en ze had zo'n leuke liedjes bij tijd en wijlen....
quote:ROFL
Op zondag 28 april 2002 16:27 schreef speknek het volgende:
het geilste wijf van Nederland in één clip
mij zus werkt bij H&M en een jaar geleden of wat was Jody op tv, had ie echt gewoon dingen van de damesafdeling aan
quote:En dan maar blijven zeggen dat hij ECHT hetero is, hè.
Op zondag 28 april 2002 16:30 schreef Cybart het volgende:[..]
ROFL
mij zus werkt bij H&M en een jaar geleden of wat was Jody
op tv, had ie echt gewoon dingen van de damesafdeling aan
quote:inderdaad, kwijl tijd voor de TV
Op zondag 28 april 2002 16:33 schreef Cybart het volgende:
Belle heeft in NL trouwens een aantal jaar geleden nog een hitje gehad : Hello World
quote:In Belgie staat nu de Nederlandstalige versie daarvan in de hitlijsten...
Op zondag 28 april 2002 16:33 schreef Cybart het volgende:
Belle heeft in NL trouwens een aantal jaar geleden nog een hitje gehad : Hello World
quote:Laat me raden; Hallo Wereld?
Op zondag 28 april 2002 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In Belgie staat nu de Nederlandstalige versie daarvan in de hitlijsten...
quote:Titel weet ik zo niet maar ik hoorde het vanmorgen op de radio...
Op zondag 28 april 2002 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Laat me raden; Hallo Wereld?
quote:lijkt nu echt nog overbodig he
Op zondag 28 april 2002 22:55 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding](ze maakt dus ook nog muziek
)
belle mjammie
quote:En lijkt die verdacht niet veel op T-Spoon's "Sex On The Beach"? De beat, de bassline, de raggaraps (zelfde rapper...)... En toevallig komt het origineel van Belle uit 1998... een jaartje na het "Sex"-succes verhaal.
Op woensdag 08 mei 2002 12:20 schreef Cybart het volgende:
zo, en toen is ze toch doorgebroken, maar ik prefereer de originele versie van belle alleen
quote:belle is wel veel en veel lekkerder dan linda
Op woensdag 08 mei 2002 16:39 schreef CJ het volgende:[..]
En lijkt die verdacht niet veel op T-Spoon's "Sex On The Beach"? De beat, de bassline, de raggaraps (zelfde rapper...)... En toevallig komt het origineel van Belle uit 1998... een jaartje na het "Sex"-succes verhaal.
quote:oei oei, dat wordt ruzie.
belle is wel veel en veel lekkerder dan linda
en belle's repertoire is heeeel anders
quote:wie weet wie wwet, maar tussen linda estell en belle perez zit een heeeeeeel groot verschil, dus ik hou niet van die vergelijking
Op zaterdag 11 mei 2002 00:02 schreef wizarddragon het volgende:[..]
oei oei, dat wordt ruzie.
best knap eigenlijk zonder videoclip
Damn het is echt leuk nummer, zeer leuke dame
quote:Ze moest plassen
Op zondag 28 april 2002 16:30 schreef Cybart het volgende:[..]
ROFL
mij zus werkt bij H&M en een jaar geleden of wat was Jody
op tv, had ie echt gewoon dingen van de damesafdeling aan
maarre die Belle is tres belle en erg fuckable , geen videoclip? jammer ze is toch een reden om eens TMF/MTV te kijken, zonder geluid dus
quote:er is nu een video opgenomen, na heel wat omzwervingen (tunesië, ibiza) is het uiteindelijk de kartbaan in Huizen geworden...
Op zaterdag 18 mei 2002 22:46 schreef ArTiC het volgende:[..]
Ze moest plassen
maarre die Belle is tres belle en erg fuckable
, geen videoclip? jammer ze is toch een reden om eens TMF/MTV te kijken, zonder geluid dus
die is volgende week helemaal klaar, dus dan kan het echte werk beginnen
voor alleen belle video's is het internet natuurlijk geschikt
-----------
het is wel een sex on the beach nummer CJ, maar om nu linda met haar te gaan vergelijken gaat te ver
quote:vond summer love trouwens een eigen rip off van s.o.t.b.
Op zaterdag 18 mei 2002 22:43 schreef CJ het volgende:
Ik blijf Me & You een "Sex On The Beach", "Summer Love" en "Boom Boom Boom" rip-off vinden.
een (bijna) zelfde nummer, 1 zomer laten releasen in de hoop hetzelfde effect te behalen, waardoor het net niet werkt....
sotb blijft daar echt een betere van
quote:Ik vergelijk Linda niet met Belle. Het zijn twee verschillende zangeressen, dus daar kom ik niet aan. Ik vergelijk de muziek van "Me & You" met de T-Spoon euro-reggae sound. Daarin zijn er weinig verschillen. Het zou zo door Axel Breitung kunnen zijn geproduceerd, zelfs de raps van King Lover zijn bij Belle op dezelfde leest geschroeid.
Op zondag 19 mei 2002 04:20 schreef Cybart het volgende:[..]
er is nu een video opgenomen, na heel wat omzwervingen (tunesië, ibiza) is het uiteindelijk de kartbaan in Huizen geworden...
-----------
het is wel een sex on the beach nummer CJ, maar om nu linda met haar te gaan vergelijken gaat te ver
quote:Correctie. 2 zomers later releasen. Sex dateert uit 1997, Summer Love uit 1999.
Op zondag 19 mei 2002 04:26 schreef Cybart het volgende:[..]
vond summer love trouwens een eigen rip off van s.o.t.b.
een (bijna) zelfde nummer, 1 zomer laten releasen in de hoop hetzelfde effect te behalen, waardoor het net niet werkt....
sotb blijft daar echt een betere van
En toch haalde het nummertje de top 15, en miste het op een haar na de top 10.
De principes van Sex en Summer Love waren trouwens wel anders.
Sex: Ragga Raps door 2 verschillende rappers + chorus door zangeres
Summer Love: meer gebalanceerd. Geen raps meer, maar zang door zowel zanger als zangeres.
Maar dat zijn voor de meeste mensen maar kleine verschillen, want die horen een euro-reggae sound en denken dat het hetzelfde is als het vorige nummer.
Beetje vreemd denkgedrag vind ik dit, want als een Bon Jovi een rocknummer met een gitaar maakt, en als opvolger weer een rocknummer met een gitaar maakt, dan hoor je weinigen erover klagen dat het op elkaar lijkt.
een cover, ik weet het, maar download/koop hem nu eens
Hijo de La Luna heeft ze opnieuw opgenomen
mooie aan deze versie is dat er helemaal geen 1 instrument in zit
maar volledig ondersteund wordt door een koor
quote:Ah, een accapella versie! Daar zijn later weer leuke dingen mee te doen... (sampler aanzet)
Op donderdag 26 december 2002 14:15 schreef Cybart het volgende:
maar volledig ondersteund wordt door een koor
quote:Niet in Huizen! Die is indoor, dit is Amsterdam, de buitenbaan, die trouwens erg leuk is
Op zondag 19 mei 2002 04:20 schreef Cybart het volgende:[..]
er is nu een video opgenomen, na heel wat omzwervingen (tunesië, ibiza) is het uiteindelijk de kartbaan in Huizen geworden...
-----------
quote:Nou, wie weet zijn er wat leuke loops en samples van te maken. Ik ben nog steeds bezig om een collectie geluiden aan te leggen die puur uit stemmen bestaat (hoewel het bijna niet te horen is). Soms kun je uit een sample van slechts een paar milliseconden hele leuke dingen halen
Op donderdag 26 december 2002 16:52 schreef Cybart het volgende:
msxuser heeft er zin in?
deze ga ik zeker aanschaffen (krijg hem alleen op i'net niet zo snel gevonden )
http://216.127.76.82/~admin103/bellep/www/media/special/bailapreview.mpg
(mpg 31 mb) is een stuk van het live concert waarbij de cd is opgenomen
hijs cool
quote:
Op woensdag 31 december 2003 14:42 schreef Cybart het volgende:
Hijo De La Luna is NU uit in Nederland
quote:ja die is best mooi, maar heb heb hem nog nooit in nederland uitgezonden gezien
Op maandag 12 januari 2004 22:40 schreef Markie-Mark het volgende:
En staat inmiddels als weer op 28 in de Top 50, is er eigenlijk wel een videoclipje van al???
quote:Nee dat zal wel niet, dat past natuurlijk niet in het drukke uitzendschema van TMF/MTV waarin Justin Timberlake, beyonce , black eyed peas enz enz minstens 20 keer per dag uitgezonden moeten worden
Op maandag 12 januari 2004 22:42 schreef Cybart het volgende:[..]
ja die is best mooi, maar heb heb hem nog nooit in nederland uitgezonden gezien
Ik ben best benieuwd naar die clip, zij heeft echt een geweldige stem en ik wil haar nu wel eens op tv zien komen zonder Jody Bernal
die zijn reeds besprokenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:38 schreef Grasmaaier. het volgende:
Boeiend die muziek
ze heeft veel betere kwaliteiten
Zeikerdquote:Op maandag 22 maart 2004 20:39 schreef Cybart het volgende:
er is al een B&H topic over haar, zoek dat maar op
hier over haar album's, single's en DVD aub
jij je zin, ik vind haar live heel goed, ze heeft een lekkere goeie podium presentatiequote:Op maandag 22 maart 2004 20:39 schreef Cybart het volgende:
er is al een B&H topic over haar, zoek dat maar op
hier over haar album's, single's en DVD aub
Ze komt binnenkort bij mij waarschijnlijk in de studio als gast, maar ben de beroerdste niet hoor: Veel plezier bij de opnames!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
toch fijn dat zo veel mensen meeleven met me..
ja bedankt! Zullen we elkaar op de hoogte houden van onze belevenissen dan?quote:Op zondag 28 maart 2004 01:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort bij mij waarschijnlijk in de studio als gast, maar ben de beroerdste niet hoor: Veel plezier bij de opnames!![]()
um.. ik zal je zeker vertellen wat ze aan had.. hoop eigenlijk een foto met haar te kunnen nemen.. dat zal er toch wel af kunnen?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:56 schreef rubbereend het volgende:
bericht ons even wat ze aan heeft en vooral niet aanheeft
ik zal doorgeven dat een anoniem iemand zonder bekende kwaliteiten dit van haar vindt...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft zo'n chipmunk stem, ze moet gewoon haar mond dichthouden en maar weer in de FHM ofzo gaan staan.
stupid huhquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Enamorada nu al uit in Nederland
jeps... dat was die DVD (baila perez)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cybart, die DVD die je hebt is dat dezelfde als dat concert wat gisteren op Ned 2 werd uitgezonden?
Ze zong bijvoorbeeld Hotel California, La Bamba, liedjes van Jennifer Lopez en een medley van Gloria Estefan. Het was echt een schitterend concert.
Wat ik heb gezien in de search, ja.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Die heeft toch samen met Jody Bernal een duet opgenomen?
nee dus....quote:Op zondag 16 januari 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
komt er van arena 2004 ook een dvd eigenlijk????
Ik vind het ook een leuk nummertjequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:37 schreef Cybart het volgende:
Que Viva La Vida: onbetwiste zomerhit in belgie
voor het 4de jaar op een rij heeft ze het voor elkaar. Belle scoort wederom de zomerhit in belgie
Que Viva La Vida staat op de nr 1 positie in de belgische Ultratop !!!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef Cybart het volgende:
we hebben een hit baby
"Que viva la vida" staat 4 in de PepsiChart, 2 in de DL Chart bij Free Record Shop en een flinke Top 10 notering, actueel nummer 6, in de officiële Nederlandse Single Chart.
Het album "Que viva la vida" is hoogste nieuwe binnenkomer in de Free Album Chart op 9 en in de nationale Mega Album Top 100 klimt de verzamelaar van 22 naar 11.
Ryan!!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef Ryan_R het volgende:
En de dvd Baila Perez ligt ook bij de FRS, maar dat zal voor de fans wel oud nieuws zijn, he Cybart![]()
Cybart!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ryan!!!!!!
tuurlijk, oud nieuws....
heb hem toen destijds maar laten komen uit belgie...
en ik meld gewoon ff vanuit een zonovergoten Kreta dat Belle op 1 staat in de downloadcharts in Belgie en in Nederland !!!!
goed, ik ga weer 3 meter verderop in mn zwembad liggen!
Que Viva La Vida !!!!
ik ga het zo ff checken...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cybart!!!!
Geniet van je vakantie!
Wist je trouwens al dat Belle Perez naar Nederland komt, Februari 2006, en dat een kaartje 1e rang maar 22,50 kost![]()
Zekers!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga het zo ff checken...
daar gaan we heen!
Dan even een domme vraag mijnerzijds: WIE IS DENISE?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:42 schreef Beanstalk het volgende:
ze mag zich tenminste meer latino noemen dan Denise
Volgens mij bedoelt die Elize, dat grietje heeft ook een plaatje in die stijl gemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dan even een domme vraag mijnerzijds: WIE IS DENISE?![]()
Als je er naartoe gaat wil ik wel meequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:30 schreef Cybart het volgende:
BELLE PEREZ IN HEINEKEN MUSIC HALL
Mega Latino Concert
Woensdag 30 november a.s. is Heineken Music Hall “The place to be” voor het eerste Mega Latino Concert van Belle. Met haar eigen 13-koppige band, swingende latinosongs, dansers én een wervelend lichtspektakel neemt Belle al haar fans mee in een groots Mega Latino Concert.
De voorverkoop gebeurt via TicketBox voor de Nederlandse fans en in België via de Nationale Theaterkassa (NTK).
Belle Perez Mega Latino Concert
Datum: 30 november 2005
Aanvang: 20u00
Duurtijd concert: 2 x 50 min
• Voorverkoop Nederland: TicketBox 1000 verkooppunten
of tel: 0900 9393- www.ticketbox.nl
• Voorverkoop België: Nationale Theaterkassa –
Tel: +31-10 5919000 www.ntk.nl.
• Prijzen: ¤ 22,50 en t/m 16 jaar ¤ 17,50 (excl. Servicekosten
[afbeelding]
Euh.. die enige airplay krijgt Belle bij ons wel hoor..Dime toch zeker als sinds begin September. Alleen regionale tellen ze niet mee,he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:04 schreef Cybart het volgende:
Yeah!
Dime, de nieuwe single komt aankomende week binnen op #38 in de Mega Top 100!
en dat zonder vrijwel enige airplay !!!
Herstel (and i quote...):quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Cybart het volgende:
Release "best of" dvd op komst
Op 11 november is er de release van The Best Of DVD met alle clips van Belle, Karaoke versies van haar hits en exclusieve, nooit eerder getoonde beelden van promotours en making of's.
(verwacht wel dat deze alleen in belgie gaat verschijnen)
en stiekem is het natuurlijk hopen op een DVD opname op 30 november
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:04 schreef Sandraugiga het volgende:
Sinds ik de Trektocht volg (RTV Drenthe) ben ik haar steeds meer gaan waarderen.
Dat ze een duet heeft gedaan met Jodi heeft haar carriere in Nederland niet echt goed gedaan. Gelukkig is bijna iedereen dat nu vergeten.
Alle 15-jarige breezerchickies die een concert moeten bezoeken voor hun CKV-verslag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:27 schreef Cybart het volgende:
Er waren gisteren (precies een maand voor het HMH concert) nog 1400 kaartjes beschikbaar
dat betekent dat er al 3500 verkocht zijnen het concert richting uitverkocht gaat!
Ja klopt: was in Maart 2004: ik was erbij op uitnodiging van Belle's NL management. Was een super show!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef creno het volgende:
Ik ben gisteren naar het optreden in het Chassé Theater geweest. ze vertelde dat ze daar 2 jaar geleden haar eerste nederlandse optreden had. De show was ongeveer zoals in de HMH, al had ik het idee dat ze hier meer van stond te genieten.
Het optreden was weer super !
daar staat ze twee dagen, maar het zal nog wel niet uitverkocht zijn, of ze is niet op de hoogte aangezien ze na afloop iedereen opriep om vooral naar het sportpaleis te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
*jaloers @ creno*
ik kan niet wachten tot 6 mei
antwerpen, uitverkocht![]()
![]()
![]()
en El Mundo Bailando
hoop dat belgie haar naar eurovisie stuurt met dit nummer
zondag de halve finale
binnenkort kaarten halen voor een concert in juni (wat nog niet bekend is)
de zaterdag is uitverkocht voor zover ik weetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
daar staat ze twee dagen, maar het zal nog wel niet uitverkocht zijn, of ze is niet op de hoogte aangezien ze na afloop iedereen opriep om vooral naar het sportpaleis te komen.![]()
en dan te bedenken dat ze de pre selectie van Eurosong niet won, en de winnares (Kate Ryan) op plaats 14 binnenkomt daar !quote:Belle Perez krijgt goud voor "El Mundo Bailando" 23/02/2006
Ontstuitbaar verpulvert Belle Perez de laatste dagen alle verkoopcijfers in de muziekbusiness. Op amper anderhalve week tijd pakt de Spaans Belgische de nummer één-stek met EL MUNDO BAILANDO. Op amper twee weken tijd is de single goed voor goud.
Meer dan 25.000 exemplaren gingen er over de toonbank. Hiervoor krijgt BELLE PEREZ dan ook een gouden plaat uitgereikt in het Sportpaleis van Antwerpen. Datzelfde Sportpaleis tovert ze 6 en 7 mei om tot een waar LATINOpaleis. 6 mei uitverkocht, 7 mei loopt intussen als een trein!
quote:Belle Perez nieuw op 13 in Nederlandse charts
Belle Perez heeft niet alleen in Belgie een dikke hit te pakken met "El Mundo Bailando", ook in Nederland heeft ze prijs!
Deze week komt ze op 13 binnen in de Nederlandse Mega Top 100 en dat is een heel goede prestatie. Alleen Madonna doet beter, want haar "Sorry" komt binnen op 2.
De schouwburg is toch leuker daarquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef Cybart het volgende:
antwerpen komt langzaam maar zeker dichterbij
komt enkel en alleen omdat de single van Kate Ryan later id winkels lag, intussen heeft ze Belle Perez verstoten van de nr 1. En iedereen in Belgie vindt het goed dat Belle Perez niet gaat, want sorry El Mundo Bailando is 1 van haar minste nr's ooit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:05 schreef Cybart het volgende:
Belle scoort opnieuw #1 in Belgie
[..]
en dan te bedenken dat ze de pre selectie van Eurosong niet won, en de winnares (Kate Ryan) op plaats 14 binnenkomt daar !
quote:Net voor het laatste Best Of-theaterconcert afgelopen donderdag in Rotterdam werd Belle’s nieuwe theatertour in Nederland voorgesteld. Het brengt haar in januari, februari en maart 2007 in heel Nederland! LATIN FEVER... meer latino kan er niet inzitten, meer gevoel-sfeer-emotie-fever kan niet uitgedrukt worden!
Belle doet begin 2007 een rondje Nederland en daar zullen ze in bij onze Noorderburen niet kunnen naast kijken...Het kan haast niet anders met een lijst van 30 theaters :
JANUARI 2007
11/01 Oosterhout
12/01 Cuijk
13/01 Nijmegen
18/01 Helmond
19/01 Hoogeveen
20/01 Meppel
23/01 Almelo
26/01 Weert
27/01 Middelburg
FEBRUARI 2007
02/02 Amersfoort
03/02 Bussum
16/02 Terneuzen
17/02 Haarlem
21/02 Rotterdam
22/02 Breda
24/02 Amstelveen
26/02 Utrecht
MAART 2007
01/03 Kerkrade
02/03 Bergen op Zoom
03/03 Roosendaal
07/03 Eindhoven
09/03 Uden
14/03 Doetinchem
15/03 Leeuwarden
16/03 Zoetermeer
17/03 Capelle a/d IJssel
21/03 Sittard
24/03 Alphen aan de Rijn
30/03 Roermond
31/03 Maastricht
Dan gaan we eens een kijkje nemen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef creno het volgende:
op 26 juli geeft Belle Perez een optreden tijdens de 8 van Chaam (deze site is nog niet bijgewerkt).
Op 28 juli geeft Belle Perez een optreden tijdens de Turnhoutse vrijdagen.
De concerten zijn gratis !!!
kan iemand mij helpen aan de videoclip,ik heb namelijk geholpen die dag op het circuit..quote:Op donderdag 26 december 2002 21:42 schreef snellejelle het volgende:
bron: showbizzsite.bequote:Het was vooraf aangekondigd als “Belle Perez tovert het Sportpaleis om tot een waar Latinopaleis” en vanavond heeft de Spaans Belgische bewezen dat ze dat met brio kan! Een zelden zo afgeladen vol Sportpaleis kreeg als introductie een playade van dat wat Belle Perez in het verleden aan hits bij elkaar zong.
Een strak in elkaar gestoken montage, van “Hello World” tot “El mundo bailando” op het reuzevideoscherm dat het centrale punt vormde van een wat later zou blijken indrukwekkende decor. Perez besteeg het podium op de tonen van een nieuw nummer “Amor latino” en de sfeer stak er meteen in. Dat ze enkele surprises in de koffers steken had bleek al bij het tweede nummer, een bewerking van Juanes’ “Ave Maria”. Met het nodige vuurwerk en zowaar alle toeters en “belle(n)” ging het dan van “Bailaremos” over ondermeer “Caramba” naar een nieuw blokje nieuw werk. Eindigen deed ze het eerste deel van meer dan een uur latinovuurwerk met haar topzomerhit van vorig jaar “Que viva la vida”.
De zon was overdag al grotendeels van de partij maar moet in elkaar gekrompen zijn omstreeks 10u vanavond bij het aanhoren van de start van het tweede deel! Op en top ritme op het podium met cajons en om er meteen een onwaarschijnlijk feest van te maken… “El mundo bailando”! Het moet een hele tijd geleden geweest zijn dat het Sportpaleis nog zo “swingde” en daverde op de grondvesten. Ook in dit tweede deel opvallend knap nieuw werk dat in juli op een nieuw album zal verschijnen dat volgens insiders de titel “Mi Mundo” meekrijgt. Nummers daaruit die je beslist in het oog moet houden als we op de reacties van het publiek mogen afgaan: “Salome – Chayenne”, “Gotitas de Amor” en “Ay Mi Vida”. Met haar eigen “Real love”, “Don’t play” en een voorstelling van haar team verdween Belle slechts heel even…
Een oorverdovend, stormachtig applaus zorgde er immers voor dat de latinodiva met “Alegria”, een Gipsy Kings medley en zomerhit “Enamorada” moest “bissen”. Als toemaatje deed ze er met haar hele band nog een indrukwekkende akoustische versie van “El mundo bailando” bovenop. Al is akoustisch hier niet écht de juiste stelling als goed 15.000 fans het nummer meekelen. Een voldaan en dolenthousiast publiek kreeg meteen mee dat Belle ook volgend jaar in het Sportpaleis zal staan. Zaterdag 5 mei is het dan tijd voor Mega Latino Concert editie 2007!
Kortom: na 1 dag verkoop al op #17 !!!!quote:De afgelopen dagen hebben we jullie geïnformeerd over Belle’s spetterende nieuwe album “Gotitas de Amor”. Toen we op de redactie van de showbizzsite de nieuwe albumchart van Nederland binnenkregen konden we zowaar onze ogen niet geloven.
Na amper een dag verkoop die kon meetellen voor de cijfers van morgen zondag dondert het nieuwe Perez-album in de officiële albumchart in Nederland binnen op nummer 17. Voorspellingen van distributeur Heartselling laten vermoeden dat een vette top 10 er voor onze latinotrots in zit. Belle… ze kwam, zag en overwon in Nederland, lijkt het meer dan ooit te worden.
Kijk 's goed naar Jody's clips. Dat infantiele K3-gehakkepuf is aan mij ècht niet besteed, laak ik dat voorop stellen, maar als Jody geen nicht is, eet ik m'n hoed op....kan ik makkelijk zeggen want die heb ik niet, maar goed!quote:Op zondag 28 april 2002 16:31 schreef postinggirl het volgende:
zo goed als...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef StephanL het volgende:
Hoe zit het met haar optreden in de Heineken Music Hall, is het al uitverkocht?
Ohh Ok, jammer dan, volgend jaar weer een kansquote:Op woensdag 6 september 2006 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo goed als...
vorig jaar was het in de laatste week uitverkocht geraakt...
Album is deze week doorgestegen naar # 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |