Je sigquote:
Dan ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef nectarientje het volgende:
erwtensoep
En nee Missie, ik zeg niet dat je niet kan koken, ik kan het alleen op sommige fronten beter
Dan mijn mams.. jij en ik hebben nooit een vergelijkend onderzoek gedaanquote:
Hier issie leeg hoorquote:
Je bent al hard aan het werk geweest?quote:
Ik heb nagels tegenwoordig dus ik ben met 1 haal klaarquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Je bent al hard aan het werk geweest?
quote:
Waaaaat?quote:
Gij knakworstjesmonster!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Storm + trein = kou lijden op het station.
quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Hoe kan dat nou toch? Zo'n keurige buurtquote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef nectarientje het volgende:
daar fiets ik altijd!
okok, niet altijd, alleen als ik naar het station fiets
Ik vind je lief hoorquote:
Nou ja, ze rijden wat gevaarlijk daar maar een schietpartijquote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kan dat nou toch? Zo'n keurige buurt
je stinkt?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik zit hoor. Gelukkig stink ik en wil niemand naast me zitten.
Of je hebt m helemaal niet afgewassen.. maar dan zou je zwarte piet lijken en niet eng zijn ofzo.. mmz Geniet van de ruimtequote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar, de trein is vol, maar niemand wil naast mij zitten. Of ik heb m'n chocolade masker niet goed weg gewassen en zie ik er niet uit.
Ik weet niet of ik doorga, ligt eraan of ik alles kan inhalen. Dat wou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]GEFELICITEERD
ga je nu door met je studie?
Dat zie je wel vaker dat er niemand naast een mooie vrouw durft te zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar, de trein is vol, maar niemand wil naast mij zitten. Of ik heb m'n chocolade masker niet goed weg gewassen en zie ik er niet uit.
Die lekkere mannen moeten ook tegenover je komen zitten zodat je ze ongegeneerd kan bekijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef Tegan het volgende:
Naast mij komen altijd vrouwen zitten, en nooit lekkere mannen![]()
.
wat voor wereldreis probeer je te maken?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Tralalala, nog steeds in de trein.
Je mag blijven slapen als terug niet gaat hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Naar den haagen ik moet uiteindelijk nog terug ook
.
CL moet inderdaad langs Utrecht om in Den Haag te komenquote:
Ze is uiteindelijk veilig en wel aangekomen en ondertussen weer op de weg terug... Helaas.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
CL moet inderdaad langs Utrecht om in Den Haag te komen.
Hopen we... zouden ze de ingang al gevonden hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is uiteindelijk veilig en wel aangekomen en ondertussen weer op de weg terug... Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |