Nee hoor, die Stekelbees is neem ik al op het vliegtuig gestapt. Hij waagt zich natuurlijk niet aan het internethelden waar hij anderen van beschuldigd.quote:
Ja en ik ben geneigd een groot gat te slaan in die rollercoaster zodat al die trollen er af flikkeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Zero17 het volgende:
Dit topic is een grote [ afbeelding ] met name van JK's en guapo's kant.
Mensen die serieus op bepaalde users ingaan.![]()
Weerloze dieren pijn doen.
Mensen die herhaaldelijk hun dag laten verpesten door filmpjes op internet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef guapo het volgende:
In Spanje worden er iedere dag stieren met speren doorboort. Daar hoor je toch ook niets over?
Nu er ineens zo'n hoaxfilmpje op internet staat staat de wereld op z'n kop?
Jij snap het helemaal jongen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, als iemand je mening niet deelt, dan is-ie meteen een troll.
Ik had gelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die herhaaldelijk hun dag laten verpesten door filmpjes op internet.
Hoe labiel kun je zijn?.
Ohhh. i've seen the light!!! Ik ga snel in een hoekje huilen vanwege alle emotionele schade wat die mensen hebben opgelopen!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef shouta het volgende:
Ja, jouw dag is verpest!!! Maar GS zet wel stelselmatig hele allochtone minderheidsgroepen in Nederland in een kwaad daglicht.Heb je daar wel eens aan gedacht?
Ja, dank je, de eerste keer posten was het al duidelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Super_Fucker het volgende:
Je kan je slag ook in Nederland slaan
Waarschuwing: Schokkende beelden
Eh?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, ik zie het filmpje waarin je die gozert van diezelfde brug keilt met genoegen tegemoet.
Moet je niet ergens een schurftig zwerfhondje van de "dood" redden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Zero17 het volgende:
Jij snap het helemaal jongen.
Stop nu maar met posten, want deze post van jou overtref je toch niet meer.
En dan ben jij zeker zo'n mannetje die mensen gaat stalken en berechten naar aanleiding van een filmpje op internet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Stekelbees het volgende:
Heb ik het nou precies over dit geval? Ik weet zeker dat jij doet alsof er niets is al zou je het zelf ZIEN gebeuren. Het gaat er om dat jij zo`n figuur bent die niets terug durft te zeggen. Liever alles maar rustig voorbij laten gaan. Oogkleppen op en niets aan het handje.
Jij bent zeker zo`n mannetje die de huidige straffen op moord en verkrachtingen in Nederland wel "ok" vind.
Hier heb ik dan weer een stuk minder moeite mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Super_Fucker het volgende:
Je kan je slag ook in Nederland slaan
Waarschuwing: Schokkende beelden
Eens kijken of je precies zo niet weet of je moet lachen of huilen als je oma van de brug gegooid wordt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Xandrar het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen door de domheid van mensen in dit topic die eigen rechter willen spelen.
Noem je zijn oma nou een hond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef EINZ het volgende:
Eens kijken of je precies zo niet weet of je moet lachen of huilen als je oma van de brug gegooid wordt.
willen en werkelijk uitvoeren zijn twee dingen he of denk je nou echt dat er op dit moment 40 auto's richting Litouwen rijden om die knakker van de brug af te tieven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Xandrar het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen door de domheid van mensen in dit topic die eigen rechter willen spelen.
Okay, die filmpjes zijn allemaal nep. Dat is je tegenargument?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan ben jij zeker zo'n mannetje die mensen gaat stalken en berechten naar aanleiding van een filmpje op internet?
Het staat immers op internet, dan zal het wel waar zijn! Dan moet diegene bloeden! Sterven!
Ik zou dan eerlijk gezegd minder boos zijn als bij zo'n weerloos hondje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Eens kijken of je precies zo niet weet of je moet lachen of huilen als je oma van de brug gegooid wordt.
Nee, maar door zo'n filmpje zogenaamd je dag laten verpesten en jezelf verlagen tot het niveau van diegenen die zo'n filmpje maken vind ik (mijn mening dus) echt ontzettend triest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Stekelbees het volgende:
Okay, die filmpjes zijn allemaal nep. Dat is je tegenargument?
Sterk, echt heel sterk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je niet ergens een schurftig zwerfhondje van de "dood" redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |