Waarom ga je er zelf niet heen? Op 4chan stond vanochtend ook zijn telefoonnummer en huisadres doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
Iemand zin om naar Litouwen te rijden en deze gast op te sporen?![]()
Valt mee, we zouden dus morgen al een filmpje hier kunnen plaatsen waarbij die gozer dus head first die brug afgeflikkerd wordt.quote:
Maar als je het niet erg vindt dan kijk ik niet, zijn er twee mensen waarvan hun dag is verpest (en helaas kun je toch niets doen aan datgene wat er te zien is).quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
Wat een rechtvaardigheidsgevoel. 't Is hartverwarmend.
En Litouwse cellen zijn nét hotels. Terwijl ze de bejaarden ondersteboven ophangen in kerkers. Dat is toch niet normaal!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon gaan en meppen, TS.
De Litouwse politie staat bekend om haar vergevensgezindheid als het op Litouwers mishandelen aankomt!
Oog om oog, tand om tandquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi ook, al die mensen hier die reageren op zulks een wijze:
"Zo een mishandelaar zou ik helemaal kapot slaan!!!111111"
Dan ben je dus net zo laag als die hondengooier..
OEI, Deze internethooligan moet je dan meenemen TSquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Plums het volgende:
Ik wil em wel in elkaar trappen met je, TS
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oke dan delen we wel de benzine kosten he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Plums het volgende:
Wat een mongool ben je als je (op internet) eigen rechter gaat uithangen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef SimpelZat het volgende:
![]()
![]()
Wat een mongool ben je als je het verschil niet ziet.
Het verschil is dat die hond niets kwaads in de zin heeft. Of heeft dat dier het er zelf naar gemaakt, denk je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan verdiend dat beest het nog niet om van een brug afgegooid te worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het verschil is dat die hond niets kwaads in de zin heeft. Of heeft dat dier het er zelf naar gemaakt, denk je?
Mja, ik ken de voorgeschiedenis niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef EINZ het volgende:
Het verschil is dat die hond niets kwaads in de zin heeft. Of heeft dat dier het er zelf naar gemaakt, denk je?
Op internet wel ja, of ben jij ook zo'n pussy die wanneer zijn zoontje in zijn kont gebonkt wordt door de buurman "het recht" laat spreken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je als je (op internet) eigen rechter gaat uithangen.
Misschien vond hij thuis wel de hond in de pot.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Want er is geen verschil tussen een onschuldig slachtoffer maken, en een schuldig slachtoffer maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een beter antwoord had ik niet verzinnen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Want er is geen verschil tussen een onschuldig slachtoffer maken, en een schuldig slachtoffer maken?
Nog lang en gelukkig... The end...quote:
Er is wel een verschil tussen een hond van een brug gooien (die blijkbaar nog leeft daarna) en een mens van een brug gooien, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:53 schreef zovty het volgende:
Want er is geen verschil tussen een onschuldig slachtoffer maken, en een schuldig slachtoffer maken?
Onderzoek in onder meer de VS heeft aangetoond dat de doodstraf een prima afschrikmiddel is en er nooit onschuldige mensen de dood in worden gejaagd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Zijn we hier ineens allemaal voor de doodstraf??? Ik dacht dat we het daar 100 jaar geleden al over eens waren met z'n allen dat dat niet zo'n goede straf is
Dit dus.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef jslavenburg het volgende:
En mijn dag is verpest omdat kutusers zoals jij deze bagger doorverspreiden
Idd, die mensen moet je natuurlijk gewoon de stoel geven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En jij bent zeker in Oost Rusland geboren en getogen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef 152535455565758595 het volgende:
[..]
Dit dus.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld. Dat hypocriete gejank van westerse kutkindjes altijd.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Plums het volgende:
Ja en zo zijn er ook tig onderzoeken die het tegendeel aantonenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onderzoek in onder meer de VS heeft aangetoond blablabla
Nee, hij is een AIDS-babyquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En jij bent zeker in Oost Rusland geboren en getogen?
Identiteitscrisis?
Een hond heeft geen begrip van zaken als "laat ik vandaag eens zijn zus doodbijten". Mensen hebben dat wel en doen daarom dat soort achterlijke dingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, ik ken de voorgeschiedenis niet.
Misschien heeft die hond wel het zusje van die knakker doodgebeten.
We weten het niet.
Jij snapt sarcasme en PI's lezen niet zo goed, hè knul?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef SimpelZat het volgende:
Ja en zo zijn er ook tig onderzoeken die het tegendeel aantonen
Gastquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onderzoek in onder meer de VS heeft aangetoond dat de doodstraf een prima afschrikmiddel is en er nooit onschuldige mensen de dood in worden gejaagd.
Croatie? Litouwen bedoel je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef guapo het volgende:
Jongens jongens waar hebben we het over?
We weten de afloop niet eens en we willen al met zen allen naar Croatie om die gozer een lesje te leren?
Als je het filmpje gezien hebt dan zie je dat de hond nog kwispelt als ie beneden is.
Ik heb het gevoel dat het een hoax is.
Mocht ik het fout hebben dan verdiend die gozer een nekschot. En daarna mag hij ook van de brug.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij snapt sarcasme en PI's lezen niet zo goed, hè knul?
Is jezelf belachelijk maken door allerlei flauwekul te posten sarcasme?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij snapt sarcasme en PI's lezen niet zo goed, hè knul?
Schattig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef SimpelZat het volgende:
Is jezelf belachelijk maken door allerlei flauwekul te posten sarcasme?
En nou Fok! afsluiten en hup terug de schoolbanken in jij
Precies het is een hoax!!!quote:
Dat jij zo dom bent dat je kwispelen automatisch associeert met een blije hond dat is jouw probleem. Kwispelen kan ook best een andere indicatie zijn dan blijdschap bij een hond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Precies het is een hoax!!!
Welke hond kwispeld er nog als íe van een brug wordt gegooid??
Wat jij staat te lullen is geen sarcasme. Je moet gewoon je kop houden, bij mama aanschuiven en je spinazie eten. Misschien ontwikkel je dan ooit meer dan het ethisch besef van een pinda.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |