Inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zal hem deugd doen dat dit topicje nog niet vol is ..toch een mooi topic om weer te starten
Ik heb alles gelezen en ik denk toch dat hij dit aan Gelly te danken heeft.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef sp3c het volgende:
hij heeft het vooral aan zichzelf te danken
4e in NWS? Ik hoef niet de topics buiten nieuws te wetenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:52 schreef Disana het volgende:
Bejaarde sext met kind. Kind in het gevang!
Tiener (13) vast voor ontucht met bejaarde
Die laatste was de vierde al, het kind houdt de gemoederen wel bezig.
Eerder nachtbrakerquote:Op donderdag 26 november 2009 01:52 schreef Disana het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1371766
Tiener (13) vast voor ontucht met bejaarde
Die laatste was de vierde al, het kind houdt de gemoederen wel bezig.
Vliegensvlugge mod
Nachtbrakende mod dan, en klaarwakkere userquote:
Of ze kijken even voordat ze een topic openen? Alhoewel is mij ook wel eens fout gegaanquote:Op donderdag 26 november 2009 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nachtbrakende mod dan, en klaarwakkere user
Ja het was echt al het vierde topic in NWS. Ik denk dat men het gewoon erg spannend vindt?
Je kunt zeggen wat je wilt, het is nogal opvallend dat de grootste zeikerds die andere users een ban proberen aan te smeren vooral uit de linkse en islamitische hoek komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:35 schreef sp3c het volgende:
nou gelly had best een beetje gelijk
en ik zeg dat niet zo heel graag ... wt heeft het echt aan zichzelf te danken
quote:Op donderdag 26 november 2009 07:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, het is nogal opvallend dat de grootste zeikerds die andere users een ban proberen aan te smeren vooral uit de linkse en islamitische hoek komen.
Ik kan hier zo een lijstje met usernamen neerzetten van dergelijke rioolratten die dit met regelmaat flikken inclusief admins die daar maar al te graag in meegaan.
maar het help welquote:Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De retoriek van Wilders heeft het forum bereikt. Niet alleen op straat zijn de linksen en de allochtonen de ratten van de samenleving, op het forum is het precies hetzelfde!
Ik walg trouwens serieus van jouw verwijt. Je hoeft niet links te zijn om iemand in zijn rug te steken. Dat weten we allemaal.
Wablief?quote:
Je hoeft niet links te zijn om iemand in zijn rug te steken. Dat weten we allemaal.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef telavivnick het volgende:
[..]
Je hoeft niet links te zijn om iemand in zijn rug te steken. Dat weten we allemaal.
maar je kom er wel mee weg .dat weten we allemaal
Wat een droeftoeter-reactie. Stuur anders effe een pm naar de mods en vertel ze dat de linksen worden voorgetrokken.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef telavivnick het volgende:
[..]
Je hoeft niet links te zijn om iemand in zijn rug te steken. Dat weten we allemaal.
maar je kom er wel mee weg .dat weten we allemaal
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:27 schreef Kentoet het volgende:
Tsjaquote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
+1 voor voortschrijdend inzicht.
wablief.deze reaktie vind ik eigelijk meer droeftoeter .quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter-reactie. Stuur anders effe een pm naar de mods en vertel ze dat de linksen worden voorgetrokken.
Wat begrijp je niet aan het woord "vooral"?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De retoriek van Wilders heeft het forum bereikt. Niet alleen op straat zijn de linksen en de allochtonen de ratten van de samenleving, op het forum is het precies hetzelfde!
Ik walg trouwens serieus van jouw verwijt. Je hoeft niet links te zijn om iemand in zijn rug te steken. Dat weten we allemaal.
Nou nou, wat een nuace. Door te stellen dat het vooral linkse rakkers en islamieten zijn die andere users in de rug steken, plaats nog een bepaalde groep op een voetstuk. Ten onrechte.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord "vooral"?
Ik walg ook van zoveel zaken op de wereld en waar jij van walgt zal aan m'n reet roesten.
Je zegt dat linksen er mee weg komen als zij iemand in de rug steken. Dat lijkt mij toch voortrekkerij.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:51 schreef telavivnick het volgende:
[..]
wablief.deze reaktie vind ik eigelijk meer droeftoeter .
ik zeg niet dat de islamietjes en likkers worden voorgetrokken maar het zijn wel de zeikers die nergens tegen kunnen en dan wannabe modje spelen en zitten te janken .en pm"etjes zitten te verstuuren .
maak mij geen reet uit .maar om nu mensen door hun te bannen is vrij eng .![]()
nee dat is op een achterbakse manier verhaaltjes om draaien ,quote:Op donderdag 26 november 2009 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zegt dat linksen er mee weg komen als zij iemand in de rug steken. Dat lijkt mij toch voortrekkerij.
Je voeldde en voelt je nogal aangesproken blijkt wel uit je krampachtige reacties, de bekende schoen past je wel zonder dat ik zelfs maar één naam heb genoemd.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou nou, wat een nuace. Door te stellen dat het vooral linkse rakkers en islamieten zijn die andere users in de rug steken, plaats nog een bepaalde groep op een voetstuk. Ten onrechte.
Ach, ik weet toch precies naar wie jouw opgefokte vingertjes wijzen. Sterker, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je voeldde en voelt je nogal aangesproken blijkt wel uit je krampachtige reacties, de bekende schoen past je wel zonder dat ik zelfs maar één naam heb genoemd.
Hoeveel bans heb je inmiddels al aan je broek gehad dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:11 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee dat is op een achterbakse manier erhaaltjes om draaien ,
waar de slijm van afdruipt.
[NWS-FB/SC] Whiskey Tango's place - The Sequelquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zal hem deugd doen dat dit topicje nog niet vol is ..toch een mooi topic om weer te starten
Wordt eigenlijk wel eens tijd gezien die hoeveelheid notesquote:Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je inmiddels al aan je broek gehad dan?
Ik geeneen trouwens. Maarja, ik ben dan ook links.
Euhm, SCH is ook links, en die heeft een permban .. toch raar ..quote:Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je inmiddels al aan je broek gehad dan?
Ik geeneen trouwens. Maarja, ik ben dan ook links.
Dat zal wel meevallen, ik maak nooit ruziequote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk wel eens tijd gezien die hoeveelheid notes![]()
![]()
Waarom loopt de FB/SC beter dan de FB?![]()
Geen idee wat de oorzaak is. Overigens was mijn comment vooral gekscherend bedoeld.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Euhm, SCH is ook links, en die heeft een permban .. toch raar ..
Is het soms dat de 'linksmensch' over het algemeen wat meer zelfbeheersing heeft en zich niet zo snel verlaagt tot ordinaire scheldpartijen .. die doet het zonder 'lijstje van <voeg hier de geschikte term in> rioolratten'?
je lokt het wel vaak uit natuurlijk. ook dat levert notes op.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ik maak nooit ruzie
Lol, dat moet uitgerekend jij zeggen die constant op de man speelt .. ik heb het zelfs nog nooit over je abominabele spelling en grammatica gehad, ik val je argumenten aan, als je die hebt tenminste, anders reageer ik gewoon niet ..quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef telavivnick het volgende:
ik zal je eraan herinderen
En die ban heeft dan ook totaal niets met rechts of links te makenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Euhm, SCH is ook links, en die heeft een permban .. toch raar ..
hehe, ik heb dat dan ook meer als springplank gebruikt .. op de vorige pagina (bij een instelling van 50 posts p/p) ging het nog over linkse SCH met zijn permban, en op de volgende wordt doodleuk beweert dat linkse users de hand boven het hoofd gehouden wordt ..quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee wat de oorzaak is. Overigens was mijn comment vooral gekscherend bedoeld.
Ik merk het wel als Fok! onbereikbaar is.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je lokt het wel vaak uit natuurlijk. ook dat levert notes op.
Joh, get real zeg, je hoeft alleen maar in elke FB topic kijken welke users het meeste klagen over dubbeltopics, spelfouten, klachten over users met een concretere mening, vermeende discriminatie, vermeende racisme, over mensen die de islam niet omarmen enz. En dan niet eens gesproken over de anonieme topicreports. nog lachwekkender, een admin uit zo'n kansarme schotelwijk springt er maar al te graag in om het verlengde van zijn tekortkomingen te compenseren met machtsmisbruik met een zelf bedachte forumpolicyregeltje.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik weet toch precies naar wie jouw opgefokte vingertjes wijzen. Sterker, dat weet iedereen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik merk het wel als Fok! onbereikbaar is.
Wie beweert dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, ik heb dat dan ook meer als springplank gebruikt .. op de vorige pagina (bij een instelling van 50 posts p/p) ging het nog over linkse SCH met zijn permban, en op de volgende wordt doodleuk beweert dat linkse users de hand boven het hoofd gehouden wordt ..
och laat moussie. ze kan het ook niet helpen.quote:
Nou, iemand als Whiskey kan er ook wat van. FB is immers niet voor niets naar hem vernoemd.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, get real zeg, je hoeft alleen maar in elke FB topic kijken welke users het meeste klagen over dubbeltopics, spelfouten, klachten over users met een concretere mening, vermeende discriminatie, vermeende racisme, over mensen die de islam niet omarmen enz. En dan niet eens gesproken over de anonieme topicreports. nog lachwekkender, een admin uit zo'n kansarme schotelwijk springt er maar al te graag in om het verlengde van zijn tekortkomingen te compenseren met machtsmisbruik met een zelf bedachte forumpolicyregeltje.
Nog ff doorgaan voor W_T om de topic vol te krijgen.
Uiteraard. Zal het wel zuur vinden, want vind posten op het forum altijd een prettige bezigheid op kantoorquote:Op donderdag 26 november 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat je je ban als een man zult dragen.
jij werkt toch in de avonduren?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Zal het wel zuur vinden, want vind posten op het forum altijd een prettige bezigheid op kantoor
Soms. Ik heb flexibele arbeidsuren. Schrijf voor een krant, dus soms moet ik in de avonduren aan de bak.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij werkt toch in de avonduren?
welke krant als ik vragen mag.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms. Ik heb flexibele arbeidsuren. Schrijf voor een krant, dus soms moet ik in de avonduren aan de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |