIGGEquote:Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dan kan ik ook pissig worden
Word er 1 tegen zijn scheenbeen aangetrapt. " al stel je niet aan"
WEET JE WAT EEN PIJN DAT DOET@!111!!
Als jouw vriendin dit zou lezen, zou het nu vast uit gaan testen vermoed ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Roepen dat ze d'r bek moet houden.
stel jij bent mij vriendin en jij praat onbewust vrolijk door de voetbalwedstrijd heen terwijl je genoeg gelegenheden heb gehad om het op een ander tijdstip te vertellen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als jouw vriendin dit zou lezen, zou het nu vast uit gaan testen vermoed ik.
Misschien ben ik wel weer heel erg simpel. Maar als mijn vriend voetbal zit te kijken op zondagavond, dan ga ik gewoon een boek lezen of computeren of een wijntje bij een vriendin drinken.quote:
[b]stel jij bent mij vriendin en jij praat onbewust vrolijk door de voetbalwedstrijd heen terwijl je genoeg gelegenheden heb gehad om het op een ander tijdstip te vertellen.
Ik verzoek je vriendelijk je giegeltje te houden.
Hoe zou je reageren? eerlijk?
Oh ik ben het wel met de klacht eens hoor, maar Biels is natuurlijk gewoon stoer aan het doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
stel jij bent mij vriendin en jij praat onbewust vrolijk door de voetbalwedstrijd heen terwijl je genoeg gelegenheden heb gehad om het op een ander tijdstip te vertellen.
Ik verzoek je vriendelijk je giegeltje te houden.
Hoe zou je reageren? eerlijk?
ja man.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:51 schreef wallofdolls het volgende:
Samenvatting van de klacht (en wat ik had willen zeggen):
ik heb een vriendin (nu heb ik ook wel eens seks.)
Alsof ik nooit boos zou worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh ik ben het wel met de klacht eens hoor, maar Biels is natuurlijk gewoon stoer aan het doen.
Nee, dat geloof ik gewoon niet.quote:
Vertel eens, misschien wil ik erover meepraten.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:59 schreef capricia het volgende:
Ik heb eigenlijk dezelfde klacht over mannen...telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |