Je sigquote:
Dan ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef nectarientje het volgende:
erwtensoep
En nee Missie, ik zeg niet dat je niet kan koken, ik kan het alleen op sommige fronten beter
Dan mijn mams.. jij en ik hebben nooit een vergelijkend onderzoek gedaanquote:
Hier issie leeg hoorquote:
Je bent al hard aan het werk geweest?quote:
Ik heb nagels tegenwoordig dus ik ben met 1 haal klaarquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Je bent al hard aan het werk geweest?
quote:
Waaaaat?quote:
Gij knakworstjesmonster!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Storm + trein = kou lijden op het station.
quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Hoe kan dat nou toch? Zo'n keurige buurtquote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef nectarientje het volgende:
daar fiets ik altijd!
okok, niet altijd, alleen als ik naar het station fiets
Ik vind je lief hoorquote:
Nou ja, ze rijden wat gevaarlijk daar maar een schietpartijquote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kan dat nou toch? Zo'n keurige buurt
je stinkt?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik zit hoor. Gelukkig stink ik en wil niemand naast me zitten.
Of je hebt m helemaal niet afgewassen.. maar dan zou je zwarte piet lijken en niet eng zijn ofzo.. mmz Geniet van de ruimtequote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar, de trein is vol, maar niemand wil naast mij zitten. Of ik heb m'n chocolade masker niet goed weg gewassen en zie ik er niet uit.
Ik weet niet of ik doorga, ligt eraan of ik alles kan inhalen. Dat wou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]GEFELICITEERD
ga je nu door met je studie?
Dat zie je wel vaker dat er niemand naast een mooie vrouw durft te zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar, de trein is vol, maar niemand wil naast mij zitten. Of ik heb m'n chocolade masker niet goed weg gewassen en zie ik er niet uit.
Die lekkere mannen moeten ook tegenover je komen zitten zodat je ze ongegeneerd kan bekijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef Tegan het volgende:
Naast mij komen altijd vrouwen zitten, en nooit lekkere mannen![]()
.
wat voor wereldreis probeer je te maken?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Tralalala, nog steeds in de trein.
Je mag blijven slapen als terug niet gaat hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Naar den haagen ik moet uiteindelijk nog terug ook
.
CL moet inderdaad langs Utrecht om in Den Haag te komenquote:
Ze is uiteindelijk veilig en wel aangekomen en ondertussen weer op de weg terug... Helaas.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
CL moet inderdaad langs Utrecht om in Den Haag te komen.
Hopen we... zouden ze de ingang al gevonden hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is uiteindelijk veilig en wel aangekomen en ondertussen weer op de weg terug... Helaas.
Maar ze moet nog langs Utrecht?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is uiteindelijk veilig en wel aangekomen en ondertussen weer op de weg terug... Helaas.
Hemelsbreed gezien wel!quote:
Awww, dat is lief van je 0+ maar ik ben over iets meer dan een half uur thuis. Ga ik even vanuit.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je mag blijven slapen als terug niet gaat hoor!
Ah, het halve topic had een meetquote:Op woensdag 18 november 2009 23:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, thuis. Lit en CL veilig en droog overgebracht in de Duitse glorie uit het jaar kruik. Het was gezellig en lekker. Zelfs Anna vond het erg gezellig en leuk.
Dus als ik het goed begrijp zitten er op jouw kever ipv ruitenwissers maandverbandjes???quote:
Neequote:Op donderdag 19 november 2009 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zitten er op jouw kever ipv ruitenwissers maandverbandjes???
Dat er een of andere kerel m'n huis was binnengedrongen en twee scharen tegen m'n keel hieldquote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef MissMSX het volgende:
Het eten wellicht?
Wat heb je gedroomd?
Eensch!quote:
Check.quote:
Op de achterste rijen in de buurt van een deur gaan zitten zodat je stiekem weg kunt gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb pas vanaf 17.00 u college. Tot 19.00.
Echt geen zin in, maar er is een presentielijst dus ik kan maar beter wel gaan. Iig de eerste helft van het college.
Wie verzint het om op die tijden nog college's te geven?
Bij ons had je geen presentielijsten, zoals het eigenlijk hoort op een universiteit, maar toch was het handig om bij een saai college achterin bij de deur te zitten.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef nectarientje het volgende:
Bij ons lieten ze om die reden de presentielijst vaak aan het eind tekenen
Het was ook alleen bij de geneeskundevakken opvallend genoeg.. Bij 'onze' vakken eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
Bij ons had je geen presentielijsten, zoals het eigenlijk hoort op een universiteit, maar toch was het handig om bij een saai college achterin bij de deur te zitten.
In deze collegezaal is de uitgang zo'n beetje naast de plek waar de docent staat.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op de achterste rijen in de buurt van een deur gaan zitten zodat je stiekem weg kunt gaan.
Boswandelingquote:Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
HoiIk heb zowaar even uitgeslapen tot 09:00
.
Ik vond het gezellig. Anna ook. Ik ben ook blij dat ze mee wilde. Verder zijn jullie uiteraard welkom om langs te komen. Al is het maar om een mooie boswandeling te maken ofzo
.
Ik ben er even uit geweest en het gaat nu weer beter gelukkigquote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Dromen is ook iets vreselijks raars. Ik heb eigenlijk elke nacht wel hele heftige dromen. Da's best vermoeiend
Maar hoe voel je je nu?
Ik vond het ook gezellig. Boswandeling staat genoteerd. Lijkt me heerlijk
Vergeleken met "ik liet er een soepblik op vallen" valt dat best nog meequote:Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik zei gister nog 'Misschien laat ik m'n iPod binnenkort eens vallen en neem ik een iPod Touch', en ja hoor, in de trein. Paar krasjes
en hij doet het nog prima, maar toch
.
Hmmm, dat lijkt me wel heftig jaquote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er even uit geweest en het gaat nu weer beter gelukkig.
Soms droom ik weken amper, slaap ik ook heel rustig, en soms heb ik zulke levendige dromen dat ik ze de hele dag nog 'voel' en bijna kan proeven zeg maar.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:00 schreef nectarientje het volgende:
pfff leuk hoor zo'n peut, maar je wordt er moe van. Ik ben wel heel aangenaam leeg nu
Ik ook, morgen naar centreparcs. Lekker heel het weekend vegeteren in het zwembad/kroeg/restaurant/huisjequote:
Dat kan heel gezellig zijn! Met wie ga je?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook, morgen naar centreparcs. Lekker heel het weekend vegeteren in het zwembad/kroeg/restaurant/huisje
Stel vrijgezelle vrienden en een paar stelletjes. Ideale combo, wordt het niet enkel een zuip/vreet festijn dat helemaal uit de hand loopt en ook geen weekend met alleen maar boswandelingen en potjes mens erger je nietquote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat kan heel gezellig zijn! Met wie ga je?
Supercombi inderdaad! Dat doen wij elk jaar met Hemelvaartquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stel vrijgezelle vrienden en een paar stelletjes. Ideale combo, wordt het niet enkel een zuip/vreet festijn dat helemaal uit de hand loopt en ook geen weekend met alleen maar boswandelingen en potjes mens erger je niet
Bang voor water? Als in niet durven zwemmen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
eerder deze wek droomde ik dat ik werd aangevallen door een soort orka/dolfijn/haaien
die gromde
vreselijk eng
ik ben bang voor water en vissen!
Zelfs in mijn droom was ik zo bang dat ik moest huilen
Dat kan er heel onheilspellend uitzien jaquote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat durf ik wel
als het niet te druk is anders ben ik bang dat ik onver gezwommen word
en als ik kan staan
Ik ben ook echt een super slechte zwemmer
Wel heel goed in drijven!!
Ik ben het meest bang voor donker water
buitenwater
Jawel!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan er heel onheilspellend uitzien ja. Maar als je goed bent in blijven drijven kan je eigenlijk niks gebeuren dus
jij houdt het bij chloorzwembaden hoor ik alquote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel!
Je kunt met je hoofd op een steen vallen en bewusteloos raken en dan zo verdrinken
een watermonster (ook wel bekent als vis) kan je vangen
of je kunt verstrikt raken in een wier en dan verdrinken van uitputting
Of je drijft af en krijgt kramp en dan verdrink je ook vanzelf wel een keer
Of het is veel dieper dan je dacht en dan verdrink je ook
Ik heb hier nog bergen en bergen voor je liggen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Jee, weer opruimwoede en nog meer rommel weggegooidZo blijft er niks meer over
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:10 schreef MissMSX het volgende:
Gekookt en gegeten. Uitbuiken en dan naar bed
http://cdburnerxp.se/ gratis en werkt perfectquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik zoek een programma om een dvd te branden?
ik dacht dat ik nero op mn laptop had staan maar dat is maar de helft zeg maar.. als je echt wat wil branden moet je de rest nog kopen...
Nee! (nee @ Joebravo's antwoord)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik zoek een programma om een dvd te branden?
ik dacht dat ik nero op mn laptop had staan maar dat is maar de helft zeg maar.. als je echt wat wil branden moet je de rest nog kopen...
Keine annung, mij altijd een raadsel wat wel en wat niet op Uitzending gemist komtquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:50 schreef Tegan het volgende:
Zou 20:10 De onrendabelen, Ned2 op Uitzendinggemist komen? Mijn moeder wil dat ik het opneem voor haar maar dat zou beter zijn.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
Heeft?
Ik snap niet hoe je het koud kan krijgen als de bestuurder niet wil wachten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef nectarientje het volgende:
Gefeliciteerd liefie!
Wat een schijtweer zeg.. en omdat ik een bejaarde hielp met uitstappen en de trambestuurder daar niet op wilde wachten heb ik het nu ernstig koud. K*tbejaarde, ga dan niet met de tram als je er zelf niet uit kan komen.
Ik stond buiten die bejaarde op te vangen.. Bejaarde eruit, ik wil erin, deuren dicht..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap niet hoe je het koud kan krijgen als de bestuurder niet wil wachten?
Owh, da's wel goed matig jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik stond buiten die bejaarde op te vangen.. Bejaarde eruit, ik wil erin, deuren dicht..
Met dit schijtweer op deze schijtdag wel ja.. Kon ik ineens gaan lopen naar huis, was wel het meisje met de prei (die paste niet meer in mijn rugzak)quote:
Eigenlijk moet ik lachen om de prei, maar ik doe het niet, want ik vind je zo zieligquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met dit schijtweer op deze schijtdag wel ja.. Kon ik ineens gaan lopen naar huis, was wel het meisje met de prei (die paste niet meer in mijn rugzak)
*enorme knuffel*quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met dit schijtweer op deze schijtdag wel ja.. Kon ik ineens gaan lopen naar huis, was wel het meisje met de prei (die paste niet meer in mijn rugzak)
Q! Nog roddels?quote:
Ik heb nog wel een flinke gehoord afgelopen week!quote:
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flinke gehoord afgelopen week!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik welquote:
Heb je al een foto van je nagels?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef nectarientje het volgende:
Liefjes ik leef nog!Het gaat niet stralend maar ik leef nog!
Wat heb je er voor over?quote:
Eerst wassenquote:
Huh? Hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het opgenomen, maar het staat niet op de HDD van mijn recorder. Wordt toch duimen dat het op Uitzendinggemist staat
.
Vroeger, toen de geilheid nog won van de hygiëne. Je krijgt er heus geen Mexicaanse griep van hoor.quote:
Nee, maar wel andere onsmakelijke dingen. Overwerken enzo... uhuh, uhuh...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen de geilheid nog won van de hygiëne. Je krijgt er heus geen Mexicaanse griep van hoor.
Ik weet het ook nietquote:
+1.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al een foto van je nagels?
Waarom zou ze dat denkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet![]()
. Maar nu denkt mama toch dat ik het expres niet heb gedaan...
[..]
+1.
Over Q?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zelden zin om mee boodschappen te gaan doen, of mee te gaan op familiebezoek, en daardoor beschuldigt ze me altijd van alles voor iedereen over hebben behalve voor haar. Did I mention I don't really get along with rl people?quote:
Dan had ze het zelf maar op moeten nemen. Ik kan slecht tegen mensen die anderen dingen vragen en dan gaan zeiken als het niet goed isquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb zelden zin om mee boodschappen te gaan doen, of mee te gaan op familiebezoek, en daardoor beschuldigt ze me altijd van alles voor iedereen over hebben behalve voor haar. Did I mention I don't really get along with rl people?
Gefeliquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Ik moet ff cadeau geven aan mijn zus die jarig is en net thuis komt. Brb.
Kun je dat ook eens tegen mijn moeder zeggen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had ze het zelf maar op moeten nemen. Ik kan slecht tegen mensen die anderen dingen vragen en dan gaan zeiken als het niet goed is
Alsof jij de lean, mean Q-loving machine kan weerstaan!quote:
Ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij de lean, mean Q-loving machine kan weerstaan!
Dat mag je zelf doen, want als ik het niet goed doe krijg ik de schuldquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kun je dat ook eens tegen mijn moeder zeggen?
Ik heb meermalen een poging gedaan, maar het haalt nooit iets uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag je zelf doen, want als ik het niet goed doe krijg ik de schuld
Then slap her in the face!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb meermalen een poging gedaan, maar het haalt nooit iets uit natuurlijk.
Dan gaat ze de oudertelefoon bellen om het misbruik te melden.quote:
Wees dan blij dat ze op dat moment niet aan jou vraagt of je wilt bellen om te klagenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan gaat ze de oudertelefoon bellen om het misbruik te melden.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees dan blij dat ze op dat moment niet aan jou vraagt of je wilt bellen om te klagen
Thanks, ze vond het super tof cadeau. Het was een knuffel met een waterkruik erinquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij de lean, mean Q-loving machine kan weerstaan!
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ok dan.
Belde net een vriendinnetje op, blijkt dat ze met zijn allen zijn gaan indrinken en mij niet hebben gevraagd, plots geen zin meer om straks naar de kroeg te gaan.
Je leert het nog wel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:16 schreef nectarientje het volgende:
dag popjes! Ik zat ineens op een spontane soort-van-meetBest heel leuk
Oh, en waarom heb ik geen PM met roddels?![]()
Foto van mijn nagels komt zodra mijn cammie het leuk doet en dat is bij daglicht.. heb alleen nu niet heel veel gestempeld maar we kunnen zondag gaan frobelen missie? Ik heb de smaak nu echt helemaal te pakken. Moet nu zelfs op zoek naar een bakje om mijn lakjes in te gaan verzamelenIk, Lies, een bakje voor nagelfrutsels
Ik vertrut!quote:
Ik ben een trouw lurker, het gaat me echt veel te snel en mijn cam is niet goed genoeg om leuke foto's te maken van hetgeen ik fabriceerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef Tegan het volgende:
Waarom post je niet mee in het nageltopic?
Een beetje vertrutten is niet erg. Ik gedraag me bij vlagen ook als een tutje.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vertrut!Maar goed, ik heb dan ook nog nooit zulke lange nagels gehad, stuur ineens heel wat minder smsjes
![]()
Hoe is het met jou meis?
Wij mogen dat welquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Een beetje vertrutten is niet erg. Ik gedraag me bij vlagen ook als een tutje.![]()
Met mij gaat het wel goed. Geen zin om te slapen, dus ik ga maar series kijken ofzo.
En ik moet hard studeren dit weekend, maar daar heb ik heul geen zin in.
Ja gezellig. Hoog tijd om weer eens in het echt bij te beppen. Herinner me er tegen die tijd nog eens aan, dat ik eens nodig moet opruimen enzo. Bezoek is altijd een goed excuus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij mogen dat welHe, ik ben volgende week zondagochtend in Utrecht, zal ik even een bakkie komen doen? Is wat te vroeg voor Duveltjes, maar koffie kan altijd
Kruidvat! 2,99 voor een setjequote:Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar heb je dat stempelgedoe eigenlijk vandaan?
Ik heb wel allemaal leuke kleurtjes nagellak, maar daar doe ik verder niets speciaals mee. Zo'n gedoe. Heel soms een french manicure, maar dat is al een heel gepriegel.
Oh, ik was vanmiddag nog bij de kruidvat.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kruidvat! 2,99 voor een setjeEn ze hebben twee verschillende
![]()
Bijbeppen is prima! Ik heb de avond ervoor een bruiloft en afhankelijk van of ik moet rijden of niet ben ik heel fris of een beetje minder frisIk laat het je weten!
Met die stickertjes lukte het me juist voor geen meter, op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef Tegan het volgende:
French is vooral heel veel oefenen met van die stickertjes.
Ik draag ook alleen maar rustige kleuren of een french. Behalve op vrijdagavonden.
Alleen met lukt het wel aardig, wel na lang oefenen, zonder kan ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met die stickertjes lukte het me juist voor geen meter, op de een of andere manier.
[reclamemodus] alleen bij de kruidvat met de dubbele Essence-stand [/reclamemodus]quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik was vanmiddag nog bij de kruidvat.![]()
Onfris fruit is ook welkom.
Hmm, ik weet niet welke kruidvat in de omgeving dat heeft. Meestal maar kleine kruidvatjes in Utrecht. Die in De Bilt is ook al klein.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
[reclamemodus] alleen bij de kruidvat met de dubbele Essence-stand [/reclamemodus]
Ik vermoed dat ik redelijk fris ga zijn hoorMoet me wel missig gedragen die avond (dresscode Amerika dus wij gaan als Miss nogwattes)
als ik eraan denk, neem ik ze zondag gewoon meequote:Op zaterdag 21 november 2009 01:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Hmm, ik weet niet welke kruidvat in de omgeving dat heeft. Meestal maar kleine kruidvatjes in Utrecht. Die in De Bilt is ook al klein.
Wat voor stempelfiguurtjes heb je?
Haha, maak je foto's voor me?
Naar een leven als een teenagerfilm zo te zien. Gaan we ook in ons ondergoed een kussengevecht houden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
als ik eraan denk, neem ik ze zondag gewoon meeGaan we tutten bij een bakje koffie
Waar gaat het heen in deze wereld!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Naar een leven als een teenagerfilm zo te zien. Gaan we ook in ons ondergoed een kussengevecht houden?![]()
quote:
Daar had ik pas een probleem van gemaakt als het een kussengevecht zonder ondergoed zou zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:41 schreef nectarientje het volgende:
oei.. m'n nichtje gaat met haar moeder een weekendje naar London en nu denkt mama dat wij ook zoiets moeten gaan doen. Hoe poeier ik haar af? Een 'ik zie het niet zitten om 2 nachten met jou in een hotel te zitten' is net te bot..
In Londen hebben ze minder Marokkanenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]Ik kan het niet betalen Ik heb vlieg- / boot- / trein- / met de auto door een tunnelangst Mijn kat is dan ziek Mam, je vindt Den Haag al eng, wat moet je dan in hemelsnaam in zo'n wereldstad?
oh nooooeees, dat kan ze niet handelen. Mooi, hebben we dat ook weer gehad. Aan de andere kant, als ik het gewoon eerlijk afkap dat ik het niet zie zitten om met haar leuk en gezellig te gaan doen zijn we wel klaar met gemiep om weekendjes voorlopig.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:48 schreef Tegan het volgende:
Daar hebben ze Pakistanen/Indiers enzo.
Indiaas dan bedoel je?quote:
En als je er nou geen weekendje van maakt maar twee dagen met één overnachting?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:50 schreef nectarientje het volgende:
oh nooooeees, dat kan ze niet handelen. Mooi, hebben we dat ook weer gehad. Aan de andere kant, als ik het gewoon eerlijk afkap dat ik het niet zie zitten om met haar leuk en gezellig te gaan doen zijn we wel klaar met gemiep om weekendjes voorlopig.
Het blijft verwarrend jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zat al te denken dat het niet klopte. Het is ook maar een subtiel verschil.
De Fok!serverquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:57 schreef Tegan het volgende:
http://www.fok.nl/danny/DSC_0318b.jpg
Dit is tof. Zo'n snackautomaat, alleen dan met kabetjes enzo.
Inderdaad ja. IE is nog steeds traagquote:
Is al aangepastquote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef nectarientje het volgende:
je gaat er iig spelfouten van maken dus je bent wel wat van de leg ja
Ik denk dat we daar met een gerust hart IE de schuld van kunnen geven.quote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inderdaad ja. IE is nog steeds traag
hihiquote:
Nu wel jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar met een gerust hart IE de schuld van kunnen geven.
En dat jij er dan ook bent is de aardbei op de slagroom.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef nectarientje het volgende:
PLoco-lroco-disco-doetiehetwelofniet-show!
Naar de klote. Maar dat was al pijnlijk duidelijk door al die malloten die ongevraagd hun oninteressante leven met ons gingen delen via datzelfde medium.quote:Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef TwistedDarling het volgende:
'Twitteren' het woord van het jaar 2009
Waar gaat het toch heen met de wereld?
Kun je dat niet melden via de Twitter van de betreffende club?quote:Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef Litpho het volgende:
*insert massale doodverwensing van voetbalfans*
Ik zie dat je het concept nog steeds niet snapt.quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar de klote. Maar dat was al pijnlijk duidelijk door al die malloten die ongevraagd hun oninteressante leven met ons gingen delen via datzelfde medium.
maar niet trager dan het was, db is nog steeds bottleneckquote:
Ik zie dat jij er nog steeds meer van maakt dan het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Q. het volgende:
Ik zie dat je het concept nog steeds niet snapt.
Je vertrouwen in de aanwezigheid van de hogere hersenfuncties die lezen mogelijk maken is roerendquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dat niet melden via de Twitter van de betreffende club?
Ik hoop er meer op dat iemand met jouw hersenfuncties geen gebruik maakt van Twitter.quote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Litpho het volgende:
Je vertrouwen in de aanwezigheid van de hogere hersenfuncties die lezen mogelijk maken is roerend.
Nee joh!quote:
En meteen een tip. Als je T. ongevraagd PM't dan zet ze je en publique voor joker.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef nectarientje het volgende:
Nee joh!![]()
T, niet iedereen direct wegjagen hier
bij uit de buurt blijven dusquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een tip. Als je T. ongevraagd PM't dan zet ze je en publique voor joker.
Je voelt je beter dan anderen in een SC?quote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef GlowMouse het volgende:ik hoor hier niet. En zonder relatie heb je ook geen problemen
Je was helaas wel zo discreet om verder niks over de inhoud te melden.quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
Nee hoor, alleen als je vage dingen PM't die ik niet snap.
Dat is het dilemma, het is een leuke dame namelijk.quote:
Zonde idd.. nu werd het popcorn zonder ontknopingquote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Je was helaas wel zo discreet om verder niks over de inhoud te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |