Een hond staat boven een ander dier?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier heb ik dan weer een stuk minder moeite mee.
Als niemand blijkbaar van plan is die vent ECHT van die brug te gooien, waarom staat het hele topic dan vol met dat soort reacties? Of is dat wat normale mensen met goede normen & waarden doen? Lekker zeggen hoe je die vent zou aanpakken maar het dan toch niet doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef guapo het volgende:
[..]
willen en werkelijk uitvoeren zijn twee dingen he of denk je nou echt dat er op dit moment 40 auto's richting Litouwen rijden om die knakker van de brug af te tieven?
Je denkt dat toch niet echt he? nee he? of wel?![]()
Verlagen tot dat niveau. Je weet zelf hopelijk goed geneog dat daar TOCH niets tegen gedaan wordt? Als zo`n gozer zonder moeite zo`n beest van een brug aftyft, is er iets goed mis met hem. Over een jaar of twee vermoord ie zn vriendin ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, maar door zo'n filmpje zogenaamd je dag laten verpesten en jezelf verlagen tot het niveau van diegenen die zo'n filmpje maken vind ik (mijn mening dus) echt ontzettend triest.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Jeff89 het volgende:
Als niemand blijkbaar van plan is die vent ECHT van die brug te gooien, waarom staat het hele topic dan vol met dat soort reacties? Of is dat wat normale mensen met goede normen & waarden doen? Lekker zeggen hoe je die vent zou aanpakken maar het dan toch niet doen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Over twee uur schuiven al die stoere mannen hier gewoon weer bij moeders de vrouw aan de piepers alsof er niks gebeurd is.
Jeetje, het is gewoon een moment uitbarsting. Like duh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als niemand blijkbaar van plan is die vent ECHT van die brug te gooien, waarom staat het hele topic dan vol met dat soort reacties? Of is dat wat normale mensen met goede normen & waarden doen? Lekker zeggen hoe je die vent zou aanpakken maar het dan toch niet doen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Een hond staat boven een ander dier?
Of vind je kip en varken lekkerder smaken dan een hond?
Minor detail: als mn oma van de brug wordt gegooit, dan weet ik de voorgeschiedenis en de reden waarom dat gebeurt is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Eens kijken of je precies zo niet weet of je moet lachen of huilen als je oma van de brug gegooid wordt.
Dat is jouw persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Stekelbees het volgende:
Verlagen tot dat niveau. Je weet zelf hopelijk goed geneog dat daar TOCH niets tegen gedaan wordt? Als zo`n gozer zonder moeite zo`n beest van een brug aftyft, is er iets goed mis met hem. Over een jaar of twee vermoord ie zn vriendin ofzo.
En mn dag laten verzieken, nee hoor. Maar als ik ooit zoiets zie gebeuren zou ik niets meer heel laten aan zo`n randdebiel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Verlagen tot dat niveau. Je weet zelf hopelijk goed geneog dat daar TOCH niets tegen gedaan wordt? Als zo`n gozer zonder moeite zo`n beest van een brug aftyft, is er iets goed mis met hem. Over een jaar of twee vermoord ie zn vriendin ofzo.
En mn dag laten verzieken, nee hoor. Maar als ik ooit zoiets zie gebeuren zou ik niets meer heel laten aan zo`n randdebiel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Minor detail: als mn oma van de brug wordt gegooit, dan weet ik de voorgeschiedenis en de reden waarom dat gebeurt is.
Filmpjes op internet bij voorbaat serieus nemen zonder dat je het achtergrondverhaal weet is wel het ultieme voorbeeld van dat je gefaald hebt in het ontwikkelen van een zelfdenkend kritisch verstand.
Ga je nou serieus beweren dat je best een hond van een brug af kunt gooien zonder dat er iets mis met je is? Dan ben je mentaal niet helemaal in orde namelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dus in principe mag je geen honden molesteren, maar als iemand dat dan toch doet mag je WEL alle botten in z'n lichaam breken ofzo?
Verder hechten ze in Letland ws. niet zo erg aan schurftige honden, en hebben ze dit exemplaar ergens gevonden ofzo.. Natuurlijk is het dan niet zo lief om 'm stuk te maken, maar het argument dattie over 2 jaar z'n vriendin dan misschien wel vermoord is natuurlijk bullshit. Zoiets gaat misschien op als je echt bent opgegroeid met zo'n beest, en er een band mee hebt ofzo... Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
Bio industrie is ook onnodig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
![]()
Ik eet graag een stukje vlees ja en daar moeten dieren voor gedood worden. En dan ga ik niet hypocriet doen als ik in beeld zie hoe zo´n dier verwerkt wordt tot een lekker filetje of speklapje.
Een hond van een brug gooien voor je eigen lol vind ik dan een stuk verachterlijker ja. Dat is namelijk onnodig.
Als je blijkbaar niet van plan bent om ECHT iets te doen voor die hond, en alleen maar even wil demonstreren in hoeverre je moreel superieur bent en OOK nog eens 'n stoere jongen.. Zeg dan gewoon niets?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jeetje, het is gewoon een moment uitbarsting. Like duh.
Dit is gezien vanuit het perspectief van de achterlijke normen en waarden die jou bijgebracht zijn. Kom op zeg dus jij wou beweren dat iedereen die een weerloos hondje op straat zou zien die van een brug af zou willen flikkeren? Je bent nog gestoorder dan de gast op het filmpje man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dus in principe mag je geen honden molesteren, maar als iemand dat dan toch doet mag je WEL alle botten in z'n lichaam breken ofzo?
Verder hechten ze in Letland ws. niet zo erg aan schurftige honden, en hebben ze dit exemplaar ergens gevonden ofzo.. Natuurlijk is het dan niet zo lief om 'm stuk te maken, maar het argument dattie over 2 jaar z'n vriendin dan misschien wel vermoord is natuurlijk bullshit. Zoiets gaat misschien op als je echt bent opgegroeid met zo'n beest, en er een band mee hebt ofzo... Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
Waren die normen en waarden dat je mensen van de brug mocht gooien als iets wat ze deden je niet aanstond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ga je nou serieus beweren dat je best een hond van een brug af kunt gooien zonder dat er iets mis met je is? Dan ben je mentaal niet helemaal in orde namelijk.
Of zeg ik nu iets heel raars? Of komt het omdat ik een normale opvoeding heb gehad met waarde en normen ofzo?
What the fuck?
Ik weet niet op welke wereld jij leeft, maar ik weet zeker dat de meeste mensen met een gezond verstand er wel degelijk moeite mee zullen hebben om zoiets barbaars uit te voeren! De reacties in dit topic zijn duidelijk genoeg, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
...en er nooit onschuldige mensen de dood in worden gejaagd.
Ja, omdat die hond onschuldig is en iemand die honden van een brug af gooit niet. Dat is namelijk het verschil tussen slachtoffer en dader. En daders horen gestraft te worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Jeff89 het volgende:
Wat een kutargument. "Ik heb hem gevonden en dus gaat ie van een brug af"quote:Verder hechten ze in Letland ws. niet zo erg aan schurftige honden, en hebben ze dit exemplaar ergens gevonden ofzo.. Natuurlijk is het dan niet zo lief om 'm stuk te maken, maar het argument dattie over 2 jaar z'n vriendin dan misschien wel vermoord is natuurlijk bullshit.
Simpele ziel.quote:Zoiets gaat misschien op als je echt bent opgegroeid met zo'n beest, en er een band mee hebt ofzo... Als het een 'onbekende' hond is heeft zou vrijwel niemand er moeite mee hebben 'm van 'n brug te lazeren. OOK de stoere jongens uit dit topic niet.
Ten eerste was dat een veralgemeniserende uitspraak.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Welke reden kan zo'n walgelijke daad goedpraten?
Ja, uit die reacties lees ik dat veel mensen die gozer er gewoon achteraan zouden gooien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet op welke wereld jij leeft, maar ik weet zeker dat de meeste mensen met een gezond verstand er wel degelijk moeite mee zullen hebben om zoiets barbaars uit te voeren! De reacties in dit topic zijn duidelijk genoeg, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |