abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74783492
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef SimpelZat het volgende:
Zijn argumenten zijn op
Nee hoor, die Stekelbees is neem ik al op het vliegtuig gestapt. Hij waagt zich natuurlijk niet aan het internethelden waar hij anderen van beschuldigd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:24:24 #102
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74783501
Dit topic is een grote met name van JK's en guapo's kant.
Mensen die serieus op bepaalde users ingaan.
Weerloze dieren pijn doen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:25:27 #103
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74783533
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Eddycrack het volgende:
haal michielos maar op
pi_74783539
Ah, als iemand je mening niet deelt, dan is-ie meteen een troll.
pi_74783552
In Spanje worden er iedere dag stieren met speren doorboort. Daar hoor je toch ook niets over?
Nu er ineens zo'n hoaxfilmpje op internet staat staat de wereld op z'n kop?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74783554
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Zero17 het volgende:
Dit topic is een grote [ afbeelding ] met name van JK's en guapo's kant.
Mensen die serieus op bepaalde users ingaan.
Weerloze dieren pijn doen.
Ja en ik ben geneigd een groot gat te slaan in die rollercoaster zodat al die trollen er af flikkeren.
pi_74783587
Je kan je slag ook in Nederland slaan

Waarschuwing: Schokkende beelden

Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_74783592
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef guapo het volgende:
In Spanje worden er iedere dag stieren met speren doorboort. Daar hoor je toch ook niets over?
Nu er ineens zo'n hoaxfilmpje op internet staat staat de wereld op z'n kop?
Mensen die herhaaldelijk hun dag laten verpesten door filmpjes op internet.
Hoe labiel kun je zijn? .
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:27:21 #109
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74783593
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, als iemand je mening niet deelt, dan is-ie meteen een troll.
Jij snap het helemaal jongen.
Stop nu maar met posten, want deze post van jou overtref je toch niet meer.

Edit:
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mensen die herhaaldelijk hun dag laten verpesten door filmpjes op internet.
Hoe labiel kun je zijn? .
Ik had gelijk.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:27:46 #110
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_74783609
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef shouta het volgende:
Ja, jouw dag is verpest!!! Maar GS zet wel stelselmatig hele allochtone minderheidsgroepen in Nederland in een kwaad daglicht. Heb je daar wel eens aan gedacht?
Ohhh. i've seen the light!!! Ik ga snel in een hoekje huilen vanwege alle emotionele schade wat die mensen hebben opgelopen!!!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_74783612
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Super_Fucker het volgende:

Ja, dank je, de eerste keer posten was het al duidelijk.
pi_74783622
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen door de domheid van mensen in dit topic die eigen rechter willen spelen.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:28:25 #113
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74783637
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Okay, ik zie het filmpje waarin je die gozert van diezelfde brug keilt met genoegen tegemoet.
Eh?

Heb ik het nou precies over dit geval? Ik weet zeker dat jij doet alsof er niets is al zou je het zelf ZIEN gebeuren. Het gaat er om dat jij zo`n figuur bent die niets terug durft te zeggen. Liever alles maar rustig voorbij laten gaan. Oogkleppen op en niets aan het handje.

Jij bent zeker zo`n mannetje die de huidige straffen op moord en verkrachtingen in Nederland wel "ok" vind.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_74783648
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Zero17 het volgende:
Jij snap het helemaal jongen.
Stop nu maar met posten, want deze post van jou overtref je toch niet meer.
Moet je niet ergens een schurftig zwerfhondje van de "dood" redden?
pi_74783677
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Stekelbees het volgende:
Heb ik het nou precies over dit geval? Ik weet zeker dat jij doet alsof er niets is al zou je het zelf ZIEN gebeuren. Het gaat er om dat jij zo`n figuur bent die niets terug durft te zeggen. Liever alles maar rustig voorbij laten gaan. Oogkleppen op en niets aan het handje.

Jij bent zeker zo`n mannetje die de huidige straffen op moord en verkrachtingen in Nederland wel "ok" vind.
En dan ben jij zeker zo'n mannetje die mensen gaat stalken en berechten naar aanleiding van een filmpje op internet?

Het staat immers op internet, dan zal het wel waar zijn! Dan moet diegene bloeden! Sterven!
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:30:31 #116
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74783695
Latvia=Letland, niet Litouwen.. Litouwen=Lithuania..
Hebben jullie geen aardrijkskunde gehad ofzo?
pi_74783710
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Super_Fucker het volgende:

Hier heb ik dan weer een stuk minder moeite mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:31:45 #118
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74783735
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Xandrar het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen door de domheid van mensen in dit topic die eigen rechter willen spelen.
Eens kijken of je precies zo niet weet of je moet lachen of huilen als je oma van de brug gegooid wordt.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_74783759
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef EINZ het volgende:
Eens kijken of je precies zo niet weet of je moet lachen of huilen als je oma van de brug gegooid wordt.
Noem je zijn oma nou een hond?
pi_74783779
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Xandrar het volgende:
willen en werkelijk uitvoeren zijn twee dingen he of denk je nou echt dat er op dit moment 40 auto's richting Litouwen rijden om die knakker van de brug af te tieven?
Je denkt dat toch niet echt he? nee he? of wel?
-weg, zie banmeldtopic-
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:33:52 #121
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74783794
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En dan ben jij zeker zo'n mannetje die mensen gaat stalken en berechten naar aanleiding van een filmpje op internet?

Het staat immers op internet, dan zal het wel waar zijn! Dan moet diegene bloeden! Sterven!
Okay, die filmpjes zijn allemaal nep. Dat is je tegenargument?
pi_74783800
Over twee uur schuiven al die stoere mannen hier gewoon weer bij moeders de vrouw aan de piepers alsof er niks gebeurd is.
pi_74783805
quote:

[..]

Ik zou dan eerlijk gezegd minder boos zijn als bij zo'n weerloos hondje.
Ik zou er nog naar Frankrijk voor rijden dan maar naar Litouwen dan niet meer denk ik.
pi_74783840
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Stekelbees het volgende:
Okay, die filmpjes zijn allemaal nep. Dat is je tegenargument?
Nee, maar door zo'n filmpje zogenaamd je dag laten verpesten en jezelf verlagen tot het niveau van diegenen die zo'n filmpje maken vind ik (mijn mening dus) echt ontzettend triest.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:35:27 #125
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74783849
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Moet je niet ergens een schurftig zwerfhondje van de "dood" redden?
Sterk, echt heel sterk.
pi_74783895
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hier heb ik dan weer een stuk minder moeite mee.
Een hond staat boven een ander dier?

Of vind je kip en varken lekkerder smaken dan een hond?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:37:07 #127
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74783909
BAXTER, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!1!1!!1111
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:37:18 #128
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74783920
Die Lee Towers toch
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:39:00 #129
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74783967
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef guapo het volgende:

[..]

willen en werkelijk uitvoeren zijn twee dingen he of denk je nou echt dat er op dit moment 40 auto's richting Litouwen rijden om die knakker van de brug af te tieven?
Je denkt dat toch niet echt he? nee he? of wel?
Als niemand blijkbaar van plan is die vent ECHT van die brug te gooien, waarom staat het hele topic dan vol met dat soort reacties? Of is dat wat normale mensen met goede normen & waarden doen? Lekker zeggen hoe je die vent zou aanpakken maar het dan toch niet doen !
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:39:47 #130
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74783989
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, maar door zo'n filmpje zogenaamd je dag laten verpesten en jezelf verlagen tot het niveau van diegenen die zo'n filmpje maken vind ik (mijn mening dus) echt ontzettend triest.
Verlagen tot dat niveau. Je weet zelf hopelijk goed geneog dat daar TOCH niets tegen gedaan wordt? Als zo`n gozer zonder moeite zo`n beest van een brug aftyft, is er iets goed mis met hem. Over een jaar of twee vermoord ie zn vriendin ofzo.

En mn dag laten verzieken, nee hoor. Maar als ik ooit zoiets zie gebeuren zou ik niets meer heel laten aan zo`n randdebiel.
pi_74784005
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Jeff89 het volgende:
Als niemand blijkbaar van plan is die vent ECHT van die brug te gooien, waarom staat het hele topic dan vol met dat soort reacties? Of is dat wat normale mensen met goede normen & waarden doen? Lekker zeggen hoe je die vent zou aanpakken maar het dan toch niet doen !
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Over twee uur schuiven al die stoere mannen hier gewoon weer bij moeders de vrouw aan de piepers alsof er niks gebeurd is.
pi_74784018
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Jeetje, het is gewoon een moment uitbarsting. Like duh.
pi_74784019
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

Een hond staat boven een ander dier?

Of vind je kip en varken lekkerder smaken dan een hond?

Ik eet graag een stukje vlees ja en daar moeten dieren voor gedood worden. En dan ga ik niet hypocriet doen als ik in beeld zie hoe zo´n dier verwerkt wordt tot een lekker filetje of speklapje.

Een hond van een brug gooien voor je eigen lol vind ik dan een stuk verachterlijker ja. Dat is namelijk onnodig.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:41:19 #134
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_74784042
Het is maar een verharend, rondscheitend, lawaaimakend stinkbeest man!
Dat gezeik over een kuthond in een kutland die door een of andere kut-onderontwikkelde van een kutbrug wordt gegooid.

Spring er achter aan dan, als dat je een beter gevoel geeft.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_74784043
quote:

[..]

Minor detail: als mn oma van de brug wordt gegooit, dan weet ik de voorgeschiedenis en de reden waarom dat gebeurt is.

Filmpjes op internet bij voorbaat serieus nemen zonder dat je het achtergrondverhaal weet is wel het ultieme voorbeeld van dat je gefaald hebt in het ontwikkelen van een zelfdenkend kritisch verstand.
pi_74784085
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Stekelbees het volgende:
Verlagen tot dat niveau. Je weet zelf hopelijk goed geneog dat daar TOCH niets tegen gedaan wordt? Als zo`n gozer zonder moeite zo`n beest van een brug aftyft, is er iets goed mis met hem. Over een jaar of twee vermoord ie zn vriendin ofzo.

En mn dag laten verzieken, nee hoor. Maar als ik ooit zoiets zie gebeuren zou ik niets meer heel laten aan zo`n randdebiel.
Dat is jouw persoonlijke mening.
MIJN persoonlijke mening is dat je jezelf dan verlaagt tot het niveau van die hondengooier.

Dat "dag laten verzieken" was ook meer bedoeld richting de topictitel.
pi_74784100
Tering wat een mongool,ze zouden hem met zn kanker harses van die brug af moeten pleuren,
serieus... zo iets doe je niet!!!!
Vooral dat wat hier boven staat.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:43:05 #138
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784113
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Dus in principe mag je geen honden molesteren, maar als iemand dat dan toch doet mag je WEL alle botten in z'n lichaam breken ofzo?
Verder hechten ze in Letland ws. niet zo erg aan schurftige honden, en hebben ze dit exemplaar ergens gevonden ofzo.. Natuurlijk is het dan niet zo lief om 'm stuk te maken, maar het argument dattie over 2 jaar z'n vriendin dan misschien wel vermoord is natuurlijk bullshit. Zoiets gaat misschien op als je echt bent opgegroeid met zo'n beest, en er een band mee hebt ofzo... Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
pi_74784128
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Minor detail: als mn oma van de brug wordt gegooit, dan weet ik de voorgeschiedenis en de reden waarom dat gebeurt is.

Filmpjes op internet bij voorbaat serieus nemen zonder dat je het achtergrondverhaal weet is wel het ultieme voorbeeld van dat je gefaald hebt in het ontwikkelen van een zelfdenkend kritisch verstand.

Welke reden kan zo'n walgelijke daad goedpraten?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:45:15 #140
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74784176
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Dus in principe mag je geen honden molesteren, maar als iemand dat dan toch doet mag je WEL alle botten in z'n lichaam breken ofzo?
Verder hechten ze in Letland ws. niet zo erg aan schurftige honden, en hebben ze dit exemplaar ergens gevonden ofzo.. Natuurlijk is het dan niet zo lief om 'm stuk te maken, maar het argument dattie over 2 jaar z'n vriendin dan misschien wel vermoord is natuurlijk bullshit. Zoiets gaat misschien op als je echt bent opgegroeid met zo'n beest, en er een band mee hebt ofzo... Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
Ga je nou serieus beweren dat je best een hond van een brug af kunt gooien zonder dat er iets mis met je is? Dan ben je mentaal niet helemaal in orde namelijk.

Of zeg ik nu iets heel raars? Of komt het omdat ik een normale opvoeding heb gehad met waarde en normen ofzo?
What the fuck?
pi_74784198
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik eet graag een stukje vlees ja en daar moeten dieren voor gedood worden. En dan ga ik niet hypocriet doen als ik in beeld zie hoe zo´n dier verwerkt wordt tot een lekker filetje of speklapje.

Een hond van een brug gooien voor je eigen lol vind ik dan een stuk verachterlijker ja. Dat is namelijk onnodig.
Bio industrie is ook onnodig.

Mensen weten niet hoe men vroeger vlees at. Het is onnodig om dieren op die manier te verwerken tot vlees. De vleesproducenten en consumenten vinden het nodig dat ontelbaar veel dieren onnodig lijden omdat ze het nodig vinden dat ze een paar euro's besparen zodat ze meer 'lol' in het leven hebben.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:46:04 #142
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784200
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jeetje, het is gewoon een moment uitbarsting. Like duh.
Als je blijkbaar niet van plan bent om ECHT iets te doen voor die hond, en alleen maar even wil demonstreren in hoeverre je moreel superieur bent en OOK nog eens 'n stoere jongen.. Zeg dan gewoon niets?
En 'n moment uitbarsting is het ook niet, want je moet 'n bericht hier nog altijd typen en invoeren.. Als je dan halverwege denkt 'eigenlijk is dit best heel dom wat ik nu typ' dan post je 't NIET
pi_74784218
quote:

[..]

Dit is gezien vanuit het perspectief van de achterlijke normen en waarden die jou bijgebracht zijn. Kom op zeg dus jij wou beweren dat iedereen die een weerloos hondje op straat zou zien die van een brug af zou willen flikkeren? Je bent nog gestoorder dan de gast op het filmpje man.
pi_74784228
quote:

[..]

Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
pi_74784245
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Ga je nou serieus beweren dat je best een hond van een brug af kunt gooien zonder dat er iets mis met je is? Dan ben je mentaal niet helemaal in orde namelijk.

Of zeg ik nu iets heel raars? Of komt het omdat ik een normale opvoeding heb gehad met waarde en normen ofzo?
What the fuck?
Waren die normen en waarden dat je mensen van de brug mocht gooien als iets wat ze deden je niet aanstond?
pi_74784249
quote:

[..]

Ik weet niet op welke wereld jij leeft, maar ik weet zeker dat de meeste mensen met een gezond verstand er wel degelijk moeite mee zullen hebben om zoiets barbaars uit te voeren! De reacties in dit topic zijn duidelijk genoeg, toch?
pi_74784275
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
...en er nooit onschuldige mensen de dood in worden gejaagd.
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:48:47 #148
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74784282
quote:
Ja, omdat die hond onschuldig is en iemand die honden van een brug af gooit niet. Dat is namelijk het verschil tussen slachtoffer en dader. En daders horen gestraft te worden.
quote:
Verder hechten ze in Letland ws. niet zo erg aan schurftige honden, en hebben ze dit exemplaar ergens gevonden ofzo.. Natuurlijk is het dan niet zo lief om 'm stuk te maken, maar het argument dattie over 2 jaar z'n vriendin dan misschien wel vermoord is natuurlijk bullshit.
Wat een kutargument. "Ik heb hem gevonden en dus gaat ie van een brug af"
quote:
Zoiets gaat misschien op als je echt bent opgegroeid met zo'n beest, en er een band mee hebt ofzo... Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
Simpele ziel.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_74784303
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Welke reden kan zo'n walgelijke daad goedpraten?
Ten eerste was dat een veralgemeniserende uitspraak.
Ten tweede heb ik geen enkel bewijs dat dit specifieke filmpje in kwestie niet een hoax is.

pi_74784314
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet op welke wereld jij leeft, maar ik weet zeker dat de meeste mensen met een gezond verstand er wel degelijk moeite mee zullen hebben om zoiets barbaars uit te voeren! De reacties in dit topic zijn duidelijk genoeg, toch?
Ja, uit die reacties lees ik dat veel mensen die gozer er gewoon achteraan zouden gooien.
Nee, dát zijn fraaie normen en waarden. .
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:49:48 #151
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784318
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

What the fuck?
Je kan toch ook 'n lap vlees eten zonder dat er iets mis met je is? Leer dragen? Dagelijks worden vele dieren gedood en mishandeld omdat dat toevallig zo uitkomt voor mensen...
Goed, goed. Dat heeft allemaal 'n doel, en dit was blijkbaar puur voor de lol..
Gezonde normale mensen schieten toch ook op bepaalde dieren, voor de lol of sport? Is er iets mis met die mensen. Neen.
Als ik nu 'n hond van een brug af zou smijten zou ik me er eventjes lullig over voelen, maar achteraf slaap ik daar echt geen minuut minder om hoor.
Misschien heeft die jongen in het filmpje gewoon niks met honden/dieren, en boeit 't hem gewoon niet. Dat KAN. Dan hoef je echt niet direct ziek in je hoofd te zijn hoor schat, mensen kunnen uit zichzelf best 'n beetje meedogenloos zijn.
pi_74784332
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Jonathan1989 het volgende:

[..]

Sarcasme en PI. .
pi_74784334
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ja, omdat die hond onschuldig is en iemand die honden van een brug af gooit niet. Dat is namelijk het verschil tussen slachtoffer en dader. En daders horen gestraft te worden.
[..]
Je kent die hond, en je weet dat ie onschuldig is? Knap.
pi_74784363
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Als je blijkbaar niet van plan bent om ECHT iets te doen voor die hond, en alleen maar even wil demonstreren in hoeverre je moreel superieur bent en OOK nog eens 'n stoere jongen.. Zeg dan gewoon niets?
En 'n moment uitbarsting is het ook niet, want je moet 'n bericht hier nog altijd typen en invoeren.. Als je dan halverwege denkt 'eigenlijk is dit best heel dom wat ik nu typ' dan post je 't NIET
Het was wel een moment (moment moet je dan ook vooral letterlijk opvatten) uitbarsting, geen 'kijk mij moreel superieur zijn' reactie. De meeste mensen raakt dit filmpje toch wel en zijn zulke forums de perfecte plek om hun gal te spuien. Mensen als jij zijn pas triest met jullie 'kijk mij eens stoer zijn' reacties.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:51:51 #155
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74784386
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Waren die normen en waarden dat je mensen van de brug mocht gooien als iets wat ze deden je niet aanstond?
Mij niet aanstond?

Nee hoor, mensen die zo ziek in hun hoofd zijn verdienen niet beter. Daar heb ik geen moeite mee om die mensen een gelijke behandeling te geven.

Zoals eerder aangehaald, je bent ziek in je hoofd als je zoiets doet.
pi_74784423
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Stekelbees het volgende:
Nee hoor, mensen die zo ziek in hun hoofd zijn verdienen niet beter. Daar heb ik geen moeite mee om die mensen een gelijke behandeling te geven.

En nog net een beetje zieker als je die gozer er achteraan wilt gooien.
pi_74784431
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Je kan toch ook 'n lap vlees eten zonder dat er iets mis met je is? Leer dragen? Dagelijks worden vele dieren gedood en mishandeld omdat dat toevallig zo uitkomt voor mensen...
Goed, goed. Dat heeft allemaal 'n doel, en dit was blijkbaar puur voor de lol..
Gezonde normale mensen schieten toch ook op bepaalde dieren, voor de lol of sport? Is er iets mis met die mensen. Neen.
Als ik nu 'n hond van een brug af zou smijten zou ik me er eventjes lullig over voelen, maar achteraf slaap ik daar echt geen minuut minder om hoor.
Misschien heeft die jongen in het filmpje gewoon niks met honden/dieren, en boeit 't hem gewoon niet. Dat KAN. Dan hoef je echt niet direct ziek in je hoofd te zijn hoor schat, mensen kunnen uit zichzelf best 'n beetje meedogenloos zijn.
Een lap vlees komt van een dier dat is geslacht met een doel. Sowieso zijn dieren die worden geslacht binnen een paar seconden van hun lijden verlost. Dat jij het slachten van dieren voor consumptie vergelijkt met het van een brug afgooien van een hond voor de lol is wel erg ziek.

En ehm, fijn voor je dat jij zo koelbloedig bent. Maar ga dan niet zeiken over mensen die hier ietwat extreem reageren terwijl je weet dat ze het niet echt menen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:54:10 #158
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74784457
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, uit die reacties lees ik dat veel mensen die gozer er gewoon achteraan zouden gooien.
Nee, dát zijn fraaie normen en waarden. .
Nogmaals, er is een significant verschil tussen beide. De eerste is slachtoffer en onschuldig, de tweede is dader en initiator van het gebeuren.

Los van het hele gooi-incident: hoe ziek ben je dan om het te laten filmen?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:54:12 #159
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74784460
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Hoe kan een hond nou in godsnaam schuldig zijn?
Als het een beest is dat om zich heen bijt komt dat toch echt door zijn opvoeder/baasje zelf.

Fine, dit zal vast een straathond zijn, maar zo te zien is het geen rotweiler die mensen doodbijt.

Maar we wijken af. Sommige mensen hier vinden het dus best oke om beesten zonder reden te laten lijden.

edit: het hele 'slachten' argument. Die beesten zijn binnen een minuten dood. Het kan inderdaad op een betere manier. Dat is natuurlijk net eenpaar cent duurder, dus dat wordt niet gedaan.
Dan de jagers. Die beesten lijden vast ook wel, maar dat heeft nog altijd een DOEL om die op die beesten te jagen.

Deze hond van een brug afgooien heeft geen enkel nut/doel gehad en was gewoon puur leedvermaak.
pi_74784467
Michielos/Flammie kom erin en reis even naar Litouwen, kan je je kunstjes daar laten zien
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_74784471
quote:

[..]

Mij niet aanstond?

Aha. Meneer is moreel superieur. Wat zijn moraal is, is objectief goed, en mensen die een andere mening hebben dan hij, zitten simpelweg fout.

Toffe normen en waarden heb jij.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:55:06 #162
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784487
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Dit is gezien vanuit het perspectief van de achterlijke normen en waarden die jou bijgebracht zijn. Kom op zeg dus jij wou beweren dat iedereen die een weerloos hondje op straat zou zien die van een brug af zou willen flikkeren? Je bent nog gestoorder dan de gast op het filmpje man.
Er is een verschil tussen iets KUNNEN zonder daar last van te hebben, en dat ook daadwerkelijk WILLEN.. Maargoed, jij leest alleen wat je wil lezen
pi_74784502
quote:

[..]

Mij niet aanstond?

Waarom ben je nou zo boos?
Meld je aan bij stichting dierenleed, kom op zeg.
Alsof in ons eigen land niets ergs gebeurd. Ook hier worden er nog eenden gelokt en uit de lucht geschoten puur voor de lol.
Ganzen worden met buizen volgepropt voor de consumptie.
Al dat gejank over een hond hier. Kom op zeg.
Zit je al in de auto naar Litouwen?
-weg, zie banmeldtopic-
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:55:50 #164
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74784508
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Ach, hou nou toch even gauw op, enorme zwakhals... ben je soms zwakzinnig geboren of heb je eraan moeten werken?
pi_74784515
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef EINZ het volgende:
Nogmaals, er is een significant verschil tussen beide. De eerste is slachtoffer en onschuldig, de tweede is dader en initiator van het gebeuren.
Maar dan nog, is het gepast eigen rechter te spelen als iemand iets doet wat je niet aanstaat?
quote:
Los van het hele gooi-incident: hoe ziek ben je dan om het te laten filmen?
Mja, sowieso snap ik mensen niet die iedere scheet die ze laten filmen en vervolgens ook nog op internet zetten. .

(kleine edit)
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:56:38 #166
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784527
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het was wel een moment (moment moet je dan ook vooral letterlijk opvatten) uitbarsting, geen 'kijk mij moreel superieur zijn' reactie. De meeste mensen raakt dit filmpje toch wel en zijn zulke forums de perfecte plek om hun gal te spuien. Mensen als jij zijn pas triest met jullie 'kijk mij eens stoer zijn' reacties.
Inderdaad. Normale mensen uiten gewoon de verlangens een medemens van een brug te gooien
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:58:21 #167
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74784573
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef guapo het volgende:

[..]

Waarom ben je nou zo boos?
Meld je aan bij stichting dierenleed, kom op zeg.
Alsof in ons eigen land niets ergs gebeurd. Ook hier worden er nog eenden gelokt en uit de lucht geschoten puur voor de lol.
Ganzen worden met buizen volgepropt voor de consumptie.
Al dat gejank over een hond hier. Kom op zeg.
Zit je al in de auto naar Litouwen?
Als ik er iets aan zou KUNNEN doen, zou ik het doen. Maar dat kan nou eenmaal niet.
Dat wilt dus niet gelijk zeggen dat ik het allemaal maar OK moet vinden.
pi_74784594
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Inderdaad. Normale mensen uiten gewoon de verlangens een medemens van een brug te gooien

Als het gaat over zulke idioten wel!
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:59:53 #169
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784626
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef EINZ het volgende:

[..]

Aha. Wanneer gaan we alle mensen opsluiten die vlees eten? Goed. Die hebben het dier wat ze eten niet zelf omgebracht, dus de doodstraf is wat overdreven.. Maar zoiets moet toch ZEKER goed zijn voor 10 jaar cel?
quote:
Wat een kutargument. "Ik heb hem gevonden en dus gaat ie van een brug af"
Meer om aan te geven dat de gooier ws. geen emotionele band heeft met het dier, zoals hier bijna alle honden wel 'n baasje hebben waar ze bij horen. (zwerfhonden heb je hier niet, die worden namelijk gewoon afgemaakt in dit beschaafde land )
quote:
Simpele ziel.
Ik geef aan dat 't leven van die hond me geen reet interesseert.
Jij geeft aan dat 't leven van die man je geen reet interesseert.
Gewoon een verschil van visie.. Ik noem jou toch ook niet simpel?
pi_74784630
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Hoe kan een hond nou in godsnaam schuldig zijn?
Als het een beest is dat om zich heen bijt komt dat toch echt door zijn opvoeder/baasje zelf.

Fine, dit zal vast een straathond zijn, maar zo te zien is het geen rotweiler die mensen doodbijt.

Maar we wijken af. Sommige mensen hier vinden het dus best oke om beesten zonder reden te laten lijden.
Nee, we wijken helemaal niet af. Wat ik zo bizar vind, is dat jij een hondje ziet in een filmpje dat gruwelijk behandeld wordt (want laten we wel wezen, dit vind ik ook gruwelijk), maar daaruit gelijk concludeert dat DUS het hondje zielig en onschuldig is, en de dader daarom ziek in zijn hoofd.
Maar je weet niet wat er aan dit filmpje vooraf is gegaan. Je weet niet zeker of dit filmpje in scene gezet is. Je weet helemaal niets. Maar toch voor jou genoeg reden om totaal door te slaan, en ook mensen die je niet kent dood te wensen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:00:55 #171
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74784652
Dus wat dacht je TS, laat ik de dag van mijn mede-fokkers ook maar verspesten?
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:01:55 #172
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784686
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Nee, we wijken helemaal niet af. Wat ik zo bizar vind, is dat jij een hondje ziet in een filmpje dat gruwelijk behandeld wordt (want laten we wel wezen, dit vind ik ook gruwelijk), maar daaruit gelijk concludeert dat DUS het hondje zielig en onschuldig is, en de dader daarom ziek in zijn hoofd.
Maar je weet niet wat er aan dit filmpje vooraf is gegaan. Je weet niet zeker of dit filmpje in scene gezet is. Je weet helemaal niets. Maar toch voor jou genoeg reden om totaal door te slaan, en ook mensen die je niet kent dood te wensen.
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als het gaat over zulke idioten wel!
Is de heersende opvatting hier
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:02:06 #173
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74784696
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Maar dan nog, is het gepast eigen rechter te spelen als iemand iets doet wat je niet aanstaat?
[..]
Oorzaak - gevolg. Niet huilen om de consequenties, dan had je maar geen hond uit puur leedvermaak van een brug af moeten gooien. En ja, van een brug afgooien van die lul heeft wellicht wat verregaande consequenties, maar in de praktijk - ook in Nederland - zou zo'n figuur als hij betrapt werd er in veel gevallen niet zonder kleerscheuren vanaf komen.
quote:
Mja, sowieso snap ik mensen niet die iedere scheet die ze laten filmen en vervolgens ook nog op internet zetten. .

(kleine edit)
Dit lijkt me geen scheet. Dit lijkt me puur gebaseerd op leedvermaak.
pi_74784704
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ach, hou nou toch even gauw op, enorme zwakhals... ben je soms zwakzinnig geboren of heb je eraan moeten werken?

Heb je ook nog argumenten, of zijn die ook van de brug gegooid?
pi_74784763
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef EINZ het volgende:

[..]

Oorzaak - gevolg. Niet huilen om de consequenties, dan had je maar geen hond uit puur leedvermaak van een brug af moeten gooien. En ja, van een brug afgooien van die lul heeft wellicht wat verregaande consequenties, maar in de praktijk - ook in Nederland - zou zo'n figuur als hij betrapt werd er in veel gevallen niet zonder kleerscheuren vanaf komen.
[..]
En voorbeeldje voor jou:
Jan scheld Piet uit voor sukkel. Piet pakt een pistool en schiet Jan dood.
Ook simpel oorzaak-gevolg toch? Kwaad met kwaad vergelden, en niet huilen om de consequensies van je daden.

dinsdag 17 november 2009 @ 16:04:43 #176
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74784770
quote:

[..]

Je mag er natuurlijk best zo over denken, maar ontken dan niet dat dat 'n ziekelijke manier van reageren is.
quote:
Leedvermaak is het beste vermaak word wel eens gezegd..
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:06:00 #177
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74784810
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Dit filmpje is in ieder geval gemaakt om het echt te laten lijken.
Maar zoals eerder gezegd; dit filmpje zal waarschijnlijk NIET fake zijn.

Dus STEL hij is niet fake, ok? Wat kan er dan mogelijk aan vooraf zijn gegaan dat goedpraat om een hond van een brug af te gooien? Hij is niet braaf geweest?

Alsjeblieft zeg. En dood te wensen? Nee hoor. Als ik het zou hebben zien gebeuren, zou ik hem er ook vanaf getrapt hebben en hopen dat ie zn benen op meerdere plaatsen gebroken zou hebben zodat ook hij niet meer kan opstaan. Lekker laten lijden. Dat is namelijk wat deze gozer zo graag ziet.
pi_74784829
quote:
Meh, nog niet zo heel lang geleden was het hier te doen gebruikelijk om kittens die je teveel had te verdrinken.
quote:
Die scheet was dan ook een voorbeeld. Dit filmpje is voor mij een extreme scheet, zo je wilt.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:06:50 #179
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_74784834
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
Ik ben geen dierenvriend, maar dit is wel heel ziek.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:07:36 #180
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_74784855
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Je mag er natuurlijk best zo over denken, maar ontken dan niet dat dat 'n ziekelijke manier van reageren is.
[..]

Als jij met een glimlach achter je scherm zat toen je het filmpje zag is er iets niet goed met je.

Maar oke, dat probleem hebben meerdere mensen in dit topic zo te zien.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:08:12 #181
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74784872
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Aha. Wanneer gaan we alle mensen opsluiten die vlees eten? Goed. Die hebben het dier wat ze eten niet zelf omgebracht, dus de doodstraf is wat overdreven.. Maar zoiets moet toch ZEKER goed zijn voor 10 jaar cel?
Er is een groot verschil tussen dieren doodmaken voor voedsel en dieren doodmaken uit leedvermaak.
quote:
[..]

Meer om aan te geven dat de gooier ws. geen emotionele band heeft met het dier, zoals hier bijna alle honden wel 'n baasje hebben waar ze bij horen. (zwerfhonden heb je hier niet, die worden namelijk gewoon afgemaakt in dit beschaafde land )
Ik weet niet wanneer jij de laatste keer in een dierenasiel bent geweest, maar dat verhaal gaat dus niet op. Ik roep ook nog even in herinnering de inzamelingsactie op fok voor het dierenopvangcentrum van een paar maanden geleden. Zat dieren, ook kansloze, die opgevangen worden.
quote:
[..]

Ik geef aan dat 't leven van die hond me geen reet interesseert.
Jij geeft aan dat 't leven van die man je geen reet interesseert.
Gewoon een verschil van visie.. Ik noem jou toch ook niet simpel?
Ik heb het dan ook niet over levens. Ik heb het over slachtofferschap van een weerloos dier en een klootzak van een vent. En ja, het leven van die klootzak is me op dat moment minder waard als dat van een hond.
pi_74784876
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Stekelbees het volgende:
Als jij met een glimlach achter je scherm zat toen je het filmpje zag is er iets niet goed met je.

Maar oke, dat probleem hebben meerdere mensen in dit topic zo te zien.
Wie zegt dat ik met een glimlach achter mijn scherm zat toen ik het filmpje bekeek?
pi_74784882
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

Jij bent net zo'n verschrikkelijke randmongool als de dader. Ik hoop dat je een troll bent maar vrees het ergste.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:23:47 #184
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_74785373
Ik heb het filmpje maar niet bekeken.. want ik kan daar dus gewoon niet tegen...had jij dat dan ook niet moeten doen TS?
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:24:34 #185
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74785399
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meh, nog niet zo heel lang geleden was het hier te doen gebruikelijk om kittens die je teveel had te verdrinken.
Ja, en kan je je nog herinneren wat er gebeurd is met die Kenny Glenn die zijn kat mishandelde? Die heeft bedreigingen van over de hele wereld gekregen, is in elkaar geslagen op school en het is aan de hoge functie van zijn vader te danken dat hij niet verder veroordeeld is. Die gast heeft maandenlang over zijn schouder moeten kijken. En terecht, als het aan mij ligt.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:26:17 #186
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_74785447
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:24 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ja, en kan je je nog herinneren wat er gebeurd is met die Kenny Glenn die zijn kat mishandelde? Die heeft bedreigingen van over de hele wereld gekregen, is in elkaar geslagen op school en het is aan de hoge functie van zijn vader te danken dat hij niet verder veroordeeld is. Die gast heeft maandenlang over zijn schouder moeten kijken. En terecht, als het aan mij ligt.
Klopt, ze hadden dat ventje z'n nek zo moeten draaien, zodat hij alleen nog maar over z'n schouder kon kijken
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_74785457
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Stekelbees het volgende:
Wat een vieze teringlijer die vent.

En al die mongolen die deze gozer niet in elkaar willen trappen zijn net zo ziek.

Dat beest heeft dus al zn poten gebroken, waarschijnlijk hebben ze hem nog laten liggen ook.

Anyway, 4chan zal zn best wel weer doen. Die gozer heeft geen leven meer, en zo hoort het ook.
4chan wat willen ze doen dan, pizza's sturen naar zijn adres. Rot toch op, 4chan stelt niks voor. Denk je dat ze daar in Litouwen een kanker om 4chan geven.
pi_74785691
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef 152535455565758595 het volgende:

[..]

4chan wat willen ze doen dan, pizza's sturen naar zijn adres. Rot toch op, 4chan stelt niks voor. Denk je dat ze daar in Litouwen een kanker om 4chan geven.
Of een ludieke flashmob organiseren maar wel met een maskertje op he want we zijn natuurlijk wel anonymous Kansloze toestand dat 4chan tegenwoordig
pi_74785722
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef 152535455565758595 het volgende:

[..]

In Litouwen zitten ook genoeg mensen die 4chan bezoeken. Hopen dat ie er problemen mee krijgt.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:35:42 #190
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_74785726
quote:
BozeAAP 11/17/09(Tue)08:08 No.564282

deze randdebiel moeten ze helemaal invalide stompen en dan met het hoofd naar beneden van dezelfde brug afgooien nadat er met een wals over zijn geslachtsdeel is gereden
Dit is dus wat je krijgt als je twee kankergezwellen bij elkander gooit
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:42:36 #191
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74785953
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Dit filmpje is in ieder geval gemaakt om het echt te laten lijken.
Maar zoals eerder gezegd; dit filmpje zal waarschijnlijk NIET fake zijn.

Dus STEL hij is niet fake, ok? Wat kan er dan mogelijk aan vooraf zijn gegaan dat goedpraat om een hond van een brug af te gooien? Hij is niet braaf geweest?

Alsjeblieft zeg. En dood te wensen? Nee hoor. Als ik het zou hebben zien gebeuren, zou ik hem er ook vanaf getrapt hebben en hopen dat ie zn benen op meerdere plaatsen gebroken zou hebben zodat ook hij niet meer kan opstaan. Lekker laten lijden. Dat is namelijk wat deze gozer zo graag ziet.
Deze boze wereld heeft nu eenmaal een hoop zwaar gestoorde mensen, daar kun je weinig aan doen vrees ik. Behalve actie ondernemen mocht je zoiets op heterdaad betrappen. CURB STOMP
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_74786190
Achja ze hebbe hem al, en hopelijk word hij in de gevangenis uitgewoont door 13 bubba's

Klikkerdeklik
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:52:05 #193
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74786222
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef pisnicht het volgende:
Hij kwispelt anders nog wel met zijn staart..
Kwispelen bij een hond is meer dan alleen blijdschap tonen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:57:40 #194
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74786388
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen een hond van een brug gooien (die blijkbaar nog leeft daarna) en een mens van een brug gooien, in mijn ogen.
Nah, opzich mag van mij iedereen die dieren mishandeld dezelfde behandeling ondergaan.
Misschien leren mensen het dan eens een keer af.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:59:08 #195
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74786440
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef 152535455565758595 het volgende:

[..]

Dit dus.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld. Dat hypocriete gejank van westerse kutkindjes altijd.
Mwah.. De "ergere" dingen zijn vooral mens tegen mens. Minder problemen mee als mens tegen dier.
pi_74786454
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Keltie het volgende:
Nah, opzich mag van mij iedereen die dieren mishandeld dezelfde behandeling ondergaan.
Misschien leren mensen het dan eens een keer af.
Nee dus, van zulke straffen gaat geen enkele preventieve werking uit, hebben wij met zijn allen een lange tijd geleden al besloten.
pi_74786513
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Valt mee, we zouden dus morgen al een filmpje hier kunnen plaatsen waarbij die gozer dus head first die brug afgeflikkerd wordt.
Ik hoop het dat het gebeurd. Echt, ik hoop het.
pi_74786605
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef Daantke het volgende:
al diie huilies op geenstijl ook
boeiend, het is een hond
en daarnaast ook al die mensen die vinden dat die gast erachteraan mag worden gegooid sadness
jij bent net zo ziek idioot. niet alleen die gast mag erachteraan maar jij ook, niemand zal je missen emo.
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:06:50 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74786649
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Xandrar het volgende:

[..]

Ah, dus dieren mogen van een brug af gekankerd worden als er maar een geldige reden voor is?
Wat is een geldige reden om een hond van een brug af te pleuren? Valsheid? Dat was deze hond niet, anders loop je er niet zo mee naar een brug.
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:07:33 #200
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74786671
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee dus, van zulke straffen gaat geen enkele preventieve werking uit, hebben wij met zijn allen een lange tijd geleden al besloten.
Besluiten kunnen herzien worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')