dat is de volgende stapquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Met het verschil dat Hitler ook maar één ras wilde. Ofterwijl, dit topic slaat nergens op.
DAT KOMT OMDAT HET NEDERLANDSCHE VOLK BANG IS OM DE KOP BOVEN HET MAAIVELD UIT TE STEKEN! WE WORDEN KLEIN GEHOUDEN, WE VERBERGEN ONS.. ALS JE EEN GROTE MOND HEBT WORD JE OPGESLOTEN... HOOR JE ME? OPGESLOTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Je topic komt niet echt van de grond hè.
Er moet nog een t achter houd!quote:
neuh, niet echt. maar is het veel anders dan? (op de rassenhaat na)quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Je topic komt niet echt van de grond hè.
fixedquote:
wilders is rechts, hitler was links, stuk verdriet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef jslavenburg het volgende:
Nu nog Wilders (hopelijk) aan de macht en we zijn klaar
Dezelfde logica waarmee Hitler links verklaard wordt, resulteert ook in de conclusie dat Wilders links is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
wilders is rechts, hitler was links, stuk verdriet.
Dat zijn zaken op grond waarvan Hitler onder het noemertje 'links' wordt geschaard.quote:In andere programmapunten belooft de partij: uitbreiding van sociale voorzieningen; goede gezondheidszorg en dito onderwijs die toegankelijk zijn voor iedereen; onteigening van grond ter voorkoming dat particulieren ermee speculeren; nationalisatie van bedrijven die een monopolie hebben en winstdeling bij grote bedrijven.
nogal, want ook al kun je van hot naar her rijden zonder doune tegen te komen wil dat niet zeggen dat de EU een eenheidsstaat is waar overal dezelfde wetten gelden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, niet echt. maar is het veel anders dan? (op de rassenhaat na)
nog niet. die Europese grondwet is het begin.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nogal, want ook al kun je van hot naar her rijden zonder doune tegen te komen wil dat niet zeggen dat de EU een eenheidsstaat is waar overal dezelfde wetten gelden.
je kunt elke gebeurtenis in een beginfase van een onwenselijke situatie plaatsen. Wat niet wil zeggen dat er ook maar enige relatie is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog niet. die Europese grondwet is het begin.
Een Groot-Duits Rijk bestaande uit enkel het superieure Arische ras dat duizenden jaren zal doorstaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Komt Adolfs droom dan toch nog uit.
Leugen.quote:Met Balkenende als Europees president. We hebben al een Europese munt. Tussen de EU landen bestaat de grens alleen nog op de kaart.
Drogreden.quote:Ik denk dat Adolf er nog jaloers op wordt want iedereen is precies te vinden omdat iedereen een GPS module in de auto moet hebben.
Onzinvergelijking.quote:Zijn de sterren in een cirkel de vervaning van de swastika?
waar houdt het op?
want?quote:
als de kilometerheffing doorgedrukt wordt en iedereen moet zo'n kastje in z'n auto hebben, dan is het niet geheel ondenkbaarquote:[..]
Drogreden.
De grenzen zijn nog altijd een feit. Misschien is verkeer tussen landen makkelijker dan vroeger, wetgeving verschilt per land op bepaalde vlakken significant.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
want?
Balkie is dan 'nog' geen president, maar er is een Europese munt en de grenzen zijn wel bijna verdwenen.
Natuurlijk heb je gelijk dat die kastjes de privacy op grove wijze schenden, maar met Hitler-vergelijkingen worden we geen van allen wijzer.quote:als de kilometerheffing doorgedrukt wordt en iedereen moet zo'n kastje in z'n auto hebben, dan is het niet geheel ondenkbaar
quote:
Waar het ophoudt? Balkenende zou je antwoorden bij de dag des oordeels, maar de wetenschap houdt er rekening mee dat het nooit ophoudt. Maargoed: zie je serieus in de EU een nazi-bolwerk? Oké, het heeft ook zijn missers, maar denk je dat dit Adolfs droom was? Een verenigd Europa dat het bijv. prima kan vinden met Israël? Een verenigd Europa waarin gestreefd wordt naar universele mensenrechten, vrije handel en internationalie stabiliteit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Komt Adolfs droom dan toch nog uit. Met Balkenende als Europees president. We hebben al een Europese munt. Tussen de EU landen bestaat de grens alleen nog op de kaart.
Ik denk dat Adolf er nog jaloers op wordt want iedereen is precies te vinden omdat iedereen een GPS module in de auto moet hebben.
Zijn de sterren in een cirkel de vervaning van de swastika?
waar houdt het op?
Vingerafdrukken in je paspoort, en opgeslagen in een database, telefoons die continu getapt worden, providers die verplicht data opslaan, ov-chipkaart in het openbaar vervoer (ook abonnementhouders moeten hun reizen registreten, hoewel ze al betaald hebben voor de reis), steeds meer camerabewaking met steeds uitgebreidere software, rare proefballonnetjes over fietsen met een rfid-chip en spionagemeters in de woning verplicht en met harde sancties als je niet meewerkt, blackbox in de wagen, en dreigementen met al even absurde straffen, absurde belastingen, zoals de CO2-tax, je maakt jezelf onmiddellijk verdacht als je niet reageert op een sms van de politie, verplicht dna afstaan als er bij je in de buurt een misdrijf is gepleegd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Waar het ophoudt? Balkenende zou je antwoorden bij de dag des oordeels, maar de wetenschap houdt er rekening mee dat het nooit ophoudt. Maargoed: zie je serieus in de EU een nazi-bolwerk? Oké, het heeft ook zijn missers, maar denk je dat dit Adolfs droom was? Een verenigd Europa dat het bijv. prima kan vinden met Israël? Een verenigd Europa waarin gestreefd wordt naar universele mensenrechten, vrije handel en internationalie stabiliteit?
Kom op joh..
Misschien niet? Ik ben er vrij zeker van. Bovendien vermeng je nu allerlei overheidslagen met elkaar, terwijl de OT ging over Europa. Daarnaast heb ik zelf nog nooit DNA moeten afstaan, ben ik voor zover ik weet nooit afgetapt, is de blackbox gewoon een vervanging voor wegenbelasting (al vraag ik me af wat het nut is van zo'n verandering), ben ik nog nooit ge-sms't door de politie, enz. Wel betaal ik hoge belastingen naar eigen opinie. Maarja, daar is mee ingestemd en dat is geen onderdeel van een complot maar de uitwas van bepaalde ideeën over rechtvaardigheid e.d.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vingerafdrukken in je paspoort, en opgeslagen in een database, telefoons die continu getapt worden, providers die verplicht data opslaan, ov-chipkaart in het openbaar vervoer (ook abonnementhouders moeten hun reizen registreten, hoewel ze al betaald hebben voor de reis), steeds meer camerabewaking met steeds uitgebreidere software, rare proefballonnetjes over fietsen met een rfid-chip en spionagemeters in de woning verplicht en met harde sancties als je niet meewerkt, blackbox in de wagen, en dreigementen met al even absurde straffen, absurde belastingen, zoals de CO2-tax, je maakt jezelf onmiddellijk verdacht als je niet reageert op een sms van de politie, verplicht dna afstaan als er bij je in de buurt een misdrijf is gepleegd.
Nazisme is het misschien niet, maar die unie begint wel steeds meer totalitaire trekjes te vertonen.
Waar het ophoudt vind ik een hele legitieme vraag..
Oh... Onze privacy wordt ingeperkt vanaf verschillende niveaus.. Niets aan de hand dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Misschien niet? Ik ben er vrij zeker van. Bovendien vermeng je nu allerlei overheidslagen met elkaar, terwijl de OT ging over Europa.
Hij heeft het anders druk met roepen dat Turkije er niet bij mag. Ik weet niet waarom hij daarom zou geven als hij er toch uit wilquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij is wilders tegen de eu
Dat jou nog niks is overkomen, betekent niet dat er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef sneakypete het volgende:
Er is mij vooralsnog niets overkomen. Dat wil niet zeggen dat er helemaal niets aan de hand is natuurlijk, maar ik wil er wel op wijzen dat er soms al snel vanuit wordt gegaan dat 'de overheid' een complot aan het smeden is, terwijl het gewoon gaat om afgewogen beleid waarbij nuances zijn ingesloten en het er enkel om draait bepaalde misdadigers makkelijker te kunnen opsporen en berechten. Face it: als je veiligheid wilt, lever je wat vrijheden in en vice versa. Een afweging is belangrijk, een uiterste kan niet. Maar ik zie er weinig kwaad in als de overheid DNA mag afnemen van mensen, desnoods met dwang, indien het gaat om een zeer ernstige zaak zoals kinderhandel, terrorisme of zoiets. Wanneer men het wil gaan doen bij parkeerboetes of mensen met afwijkende opvattingen wordt het een ander verhaal natuurlijk. Daarnaast moet er natuurlijk een mogelijkheid zijn een eerlijk strafproces te krijgen, maar dat gebeurt al.
En Japan, die heeft nog wat tegoed en Iran en Indonesiequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef woads het volgende:
Als we groot genoeg zijn moeten we Amerika aanvallen.
Dit is de eerste stap naar volledige verkeersbegeleiding op de snelwegquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef Bowlingbal het volgende:
En daarbij, over die GPS module, 80% van Nederland wil het zelfs. Al zouden ze verplicht een dildo in hun reet moeten douwen die bijhoudt of ze gezond gegeten hebben die avond vinden ze het nog prima. Zolang ze maar SBS6 kunnen kijken en zolang die dildo niet al te scherpe weerhaken heeft.
De DDR was er niks bij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vingerafdrukken in je paspoort, en opgeslagen in een database, telefoons die continu getapt worden, providers die verplicht data opslaan, ov-chipkaart in het openbaar vervoer (ook abonnementhouders moeten hun reizen registreten, hoewel ze al betaald hebben voor de reis), steeds meer camerabewaking met steeds uitgebreidere software, rare proefballonnetjes over fietsen met een rfid-chip en spionagemeters in de woning verplicht en met harde sancties als je niet meewerkt, blackbox in de wagen, en dreigementen met al even absurde straffen, absurde belastingen, zoals de CO2-tax, je maakt jezelf onmiddellijk verdacht als je niet reageert op een sms van de politie, verplicht dna afstaan als er bij je in de buurt een misdrijf is gepleegd.
Nazisme is het misschien niet, maar die unie begint wel steeds meer totalitaire trekjes te vertonen.
Waar het ophoudt vind ik een hele legitieme vraag..
Friezen aan de macht!!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Pool het volgende:
Met Ein volk, ein reich, ein fuhrer is ook weinig mis. Zolang het maar geen mof is. Of een Limburger, maar dat is vrijwel hetzelfde.
Ik dacht zelf eerder aan een Brabander, maar voor Foppe wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Friezen aan de macht!!
wat zal het een zooi worden als er iets uitvalt. niemand die nog kan autorijden enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dit is de eerste stap naar volledige verkeersbegeleiding op de snelweg
Geen ongelukken meer met mist en iedereeen op de perfecte snelheid
of als de hemel naar beneden komtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat zal het een zooi worden als er iets uitvalt. niemand die nog kan autorijden enzo
Waar slaat dat op? :S Wie beslist dat 'Europa' schuldig is tot het tegendeel is bewezen...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Schuldig tot het tegendeel bewezen is.
Normaal zeg je wél zinnige dingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Pool het volgende:
Met Ein volk, ein reich, ein fuhrer is ook weinig mis. Zolang het maar geen mof is. Of een Limburger, maar dat is vrijwel hetzelfde.
Dat slaat hierop EU subsidieert Big Brother-softwarequote:Op woensdag 18 november 2009 20:35 schreef prima het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? :S Wie beslist dat 'Europa' schuldig is tot het tegendeel is bewezen...
*zucht
En hij maakt normaal ook geen spelfouten. Het is nl ein Volk, ein Reich, ein Führer.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Normaal zeg je wél zinnige dingen.
Nee, dat wordt meer een ministry of silly walks.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:18 schreef Sjaakz het volgende:
Ik zie Europa niet zo eins-zwei-drei achter Balkenende aan marcheren.
Ik gaf slechts een letterlijke quote van de TT, mijn waarde.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
En hij maakt normaal ook geen spelfouten. Het is nl ein Volk, ein Reich, ein Führer.
Oh sorry, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik gaf slechts een letterlijke quote van de TT, mijn waarde.
Of Karel de Grote. Of Karel V.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef Ugjerke het volgende:
Napoleon is inderdaad een betere vergelijking..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |