quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik zou iets anders gaan doen bij dit soort antivoetbal
Ik zou naar antivoetbal gaan kijken als ze over laarzen begonquote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik zou laarzen willen gaan kijken bij dit soort antivoetbal
Ja zeker wel, Ik heb het hier over de negatieve punten. Als ik de positieve punten (die er in overvloed zijn) wil aanprijzen ga ik wel naar een liefdevol forum toe ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat mensen hier zo denegrerend over hun vriendn kunnen praten. alsof ze niets voor je betekent :s
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik zou laarzen willen gaan kijken bij dit soort antivoetbal
Laarzen schat, LAARZENquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat mensen hier zo denegrerend over hun vriendn kunnen praten. alsof ze niets voor je betekent :s
:s :squote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Jij heb op je relatieplanet profiel staan dat je beslist geen laarzen mag hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef marcel-o het volgende:
voetbal
laarzen
voetbalaarzen![]()
![]()
vriendin![]()
relatieplanetquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij heb op je relatieplanet profiel staan dat je beslist geen laarzen mag hebben?
Jou avond kan niet meer stuk zeker, ondanks dat vrouwtje die op de proef was.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef Goofisch het volgende:
@ hierboven, Heerlijk en zo goed ook
Ik weet zeker dat TS zijn vriendin wel lief heeft hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
De vraag is of jij wel kunt lezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Onufriev het volgende:
Hahah TS keek de oefeninterland
@de-diddy:
U kunt niet tellen? Ik zie overal een 1 voor staan
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat TS zijn vriendin wel lief heeft hoor!
Joh, dat heb ik vast niet gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
De vraag is of jij wel kunt lezen.
En dan kan ik niet tellen... lezen en normaal nederlands schrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Jou avond kan niet meer stuk zeker, ondanks dat vrouwtje die op de proef was.
Ah! Een homosexueel!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
Serieus, laten we het over laarzen hebben.
Ik dig het wel bij de dames.
Als we zo gaan mierenneuken kan ik ook wel zeggen dat er geen punt achter jou(w) zin staatquote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef de-diddy het volgende:
[..]
En dan kan ik niet tellen... lezen en normaal nederlands schrijven is ook een vak
kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoelt wordt alstublieft?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef donthate het volgende:
k heb niks te klagen over vrouwen de mooiste die erzijn zijn ze wij mannen kunnen nog hoop van ze leren
Want jij hebt er natuurlijk kijk op met je bierpens op de bank.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Goofisch het volgende:
Dus nog een klacht: Vrouwen die nauwelijks weten wat buitenspel is gaan meepraten over voetbal![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoelt wordt alstublieft?
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Want jij hebt er natuurlijk kijk op met je 12 jaar mid mid ervaring
Vrij vertaald:quote:Op woensdag 18 november 2009 23:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoelt wordt alstublieft?
Speel je bij Ajax of Real of heb je daar gespeeld?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
"Hallo, ik ben een verdwaalde Bosniër en ik drink graag druivensap. Toedels, Harry."
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
"Hallo, ik ben een verdwaalde Bosniër en ik drink graag druivensap. Toedels, Harry."
neem gewoon amateur voetbal dinges, maar ook dan moet je op buitenspel lettenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Speel je bij Ajax of Real of heb je daar gespeeld?
Oh jij bent zo'n vrouw van bijvoorbeeld "take me out" waar de man in kwestie alles in haar voordeel moet doen en als persoon zijn anders pleur je hem eruitquote:Op woensdag 18 november 2009 23:54 schreef Anne33 het volgende:
Nou maar hopen dat ze jou niet in je proeftijd eruit zet........
14.gifquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
Serieus, laten we het over laarzen hebben.
Ik dig het wel bij de dames.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef L0t.. het volgende:
VoetbalLaarzen
Laarzen tijdens voetbal![]()
Deze wedstrijd
hehequote:
geen idee, ik druk op edit bericht maar drukte schijnbaar verkeerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |