Amsterdam Oostquote:AMSTERDAM - De politie heeft een 13-jarige jongen aangehouden die verdacht wordt van onzedelijke handelingen met een hoogbejaarde vrouw in een bejaardencomplex in Amsterdam-Oost.
© ANP
De jongen kwam het appartement van de vrouw 14 november met een smoes binnen, waarna de ontuchtige handelingen plaatsvonden.
De verdachte kon vorige week woensdag worden aangehouden. Hij zit nog vast. Wat hij precies heeft gedaan, is niet bekendgemaakt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 01:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als je ziet hoe sommige bejaarden er bij lopen dan vragen ze er ook wel om hoor.
O wacht...
Zowiezo ben ik tegen verkrachting maar wat moet je dan met een bejaarde...quote:Op donderdag 26 november 2009 01:12 schreef F04 het volgende:
[..]
Amsterdam Oost
Het Nederland van nu is eenmaal niet meer het Nederland van toen, wel een beetje onhandig om zomaar mensen binnen te laten.
Wat moet een jongen van 13 met een bejaarde
In de hoop dat ze het een half uur later niet meer weet?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Zowiezo ben ik tegen verkrachting maar wat moet je dan met een bejaarde...
Hahaquote:Op donderdag 26 november 2009 01:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
In de hoop dat ze het een half uur later niet meer weet?
Wat ik me dan afvraag hoe leg je dit aan je ouders/vrienden familie uit hahah ik wil zn gezicht weleens zien danquote:Op donderdag 26 november 2009 01:27 schreef Frishe het volgende:
Of een oud vrouwtje met Parkinson.....
quote:van onzedelijke handelingen
Misschien dan maar wel bekend maken? Hier wordt het woord verkrachting al genoemdquote:Wat hij precies heeft gedaan, is niet bekendgemaakt.
Ik ken dat hele Amsterdam-Oost niet, maar jij dus wel. Vertel, vanwaar die >>quote:
4equote:Op donderdag 26 november 2009 01:50 schreef Disana het volgende:
Nou snap ik er helemaal niets meer van, dit is het vierde topic al over die vermaledijde tiener
Bejaarde sext met kind. Kind in het gevang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |