quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat spel. Nog steeds aan verslaafd?![]()
Klinkt interessant.
Goed verhaal.... hoge verspeelbaarheid, ookal ben ik nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, wat maakt dit spel zo bijzonder?
Oke, ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed verhaal.... hoge verspeelbaarheid, ookal ben ik nog niet zo ver.
Ken ik u?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef MazigeWafkees het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_huwelijksfeest.html
Luctorquote:
Moet ik toch eerst weten wie je bent?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Die vraag kan je zelf het beste beantwoorden, lijkt mij.
Vast weer een kloon van Peter11quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst weten wie je bent?
En die was weer een kloon van.... ?quote:
Simone, dat wéét je tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En die was weer een kloon van.... ?
Ja.quote:
Negeren is begerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja.Ik heb geen idee wat ik met al die aandacht moet.
Postmortum deed het ook, maar zijn topic werd snel gesloten.
Ey dat achtergrondliedje wat nu speelt toen Brad Pitt dat meisje zit te stalken. Weer jij toevallig de naam? Ik ben gek op dat deuntje.quote:
quote:
uhm... Even gemist.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ey dat achtergrondliedje wat nu speelt toen Brad Pitt dat meisje zit te stalken. Weer jij toevallig de naam? Ik ben gek op dat deuntje.
Bedankt voor de PM trouwens.quote:
Het achtergrondmuziek komt vast weer terug als hij haar weer stalkt.quote:
Goed op blijven letten dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM trouwens.
[..]
Het achtergrondmuziek komt vast weer terug als hij haar weer stalkt.
Misschien kan ik met geluk de hele OST even downloaden kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed op blijven letten dus.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien kan ik met geluk de hele OST even downloaden kopen
Ik ga mijn nest in en ik kijk tegenlijk tv..quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Film is nog niet klaar hoor.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga mijn nest in en ik kijk tegenlijk tv..
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:
Ok, veel plezier in ieder geval. Ik ga wel een poging wagen om wat te slapen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Nee, wat drukte in mijn hoofd... denk zo even een relaxed bakje koffie drinken met wat ex-collega's die wel nachtdienst hebben.
Ik heb er wel een beetje verstand van, hoezo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
Wie heeft er hier verstand van belastingaangifte, ik zit met een duivels dilemma mbt freelance-inkomsten.
Dat zijn de leuke dagenquote:Op woensdag 18 november 2009 07:39 schreef L.no het volgende:
Mogguh.![]()
Ik heb héérlijk geslapen. Vandaag film kijken op school en lekker vroeg naar huis en vanavond die feest. ^^
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 07:39 schreef L.no het volgende:
Mogguh.![]()
Ik heb héérlijk geslapen. Vandaag film kijken op school en lekker vroeg naar huis en vanavond die dat feest. ^^
Kwart over driequote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ging gister met de instelling naar bed om vroeg te gaan slapen.. Dus om 10 uur mn nest in en nog ff lezen. Alleen was het boek zo spannend dat ik uiteindelijk pas om kwart voor 12 ging slapen
quote:
Hij doet het weerquote:
Dat zou ik niet trekken.quote:
Och, beetje dagelijkse kost. Wend wel hoorquote:
Op gewone schooldagen zou ik dat ook nog wel kunnen maar nu met stage...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, beetje dagelijkse kost. Wend wel hoor
Welk boek?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ging gister met de instelling naar bed om vroeg te gaan slapen.. Dus om 10 uur mn nest in en nog ff lezen. Alleen was het boek zo spannend dat ik uiteindelijk pas om kwart voor 12 ging slapen
Sterkte, heel veel sterkte.quote:
"Mannen die vrouwen haten"quote:
Wil ik ook nog eens lezen, maar zit daar echt een verhaal in? Dacht dat het meer een soort feitjes boek wasquote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Mannen die vrouwen haten"
Moet nog iets meer dan 100 blz ofzo maar echt mega spannend.
Paar weken terug 20,000 leagues under the sea uitgelezen, wat een boek! Er gebeurt heel weinig in maar toch is het magistraal mooi, boeiend en spannend geschreven! Nooit gedacht dat ik ooit een boek dat voor meer dan 50% gevuld is met visbeschrijvingen en beschrijvingen van onderwaterlandschappen uit zou lezenquote:
Het is een detective die erg goed geschreven isquote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens lezen, maar zit daar echt een verhaal in? Dacht dat het meer een soort feitjes boek was![]()
Dan heb ik nog een goede serie voor je. Even de titel enzo zoeken.quote:
Ik kreeg laatst de tip van iemand om Terry Pratchett (goed geschreven?) te lezen. Heb jij die naam hier ook niet ooit geroepen?quote:
Feistquote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
Deze serie:
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_de_Grote_Scheuring
Ik ben zelf altijd een grote lezer geweest. Alleen op de middelbare school een beetje naar de achtergrond geschoven. Nu sinds een paar maanden weer volop aan het lezen, en het bevalt heel goed. Boeken zijn wat mij betreft de beste vorm van entertainment. Boeken > films.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Messenga het volgende:
Boeken lezen
Nooit een boek gelezen voor school, maar altijd voldoendes voor boekententamens.
Heb alleen de Magier en Zilverdoorn gelezen. Daarna was de vakantie voorbijquote:Op woensdag 18 november 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Feist![]()
![]()
![]()
Zeer goede serie inderdaad. Moet nog steeds aan z'n andere reeksen beginnen. Heb de opvolger hiervan ook wel gelezen en af en toe wat losse boeken. Alleen geen zin om alles te kopen enzo. Misschien eens via internet goedkoop op de kop proberen te tikken.
Toen je zei 'goede serie' moest ik ook gelijk aan die serie denken![]()
![]()
Heb Hitchhikers nog nooit gelezen, maar Terry Pratchett is echt geniaalquote:Op woensdag 18 november 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de tip van iemand om Terry Pratchett (goed geschreven?) te lezen. Heb jij die naam hier ook niet ooit geroepen?
Tip kwam van iemand die ook Hitchhikers gelezen had, hij zei dat de boeken van Terry Pratchett dezelfde humor hebben en ook een verhaal hebben
Ieder zn ding hequote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Messenga het volgende:
Boeken lezen
Nooit een boek gelezen voor school, maar altijd voldoendes voor boekententamens.
Mij precies andersom. Harry Potter boek #1 kwam ik pagina 1 niet eens overheen terwijl de films best te pruimen zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd een grote lezer geweest. Alleen op de middelbare school een beetje naar de achtergrond geschoven. Nu sinds een paar maanden weer volop aan het lezen, en het bevalt heel goed. Boeken zijn wat mij betreft de beste vorm van entertainment. Boeken > films.
Wij moesten 3 boeken voor '45 en 3 na in 2 jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 10:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ieder zn ding heIk vond boeken lezen voor school ook niks
Dan moest je verplicht van die Nederlandse boeken lezen die echt saai waren
Ik ben meer van de actie/thrillers zoals Tom Clancy, Allan Folson en Stephen King.
Ja, echt onzinquote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij moesten 3 boeken voor '45 en 3 na in 2 jaarAllemaal verplicht verschillende schrijvers.
Blijven goede boekenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Boeken
Voor Engels moesten we dat ook
Ik dus zo inleveren dat ik Lord Of The Rings ging lezen... dacht de lerares dat ik dan alleen boek 1 zou doen... twee weken later verslag van alle 3 incl. The Hobbit ingeleverd... je had die kop moeten zien
Luckboxquote:Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
-O_
Windows 7 embedded op een Atom 1,1Ghz geinstalleerdZo traag als dikke stront door een trechter, maar het werkt
Fuck yeah!quote:
Nope, is dat fantasy? Want zoals ik net al zei is dat niet helemaal mijn genre op enkele uitzonderingen na.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Ken je Robert Jordan's Wheel Of Time serie?
LOTRquote:Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Boeken
Voor Engels moesten we dat ook
Ik dus zo vragen of ik Lord Of The Rings mocht lezen... dacht de lerares dat ik dan alleen boek 1 zou doen... twee weken later verslag van alle 3 incl. The Hobbit ingeleverd... je had die kop moeten zien
Denk het ook niet, dat zijn twaalf dikke delenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef AMDB het volgende:
Wheel of Time komt me bekend voor, maar niet gelezen denk ik.
LOLquote:
Same met ondertiteling in films...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind vertalingen lezen altijd zo jammer... dan gaat er altijd zoveel humor/details verloren
Ik kan niet zeggen dat me dat stoort. Ik lees altijd vertalingen en vind dat zelf ook wel fijner.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind vertalingen lezen altijd zo jammer... dan gaat er altijd zoveel humor/details verloren
Jij hebt Jules Verne in het Frans gelezen?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Had er even bij moeten vertellen dat ik vertalingen uit het Engels bedoeldequote:Op woensdag 18 november 2009 10:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij hebt Jules Verne in het Frans gelezen?![]()
Maar zo denk ik er nu ook over, maar op de middelbare school was mijn Engels nog niet goed genoeg ontwikkeld. En het interesseerde me toen weinig.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:45 schreef Messenga het volgende:
Ondertiteling heb je toch ook niet nodig.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had er even bij moeten vertellen dat ik vertalingen uit het Engels bedoelde
Heb zelf Engels altijd een makkelijke en leuke taal gevonden.
Ik download vaak Engelse ondertitelingquote:
LOL. Wat een faalquote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef jna het volgende:
Op SBS ook een keer. Een heel "normaal" Engels scheldwoord wat dan wordt vertaald als: KANKER!
Bierquote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
Een collega is vandaag jarig dus kreeg ie cadeau's. Kreeg ie zo'n delfst tegeltje met de tekst "Ben je eindelijk jarig, krijg je zo'n KUT tegeltje"
Een ook een tray schultenbrau en nog wat rommel
quote:
I will my dear..quote:
Monster... wat een klote stad.... nou ja dorp..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Monster
En verder gewoon die goedkope van de Lidl... heb je voor dat geld anderhalve tray man
Eigenlijk is 't zuur. Héél zuur. Maar om dat te verbloemen tyfen ze er een berg suiker in waar je u tegen zegtquote:
Whutquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I will my dear..
Zo, weer voor ¤7,50 aan energierommel gekocht. Dure shizzle
Rockstar 500 ML: ¤2,50
Red bull shot: ¤2,99
Dagravit shot: ¤1,99
Maar goed. Die dagravit werkt goed en is best lekker. RB ga ik nog testen en rockstar is ook
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
Btw, dat shotje red bull is de helft qua taurine/cafeïne tov die van dagravit.. Alleen wel de helft dúurder
quote:Er zijn op dit moment geen video's opvraagbaar.
Probeer het later nog eens
Excuses voor het ongemak
Nee man, gruwelijk ontbijtquote:
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, gruwelijk ontbijt
Alleen ben ik tegenwoordig altijd net op tijd wakker, en om dan met een kom yoghurt te autorijden is ook vrij lastig, dus smeer ik wat extra boterhammen
Doet me denken aan die reclame waar dat wijf een kop yogurt ofzo in haar tas wilde stoppen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, gruwelijk ontbijt
Alleen ben ik tegenwoordig altijd net op tijd wakker, en om dan met een kom yoghurt te autorijden is ook vrij lastig, dus smeer ik wat extra boterhammen
Sextape van Carmen Electra opgedokenquote:
Zou het je niet aanradenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame waar dat wijf een kop yogurt ofzo in haar tas wilde stoppen.
zomfg, ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sextape van Carmen Electra opgedoken
Precies.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik eet mijn yogurt sowieso altijd thuis.
Wtf.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sextape van Carmen Electra opgedoken
Dat laatste heb ik ook last vanquote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef AMDB het volgende:
Pff, net druk, en nu geen zin meer om iets te doen
oiquote:
Zeker ook van mensen die geschikt/ongeschikt shirts grappig vindenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef DjRex89 het volgende:
Net gevonden, dit tegeltje kreeg mn collega vandaag
[ afbeelding ]
Ik moest wel om dit tegeltje lachen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zeker ook van mensen die geschikt/ongeschikt shirts grappig vinden![]()
Ik heb dan altijd wel zin om ergens vol in de wind te gaan staan, ff lekker uitwaaienquote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef AMDB het volgende:
Waait hier heel erg hard, of het storm is weet ik niet
Ja!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd wel zin om ergens vol in de wind te gaan staan, ff lekker uitwaaien
Dit vind ik nog lang geen storm, maar er staat een leuke wind+regen inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:49 schreef DjRex89 het volgende:
Stormt het bij jullie trouwens ook zo hard?
Geen regen hier hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit vind ik nog lang geen storm, maar er staat een leuke wind+regen inderdaad.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef jna het volgende:
ok wie heeft een link naar die carmen electra tape?
Lang leve Hiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef AMDB het volgende:
Voor de Carmen seks tape liefhebbers:Pfffffffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Je meent hetquote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net ff door 't bos geragd.. waaide best hard moet ik zeggen.
Was goed te doen hoor.. viel erg mee qua modder, in 't bos was het redelijk droogquote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je meent hetLijkt me ook niet echt fietsweer
Zo'n harde wind lijkt me ook niet echt fijn..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was goed te doen hoor.. viel erg mee qua modder, in 't bos was het redelijk droog.
Och, trap je wel doorheen. Andere stukken heb je weer wind mee, dat compenseert.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo'n harde wind lijkt me ook niet echt fijn..
Awwwwwwwwwww, ocharme tochquote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef L.no het volgende:
Kutwind!![]()
Fietsen gaat haast niet meer zonder een kilimeter weg te vliegen.
Hoe ver is een kilimeter?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef L.no het volgende:
Kutwind!![]()
Fietsen gaat haast niet meer zonder een kilimeter weg te vliegen.
Combinatie van een millimeter en een kilometer.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Combinatie van een millimeter en een kilometer.
De SI-basiseenheid voor afstand is de meter. Een millimeter is 1/1000e meter, een kilometer is 1000 meter. Een 'kilimeter' is dus één meter.
Daar zegt u me wat.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Combinatie van een millimeter en een kilometer.
De SI-basiseenheid voor afstand is de meter. Een millimeter is 1/1000e meter, een kilometer is 1000 meter. Een 'kilimeter' is dus één meter.
Gaat snel naar de FRS.... nadruk op Freequote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef Bravebart het volgende:
Inglourious Basterds op 720p uit!
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat snel naar de FRS.... nadruk op Free
Thnxquote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef Bravebart het volgende:
Inglourious Basterds op 720p uit!
quote:
11.8 hier.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben hem nu met 8.4mb/s aan het kopen.
Ja, ik ook.. MB dan. Tikte net ff de 10 aan alleen kakt hij nu weer iets in, 6.5 mb/s.quote:
Zeker niet betaald?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. MB dan. Tikte net ff de 10 aan alleen kakt hij nu weer iets in, 6.5 mb/s.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, we hebben 't niet over jou. Ga weg.
Betaald voor je internet bedoel ikquote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gratis werkt al jaren voor mij, betalen voor dingen op internet.
SpamDeanquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 17-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 074 The_Dean
02. 055 DjRex89
03. 045 Isdatzo
04. 034 L.no
05. 031 Luctor.et.Emergo
06. 030 Bootje84
07. 023 AMDB
08. 016 motorbloempje
09. 015 Messenga
10. 012 jna
11. 011 Bravebart
12. 008 MazigeWafkees
13. 007 Houniet
14. 005 PieterBas
15. 005 Dark_Angelus
16. 005 Puala
17. 001 Vono
18. 001 Californium
19. 001 FunkyHomosapien
Reeks-statistieken!
Fuck yeah!!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fuck yeah!!
Het is dat ik zo aan de whisky en bier ga, maar anders
Betalen? Mhwhehe mij niet gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Betaald voor je internet bedoel ik
Het is toch uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AFBLIJVEN!
Luctor is miiiiiiine.
Sorryquote:Op woensdag 18 november 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AFBLIJVEN!
Luctor is miiiiiiine.
Je hebt gratis internet?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betalen? Mhwhehe mij niet gezien.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 18 november 2009 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, wel bijna. 30 euro voor 100mbit synchroon incl telefonie en tv.
Ziggoquote:Op woensdag 18 november 2009 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bedoel maarWij hebben gratis tv (ziggo
_) en internet voor 8 cent per maand
Mja, we hebben gratis tv, dan klaag ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziggo. Je zou geld toe moeten krijgen dan.
Leugensquote:Op woensdag 18 november 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat zelf gezegd.
Ik zou het niet eens missen denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, we hebben gratis tv, dan klaag ik niet
Ik wel, Take Me Out gekkewousquote:Op woensdag 18 november 2009 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens missen denk ik.
Ja dat is idd wel hét programma om een TV voor te hebbenquote:
Same herequote:Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel hét programma om een TV voor te hebben.
Sterker nog, ik zou 't niet eens merken. M'n TV is al weken stuk.
Ik zit nog steeds via mijn vorige werkgever in de collectiviteit van ZKAquote:Op woensdag 18 november 2009 20:50 schreef PieterBas het volgende:
Nou, ik denk dat ik af zie van de collectieve verzekering via mijn werk..
Blijken ze al een foutje te hebben gemaakt bij de Zilveren Kruis Achmea.. Bij de voorinschrijving, bleek er dus wat iets fout gegaan te zijn
Blijk ik ook nog meer te betalen ook![]()
![]()
Hoop ik ook op.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Hiddink.
Portugal.
Hopen dat Ierland wint.
quote:
Ey swa!quote:
Guusquote:Op donderdag 19 november 2009 01:03 schreef HostiMeister het volgende:
Shout out, to my nigga's
Ja moest ff
Weinigquote:
Beetje in mijn bed aan het hangen, muziek luisteren, niet in slaap kunnen vallen enzo.quote:
Joah, vorige week paar x rotopmerkingen naar me kop gekregen. Had d'r ff niet meer zo'n trek in. Plus ik heb eigenlijk 5 dagen plat gelegen met ontzettende buikpijn..quote:Op donderdag 19 november 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij laat je ook nog maar weinig zien. Hoe is het met je?
Ah balen, inmiddels wel beter?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah, vorige week paar x rotopmerkingen naar me kop gekregen. Had d'r ff niet meer zo'n trek in. Plus ik heb eigenlijk 5 dagen plat gelegen met ontzettende buikpijn..
Het leeftquote:Op donderdag 19 november 2009 09:19 schreef Bravebart het volgende:
Ochtendje stage vandaagDaarna griepvaccinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |