Bang voor water? Als in niet durven zwemmen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
eerder deze wek droomde ik dat ik werd aangevallen door een soort orka/dolfijn/haaien
die gromde
vreselijk eng
ik ben bang voor water en vissen!
Zelfs in mijn droom was ik zo bang dat ik moest huilen
Dat kan er heel onheilspellend uitzien jaquote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat durf ik wel
als het niet te druk is anders ben ik bang dat ik onver gezwommen word
en als ik kan staan
Ik ben ook echt een super slechte zwemmer
Wel heel goed in drijven!!
Ik ben het meest bang voor donker water
buitenwater
Jawel!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan er heel onheilspellend uitzien ja. Maar als je goed bent in blijven drijven kan je eigenlijk niks gebeuren dus
jij houdt het bij chloorzwembaden hoor ik alquote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel!
Je kunt met je hoofd op een steen vallen en bewusteloos raken en dan zo verdrinken
een watermonster (ook wel bekent als vis) kan je vangen
of je kunt verstrikt raken in een wier en dan verdrinken van uitputting
Of je drijft af en krijgt kramp en dan verdrink je ook vanzelf wel een keer
Of het is veel dieper dan je dacht en dan verdrink je ook
Ik heb hier nog bergen en bergen voor je liggen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Jee, weer opruimwoede en nog meer rommel weggegooidZo blijft er niks meer over
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:10 schreef MissMSX het volgende:
Gekookt en gegeten. Uitbuiken en dan naar bed
http://cdburnerxp.se/ gratis en werkt perfectquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik zoek een programma om een dvd te branden?
ik dacht dat ik nero op mn laptop had staan maar dat is maar de helft zeg maar.. als je echt wat wil branden moet je de rest nog kopen...
Nee! (nee @ Joebravo's antwoord)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik zoek een programma om een dvd te branden?
ik dacht dat ik nero op mn laptop had staan maar dat is maar de helft zeg maar.. als je echt wat wil branden moet je de rest nog kopen...
Keine annung, mij altijd een raadsel wat wel en wat niet op Uitzending gemist komtquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:50 schreef Tegan het volgende:
Zou 20:10 De onrendabelen, Ned2 op Uitzendinggemist komen? Mijn moeder wil dat ik het opneem voor haar maar dat zou beter zijn.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
Heeft?
Ik snap niet hoe je het koud kan krijgen als de bestuurder niet wil wachten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef nectarientje het volgende:
Gefeliciteerd liefie!
Wat een schijtweer zeg.. en omdat ik een bejaarde hielp met uitstappen en de trambestuurder daar niet op wilde wachten heb ik het nu ernstig koud. K*tbejaarde, ga dan niet met de tram als je er zelf niet uit kan komen.
Ik stond buiten die bejaarde op te vangen.. Bejaarde eruit, ik wil erin, deuren dicht..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap niet hoe je het koud kan krijgen als de bestuurder niet wil wachten?
Owh, da's wel goed matig jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik stond buiten die bejaarde op te vangen.. Bejaarde eruit, ik wil erin, deuren dicht..
Met dit schijtweer op deze schijtdag wel ja.. Kon ik ineens gaan lopen naar huis, was wel het meisje met de prei (die paste niet meer in mijn rugzak)quote:
Eigenlijk moet ik lachen om de prei, maar ik doe het niet, want ik vind je zo zieligquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met dit schijtweer op deze schijtdag wel ja.. Kon ik ineens gaan lopen naar huis, was wel het meisje met de prei (die paste niet meer in mijn rugzak)
*enorme knuffel*quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met dit schijtweer op deze schijtdag wel ja.. Kon ik ineens gaan lopen naar huis, was wel het meisje met de prei (die paste niet meer in mijn rugzak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |