Een beetje vertrutten is niet erg. Ik gedraag me bij vlagen ook als een tutje.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vertrut!Maar goed, ik heb dan ook nog nooit zulke lange nagels gehad, stuur ineens heel wat minder smsjes
![]()
Hoe is het met jou meis?
Wij mogen dat welquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Een beetje vertrutten is niet erg. Ik gedraag me bij vlagen ook als een tutje.![]()
Met mij gaat het wel goed. Geen zin om te slapen, dus ik ga maar series kijken ofzo.
En ik moet hard studeren dit weekend, maar daar heb ik heul geen zin in.
Ja gezellig. Hoog tijd om weer eens in het echt bij te beppen. Herinner me er tegen die tijd nog eens aan, dat ik eens nodig moet opruimen enzo. Bezoek is altijd een goed excuus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij mogen dat welHe, ik ben volgende week zondagochtend in Utrecht, zal ik even een bakkie komen doen? Is wat te vroeg voor Duveltjes, maar koffie kan altijd
Kruidvat! 2,99 voor een setjequote:Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar heb je dat stempelgedoe eigenlijk vandaan?
Ik heb wel allemaal leuke kleurtjes nagellak, maar daar doe ik verder niets speciaals mee. Zo'n gedoe. Heel soms een french manicure, maar dat is al een heel gepriegel.
Oh, ik was vanmiddag nog bij de kruidvat.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kruidvat! 2,99 voor een setjeEn ze hebben twee verschillende
![]()
Bijbeppen is prima! Ik heb de avond ervoor een bruiloft en afhankelijk van of ik moet rijden of niet ben ik heel fris of een beetje minder frisIk laat het je weten!
Met die stickertjes lukte het me juist voor geen meter, op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef Tegan het volgende:
French is vooral heel veel oefenen met van die stickertjes.
Ik draag ook alleen maar rustige kleuren of een french. Behalve op vrijdagavonden.
Alleen met lukt het wel aardig, wel na lang oefenen, zonder kan ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met die stickertjes lukte het me juist voor geen meter, op de een of andere manier.
[reclamemodus] alleen bij de kruidvat met de dubbele Essence-stand [/reclamemodus]quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, ik was vanmiddag nog bij de kruidvat.![]()
Onfris fruit is ook welkom.
Hmm, ik weet niet welke kruidvat in de omgeving dat heeft. Meestal maar kleine kruidvatjes in Utrecht. Die in De Bilt is ook al klein.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
[reclamemodus] alleen bij de kruidvat met de dubbele Essence-stand [/reclamemodus]
Ik vermoed dat ik redelijk fris ga zijn hoorMoet me wel missig gedragen die avond (dresscode Amerika dus wij gaan als Miss nogwattes)
als ik eraan denk, neem ik ze zondag gewoon meequote:Op zaterdag 21 november 2009 01:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Hmm, ik weet niet welke kruidvat in de omgeving dat heeft. Meestal maar kleine kruidvatjes in Utrecht. Die in De Bilt is ook al klein.
Wat voor stempelfiguurtjes heb je?
Haha, maak je foto's voor me?
Naar een leven als een teenagerfilm zo te zien. Gaan we ook in ons ondergoed een kussengevecht houden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
als ik eraan denk, neem ik ze zondag gewoon meeGaan we tutten bij een bakje koffie
Waar gaat het heen in deze wereld!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Naar een leven als een teenagerfilm zo te zien. Gaan we ook in ons ondergoed een kussengevecht houden?![]()
quote:
Daar had ik pas een probleem van gemaakt als het een kussengevecht zonder ondergoed zou zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:41 schreef nectarientje het volgende:
oei.. m'n nichtje gaat met haar moeder een weekendje naar London en nu denkt mama dat wij ook zoiets moeten gaan doen. Hoe poeier ik haar af? Een 'ik zie het niet zitten om 2 nachten met jou in een hotel te zitten' is net te bot..
In Londen hebben ze minder Marokkanenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]Ik kan het niet betalen Ik heb vlieg- / boot- / trein- / met de auto door een tunnelangst Mijn kat is dan ziek Mam, je vindt Den Haag al eng, wat moet je dan in hemelsnaam in zo'n wereldstad?
oh nooooeees, dat kan ze niet handelen. Mooi, hebben we dat ook weer gehad. Aan de andere kant, als ik het gewoon eerlijk afkap dat ik het niet zie zitten om met haar leuk en gezellig te gaan doen zijn we wel klaar met gemiep om weekendjes voorlopig.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:48 schreef Tegan het volgende:
Daar hebben ze Pakistanen/Indiers enzo.
Indiaas dan bedoel je?quote:
En als je er nou geen weekendje van maakt maar twee dagen met één overnachting?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:50 schreef nectarientje het volgende:
oh nooooeees, dat kan ze niet handelen. Mooi, hebben we dat ook weer gehad. Aan de andere kant, als ik het gewoon eerlijk afkap dat ik het niet zie zitten om met haar leuk en gezellig te gaan doen zijn we wel klaar met gemiep om weekendjes voorlopig.
Het blijft verwarrend jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zat al te denken dat het niet klopte. Het is ook maar een subtiel verschil.
De Fok!serverquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:57 schreef Tegan het volgende:
http://www.fok.nl/danny/DSC_0318b.jpg
Dit is tof. Zo'n snackautomaat, alleen dan met kabetjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |