jij je zin, ik vind haar live heel goed, ze heeft een lekkere goeie podium presentatiequote:Op maandag 22 maart 2004 20:39 schreef Cybart het volgende:
er is al een B&H topic over haar, zoek dat maar op
hier over haar album's, single's en DVD aub
Ze komt binnenkort bij mij waarschijnlijk in de studio als gast, maar ben de beroerdste niet hoor: Veel plezier bij de opnames!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
toch fijn dat zo veel mensen meeleven met me..
ja bedankt! Zullen we elkaar op de hoogte houden van onze belevenissen dan?quote:Op zondag 28 maart 2004 01:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort bij mij waarschijnlijk in de studio als gast, maar ben de beroerdste niet hoor: Veel plezier bij de opnames!![]()
um.. ik zal je zeker vertellen wat ze aan had.. hoop eigenlijk een foto met haar te kunnen nemen.. dat zal er toch wel af kunnen?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:56 schreef rubbereend het volgende:
bericht ons even wat ze aan heeft en vooral niet aanheeft
ik zal doorgeven dat een anoniem iemand zonder bekende kwaliteiten dit van haar vindt...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft zo'n chipmunk stem, ze moet gewoon haar mond dichthouden en maar weer in de FHM ofzo gaan staan.
stupid huhquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Enamorada nu al uit in Nederland
jeps... dat was die DVD (baila perez)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cybart, die DVD die je hebt is dat dezelfde als dat concert wat gisteren op Ned 2 werd uitgezonden?
Ze zong bijvoorbeeld Hotel California, La Bamba, liedjes van Jennifer Lopez en een medley van Gloria Estefan. Het was echt een schitterend concert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |