quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Vanuit de arbo-technisch verantwoorde stoel op werk![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
En dat dan omdat het in combi met water echt een enorme plakzooi wordt...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
The fuck komt die post vandaan?
Tis maar waar jij je tijd wil doorbrengen op fokquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
volg link![]()
ik denk, het is bijna etenstijd, dit voorkomt honger op je werk![]()
Nou zo heb ik ooit een onderbuurvrouw naar mijn kamer gelokt onder het voorwendsel dat we samen een film zouden gaan kijken. Dus ik de lichtjes laag gezet, drankje ingeschonken. Wat zij niet wist is dat ik een minieme hoeveelheid kwik in haar drinken goot elke keer. Dit heb ik zo een paar maanden volgehouden (samen eten, af en toe een verse cake langs brengen, samen borrelen) totdat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is belandt. Mijn nieuwe onderbuurman had gelukkig geen katten die kabaal maakte anders bleef ik aan het bakken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook.....En Hostie....de boel hier staat op de nominatie voor sloop dus vertel vertel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou zo heb ik ooit een onderbuurvrouw naar mijn kamer gelokt onder het voorwendsel dat we samen een film zouden gaan kijken. Dus ik de lichtjes laag gezet, drankje ingeschonken. Wat zij niet wist is dat ik een minieme hoeveelheid kwik in haar drinken goot elke keer. Dit heb ik zo een paar maanden volgehouden (samen eten, af en toe een verse cake langs brengen, samen borrelen) totdat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is belandt. Mijn nieuwe onderbuurman had gelukkig geen katten die kabaal maakte anders bleef ik aan het bakken.![]()
Ja ach, elke ochtend dat gezeur van haar kat. Ze verdiende het, zelfs nadat ik d'r subtiel op hintte die ene keer door te vragen of ze nog wel kattenvoer in huis had. Ik bedoel als je dat niet eens begrijpt en er geen eens moeite in gaat steken dan verdien je het ook. Iets socialer mag wel.quote:
Ik ga nooit jouw buurvrouw willen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, elke ochtend dat gezeur van haar kat. Ze verdiende het, zelfs nadat ik d'r subtiel op hintte die ene keer door te vragen of ze nog wel kattenvoer in huis had. Ik bedoel als je dat niet eens begrijpt en er geen eens moeite in gaat steken dan verdien je het ook. Iets socialer mag wel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga nooit jouw buurvrouw willen zijn![]()
Dat Sowieso!!!! ik Hinder geen enkel buur hier....Andersom daarintegenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit dat jij wat socialer vaardig bent dan die doos van een ex-buurvrouw van me (RIP)
- 10 cm naar linksquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanuit een positie op de bank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |